Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3 2009 (2.-4.6.) [Lue aloitusviesti, jos ei tee mieli bannia]

Vastaus: E3 2009 (2.-4.6.) [Lue aloitusviesti, jos ei tee mieli bannia]

Tietoa ei paljon ole, mutta olen erittäin kiinnostunut.

Kyllähän Rockstar Northilta tuleekin odottaa paljon, vaikka Manhunt ei nyt ihan GTA -sarjan tai Lemmingsin loistoon yltänytkään. Ja näin muutenkin 70-luvun musiikkia ja elokuvia ihannoivana tuo kuulostaa ihan hyvältä lähtökohdalta, mitä sieltä sitten lopulta ikinä tuleekaan.
 
Vastaus: E3 2009 (2.-4.6.) [Lue aloitusviesti, jos ei tee mieli bannia]

En yritä vähätellä Molyneuxin saavutuksia (vaikka tuosta aiemmasta viestistäni ehkä sellainen kuva tuleekin), mutta pointtini on, että kaveri on innovatiivisuuttaan enemmän tunnettu vain siitä, että hänen pelinsä eivät ikinä/yleensä lunasta täysin hypeä.
No mikäpä olisi täysin hypensä lunastanut? Killzone, MGS tai LBP? Ei todellakaan... :rolleyes:
 
Vastaus: E3 2009 (2.-4.6.) [Lue aloitusviesti, jos ei tee mieli bannia]

No mikäpä olisi täysin hypensä lunastanut? Killzone, MGS tai LBP? Ei todellakaan... :rolleyes:

Ainakin KZ2, MGS4 ja LbP olivat juuri 3 peliä jotka lunastivat kyllä monen (ainakin minun) odotukset. Täydellisyyttä en tietenkään odottanut, enkä sitä saanut. Mutta mun aivan lempipelejä kaikki nykyisen sukupolven peleistä.

Mutta joo, ei mikään peli (ei edes Halo 3) ole lunastanut kaikkea sitä hypeä mikä netissä ja muualla syntyy. Hypellä on yleensä tapata mennä lopulta överiksi (jolloin se ei ikinä voi saavuttaa kaikkia odotuksia).
 
Ylös Bottom