Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Do not compare glitch goals to the pause-glitch... It's not allowed to pause-glitch.

So glitch goals are nowadays "allowed"? Well, maybe in Sweden it makes you feel like a man when you score a curveshot. Earn your respect, don't glitch.

Poor little troll, go away.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

peli jaaty ottelun jalkee ja nyt on hurrit hermona ku eivat saaneet pojoja
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

peli jaaty ottelun jalkee ja nyt on hurrit hermona ku eivat saaneet pojoja

Kiinnostais muuten tietää, miten tuo "pause-glitch" oikein tekemällä tehdään? Mitä ite oon ymmärtänyt, niin toi tulee melko sattumanvaraisesti paussia painettaessa. Meitäkin on muun muassa syytetty vastustajan puolelta heidän pelaajan tiputtamisesta pelistä ja en tiedä onko vain sattumaa kun sekin joukkue tuli Ruotsista (Mother Puckers).
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oh really, there's a rule against pausing the game? :confused:

Well, it ain't nice to jam the game with using it multiply times in row...

nnb has been the worst glitch making team, in the past atleast. But lately they have not tried to do curveshot or that slapshot from behind the goal. Not against FiB, that is.

Sisu has never tried to jam the game against us, when we have been winning, so I kinda doubt that they would do it on purpose against anyone else.

My main reason to write this was to say:
Try to act more mature, even if it is a Swedish guy who you are posting to.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kiinnostais muuten tietää, miten tuo "pause-glitch" oikein tekemällä tehdään? Mitä ite oon ymmärtänyt, niin toi tulee melko sattumanvaraisesti paussia painettaessa. Meitäkin on muun muassa syytetty vastustajan puolelta heidän pelaajan tiputtamisesta pelistä ja en tiedä onko vain sattumaa kun sekin joukkue tuli Ruotsista (Mother Puckers).

Mul on kerran pausesta jäätyny peli n. 1000 ottelun ajalta. Oltiin sillon TE3 vai TeIII vastaan 3-1 johossa, peliä joku 20sec jäljel ja jääty. Sitten ne lähetteli viestiä, että mekö pausea painettiin.
Kurhela vissiin muistaa tapauksen?

Et on aika sattumanvarasta, elli siinä sitten ole jotain kikkaa. On siitä kuitenkin jonkun verran kuulunu valituksia. Kuitenkin hyvin vahvasti epäilen, että Sisu olis koittanu jumittaa pelii tahallansa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

mokke tippu ennen pelin loppuu koska jaaty ja peli loppu kylla iha normaalisti. tuli arvosanat jne mutta arvosanojen jalkee kaikilla meida joukkueen pelaajilla luki etta odotetaa kayttajaa. eipa siina auttanu ku kaynnistaa kone uudellee. EAlla nakojaa kaikki on mahdolllista.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On. Voitettiin SYS 4-0 ja meille merkattiin 3-0 tappio. Kaikki on EA:lla mahollista.

Näitä on sattunut välillä suht useinkin. Vastustaja lähtee pois kesken pelin ja meidän tilastoihin tulee 0-3 häviö. Erityisesti tälläinen tapaus jäi mieleen, kun vastustaja lähti tappioasemassa n. viisi sekuntia ennen kolmannen erän päättymistä. Ei kiva.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mul on kerran pausesta jäätyny peli n. 1000 ottelun ajalta. Oltiin sillon TE3 vai TeIII vastaan 3-1 johossa, peliä joku 20sec jäljel ja jääty. Sitten ne lähetteli viestiä, että mekö pausea painettiin.

Joo oli kyllä ikimuistoinen tapaus. Ei helvetti sentään... Tottakai siis voitto merkattiin ansaitusti tälle ryssäjoukkueelle.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Näitä on sattunut välillä suht useinkin. Vastustaja lähtee pois kesken pelin ja meidän tilastoihin tulee 0-3 häviö. Erityisesti tälläinen tapaus jäi mieleen, kun vastustaja lähti tappioasemassa n. viisi sekuntia ennen kolmannen erän päättymistä. Ei kiva.

Eikun matsi meni ihan normaalisti loppuun. tähdet jaettiin ja arvosanat annettiin. Sitten normi poistuminen ja "wtf?" kun sija tippu, ja tappio tuli.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo oli kyllä ikimuistoinen tapaus. Ei helvetti sentään... Tottakai siis voitto merkattiin ansaitusti tälle ryssäjoukkueelle.

Joo olitkin sinä ja Jopeelo(?), kun oli pelaamassa. Kolmestaan oltiin pelaamassa viittä vastaan ja oltiin ottamassa todellinen taisteluvoitto. Sitten...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Asiahan mulle ei mitenkään kuulu, mutta pisti vaan silmään et tää hurri on tehny ihan ketjunkin http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-peliapu/66086-sisu-hc-ps3-pause-glitchers.html. Sillä vissiin aika vaikeeta :D

Oho, vetää hiukan yli :p.
Pelattiinpa muuten niitä vastaan hetki sitten ja siinä kun peli latautu, niin jaksoivat huudella Sisun pause-glitchistä. Eipä siitä pelistä muuta jäänyt jälkipolvelle kerrottavaa, mutta kovasti nyt nokkiinsa ovat tosissaan ottaneet.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itsekään en ole huomannut Sisun käyttäneen ''glitch bugia'', mutta curveshottia kaverit käyttävät melko säälimättömästi tappioasemassa. On muuten aika tehokasta oikeassa käytössä...:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itsekään en ole huomannut Sisun käyttäneen ''glitch bugia'', mutta curveshottia kaverit käyttävät melko säälimättömästi tappioasemassa. On muuten aika tehokasta oikeassa käytössä...:D

kyllä hyvät joukkueet sen tietää ettei curvea sovi käyttää, mutta monet kerrat on tullu todistettua että kun sen pelissä kerran joku sattuu tekemään, niin äkkiä karkaa homma lapasesta :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

kyllä hyvät joukkueet sen tietää ettei curvea sovi käyttää, mutta monet kerrat on tullu todistettua että kun sen pelissä kerran joku sattuu tekemään, niin äkkiä karkaa homma lapasesta :)

Okei... Ja tämä liittyi minun viestiini miten?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ei pelissa saa tehda enaa mitaa maaleja. lauotaan vaa vitusti viivalta jos joku räkä sattus uppoon:) taman pelin pitais vissiin olla sitten onetimer kilpailu.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No on kyllä ihan pieni ero onetimerilla ja curveshotilla. Onetimer maaliin tarvitaan kuitenkin useamman pelaajan onnistunut yhteistyö, ok kaksikin riittää mutta kuitenkin. Curveshottiin tarvii luistella vähän sinisen yli ja täräyttää menemään:S

Enpäs edes tiedä kenelle vastasin, kunhan kirjoittelin. Mutta tosiaan seuraava päivitys mikä on nimeltään varmaan NHL10 tms vois poistaa maalit kokonaan niin ei valitettais miten niitä tehdään. Pleksi molarin taakse ja lopussa arvottais voittaja, tai vaikka joku pienimuotoinen tietovisa mikä ratkaisee voittajan.

Kyllähän se miestä syö kun se veto ja miksei onetimerikin menee usein maalin, mutta minkäs teet kun pelissä on tuollaiset tarjolla. Pakko pelata mukana ja yrittää puolustaa ne pois tai sitten keksiä jotain muuta pelattavaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jahaa samoista asoista edelleen ja aina vaan täälä jauhetaan. Kait peli otetaan sitten liaan tosissaan :).
Ei myöskään sitte tarvi enää turhautua ja tulla purkamaan pahaa oloa muihin.
Ööh niin tääkö oli mulle suunnattu. Ihan hyvä provo sinänsä. Oon kyllä todella monta kertaa tullut tänne "purkamaan pahaa oloa muihin". Lähinnä kävin sanomassa oman näkemykseni tästä joidenkin jatkuvasta itkemisestä esim. one-timer maaleista. Nythän joku neropatti, oliko viime sivulla, kirjoitti kuinka oikeassa lätkässä ei one-timer maaleja nähdä, mutta muisti korjata kuinka niitä joskus yv:llä voidaan sittenkin nähdä =D. Ja niin kuin sanoin, bugirantsut on perseestä, mutta ei ne kyllä mun elämää hetkauta :p. Ja jos mun tarvis pelin takia tulla tänne purkamaan pahaa oloa, niin ei oo oikein tarvetta kun sen verran hyvin noita voittoja on tavannut tulla ;).
 
Ylös Bottom