Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

En tiedä minkälaisella joukkuekoolla meinaatte noita pelejä pelata, mutta omien kokemusteni perusteella (kohta 3 kautta GM:nä) neljä ottelua viikossa on todella huima tahti. Suosittelisin 2-3 pelin viikkotahtia ja tarkkaa suunnittelua miten hoidatte joukkueiden sisäisen yhteydenpidon.

Hmm...omaan korvaan ei tuo neljä ottelua viikossa kuulosta pahalta, kun monesti varmaan tarvittaessa saa pelattua vähintään sen kaksikin peliä kerralla pois päiväjärjestyksestä. Joukkueiden sisäinen yhteydenpito varmaan luonnistuu, kun taitaa jokaisella joukkueella olla oma privaatti keskusteluosio täällä foorumilla.

Nyt pitäisi varmaan saada nuo "ehkä" sanat pois tuolta ilmoittautumislistalta, eli lopullista vastausta kyllä tai ei. Mites me johtoportaan jäsenet? Meinataanko me käydä joitain keskusteluja? Helpoimpia tapoja taitavat olla messenger, irc tai mikäli kaikilta mikki löytyy, niin vaikka pleikkarin keskusteluchat. Nämä nyt tulivat ekana mieleen.

Kunniattomat paskiaiset ovat tainneet liittyä FIBin riveihin, joten siitä yksi joukkue pois ilmoittautuneista. Pojat voinevat itse vahvistaa asian. Lisäksi HCK:lta todennäköisesti tulee kaksi joukkuetta mukaan, lopullista päätöstä vielä valmistellaan.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Mitäs uutta rintamalla? Tälle liigalle voisi perustaa oman IRC-kanavan ircnetin puolelle, tai vaihtoehtoisesti hoitaa informaation kulun tuolla jo valmiiksi tehdyllä #eashl.ps3- kanavalla. Jokaisesta joukkueesta tulisi mielestäni olla vähintään 3-4 aktiivista peluria kanavalla, jotta saataisiin homma toimimaan edes jollakin tavalla reaaliajassa..
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Hmm...omaan korvaan ei tuo neljä ottelua viikossa kuulosta pahalta, kun monesti varmaan tarvittaessa saa pelattua vähintään sen kaksikin peliä kerralla pois päiväjärjestyksestä. Joukkueiden sisäinen yhteydenpito varmaan luonnistuu, kun taitaa jokaisella joukkueella olla oma privaatti keskusteluosio täällä foorumilla.

Nyt pitäisi varmaan saada nuo "ehkä" sanat pois tuolta ilmoittautumislistalta, eli lopullista vastausta kyllä tai ei. Mites me johtoportaan jäsenet? Meinataanko me käydä joitain keskusteluja? Helpoimpia tapoja taitavat olla messenger, irc tai mikäli kaikilta mikki löytyy, niin vaikka pleikkarin keskusteluchat. Nämä nyt tulivat ekana mieleen.

Kunniattomat paskiaiset ovat tainneet liittyä FIBin riveihin, joten siitä yksi joukkue pois ilmoittautuneista. Pojat voinevat itse vahvistaa asian. Lisäksi HCK:lta todennäköisesti tulee kaksi joukkuetta mukaan, lopullista päätöstä vielä valmistellaan.

Ehdottaisin tuota IRCNet #eashl.ps3 kanavaa noin yleisesti kaikille, mitä Kenzykin tuossa sanoi. Siellä jonkun verran porukkaa notkuukin päivittäin.

Minulla esimerkiksi löytyy Messengeristä Psychozazua lukuunottamatta kaikki muut johtoportaan jäsenet, joten voidaan kokoontua mahdollisiman pian missä vaan mikä kaikille sopii.

Ehkä se otteluohjelma pitäisi kuitenkin sorvata jotensakin seuraamaan xboxin ohjelmaa jotta kaudet pelattaisiin aina samalla aikavälillä läpi molemmilla alustoilla.

Luulen että FIB tekee kaksi joukkuetta myös, mutta joku heistä vahvistakoon asian:) Vaikka "ehkä" joukkueet poistuisivat ja FIB/HCK tulisi kahdella joukkueella mukaan niin olisi 10 joukkuetta.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

FIB ja Kunniattomat Paskiaiset yhdisti tiimit, joten KP:n voi poistaa listoilta.
Todennäköisesti osallistumme kahdella joukkueella turnaukseen.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Ainakin EHL vietiin läpi kuukaudessa. Joukkueita siinäkin oli 12 (muistaakseni). Me pelattiin parhaana päivänä 5 peliä ennakkoon kun tiedettiin että seuraavalla viikolla on kiireitä. Joten eiköhän tuo 4:kin pitäis viikkoon onnistua kuhan siinä vaan on sit semmonen pieni liukuma. Esim EHL:ssä oli peleille deadline mutta johtoportaasta kysymällä sai pari päivää lisää aikaa pelata peli kun ei yhden joukkueen kanssa meinannut aikataulut sopia millään.

Mese löytyy jos on tarvis. Ite en juuri noita irccejä käytä, mutta eiköhän joku(t) meiltäkin voi siellä sit notkua.

Miten tuo sivusto sit toimi, siis kaikkien pelaajien pitää sinne kirjautua/rekisteröityä? Aattelin vaan kun meillä on myös noita vahvistuksia ympäri eurooppaa... No kait myö ne saadaan opastetua rekistöröitymaan jos on tarvis.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Joo, mutta toi neljä olis kyllä sitten jo aika maximi. Ja kun eipä noilla nyt hengenhätää oo pelata pois, niin joku rauhallisempi 3-2:n pelin viikkotahtikin vois olla jees. Mutta päättäkäähän työ.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

2-3 peliä voisi olla ok, ja vielä siten että voisi pelata kerralla kaikki pois.
Esim. viikolla 2 on HCK vs FIB kolme ottelua, päivät saa päättää itse. Eli käytännössä kaikki putkeen.

Näin saataisiin ainakin mun mielestä istumaan turnaus porukan aikatauluihin, osa käy kuitenkin töissä yms. Liian tiheä pelirytmi tuottaa vain ongelmia.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Aattelin vaan kun meillä on myös noita vahvistuksia ympäri eurooppaa... No kait myö ne saadaan opastetua rekistöröitymaan jos on tarvis.

Tässä vaiheessa täytyy varmaan ensin miettiä saako muut kuin Suomalaiset yleensäkän pelata tässä liigassa?
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Tässä vaiheessa täytyy varmaan ensin miettiä saako muut kuin Suomalaiset yleensäkän pelata tässä liigassa?

Jos ei niin me vetäydytään pois.

PS. Viime vuonna kun vastaavasta liigasta oli alustavaa puhetta niin silloin olisi ainakin Sisu saanut käyttää ruotsalaisiaan ja ketä siellä nyt sillo talvella oli. ;)

Edit. Ja kyse on kuitenkin 4 pelaajaa kuudestatoista, mutta pallo on teillä.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Eiks siihen vois sopii jonku kiintiön montaa "ulkomaalaista vahvistusta" sais käyttää?
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Jos ei niin me vetäydytään pois.

PS. Viime vuonna kun vastaavasta liigasta oli alustavaa puhetta niin silloin olisi ainakin Sisu saanut käyttää ruotsalaisiaan ja ketä siellä nyt sillo talvella oli. ;)

Edit. Ja kyse on kuitenkin 4 pelaajaa kuudestatoista, mutta pallo on teillä.

Niin enhän minä sitä päätä tietenkään vaan kaikki yhdessä. Kuitenkin tämä tarvii selvittää ennen kuin aloitellaan. Minulle on ihan sama kuka siellä pelaa botteja lukuunottamatta, mutta kuunnellaan nyt muidenkin mielipiteitä.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Eiks siihen vois sopii jonku kiintiön montaa "ulkomaalaista vahvistusta" sais käyttää?

Ei kai se itse ulkomaalaisuus sinällään ole ongelma? Eniten huoletta ainakin henkilökohtaisesti aiheuttaa ulkomaalaispelaajien mahdollisesti tuoma lagi. Tämä seikka tulisi testata jo ennen liigaa ja mikäli kyetään pelaamaan 6vs6 pelejä HCV:n ulkkareiden kanssa ilman sen suurempia ongelmia viiveestä (toki, ongelmia on joskus täys suomalaisiakin joukkueiden kanssa), niin tottahan toki "ulkkarit" voivat pelata mukana tai näin ainakin minun mielestäni.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Ei kai se itse ulkomaalaisuus sinällään ole ongelma? Eniten huoletta ainakin henkilökohtaisesti aiheuttaa ulkomaalaispelaajien mahdollisesti tuoma lagi. Tämä seikka tulisi testata jo ennen liigaa ja mikäli kyetään pelaamaan 6vs6 pelejä HCV:n ulkkareiden kanssa ilman sen suurempia ongelmia viiveestä (toki, ongelmia on joskus täys suomalaisiakin joukkueiden kanssa), niin tottahan toki "ulkkarit" voivat pelata mukana tai näin ainakin minun mielestäni.

Juu ei oo jenkkejä ja hyvin on toiminut kaikki 6vs6 pelit tähän mennessä, kuhan vaan ensin on päästy siihen peliin. Niinku esim eilen teidän kanssa ea osoitti taas parhaat puolensa. Periaatteessa me voitais vetää ilman noitakin mutta meillä pelaa kaikki. Ne on osa joukkuetta ja joukkueella mennään näihin liigoihin jne..
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Onko sikarin imijät päättäneet jo varamies asian? Eli sallitaanko varamiehet tai montako sallitaan, onko varamiehellä oikeus pelata mahdollisessa ns. kakkosjoukkueessa? Näihin vastaukset niin kiitos. :)
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Onko sikarin imijät päättäneet jo varamies asian? Eli sallitaanko varamiehet tai montako sallitaan, onko varamiehellä oikeus pelata mahdollisessa ns. kakkosjoukkueessa? Näihin vastaukset niin kiitos. :)

Vielä ei olla mitään päätetty tai kokoonpanojen kokoja saneltu, mutta en näe estettä, miksei voisi pelata suurellakin kokoonpanolla, kunhan joukkueet itse huolehtivat rotaatiosta ja pelaamassa on aina joku, joka on nimetty ilmoittamaan mahdolliset tilastot noille sivuille (voittajajoukkueen pelaaja ilmoittanee ottelun tilastot niin oman, kuin vastustajan pelaajienkin). Joukkueiden kokoonpanot tulee kuitenkin mielestäni olla nimettynä ennen liigan alkua. Siitä varmaan kaikki ollaan samaa mieltä, ettei kukaan voi pelata kahdessa joukkueessa yhtäaikaa...vaikkei varmaan tätä tässä varsinaisesti haettukaan.

Tulipas muuten mieleen, että tarvinnee jokaisen joukkueiden johtajien nimimerkit ottaa ylös. Ne voisi listata vaikkapa noiden joukkueiden viereen ja siihen yhteyteen vaikkapa sähköpostiosoite tai muu tapa, millä kaverin saa kiinni.
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Vieläkö tähän voi ilmoittautua. Mennyt ohi koko liiga :)
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Onko sikarin imijät päättäneet jo varamies asian? Eli sallitaanko varamiehet tai montako sallitaan, onko varamiehellä oikeus pelata mahdollisessa ns. kakkosjoukkueessa? Näihin vastaukset niin kiitos. :)
Eikös se ole aika selvää, että tietenkin varamiehet sallitaan. Parempi vain, kun joukkueessakin vähän porukat vaihtelevat ja joukkueessa saa "kaikki pelata".

Ja ennenkaikkea, ei ainakaan henk.koht. olisi mitään takuita, että varmasti joka peliin juuri oikealla kellonlyömällä pääsisi. Siksi on hyvä olla vähän laajempi rosteri, joka "kestää loukkaantumisiakin" :)
 
Vastaus: EASHL Liiga "ilmoittautuminen"

Jep eli Anarchy Company Finland (ACF) on mukana myös. Saa lisätä tuohon listaan.
 
Ylös Bottom