Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Mistä helkkarista te keksitte tämä jälleenmyyntiarvon romahduksen, vaan sillä verukkeella ettei mukana saa jotain pientä DLC-kilkettä? Preorder-bonuksiakin on ollut iät ja ajat, eikä nekään ole mitenkään vaikuttanut käytettyjen hintaan. Niistä pääsee nimenomaan nauttimaan vain ne ensimmäiset omistajat ja uutena ostavat.

Tietty voidaan teoriassa ajatella, että mitä enemmän uusia pelejä myydään (-->enemmän pelejä kierrossa), niin sitä vähemmän saa rahaa käytetystä ihan kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan. Tätä voi tuskin kukaan pitää kuitenkaan mitenkään katastrofaalisena asiana.

GS ei arvosta tollasia lipukkeita mitenkään, eli sieltä saatte yhä saman vaihtoarvon. Vaikka säilyttäisit jotain preorder-bonuskamaa ja menisit niitä GS:lle tarjoamaan, niin ei ne siitä mitään antaisi.

Ketjun otsake on jo itsessään syvästi mielipidevaikutteinen. EA yrittää tässä palkita uuden pelin ostamista, ei suoraan pudottaa käytettyjen jälleenmyyntiarvoa.

EDIT:

tsinivuo:
Mitä ihmettä heidän pitäisi tehdä, että olisivat voitollisia? Valloittaa maailma? Siis haloo, jo nyt heidän pelit on listojen kärjessä järjestään, niin jossain kyllä tuhlataan sitä rahaa ja huolella. /OFF-TOPIC

Justhan sieltä laitettiin 1500 ihmistä pihalle ja suljettiin mm. Suomen EA kokonaan. Pelituotantoa supistetaan vissiin pahimmillaan 40% ja keskitytään sosiaalisiin peleihin ja urheilusarjoihin yms.

Tähän on varmasti vaikuttanut mm. Mirror's Edgen, Brutal Legendin ja Dead Spacen floppaaminen, joiden avulla EA yritti uutta alkua pelijulkaisijana. Dead Spacen user basesta muuten puolet oli käytettyjä:
Used sales double Dead Space userbase News | Eurogamer

Täytyy ymmärtää, että varsinkin yksinpelit kärsii todella pahasti käytettyjen myynnistä, koska ne viedään pahimmillaan todella nopeasti vaihtoon. Jotain etua siitä uuden ostamisesta käytetyn sijaan on pakko antaa, kun ei voida moninpelillä kahlita ihmisiä siihen kopioon.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Se on mielestäni eri asia jos tarjotaan palkintona joku pieni lisäosa tai jotain vastaavaa. Mutta mielestäni tämä "aikuisemman" saboteurin tarjoaminen vain uuden ostajalle on suoraan käytetyn pelin ostajalta pois.

Vaikea ymmärtää miten tämä on jotenkin vähemmän paha asia kuin esim. party-chatin puuttuminen tietystä pelistä...
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Se on mielestäni eri asia jos tarjotaan palkintona joku pieni lisäosa tai jotain vastaavaa. Mutta mielestäni tämä "aikuisemman" saboteurin tarjoaminen vain uuden ostajalle on suoraan käytetyn pelin ostajalta pois.
En itseasiassa ota kantaa tähän Saboteurin asiaan, kun kyseinen peli tai sisältö ei ole minulle tuttu. Otan vain kantaa tällaiseen käytäntöön yleensä.

OFFARINA muuten tästä party-chatti-pelistä:

On postissa tällä hetkellä ja hieman vatutti. Tämän pelin (julkaisijan) kohdalla piti ihan tarkoituksella hankkia käytetty, mutta suomalaisia käytettyjen markkinoita tarkastellessani totesin, että myyjät myyvät käytettyä samaan hintaan kuin saa uutena Ahvenanmaalta ja tuntuu vielä menevän kaupaksi! Siinä oli miehen periaatteet törmäyskurssilla ja valitsin sen vanhemman. Jos uuden ja käytetyn saa samaan hintaan, niin totta helkkarissa otan sen uuden. Tästä voimme päätellä, että ehkä se käytettyjen arvon lasku olisi ihan hyvästäkin... Olisi joku järki siinäkin hommassa.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Ketjun otsake on jo itsessään syvästi mielipidevaikutteinen. EA yrittää tässä palkita uuden pelin ostamista, ei suoraan pudottaa käytettyjen jälleenmyyntiarvoa.

Ketjun nimellä haettiin lähinnä arviota tilanteesta. Siksi kysymysmerkki.

Siitä olen täysin eri mieltä kanssasi, että kyseessä olisi joku "ylimääräinen" tai "uuden pelin ostavan palkitseva" dlc-lisäkilke. The Saboteurin tapauksessa tuo ladattava osio on täysin jo itse peliin kuuluva juttu, ei mikään ylimääräinen lisä tyyliin "osta Battlefield: Bad Company ennakkoon, saat heti alussa käytettäväksesi normaalisti vasta levelissä 25 avautuvat pyssyt!" tai "saat ekstra-auton, jota et muualta saa!"

Ja vaikka suurimmalla osalla porukasta onkin pelikonsolit verkossa, täytyy oikeasti ottaa huomioon ne pelaajat, joilla ei ole. Mitäs nämä pelaajat tekevät, kun eivät saa peliä kokonaisena itselleen? Etenkään kun pakollisesta downloadauksesta ei mitenkään isosti pelikotelossa mainita.

Lisäys: yksikään nettikauppa ei mainitse sivuillaan, että peli vaatii verkkoyhteyden, jos sen haluaa pelata läpi "kokonaisena"...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Tuosta mielestäni pitäisi vähintäänkin tiedottaa pelin kannessa...

"Osta uutena tai et saa kaikkea peliin kuuluvaa!"
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

No, täytyisi tietty nähdä tuo peli sisällön kanssa ja ilman sisältöä, jotta voisi tuohon ottaa järkevästi kantaa.

Miksikö tämä on hyväksyttävämpi asia kuin party-chatin poisto?

Omassa mielessäni hyväksyn paljon helpommin teot, joiden syyt ymmärrän täysin. Ymmärrän syyt tällaisen uuden palkitsemisen (tai miksi sitä sitten haluaakin kutsua) taustalla, mutta party-chatin poiston oikeutuksesta en edelleenkään ole vakuuttunut.

EDIT. Dragon Agen kannessa kyllä lukee, että "free DLC inside" tms. ja pienemmällä printillä selitetään kyseessä olevan one-time use.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Dead Spacen user basesta muuten puolet oli käytettyjä
Pelin julkaisijan kannattaisi varmaan myös miettiä miksi. Eivät ne pelit itse sieltä hyllyltä hyppää uudelleenmyyntiin, vaan syynä täytyy olla joku. Usein se on joko A) peli on lyhyt ja helppo pelata läpi (=rahoille saa vähän vastinetta) tai B) peli on surkea eikä kukaan halua pelata sitä kovin kauaa.

Esim. Mirror's Edge oli, allekirjoittaneelle, yhdistelmä kumpaakin joten lainasin sen kaverilta ja pelasin läpi parissa päivässä. Itse kampanjan oheen ympätty "lisäsisältö" (=niiden samojen kenttien juokseminen kelloa vastaan), ei oikeastaan kiinnostanut pätkääkään.

Dead Spacen taas ostin uutena ja se odottaa vieläkin hyllyssä läpipelaamista, noin 15% pelattuna.

EA näkee tällaisen tilanteen varmaan "plusmiinus nollana", kun minä taas näen sen "+1 myyntinä"...

Jos Mirror's Edgessä olisi ollut jokin "vain uuden ostajalle" koodi, esim. lisäkenttä, tms olisiko tuo saanut minut ostamaan moisen tekeleen? No ei h*elvetissä. ;)
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Pelin julkaisijan kannattaisi varmaan myös miettiä miksi. Eivät ne pelit itse sieltä hyllyltä hyppää uudelleenmyyntiin, vaan syynä täytyy olla joku.
Niin ne miettiikin ja tulos on, ettei tollasia pelejä kohta enää tule.

-Mirror's Edge // kokeellinen ja monella tapaa omalaatuinen yritys --> ei jatkoon
-Dead Space // tiivistunnelmainen kauhuseikkailu (lyhyys tulee ihan genrestä) --> ei jatkoon

Saboteur liittyy varmaan samaan kerhoon, sillä kyseessä on kuitenkin suht keskiverrolta näyttävä tekele.

Vaihdossa saamme sitten uutta änäriä ja simssin lisäosaa, koska ne tuottaa varmemmin.

En mä todellakaan väitä, että pelaajien pitäisi nyt ryhtyä mitään hyväntekeväisyyttä tekemään ja ostamaan noita pelejä, jos ei vaan kiinnosta. Tietty jos pelistä/tekijästä tykkää, niin olishan se uutena ostaminen ihan jees.

Pointtini vaan on, että näen hyvin sen julkaisijan puolen. Kovasti ne yrittää bisnestä tehdä, mutta kun vaan ei onnistu.

Miksi edes välitän? No, kaksi lempistudiotani on EA:n pauloissa ja pelko persiissä odotan koska ne leikkaukset osuu sinne. Onneksi kyseessä on vähän astetta paremmat lafkat, joten peleillä on oikeasti mahdollisuus myydäkin. Oma vastuuni kuluttajana on vaan ostaa noita pelejä ja toivoa, että se riittää.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

-Mirror's Edge // kokeellinen ja monella tapaa omalaatuinen yritys --> ei jatkoon
-Dead Space // tiivistunnelmainen kauhuseikkailu (lyhyys tulee ihan genrestä) --> ei jatkoon
Olen varmaan vähän erikoinen tapaus, mutta ostin molemmat pelit, vaikka olin saanut kummatkin promoversioina. Mirror's Edgen jopa pelasin läpikin promolla, ja vaikka se loppupuolella kiroilutti varsin paljon, halusin silti tukea kyseistä peliä. Dead Spacea en ole ehtinyt kuin nopeasti kokeilla, mutta muiden kommenteista vakuutuin niin paljon, että senkin retail-versioon rahani upotin juuri samasta syystä; jos näitä "kokeellisempia" pelejä ei osteta, saadaan jatkossakin vain uutta NHL:ää, Need for Speediä ja muuta vuosipäivityskamaa.

Tästä kertakäyttökooditrendistä en tässä vaiheessa osaa muodostaa selkeää mielikuvaa, koska ostan kaikki pelini uutena, enkä ole enää muutamaan vuoteen raaskinut niistä luopua läpipeluun jälkeenkään.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Se ja sama omallle kohdalle. Näitä pelejä saa kuitenkin playn tarjouksista hintaan 23€ parin kk:n päästä, ja mikäli tiedossa, että peli on tyyliin "pelataan läpi ja vaihdetaan Kfinissa" niin jätän koodin käyttämättä ja siirrän seuraavalle. Jos kyseessä taas Dragon Agen tai Forza 3:n tyylinen merkkiteos, on sanomattakin selvää että koodi käytetään ja peli jää hyllyyn. Toivottavasti muutkin ajattelevat samalla tavoin, niin ehkä oikeasti hyvien pelien ja perustauhkan välille syntyy myynnillisiä eroja myös tätä kautta.

Ainoa, mitä EA ei ole ajatellut ovat käyttäjät joilla ei ole Liveä ollenkaan käytössä (näitäkin ihmisiä on todistettavasti myös omassa tuttavapiirissä). Kun sisältö kuitenkin on jo olemassa levyllä, niin se pitäisi saada jotenkin myös aukaistua ilman nettiä. Tekninen toteutus tietysti voi olla melko vaikeaa....
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

-Mirror's Edge // kokeellinen ja monella tapaa omalaatuinen yritys --> ei jatkoon
-Dead Space // tiivistunnelmainen kauhuseikkailu (lyhyys tulee ihan genrestä) --> ei jatkoon
...mutta käsittääkseni *kummastakin* on tulossa jatko-osa? Eli mikä logiikka? ;)


Saboteurista taasen välttämättä ei, mutta suurempana syynä pitäisi ehkä pelin kehittäjien erottamista EA:n palveluksesta (tosin ei olisi eka kerta jos toinen studio tekisi jatko-osan, tämähän on tätä päivää esim. CoDin kohdalla).


Jos jotakuta muuten kiinnostaa mistä jää paitsi jos ostaa pelin käytettynä *konsoliversiona*, niin täältä voi kurkata... (NSFW, K-18, jne disclaimerit :D ).


Yksi mikä tässä Saboteurin tapauksessa kyrsii on muuten se, että kalliimman konsoliversion ostaja saa tuon kertakäyttöisenä koodina, mutta PC:llä tuo kuuluu kauppaan ostit pelin uutena, käytettynä tai vaikka piratisoit sen...
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Ainoa, mitä EA ei ole ajatellut ovat käyttäjät joilla ei ole Liveä ollenkaan käytössä (näitäkin ihmisiä on todistettavasti myös omassa tuttavapiirissä). Kun sisältö kuitenkin on jo olemassa levyllä, niin se pitäisi saada jotenkin myös aukaistua ilman nettiä. Tekninen toteutus tietysti voi olla melko vaikeaa....

Ahaa, siis aloitusviestistä poiketen tuota "lisäsisältöä" ei ladatakaan kauppapaikalta, vaan ainoastaan aktivoidaan jo levyltä löytyvä materiaali? Toiminee siis myös kiintolevyttömillä xboxeillakin.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

...mutta käsittääkseni *kummastakin* on tulossa jatko-osa? Eli mikä logiikka? ;)
EA ilmoitti just pari viikkoa sitten peruuttaneen 12 tuloillaan olevaa peliä, eikä kertonut mistä peleistä on kyse. Mutta kyllähän ne Dead Space 2:een ovat palkkaamassa moninpelisuunnittelijaa.... I wonder why.

Sitähän ollaan ennusteltu, että laman ja muun hötön vaikutukset alkavat näkymään peleissä vasta siinä 2010 jouluna ja 2011. Tämä johtuu siitä, että projektit on aloitettu jo ennen kuin huonot ajat iskivät, joten huonot myynnit vaikuttavat vasta nyt aloitettaviin projekteihin.

Totta kai noista flopanneista peleistäkin väännetään jatko-osaa, sillä markkinointiin ja IP:n rakentamiseen on jo kulunut niin paljon rahaa, että jatko-osa on todella halpa tehdä verrattuna tekemättä jättämiseen. Mitään suuren budjetin ja panostuksen jatko-osia on varmaan turha kuitenkin odottaa.

No, toivotaan kovasti että olen monella tapaa väärässä. Olis itsellenikin helpotus.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Ahaa, siis aloitusviestistä poiketen tuota "lisäsisältöä" ei ladatakaan kauppapaikalta, vaan ainoastaan aktivoidaan jo levyltä löytyvä materiaali? Toiminee siis myös kiintolevyttömillä xboxeillakin.

Ei mitään varmaa tietoa asiasta ole, kunhan vaan pähkäilin. Useinhan EA on hoitanut nämä asiat (esim Collector's Edition tapauksissa) "unlock key" menetelmällä, jolloin ladattavaksi on jäänyt ainoastaan muutamia kilotavuja varsinaisen sisällön ollessa jo oikeasti levyllä. Saboteurin tapauksesta ei siis tietoa.

Edit: ja sitä en kyllä ymmärrä, miksi asia nostetaan vasta nyt tapetille ja (taas) EA:sta tehdään syntipukkia tälle asialle. Kuten joku mainitsikin, myös Gears of War 2 sekä Forza 3 ovat tehneet samanlaisen tempun ja varmasti monet muut seuraavat perässä.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Menee huonoon suuntaan. Mielestäni pelien pitää toimia täysin ilman kiintolevyä ja liveä. Niin se taitaa olla Xbox 360:n "pelintekijäsäännöissäkin". Huolestuttaa vaan, että kohta ollaan siinä vaiheessa, että pelin eka puolisko pelataan levyltä ja toinen ladataan netistä. Ja tietenkin yksi lataus per peli, eli jälleenmyyntiarvo tippuu. Kertakäyttökulttuuria vastustavana tämä suuntaus on huono. Eri asia on, jos peliin saa jotain turhaa lisäkilkettä, kuten kultaisen aseen tai koodin, jolla bat armor-puku aukeaa jo heti alussa, kun muut saavat sen vasta läpipeluun jälkeen.

Yleensäkin kaikenlainen taistelu suurien yritysten suunnalta kuluttajaa vastaan aiheuttaa närää. Musiikin ja elokuvien DRM-sekoilut, vaikka näyttää siltä, että musiikin nettilataaminen myös lisää levyjen ostoa (eli lataaja myös ostaa). Herää kysymys, että onko tällainen suuntaus oikeasti perusteltavissa, eli syökö käytettyjen pelien myynti oikeasti firmojen tulosta vai voiko se sittenkin olla jossain muualla?

Tiukka EI täältä suunnasta tällaiselle kokeilulle. Stoppi heti alkuunsa.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

On postissa tällä hetkellä ja hieman vatutti. Tämän pelin (julkaisijan) kohdalla piti ihan tarkoituksella hankkia käytetty, mutta suomalaisia käytettyjen markkinoita tarkastellessani totesin, että myyjät myyvät käytettyä samaan hintaan kuin saa uutena Ahvenanmaalta ja tuntuu vielä menevän kaupaksi! Siinä oli miehen periaatteet törmäyskurssilla ja valitsin sen vanhemman. Jos uuden ja käytetyn saa samaan hintaan, niin totta helkkarissa otan sen uuden. Tästä voimme päätellä, että ehkä se käytettyjen arvon lasku olisi ihan hyvästäkin... Olisi joku järki siinäkin hommassa.

Stammy, stammy... periaate ratkaisee! Nythän menit sitten rahoittamaan sitä aktivisioonia. :) Ei niihin pelkkiin ennalta määrättyihin hintoihin ikinä kaytetyssä kaupassa ole tyytyminen.
--------

Mutta joo, itse olen myös täysin EA:n puolella tässä asiassa. Mielummin ostan uutena jotta saan vähän tissejä ruutuun, kuin pelaan sitten tosiaan tulevaisuudessa pelinin jostain fakin Facebookista.
Sitäpaitsi minun sympatiani menevät täysin EA:lle muutenkin, kyseessä lienee tämän hetken parhaiden pelien julkaisija. Mirror's Edge ja Dead Space petasivat uutta alkua, eikä mielestäni tämä aate ole häipynyt mihinkään.

- Dragon Age: Origins
- Skate
- Mass Effect 2
- Battlefield 1943, BC ja BC2

Sanokaa noita edellämainittuja massapeleiksi. Mielestäni tosiaan tuo nimeltämainitsematon Guitar Hero-julkaisija sen kaiken negatiivisen huomion ansaitsisi.
Ja mielestäni tämä on periaatteessa ihan sama kuin DLC; saat ekstra-alueen jos ostat uutena. Jos et, ei se peli siitä mihinkään muutu. Tämä on vain saatu jotenkin niin ihmeelliseen valoon.

Loppuun täytyy vielä sanoa kaikkien vastustajien kiusaksi: Toivon, että Halo: Reachin betaan ei pääse käsiksi millään muulla tavalla kuin ODST-levyllä!
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Mutta joo, itse olen myös täysin EA:n puolella tässä asiassa. Mielummin ostan uutena jotta saan vähän tissejä ruutuun, kuin pelaan sitten tosiaan tulevaisuudessa pelinin jostain fakin Facebookista.

Tätä täytyisi nyt ajatella vähän objektiivisemmin. Jos ostat pelin uutena, eikä sinulla ole konsoli verkossa, et sinä saa niitä haluamiasi tissejä ruutuun! Millä tavoin se on perusteltavissa, että jo alun perin peliin kuuluneet asiat eivät ole "käytössäsi", vaan ne on hankittava verkon kautta?

Ja käsittääkseni tuo koodin käyttö tuo peliin muutakin kuin vain pikselitissejä. En tiedä, koska en ole saanut koodeja toimimaan, kiitos EA:n serverien toimimattomuuden.

Lisäosat, ym. ovat asia erikseen. Tämänkin pelin kohdalla olisi taatusti voitu tehdä joku pieni lisätehtävä tms., joka olisi sitten avattu tuolla kertakäyttökoodilla. Josta sitten pelin ekaostajat olisivat voineet nauttia.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

En kyllä ymmärrä miksi tuo Saboteur on tässä otettu nyt silmätikuksi. Eilen kävin hakemassa tuon pelin ja suoraan luonnollisesti pistin sen koodin siihen, kun semmonen matkassa oli ja latauskin onnistui heti ekalla kerralla, toisin kuin kaikilla muilla ilmeisesti. Tässä kyseisessä tuotoksessa en laskisi tuota kovinkaan suureksi menetykseksi, mikäli pelin pelaa ilman tuota koodia. Käsittääksenihän tuolla koodilla saa vain ja ainoastaan ne tissit paljaaksi (w00tw00t), yhden veitsen heittely minipelin ja parit tanssiesitykset.

Ei ole siis mitään upeita hienoja autoja/aseita/uusia alueita. Ei mitään mikä jotenkin rikastuttaisi pelikokemusta. Paljaat tissit tässä on se "hienoin" juttu ja se ilmeisesti kismittää pelaajakansaa, ymmärrettävää..

Edit: Vielä semmonen lisäys, että mikäli nuo tissit paljaaksi haluaa käytetyn pelin ostajakin, niin tuon lisäsisällön voi ostaa boxille 240:n pojon hintaan. Pleikkarin hinnasta ei tietoa..
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Tätä täytyisi nyt ajatella vähän objektiivisemmin. Jos ostat pelin uutena, eikä sinulla ole konsoli verkossa, et sinä saa niitä haluamiasi tissejä ruutuun! Millä tavoin se on perusteltavissa, että jo alun perin peliin kuuluneet asiat eivät ole "käytössäsi", vaan ne on hankittava verkon kautta?

Ja käsittääkseni tuo koodin käyttö tuo peliin muutakin kuin vain pikselitissejä. En tiedä, koska en ole saanut koodeja toimimaan, kiitos EA:n serverien toimimattomuuden.

Lisäosat, ym. ovat asia erikseen. Tämänkin pelin kohdalla olisi taatusti voitu tehdä joku pieni lisätehtävä tms., joka olisi sitten avattu tuolla kertakäyttökoodilla. Josta sitten pelin ekaostajat olisivat voineet nauttia.

Tosiaan ilman verkkoyhteyttä jää tissit näkemättä, mutta nykyaikana taas voidaan pitää melko lailla itsestäänselvyytenä edes jonkinnäköistä verkkoyhteyttä konsoleilla. Kyllä täällä Suomessakin niin pitkällä ollaan.

Kärjistin hieman tuolla Facebook-vertauksella, mutta kun minä haluan hyviä pelejä, prkl vieköön. Sydäntäni kirpaisi, kun näin Dragon Age: Originsin keskinkertaiset myynnit esimerkiksi tuohon MW2:teen verrattuna. Haluammeko todellakin tulevaisuudessa pelata tuollaisia liukuhihnasysteemillä tuotettuja pelejä?
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Edit: Vielä semmonen lisäys, että mikäli nuo tissit paljaaksi haluaa käytetyn pelin ostajakin, niin tuon lisäsisällön voi ostaa boxille 240:n pojon hintaan. Pleikkarin hinnasta ei tietoa..
Eikös se ollutkaan 400 pistettä tai $4.99 PSNssä?
 
Ylös Bottom