Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
DC universe online ei ole MMOFPSEi oo uusi juttu Dc Universe Online on jo.
Tosiaan, tarkemmin kun katsoin äskettäin niin arpajaisethan siellä olikin.Toki minä olen sähköposti osoitteeni sinne antanut jo aiemmin, mutta käsittääkseni siinä pääsee vain arvontaan. Tuon pelin voittamisella saisi storeen koodin ja tietenkin koodeja on rajattu määrä.
Multiplayerissä ei ole ketään ja ragea pukkaa päälle tuon hullun AI_n kanssa
Kun kerta closed beta on loppumaisillaan, niin mihin betaan sitten toukokuussa alkoi haku?
Kannattaa sieltä keskemmältä lähteä kanssa sinne vasempaan yläkulmaan. Sitten kun se on hallussa niin peli alkaa olla helppoa. Jos tulee sellanen 4 tason ukkeli vastaan niin eristät sen alueen niillä 1 tason ukoilla ja se tuhoutuu ens vuorolla.Eilen kokeilin Slayta pari kertaa ja voitto tuli yksinpelissä, eli kyllä se on voitettavissa.
Tässä vinkkejä:
-Valitse kentäksi ensimmäinen, eli vasemmasta yläkulmasta eka
-Yhdistä ensimmäiseksi vasemman yläkulman kaupungit ja valloita kyseinen kulma
-Koita välttää monen rintaman pelaamista.
-Yritä heti alusta lähtien kehittää kahden sotilaan vahvuisia yksiköitä
Täydellistä on vaikea parantaa, muta MAGin pelattavuus ei todellakaan ollut lähelläkään täydellistä.Eipä Maginkaan pelattavuus hirveästi parantunu (täydellistä on vaikea parantaa) beta vaiheen jälkeen. Alusta asti liikkuminen oli todella sujuvaa toisin kuin tässä Dustissa. Tulee ihan mieleen joku Wolfenstein 3d ohjaukselta.![]()
^ Huolestuttavampaa tässä on se, että magissa ongelmat nyt ymmärtää, kun serveri on enää jenkeissä ja pelin kehittäjä Zipper on lopetettu.
Jos 24 vs 24 peleissä ilmenee betavaiheessa lagia / nykimistä, niin mitä sitten kun pelaajat ympäri maailmaa liittyvät helvetisti suurempi numeroisesti servereille ? Magihan toimi silti aikanaan 128 vs 128 käytännössä ilman haittaavaa lagia / nykimistä.
Mutta itse odottelen rauhassa, että tulee jotain open betoja, joihin on jo pakko vähän satsata. Nyt käynnissä olevat betat voivat todellakin
olla niin keskeneräisiä, ettei paremmasta väliä.