Tenebrae Aeternae
Well-Known Member
Juuh, tulipahan ajettua. Ekalla pätkällä oli sen verran pelottava lähes rallin lopettanut tilanne että loput pätkät tuli vedeltyä suht maltillisesti.. saa nähdä mihin riittää. Autoksi valikoitui Mini, ihan muuten vaan kun vähän harvinaisempi kulkine.. ei käryäkään löytyykö tuosta luokasta joku selkeästi nopein vaihtoehto. On kyllä melkosta ratin eestaas veivaamista varsinkin tuo toka pätkä.
Edit: Kroatiakin oli sit pakko riipasta läpi, yhden EK:n kokemuksella. On tuolla niitä vaaranpaikkoja ja paljon, saa olla tarkkana. Taitaa olla mun lemppari asvalteista tähän mennessä, vaikka tuntuukin että jäi paljon vauhtia vielä pöydälle. Loppua kohti uskalsin kiristää vähän vauhtia sitten kun nuo Kroatian koukut oli jo vähän takaraivossa. Kyllä mä silti taidan olla enempi sorarallien ystävä.
Edit: Kroatiakin oli sit pakko riipasta läpi, yhden EK:n kokemuksella. On tuolla niitä vaaranpaikkoja ja paljon, saa olla tarkkana. Taitaa olla mun lemppari asvalteista tähän mennessä, vaikka tuntuukin että jäi paljon vauhtia vielä pöydälle. Loppua kohti uskalsin kiristää vähän vauhtia sitten kun nuo Kroatian koukut oli jo vähän takaraivossa. Kyllä mä silti taidan olla enempi sorarallien ystävä.
Viimeksi muokattu: