Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3-messut

Vastaus: E3 messut

Katselin tuossa Gametrailersista Star Wars: Force Unleashedin trailerin. Siinäpä vasta lupaava peli. Tuntuu että jos lupaukset toteutuvat, niin tässä on ensimmäinen "oikea" next-gen peli. Pelissä ilmeisesti on laaja maailma ja hieno fysiikkamallinnus, jota saa käyttää kuin itse tuntuu. Jossain haastattelussa sanoivat että esimerkiksi laatikoita voi pilkkoa mielensä mukaan valomiekalla ja lähes kaikkea heitellä Voimalla ympäriinsä.

Siitä linkkiä:
http://gametrailers.com/player/21861.html

Katselin vielä Spilbergin Wii-projektin videon. Olipa yllättävä, ja hauskan näköinen. Katsokaa toki itsekin:
http://gametrailers.com/player/21817.html?type=
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: E3 messut

Vaikka E3:n suuret ilmoitukset jäivätkin vähäisiksi, niin tuli ainakin uudistettu PSP, Wii Fit (missä muualla tällainen pitäisi esitellä kuin E3:ssa?), maininta uudesta Advance Warsista, Trauma Center: New Blood ym. Näyttää kuitenkin siltä, että isommat paukut on mahdollisesti säästetty syksylle TGS:ään ja X07:ään, ja kaukaisemman tulevaisuuden projekteilla ei haluttu viedä huomiota syksyn isoilta nimikkeiltä kuten Mario Galaxylta ja Microsoftin linjaukselta, poikkeuksena Sony joka esitteli sitä kaukaisempaa tarjontaa. Netti pursuaa E3:n jäljiltä ennakoita ja uutisia, ja kenties siellä seassa on myös entuudestaan tuntemattomia kiinnostavia pieniä nimikkeitä.
 
Vastaus: E3 messut

Silversd sanoi:
... sanoivat että esimerkiksi laatikoita voi pilkkoa mielensä mukaan valomiekalla ja lähes kaikkea heitellä Voimalla ympäriinsä.

Mielestäni olen pelannut muutamaa muutakin peliä jossa voi pilkkoa laatikoita?! Näin nopeasti mieleen tulee ainakin Crash Bandicoot. :p No ei, olen itse oppinut, ettei noista Star Wars peleista kannata sanoa juuta eikä jaata, ennenkuin sellainen on kaupan hyllyillä.
 
Vastaus: E3 messut

Mahewcoro sanoi:
Näyttää kuitenkin siltä, että isommat paukut on mahdollisesti säästetty syksylle TGS:ään ja X07:ään,
Ainakin Sonylla pitäisi olla jotain uutta jo Lepzigin Games Conventionissa (23. - 26.8.).
 
Vastaus: E3 messut

Oliver sanoi:
Siis tämä Wiin Zapper-lisävaruste ei valopistooli olekaan ja se alkuperäinen NES:in Zapper taisi olla ensimmäisiä (ellei ensimmäinen) valopyssy kotikäyttöön. Namcon GunConit tulivat Pleikkareille myöhemmin.
Aha, tuota en tiennytkään. Olin väärässä. Nintendo on siis kopioinut itseään :)
 
Vastaus: E3 messut

Tuskin kukaan on kopioinut ketään, näitä on ollut jo monta kymmentä vuotta.

sitäpaitsi Wiizapper on pidike wii motelle ja nunchakulle joten ei varsinainen valopyssy. Kyllä sitä semmoisenakin voi käyttää tietty mutta mikään light gun se ei ole. Eli muovinpalanen joka parantaa/mukavoittaa pelaamista lightgun/fps/etc tapaisissa peleissä.
Tulevan metroidin hankkijoilla varmaankin pakkohankinta ellei "hand cannon" lisävarustetta sitten esitellä TGS:ssä :D
 
Vastaus: E3 messut

Kuulemani mukaan ensimmäiset ja todellakin varmasti tylsimmät 15 minuuttia oli Reggien Wii kehua myynneistä joten jos tästä saat jonkinlaisia kiksejä niin eikun Nintendon E3 katsastamaan vaikka Gamespotista.
 
Vastaus: E3 messut

Viper7 sanoi:
Kuulemani mukaan ensimmäiset ja todellakin varmasti tylsimmät 15 minuuttia oli Reggien Wii kehua myynneistä joten jos tästä saat jonkinlaisia kiksejä niin eikun Nintendon E3 katsastamaan vaikka Gamespotista.

Ei kiinnosta turhanpäiväinen lässytys. Enkä jaksa katsoa Nintendon tilaisuutta. Haluan vain tietää Wiin myyntejä. Eli paljono Reggien mukaan Wii on myynyt?
 
Vastaus: E3 messut

ATomiH sanoi:
Mielestäni olen pelannut muutamaa muutakin peliä jossa voi pilkkoa laatikoita?! Näin nopeasti mieleen tulee ainakin Crash Bandicoot. :p No ei, olen itse oppinut, ettei noista Star Wars peleista kannata sanoa juuta eikä jaata, ennenkuin sellainen on kaupan hyllyillä.
Eiköhän se Mario aloittanut laatikoiden rikkomisbuumin (jos en nyt ihan väärässä ole)... Enkä kyllä tajua miksi rikottavia laatikoita tungetaan joka peliin... Siis mitä hauskaa on siinä että pystyy rikkomaan laatikoita? Joo ja samoilla linjoilla olen noiden Tähtien Sota-pelien kanssa.
PS. SONY oli kyllä ihan ultimate e3ssa, siis jos verrataan microsoftin ja Nintendon tilaisuuksiin, tosin ne Home kohdat olivat kyllä ihan turhaa mainosta, enkä niistä nauttinut. Ja miksi Homessa voi edes valmistaa ruokaa?
 
Vastaus: E3 messut

The Great Samu sanoi:
Eiköhän se Mario aloittanut laatikoiden rikkomisbuumin (jos en nyt ihan väärässä ole)... Enkä kyllä tajua miksi rikottavia laatikoita tungetaan joka peliin... Siis mitä hauskaa on siinä että pystyy rikkomaan laatikoita? Joo ja samoilla linjoilla olen noiden Tähtien Sota-pelien kanssa.
PS. SONY oli kyllä ihan ultimate e3ssa, siis jos verrataan microsoftin ja Nintendon tilaisuuksiin, tosin ne Home kohdat olivat kyllä ihan turhaa mainosta, enkä niistä nauttinut. Ja miksi Homessa voi edes valmistaa ruokaa?
Second life. Joillekkin se on niin tärkeätä, Se on kuin Sims 3.
 
Vastaus: E3 messut

Viper7 sanoi:
Eli muovinpalanen joka hankaloittaa pelaamista lightgun/fps/etc tapaisissa peleissä.
Tulevan metroidin hankkijoilla varmaankin pakkohankinta ellei "hand cannon" lisävarustetta sitten esitellä TGS:ssä :D
Joo siis, tuollaisellahan ei voi edes harkita pelaavansa muutakun näitä RE:UC:n ja sen toisen kaltaisia pelejä. Kaikki Wiimoten napit ovat lähes tavoittamattomissa, kun pitää siitä muovilelusta kiinni.

Sellainen kyllä voisi lähteä hankintaan. :D En välttämättä pelaisi sillä, riippuen tietenkin toimivuudesta, mutta muuten voisi olla aika messevä. :)
 
Vastaus: E3 messut

cchaou sanoi:
MISSÄ?? En löytänyt traileri, en pelivideo, en MISTÄÄN kohdasta.. Jeesiä!
valkkaat ekan games sieltä new arrivals ja sieltä viel E3 osion, sieltä selaamalla se kyllä löytyy.
 
Vastaus: E3 messut

Count_M sanoi:
Forbes: The 10 Most Anticipated New Videogames:

- Halo 3
- Madden 08
- Grand Theft Auto IV
- WWE Smackdown vs. Raw 2008
- Guitar Hero 3
- Assassin's Creed
- Super Smash Brothers Brawl
- Half-Life 2: The Orange Box
- Call of Duty 4: The Modern Warfare
- Bioshock


http://www.forbes.com/technology/2007/07/13/video_games-E3-tech-cx_rr_0713videogames.html

Mitä ihmettä WWE tuolla tekee? :) Muuten lista on ok, omalle listalleni pääsisi nhl08, ja CoD4 olisi kärkipäässä.
 
Vastaus: E3 messut

Count_M sanoi:
Forbes: The 10 Most Anticipated New Videogames:

- Halo 3
- Grand Theft Auto IV
- Guitar Hero 3
- Assassin's Creed
- Super Smash Brothers Brawl
- Bioshock


http://www.forbes.com/technology/2007/07/13/video_games-E3-tech-cx_rr_0713videogames.html

Karsisin kaikki turhat pois tuolta,(kuten teinkin) lisäksi itse lisäisin sinne: Killzone2, Haze, Heavenlysword, Litlebigplanet, Masseffect, Unreal3,

niin lista alkaisi näyttämään hieman paremmalta sekä vähemmän puolueelliselta.
(tosin tuossa ei olisi enää kymmenen vaan 12)
 
Ylös Bottom