Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

En ihan ehtinyt... vasta nyt kotosalla, ei mennyt hommat ihan niin nopsaan kun oletin :/
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Voisin joinia mukaan jos vielä tiimiin mahtuu.
Vaikkapa puolustajaksi.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Nyt on jengii nii paljo et voitais miettii noit rooleja ja pelipaikkoi uusiks. Itse tein Voimahyökkääjän jolla 95 ranne ja lyöntilaukaus ennen olin pelinrakentaja eli sekin kävis jos kukaan ei halua olla ja pelipaikkana kummatki laidat hyökkäyksessä menee.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Nyt on jengii nii paljo et voitais miettii noit rooleja ja pelipaikkoi uusiks. Itse tein Voimahyökkääjän jolla 95 ranne ja lyöntilaukaus ennen olin pelinrakentaja eli sekin kävis jos kukaan ei halua olla ja pelipaikkana kummatki laidat hyökkäyksessä menee.

Meikäläinen on pelinrakentaja, kummatkin laidat käy, KH voisin muuten pelata, mutta ei noi alotukset oikein onnistu.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Itse pelaan tarkalla laukojalla, työ hoituu vasemmassa laidassa parhaiten.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Timbenkaa meil meni hyvin tänää aamupäivällä laidoilla. Itse en viiti sniperiä tehä koska ovat niin heikkoja kokoajan ajellaan pystyyn.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

huome sit taas pelailee:D toivottavast huome menee mul vähä paremmi ku tänää ku netis oli vähä viivettä ku ssp tekee jotai huoltoja. ei kaikki maalit tietyst menny viiveen piikkii et kyl oli maalivahdin omia mokia:D
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Itse voin tehdä itelleni puolustajan, ei tuo hyökkääminen niin hirveästi tuottanut hedelmää, pari kertaa ehkä ollut syöttöpisteen paikka mutta kun tolpat kolisi. Puolustajan tyypistä en vielä osaa sanoa teenkö puolustavan vai hyökkäävän pakin...

Tänään en tiä pelailuista, voi hyvällä tuurilla onnistua lähtö töistä vähän aikaisemmin, sitten ehkä pääsen myöhemmän illan karkeloihin vielä surffailemaan. Sama pätee muihinkin päiviin. Perjantaina ainakin pelaaminen onnistuu mikäli vaan töistä pääsen ajoissa. Jos en niin sitten pelaillaan myöhemmin =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Mä pelaan itse 2 way forwardina, sellainen pirullinen raataja rakkikoira mikä vetää kenttää päästä päähän. Mukana aina hyökkäyksissä ja tukemassa puolustusta. Toimii hyvin jos kentällä on samaan aikaan 2 hyökkäävää pelaajaa.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Mä oon päättäny siirtää itteni tonne pakiston puolelle kun hyökkääjiä löytyy muutenkin. Voin hoitaa sitä hyökkäävän pakin tonttia Simo Pulkin tasosilla käsillä ja Matt Green tyylisillä hyökkäyshaluilla. Suhteellisen hazardi alakerran liideri siis kyseessä.

Kattellaan taas pelejä sunnuntaina, kun ei oo enää nollat niin pahasti taulussa. ;)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Minut vois kanssa siirtää pakiston puolelle, vaihdoin pelaajani puolustavaksi puolustajaksi ja sen tontin osalta harjoittelu on jo aloitettu. Eli #84 Texas Ranger (voimahyökkääjä) -> #12 Rauno Junkkari (puolustava pakki).

Tuli muuten mieleen, että nyt kun joukkueeseen on saatu aika runsaasti pelaajia ja näitä pelejäkin on jo jonkin verran pelattu, niin josko joku jolla on aikaa voisi vaikka hoitaa HBT:lle oman foorumin niin ei tarvii sitten täällä enää kaikkia seuran asioita hoitaa. Samalla saatais mahdollisuus luoda omat keskustelut parannettaville asioille, seuran jäsenien väliselle paskanpuhumiselle jne.
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Tässä kun hetken ketju lueskelin niin näyttää että teillä alkaa olemaan ihan hyvä joukkue kasassa. Hiljattain tänne KFINiin avattiin kerhopeliladderi, johon haetaan joukkueita. Liittykää ladderiin mikäli yhtään kiinnostaa.

Ladderi löytyypi tästä. Niinikään kerhopeliturnauksenkin (Click!) ilmoittautuminen on alkanut joten sekin on paikka johon joukkueenne saattaisi liittyä? :)

Tuli muuten mieleen, että nyt kun joukkueeseen on saatu aika runsaasti pelaajia ja näitä pelejäkin on jo jonkin verran pelattu, niin josko joku jolla on aikaa voisi vaikka hoitaa HBT:lle oman foorumin niin ei tarvii sitten täällä enää kaikkia seuran asioita hoitaa. Samalla saatais mahdollisuus luoda omat keskustelut parannettaville asioille, seuran jäsenien väliselle paskanpuhumiselle jne.

Laittakaa pyyntö omasta priva-alueesta krekolle (krekko). Hän hoitaa priva-alueiden avaamiset. Lisää ohjeita aiheesta löytyy täältä.

Hieman meni OT:ksi, mutta sallittakoon? :)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Offtopicia täällä on nähty jo jonkin verran. Tälläkin kertaa palveli tarkoitustaan varsin hyvin ja toivotaan että seurajohto myös ottaa onkeensa ;)
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Mahtuuko vielä sekaan? Kovaa pelaava RD... gt: GoDe45
 
Vastaus: EASHL-joukkue kaiken tasoisille

Eiköhän sitä sen verran vielä venytä.
Porukkaa on siinä määrin että melkein jatkuvasti pelejä menossa, joten ei ainakaan siitä ole kiinni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom