Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Vastaus: EASHL Joukkue kaiken tasoisille

Ensimmäinen kerta missään joukkueessa, joten ilmoittaudun! Supernezza on tagi ja hyökkääjä :)
 
Vastaus: EASHL Joukkue kaiken tasoisille

Joo pistin liittymispyynnön, Maalivahti ja hyökkääjä menee. Mikkii ei oo mut hankin semmosen täs lähipäivinä.
 
Vastaus: EASHL Joukkue kaiken tasoisille

Vieläkö mahtuu yks pelimanni mukaan lätkimään virtuaalista pikkumustaa? Geimertägi on Aapsu. Jokapaikan höylä, luukulla seisomista lukuunottamatta... ;)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Vastustajat on selkeesti kokeneempiä statsien perusteella, mutta tiukasti ollaan pelattu! Hyvältä siis näyttää.. mukaan tosiaan mahtuu vielä. Nyt ollaan hyvin saatu pelattu 3-4 äijällä koko ajan :)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Jep hyvällä FIILIKSILLÄHÄN näitä on pelattu,ja yhtään romahdustahan ei olla vielä nähty,joten tänäänkin voisi vaikka pelailla joten ei muuta kuin uutta matoa koukkuun:))
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

No voisin itekkin tulla mukaan leikkimään jos pääsen(?) Puolustajana tai maalivahtina voin hyöriä.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Tervehdys oisko tänään pelipäivä,allekirjoittaneelle kävisi vaikka klo.16.00 eteenpäin vallan mainiosti,kaikki sankoin joukoin mukaan::)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

joo tänää vois pari pelii pelata. en oo vaa kerenny tota mikkii hommaamaa.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Miten ois tänään pelit tossa vaikka klo 20 eteenpäin,allekirjoittanut ainakin käyskentelee,jäähällin nurkilla josko tulisi joukkue kavereita Mukaan :D
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Ilmoittaudun myös mukaan. Vuorotyöläinen minäkin, joten oikeastaan vaan jokatoinen viikko pystyn pelailemaan, iltavuorot 1430-2300. Pelipaikalla ei kai niin väliä, oon kokeillut vähän kaikkia, molarina oon kuiteski kaikkein huonoimmillani. Mieluiten hyökki mutta voihan sitä puolustamistakin kokeilla, jos maalintekijöitä löytyy entuudestaan. Kokemusta koko tästä EASHL-hommasta on ehkä yht. 20 peliä ja se käsittää yhteensä siis kaiken kokemuksen jota oon haalinu NHL10 ja NHL11... jotenkin vaan ne lagaavat p-amerikkalaiset hostit masentaa ja oon pelannu pääasiassa 1v1 -otteluita. Gamertag sejsoppa.

Lisäyksenä vielä: omistan vaan yhden telkkarin ja tuo avovaimokin mielellään katselee töllöä niin ihan millon vaan ei kyllä pysty... :D
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Jep eli siis pelaajia tarvitaan rohkeasti vaan mukaan pelitasolla ei väliä,kun ei sitä löydy itseltänikään:D huumori mielessä pelataan ja rennolla meiningillä rohkeasti mukaan vaan:)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Elikkäs uuden seuran nimeksi tuli HcBlueThunder joten kaikki kiinnostuneet siis jotka oikeesti ovat kiinnostuneita pelaamaan bluethunderin värien puolesta niin sitten vain kutsuja kehiin :)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Pistän kutsun tulee kuhan pääsen töistä himaa. Maalivahti/Hyökkääjä
 
Ylös Bottom