Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA WRC

Epäilen että myyvät dlc:nä uudet kaudet. Toi ralli on sen verran pienen porukan kiinostuksen kohde, niin se tuskin on järkevää alkaa joka vuos pukkaamaan kokonaan uutta(vanhaa pikku päivityksillä) peliä ulos.
 
Epäilen että myyvät dlc:nä uudet kaudet. Toi ralli on sen verran pienen porukan kiinostuksen kohde, niin se tuskin on järkevää alkaa joka vuos pukkaamaan kokonaan uutta(vanhaa pikku päivityksillä) peliä ulos.
Ei siinä aina niin järkeä olisikaan joka vuosi julkaista uusi peli, mutta toisaalta niin on toimittu WRC-pelien kohdalla jo 20 vuotta. Oli sitten Sonyn, Milestonen tai Nacon julkaisema WRC-peli. Varmasti liittyy hyvin paljon myös itse WRC tahon haluihin. Saa nähdä miten menee tällä kertaa, tuleeko tilanteseen muutos.

Itselle kelpaisi hyvin, jos tänä vuonna tulisi pelkästään DLC ja sitten vuonna 2025 isommin parannettu peli tästä nykyisestä.
 
Ei siinä aina niin järkeä olisikaan joka vuosi julkaista uusi peli, mutta toisaalta niin on toimittu WRC-pelien kohdalla jo 20 vuotta. Oli sitten Sonyn, Milestonen tai Nacon julkaisema WRC-peli. Varmasti liittyy hyvin paljon myös itse WRC tahon haluihin. Saa nähdä miten menee tällä kertaa, tuleeko tilanteseen muutos.

Itselle kelpaisi hyvin, jos tänä vuonna tulisi pelkästään DLC ja sitten vuonna 2025 isommin parannettu peli tästä nykyisestä.
Ja ean tuntien uusi peli tulee, kuten NHL ja fifa sarjoista joka vuosi.
 
Ei siinä aina niin järkeä olisikaan joka vuosi julkaista uusi peli, mutta toisaalta niin on toimittu WRC-pelien kohdalla jo 20 vuotta. Oli sitten Sonyn, Milestonen tai Nacon julkaisema WRC-peli. Varmasti liittyy hyvin paljon myös itse WRC tahon haluihin. Saa nähdä miten menee tällä kertaa, tuleeko tilanteseen muutos.

Itselle kelpaisi hyvin, jos tänä vuonna tulisi pelkästään DLC ja sitten vuonna 2025 isommin parannettu peli tästä nykyisestä.
tuohon todella huonoon peliin viellä dlc on kyllä naurettavaa kokonaa uusi ja parempi tilalle
 
Tämä oli kyllä viime vuoden isoimpia pettymyksiä. Johtunee siitä, että ralliautoilu on kuoleva moottoriurheilunlaji, jota nykyään seuraa hyvin marginaalinen yleisö. Paras rallipeli edelleen on Network q rac rally vuodelta 1993. 1990-luku olikin rallin kulta-aikaa.
 
No itseäni aika vähän kiinnostaa, arvostavatko muut pelaajat tai pelaajien enemmistö. Olen tätä nyt taas viime aikoina pelannut kun suurin osa bugeista ja epäkohdista on saatu kuntoon, ja edelleen tämä on omasta mielestäni oikein hyvä rallipeli, ainakin itse ajamisen puolesta paras nykykonseleille saatavilla oleva. Kyllähän se ruutu repeilee edelleen, mutta se nyt on vähän pelaajakohtaista että kuinka paljon se haittaa.

Veikkaanpa, että jos pelin julkaisijana olisi Codemasters eikä EA Sports, niin pelaajien arvosanat olisivat hiukan korkeammalla. Yleisesti hyväksytty mielipide kun taitaa olla, että EA pilaa tämänkin sarjan mikromaksuillaan ja bugisilla peleillään jne. Mitenkään EA:n puolta sen kummemmin ottamatta, niin kyllähän tämä sisällön puolesta on kuitenkin huomattavasti valmiimpi peli kuin vaikkapa Dirt Rally 2.0 oli julkaisussa, tai oikeastaan tänäkään päivänä. DR2.0:n peruspelissä ilman maksullista DLC:tä sai alle puolet lopullisen pelin sisällöstä, WRC:ssä on enemmän sekä autoja että ralleja, monipuolisempi yksinpeli, eikä maksumuurin takanakaan ole kuin muutama hassu kosmeettinen esine, ainakaan toistaiseksi. Kyllä minä olen tästä pitänyt ja suhteellisen tyytyväisenä jo yli 300 tuntia ajellut.
 
Onko kukaan ajellut tätä Clubs-pelimuodossa (RaceNetin kautta)? En muista juuri mitään Dirt 2.0:sta tähän liittyen, mutta eilen kun ensimmäistä kertaa kokeilin luoda klubin ja siihen uuden eventin, niin onko tosiaan niin, että niitä eventtejä voi olla luotuna yhtäaikaa vain yksi kappale? Itse RaceNetistä noita ei pysty tähän peliin luomaan (muistaakseni taas Dirt 2.0:ssa ne luotiin nimenomaan sitä kautta) ja pelin sisältä (PS5-versio) kun menee Clubseihin, siellä on listattuna vain aktiivinen kisa ja mahdollisuus joko poistaa koko eventti tai sitten osallistua siihen. Onko tosiaan näin, että ei voi luoda etukäteen vaikkapa 5 kisan sarjan ja ajastaa ne alkamaan esim. viikon välein? Kuulostaa hieman oudolta jos näin on.
 
Onko kukaan ajellut tätä Clubs-pelimuodossa (RaceNetin kautta)?
Foorumilta löytyy omat klubit ja niille omistettu ketjukin. Yhteen klubiin voi luoda kerrallaan vain yhden sarjan ja tässä sarjassa voi olla ajettavana vain yksi kilpailu kerrallaan. Mutta siis voit luoda viiden kisan sarjan ja laittaa niiden kestoksi esim. vko/kisa.

Thread 'EA Sports WRC - Clubit yms. online eventit' https://forum.konsolifin.net/threads/ea-sports-wrc-clubit-yms-online-eventit.101317/
Clubseihin, siellä on listattuna vain aktiivinen kisa ja mahdollisuus joko poistaa koko eventti tai sitten osallistua siihen.
Klubien luonti taitaa onnistua vain Racenetin (selaimen) kautta. En nyt tarkemmin muista, kun hetki ollut taukoa, enkä itse ole klubeja pahemmin tässä räplännyt, mutta uskoisin, että sieltä selaimesta voi tehdä kaiken klubiin liittyvän. Pelistä taas voinee olemassa olevaan klubiin tehdä sitten kisan/kisasarjan, mutta muistaakseni ei voi luoda uutta klubia tyhjästä. Joku täältä varmaan osannee kertoa tarkemmin.
 
Klubi luodaan muistaakseni Racenetin kautta, mutta sitten itse pelissä ne ek:t ym lisätään siihen.
Itse ajelen vain clubeja, eikä kyl ajaminen lopu kesken millään, ainoa ongelma on että ei oikein tahdo ehtiä ajamaan kaikkia ralleja ajoissa. :D
 
Klubi luodaan muistaakseni Racenetin kautta, mutta sitten itse pelissä ne ek:t ym lisätään siihen.
Itse ajelen vain clubeja, eikä kyl ajaminen lopu kesken millään, ainoa ongelma on että ei oikein tahdo ehtiä ajamaan kaikkia ralleja ajoissa. :D
Joo, klubin luominen olikin tosiaan selvää, mutta jäin kaipaamaan sitä, että olisi pystynyt kisoja luomaan monta samaan aikaan. Pelaillaan muksujen kanssa samalla konsolilla mutta eri käyttäjillä ja kukin ehtii ajamaan vähän vaihtelevasti viikon aikana, mutta hauskaa on! :)
 
Joo, klubin luominen olikin tosiaan selvää, mutta jäin kaipaamaan sitä, että olisi pystynyt kisoja luomaan monta samaan aikaan
Näin ei tosiaan voi tehdä samassa klubissa, mutta jos haluaa enemmänajettavaa, niin sitten voi luoda useamman klubin ja laittaa niistä kisat päällekkäin. Pistelasku mestaruuden kannalta menee tietysti sitten siten, että jokainen on oma sarjansa. Mutta niihin voisitten luoda vaikka variaatiota, että yksi on etuvetoisten sarja, toinen modernia nelikkoa ja sitten jotain retrompaa.

Onko tosiaan näin, että ei voi luoda etukäteen vaikkapa 5 kisan sarjan ja ajastaa ne alkamaan esim. viikon välein? Kuulostaa hieman oudolta jos näin on.
Varmistuksena vielä, tämä siis tosiaan on mahdollista, tai oikeastaan koko klubin pointti.
 
Uusi päivitys tullut tänään. Nyt on ainakin patch notesin mukaan myös autojen nostattamat pölypilvet korjattu näkymään oikein kaikissa uusinnoissa. Olin tällä välillä tullut itse siihen johtopäätökseen, että pölypilvet häviävät uusinnasta jos kyseessä on kilpailun viimeinen erikoiskoe, eli mikäli ajamisen ja uusinnan välissä käydään katsomassa podiumia. Patch notesin mukaan tämä nimenomainen skenaario olisi tosiaan nyt korjattu.

 
Ei vieläkään ole saatu kaikkea kuvaruudun nykimistä pois päivityksissä ainakaan Ps5:lla. Sardiiniassa oli vielä joillain pätkillä aika paljon ongelmaa.
 
Tuli testattua tuoreinta päivitystä. Nykimisen ovat saaneet PC:llä korjattua ja ihan kun jostain olisi tullut jokunen fps kanssa lisää. Nythän sitä saattaa taas innostua ajamaankin.
 
Hyvät sijoitukset kyllä 35 ja 29. Itellä paras eräästä Meksikon radasta sijoitus 108 maailmanlistalla. Kokeilin tässä huvikseen maailman ykkösaikaa joka vedetty pc:llä. No sehän oli aivan mahdoton päihittää. En tiedä onko mulla sitten säädöt pielessä tai mitä kun se haamuauto kulki ensinnäkin paljon kovempaa kuin minun auto. Vaikka mulla oli kaasu pohjassa niin haamuauto paineli karkuun kauemmas aina vaan. Vai onko sitten pc käyttänyt jotain huijausmoodeja.

Säädöt kyl vaikuttaa ihan pirusti, mut ittekin ihmetelly että miten listankärki saa sen kotteron kulkemaan niin lujaa. Tuntuu että omasta autosta uupuu useempi kymmenen heppaa. Ei tohon kait mitään huijausmoodeja oo, mutta aikasemmin oli niitä kun ajaa pitkin mettiä ja oikoo alustasta riippumatta. Sille ongelmalle codemasterin piti kyllä tehä jotain, tyyliin laittaa niitä penalty kartioita enempi ladun varteen. Mutta tiiä kuinka monta paikkaa saivat korjattua.
Taisin olla väärässä huijausten suhteen, niitä taitaa sittenkin olla tarjolla.
 
Tämä karkauspäivä rikkoo nyt pelin käynnistyksen konsoleilla. Tänään peli kaatuu aina käynnistyksessä. Eiliseen asti ei tehnyt koskaan tätä. Konsolin asetuksista pitää päivämäärä muuttaa 1.3 niin sitten toimii. Tämä karkauspäivä ennenkin sekoittanut konsoleita ja pelejä.

 
Ylös Bottom