Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DVI-näyttö + 2.0-kaiuttimet ja Xbox 360

Tauri Ordo

New Member
Tervehdys,

Mitenkä saan liitettyä Xboxini 2.0 kaiuttimiin ja näyttöön josta löytyy VGA ja DVI liitännät? HDMI johto löytyy jo. Entäpä ääni? Mitä johtoja niitä varten tarvitsee?

Yrittäkää selittää selkokielellä. Kiitos.
 
Jos tossa näytössä ei ole HDMI liitäntää, niin hanki HDMI-DVI kaapeli tai sit VGA kaapelilla suoraan boxi näyttöön kiinni.

No fiksumpaa hommata hdmi-dvi adapteri, kun kerran tuo hdmi-johtokin jo löytyy. Ei maksa paljoa. Eikä mitään järkeä ole VGA-liitäntää käyttää kun kuva ei siinä niin tarkka ole.
 
Vastaus: DVI-näyttö + 2.0-kaiuttimet ja Xbox 360

Jos et ole vielä ehtiny ostamaan näyttöä, suosittelisin ostaan näytön jossa on HDMI ja 3,5mm audio liitintä mistä saat äänen. Ongelmaki DV-I:n ja VGA:n kanssa että ne ei kuljeta ääntä, vain HDMI. Tunnetusti xboxissa ei ole 3,5mm ääni liitintää.. Joten ääni kannattaa ottaa näytöstä. Saat siihen kaijuttimet ja mikin taikka headseatin adopterilla.

Luulen että äänen saisi myös xboxista ulkoisella USB äänikortilla. Niitä saa pilkka hintaan n.8e tosin suosittelen ottaan asiasta selvää sillä en takaa sitä että boxi tukee sitä. Asiasta kannattaa kysellä täällä.

Asia voi tuntua vaikealta ymmärtää, jos et tajunnu niin rohkeasti yksityisviestiä! ;)

E: muistathan aina että VGA:n perus resoluutio on 640x480 ja nykyajan 1080p näytöt skaalaavat sen ihan pikseleiksi, siksi DVI ja HDMI on paras vaihtoehto. HDMI ja DVI kykenee 1920x1080 resoluutioon ilman skaalausta.
 
Vastaus: DVI-näyttö + 2.0-kaiuttimet ja Xbox 360

E: muistathan aina että VGA:n perus resoluutio on 640x480 ja nykyajan 1080p näytöt skaalaavat sen ihan pikseleiksi, siksi DVI ja HDMI on paras vaihtoehto. HDMI ja DVI kykenee 1920x1080 resoluutioon ilman skaalausta.

Kyllähän boxista saa ulos vga:lla 1080p resoa. Kyllä mä ainakin olen saanu esim. tietokoneen näyttöön isompaa resoa ku 640x480 vga:lla.
 
Ylös Bottom