Vastaus: E3 2017 13.-15. kesäkuuta Los Angelesissa
Olen 100% varma, ettei PS5 ole tulossa vielä tänä vuonna, joten nou hätä. Olisi muuten aika kova pala Ps4 Pro -omistajille jos tänä vuonna olisi tullut kokonaan uusi konsoli.

Jos Sonylta tulee tänä vuonna jokin laite, niin se on melko varmasti uusi käsikonsoli. Uudella käsikonsolilla Sony voisi vähentää Scorpion viehätystä - toisaalta minua ei ole koskaan kiinnostanut Sonyn käsikonsolit. Switch on ensimmäinen "käsikonsoli", joka on minua kiinnostanut.
Tietääkseni Nintendo ei pidä tänä vuonna perinteistä livelähetystä, vaan taustalla pyörii nauhoitettu video, joka selittää Nintendon pressin pituuden. Switchin tämän hetken kiinnostavin peli on ehdottomasti uusin Mario, mutta toivoisin Mario: Odysseyn rinnalle Mario 2D-tasohyppelyä. Arms ei kiinnosta minua yhtään. Jos hyvin käy, niin Switch voisi saada oman COD: WII -version. Olisi mahtavaa pelata uutta Call Of Dutya kaikkialla.

Nintendo 3DS saa myös vakuuttavia pelejä, kuten Fire Emblem Warriorsin ja Etrian Odyssey V: Beyond the Mythin.
Sonylta odotan seuraavia pelejä: God Of War, Final Fantasy VII Remake ja Kingdom Hears III. Myös lisätietoa haluaisin kuulla uudesta Spider-man pelistä. Myös olisi mukavaa jos Sony esittelisi uutta rautaa (kuten uusi käsikonsoli). En ole käsikonsolien suurin ystävä, mutta olisi kiva saada pöhinää Sonylta sekä Microsoftilta uusien laitteiden suhteen.
Microsoftilta odotan seuraavia pelejä: Cuphead, State Of Decay 2, Recorelle jatkoa(?), Crackdown 3, Sea Of Thieves, Forza Motorsport 7 ja uusi Tomb Raider. Kaiken kaikkiaan toivoisin Recorelle jatkoa, sillä potentiaalia oli paljon ja itse olin tyytyväinen peliin. Voisin melkein 99,9% vannoa, että Microsoft esittelee tulevan Tomb Raiderin kaikilla Scorpio-herkuilla. Niin kuin saattaa arvata, niin suurin odotus on Microsoftin pressissä, koska uusi konsoli kiinnostaa ja tulevaisuus pelejen suhteen. Uskon, että Microsoftin syksy on täyttä kultaa verrattuna tämän vuoden synkkään kevääseen.
Sonylle ja Nintendolle on nostettava edelleen hattua hyvästä keväästä ja Microsoftille on annettava risuja. Silti uskon, että syksy on huomattavasti parempi Microsoftille.