Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Se o pojat vaan niin et 1-timeri pojat ei pärjää nois hommis...... Curveshottii pesään yhä uudestaan ni mammat tykkää

Miten tästäkin saatiin väännettyä pissavehje juttuihin... No tossa oot kyllä oikeessa, pakko myöntää. Pakitus maali vaatii kin sit pikkasen akrobatiaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Se o pojat vaan niin et 1-timeri pojat ei pärjää nois hommis...... Curveshottii pesään yhä uudestaan ni mammat tykkää
Voihan sitä kans vielä sitte kääntölämärillä vetää etukulmaan joka toisen maalin, niin ei tule valittamista toistosta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Se on kyllä moken osana huono kun pelaaja on mennyt - kulmalle ja sieltä lähtee syöttä kun ei millään mokke satu lähtemään siitä tolpasta ja se päätyy verkkoon näitä on käynyt parikin kertaa ja se alkaa jo ottamaan päähän.

Ketään mokke ei ole täydellinen voin sanoa että olen aivan p**** läpi ajoissa,
itse olen kateellinen FIB:in Tomirille ja niitä Parhaimmassa päässä oleville:rolleyes:
Minkäs sille voi jos etukulmasta änkee? kaipa peli menee suurimmaksi osaksi arvuutteluun moken osassa:cool:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyt on tullut huomattua että todella monta suomalais tiimiä ei pärjää ilman bugirannaria...ja ne tiimit tietää kyl hyvin sen, varsinkin tiimi jota vastaan pelataan nyt! Neljä bugimaalia jo ja kaksi maalia jonka meidän maalivahti olsii pitänyt ottaa. Pelifiilikset katooaa ihan täysin kun ne ei muuta yritäkkään.:mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyt on tullut huomattua että todella monta suomalais tiimiä ei pärjää ilman bugirannaria...ja ne tiimit tietää kyl hyvin sen, varsinkin tiimi jota vastaan pelataan nyt! Neljä bugimaalia jo ja kaksi maalia jonka meidän maalivahti olsii pitänyt ottaa. Pelifiilikset katooaa ihan täysin kun ne ei muuta yritäkkään.:mad:

On kyllä todella valitettavaa, jos tilanne Playstationin puolella on tuollainen suomalaisten tiimien osalta. Ei kai tässä voi oikein muuta sano kuin, että otan osaa:(.

Livessä nuo bugittelijat ja glitchaajat on suomalaisten osalta onneksi vähemmistössä. Suurimmaksi osaksi saa siis rehtejä pelejä aikaan. Toki sielläkin niitä mätiä omeniakin löytyy joukosta. Ruotsalaiset ovat sitten asia erikseen.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On kyllä todella valitettavaa, jos tilanne Playstationin puolella on tuollainen suomalaisten tiimien osalta. Ei kai tässä voi oikein muuta sano kuin, että otan osaa:(.

.

Näinhän se valitettavasti on, pitäisi varmaan hankkia änäri myös boksin puolelle. Onhan noita rehtejä tiimejä myös..mutta suurin osa on kyl ihan kunnon bugitiimejä.
Hauskinta tässä on kun pistää vastustajalle viestin että eiks ne muuta osaa niin tulee vaan vastaus "Opettele pelaamaan tai Älä selitä".
Toivottavasti NHl10:ssa ei olisi bugimaaleja niin pääsisi taitokiekko oikeuksiinsa, mutta vähän epäilen että ei tuu tapahtumaan. :(
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Näinhän se valitettavasti on, pitäisi varmaan hankkia änäri myös boksin puolelle. Onhan noita rehtejä tiimejä myös..mutta suurin osa on kyl ihan kunnon bugitiimejä.
Hauskinta tässä on kun pistää vastustajalle viestin että eiks ne muuta osaa niin tulee vaan vastaus "Opettele pelaamaan tai Älä selitä".
Toivottavasti NHl10:ssa ei olisi bugimaaleja niin pääsisi taitokiekko oikeuksiinsa, mutta vähän epäilen että ei tuu tapahtumaan. :(

Juuh, on kyllä tosissaan harmillinen homma. Olisiko livessä sitten kypsempää porukkaa Änärin ääressä vai mikä tähän mahtaa olla syynä? Tuostakaan nyt ei voi kuitenkaan mennä takuuseen. Ruotsalaisilta bugittajilta voi odottaa juuri tuommoisia vastauksia, joita näyttää tulevan PSN:ssä suomalaisilta tiimeiltäkin. Toivotaan tosiaan, että saavat noita bugeja karsittua seuraavaan versioon. Tällöin kaikilla olisi varmasti pelin parissa mukavampaa. Itse olen aina pitänyt sen mentaliteetin, että vaikka vastustaja bugittaisi, niin en itse siihen hommaan lähde mukaan. Mieluummin sitten voitetaan tai hävitään ihan puhtaalla pelillä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Näinhän se valitettavasti on, pitäisi varmaan hankkia änäri myös boksin puolelle. Onhan noita rehtejä tiimejä myös..mutta suurin osa on kyl ihan kunnon bugitiimejä.
Hauskinta tässä on kun pistää vastustajalle viestin että eiks ne muuta osaa niin tulee vaan vastaus "Opettele pelaamaan tai Älä selitä".
Toivottavasti NHl10:ssa ei olisi bugimaaleja niin pääsisi taitokiekko oikeuksiinsa, mutta vähän epäilen että ei tuu tapahtumaan. :(

No oltiinhan me aika paskoja myös siinä äskeisessä pelissä. Itsellä oli ainakin kaikki ajatukset vielä TPS-JYP -pelissä ja osittain tästä syystä olin ihan pihalla. Mutta kyllähän tuo yhden maalikikan jatkuva hakkaaminen syö pelihuumoria rotan lailla eikä sitä käyttänyt joukkue juurikaan sympatiapisteitä kerää. Toisaalta, kyllä olisi pitänyt paremmin se puolustaakin pois.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No oltiinhan me aika paskoja myös siinä äskeisessä pelissä. s.

No niin..mutta kyl se syö pelihuumoria todella paljon kun yksi tiimi käyttää koko ajan samaa maalikikkaa. No..täs nähtiin kyseisen tiimin "taidot".
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No niin..mutta kyl se syö pelihuumoria todella paljon kun yksi tiimi käyttää koko ajan samaa maalikikkaa. No..täs nähtiin kyseisen tiimin "taidot".

Kertokaa tuo pelien määrä 10 kertaisena niin tiedätte että pikkusen vituttaa pelata 10 peliä putkeen tuommoisia ns. ''runkkareita'' vastaan jotka eivät yritä mitään muuta hyökkäyksessä kuin yhtä taktiikkaa. Ja me taas pelataan rehdisti ja tehdään hienoja maaleja mutta hävitään yhdellä maalilla, ja ei meille se voitto silloin kuuluisi..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

mun mielesta peli on parhaimmillaa kun molemmat joukkueet pelaavat kuudella manual pelaajalla. silloin tasta pelista saa eniten irti. esim hckta ja tfata vs on tälläisissa peleissä hauskinta pelata. sillon vasta kun on 6 pelaajaa molemmilla näkee sen todellisen viisikkopelaamisen:)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

mun mielesta peli on parhaimmillaa kun molemmat joukkueet pelaavat kuudella manual pelaajalla. silloin tasta pelista saa eniten irti. esim hckta ja tfata vs on tälläisissa peleissä hauskinta pelata. sillon vasta kun on 6 pelaajaa molemmilla näkee sen todellisen viisikkopelaamisen:)

Juu u noita kun sais enemmän, ne on tän pelin suola.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

sillon vasta kun on 6 pelaajaa molemmilla näkee sen todellisen viisikkopelaamisen:)

Täysin samaa mieltä... Liian usein vastassa on 2-3pelaajan joukkue. Sit molemmat tai kaikki hyökkää ja sit pelin jälkeen huudellaan niistä 1-timereistä. ei helvetti kun eivät opi sitten millään. tyhmä se on joka jättää syöttämättä maalille jossa kaveri odottaa aivan yksinään. Ja eilen oli hyvä kun kuulin vastustajan puheet ni siellä juteltiin että kuinka helppo on olla meidän joukkueessa huippu molari kun vetoja ei saada aikaiseksi ja ne vähäisetkin kudit joudutaan ampumaan siniviivan tuntumasta. Tämähän kertoo juuri siitä kuinka hyvin meidän viisikko puolustus toimii ei mistään muusta.

No pointtini oli se että 6vs6 on ehdottomasti parasta mitä tällä pelillä on annettavaa. Karkasin vähän alkup. kirjoitukseni syystä.

Niin, mutta on meillä vähemmän pelaajiakin :)

Miksette rekryä lisää? Meillä on mun mielestä ihan sopivan kokone lössi. About 20 ukkoo. Lähes aina on pelaajia jne. Voisitte houkutella noita 2-4 pelaajan joukkueita teidän porukkaan... Mut eipä asia mulle kuulu joten ihan sama.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja eilen oli hyvä kun kuulin vastustajan puheet ni siellä juteltiin että kuinka helppo on olla meidän joukkueessa huippu molari kun vetoja ei saada aikaiseksi ja ne vähäisetkin kudit joudutaan ampumaan siniviivan tuntumasta. Tämähän kertoo juuri siitä kuinka hyvin meidän viisikko puolustus toimii ei mistään muusta.
.

Eipäs. Tämähen kertoo selvästi siitä, että teette one-timeriin niin paljon ettei vastustaja kerkee hyökkäämään missään välissä :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eipäs. Tämähen kertoo selvästi siitä, että teette one-timeriin niin paljon ettei vastustaja kerkee hyökkäämään missään välissä :)

Jepjep... Ja kun one-timerit menee viel sisään 100%:sti. Eiks je? Joku joskus tällaista viel kirkkain silmin väitti.
 
Ylös Bottom