Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dust 514

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dust 514 [PS3 Hype]

Toki minä olen sähköposti osoitteeni sinne antanut jo aiemmin, mutta käsittääkseni siinä pääsee vain arvontaan. Tuon pelin voittamisella saisi storeen koodin ja tietenkin koodeja on rajattu määrä.
Tosiaan, tarkemmin kun katsoin äskettäin niin arpajaisethan siellä olikin.

Liekkö jo mennyt kaikki betakoodit?
Multiplayerissä ei ole ketään ja ragea pukkaa päälle tuon hullun AI_n kanssa

EDIT///
Oho! En voittanut ainuttakaan matsia, mutta kun rekisteröidyin roskasähköpostiosoitteella ja katselin kertaalleen joakaisen videon ja taulun läpi niin yksi video monitori ilmoitti minulle beta koodin, eli voittaminen ei taida olla pakollista.

Nyt latautumassa 1.5gigan paketti

Multiplayerissä ei ole ketään ja ragea pukkaa päälle tuon hullun AI_n kanssa

Eilen kokeilin Slayta pari kertaa ja voitto tuli yksinpelissä, eli kyllä se on voitettavissa.

Tässä vinkkejä:

-Valitse kentäksi ensimmäinen, eli vasemmasta yläkulmasta eka
-Yhdistä ensimmäiseksi vasemman yläkulman kaupungit ja valloita kyseinen kulma
-Koita välttää monen rintaman pelaamista.
-Yritä heti alusta lähtien kehittää kahden sotilaan vahvuisia yksiköitä

Kun kerta closed beta on loppumaisillaan, niin mihin betaan sitten toukokuussa alkoi haku?

Kun kerta closed beta on loppumaisillaan, niin mihin betaan sitten toukokuussa alkoi haku?

Siihen satunnaiseen koodien jakoon mikä alkaa 29.6.2012 viikonlopun yli ja lisää samanlaisia tulee myöhemmin, aalloissa ottavat tyyliin kaikki mukaan jotta serverit eivät rasittuisi.

Eilen kokeilin Slayta pari kertaa ja voitto tuli yksinpelissä, eli kyllä se on voitettavissa.

Tässä vinkkejä:

-Valitse kentäksi ensimmäinen, eli vasemmasta yläkulmasta eka
-Yhdistä ensimmäiseksi vasemman yläkulman kaupungit ja valloita kyseinen kulma
-Koita välttää monen rintaman pelaamista.
-Yritä heti alusta lähtien kehittää kahden sotilaan vahvuisia yksiköitä
Kannattaa sieltä keskemmältä lähteä kanssa sinne vasempaan yläkulmaan. Sitten kun se on hallussa niin peli alkaa olla helppoa. Jos tulee sellanen 4 tason ukkeli vastaan niin eristät sen alueen niillä 1 tason ukoilla ja se tuhoutuu ens vuorolla.
Ja millos se beta sitte loppuu?

Vielä on koodeja jäljellä!!!
Itse pelasin kakkoskentän läpi. Ensin oikea ja vasen alakulma haltuun ja sitte yhteen kokoalaosa. Sen jälkeen onkin helppo puskea ylös.

Kieltämättä tämä ei vielä täysin vakuuta pelattavuudeltaan, mutta pitää silti muistaa että tämä on vielä beta.

Eipä Maginkaan pelattavuus hirveästi parantunu (täydellistä on vaikea parantaa) beta vaiheen jälkeen. Alusta asti liikkuminen oli todella sujuvaa toisin kuin tässä Dustissa. Tulee ihan mieleen joku Wolfenstein 3d ohjaukselta. :D

Eipä Maginkaan pelattavuus hirveästi parantunu (täydellistä on vaikea parantaa) beta vaiheen jälkeen. Alusta asti liikkuminen oli todella sujuvaa toisin kuin tässä Dustissa. Tulee ihan mieleen joku Wolfenstein 3d ohjaukselta. :D
Täydellistä on vaikea parantaa, muta MAGin pelattavuus ei todellakaan ollut lähelläkään täydellistä.

Omasta mielestä (n.5 min pelaamisen jälkeen) ohjattavuus on suhteelisen hyvä, kun laittaa invertin päälle ja senssit 80:een. Karttojen arkkitehtuuri on suhteelisen mukava. Mutta olen tosiaan pelannut vain muutaman minuutin.

Itse tarkoitin sitä ihme nykimistä ja jäätyilyä mitä minä ainakin koen

Isoissa kartoissa on kyllä aikamoisia loikkia. MAGisshan on samaa nykimistä, mutta se on vain korjattu pienellä viiveellä jolloin liikkuminen on sulavaa mutta ketään ei saa hengiltä ;)

^ Huolestuttavampaa tässä on se, että magissa ongelmat nyt ymmärtää, kun serveri on enää jenkeissä ja pelin kehittäjä Zipper on lopetettu.

Jos 24 vs 24 peleissä ilmenee betavaiheessa lagia / nykimistä, niin mitä sitten kun pelaajat ympäri maailmaa liittyvät helvetisti suurempi numeroisesti servereille ? Magihan toimi silti aikanaan 128 vs 128 käytännössä ilman haittaavaa lagia / nykimistä.

Mutta itse odottelen rauhassa, että tulee jotain open betoja, joihin on jo pakko vähän satsata. Nyt käynnissä olevat betat voivat todellakin
olla niin keskeneräisiä, ettei paremmasta väliä.

^ Huolestuttavampaa tässä on se, että magissa ongelmat nyt ymmärtää, kun serveri on enää jenkeissä ja pelin kehittäjä Zipper on lopetettu.

Jos 24 vs 24 peleissä ilmenee betavaiheessa lagia / nykimistä, niin mitä sitten kun pelaajat ympäri maailmaa liittyvät helvetisti suurempi numeroisesti servereille ? Magihan toimi silti aikanaan 128 vs 128 käytännössä ilman haittaavaa lagia / nykimistä.

Mutta itse odottelen rauhassa, että tulee jotain open betoja, joihin on jo pakko vähän satsata. Nyt käynnissä olevat betat voivat todellakin
olla niin keskeneräisiä, ettei paremmasta väliä.

Eikös closed betat ole juuri sitä varten että mahdollisista ongelmista raportoidaan kehittäjälle jotta ne ongelmat saadaan korjattua viralliseen peliin? Eikun pistämään viestiä, vaikka uskoisin että monet ovat samasta aiheesta pistäneetkin.

^
"Actually to level everything up fully would take over seven years" :D

Eli ilman kukkaron raotusta ei pelattavan ainakaan ihan hetkeen pitäisi loppua. Suurempi kysymys onkin, kuinka paljon etua
äidin kukkarolla pelaavat maximihahmot kentällä sitten saavatkaan.

Ylös Bottom