Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Siis hetkinen...!!! Asiahan ei meikäläiselle kuulu, mutta jotain rajaa sentään tähän touhuun. Voisiko joku selvittää tietämättömälle, että miten onetimer maali voidaan laskea bugimaaliksi? Nuohan pystyy kohtuullisen kovalla prosentilla puolustamaa poieskin. Onetimerissa ei mielestäni käytetä mitään pelin heikkoutta hyväksi, vaan syötetään kiekko pelaajalle avoimeen paikkaan, josta veskan on sitä vaikea torjua. Kyllähän nuo suoraansyötöstä lähtevät vedot menevät oikeassakin lätkässä hyvistä paikoista kovalla prosentilla sisään.

Kylläpäs siinä vain käytetään hyväksi pelin heikkouksia, nimittäin maalivahtia jolla ei ole yhtään pelisilmää. One timerin syöttäjä tulee miltein nolla kulmaan joten maalivahdin pitäisi havahtua ja katsoa viereensä ja tajuta nopeasti että hän aikoo syöttää maalin eteen joten hän olisi valmis ottamaan tämän laukausun vastaan.. Mutta ei NHL09 mokke katsoo vain syöttäjää eikä älyä että se syöttää maalille. Tietysti mokke ei voi olla täydellinen mutta silti pitäisi olla jotain ällyä mokella pelissä, vaikka silleensä että parin o-t maaliyrityksen jälkeen mokke ottaisi sen kiekon kiinni siinä välissä ennenkuin se pääsee maalarille.

Mutta ei NHL09 mokke katsoo vain syöttäjää eikä älyä että se syöttää maalille.

Tuo on hyvinkin totta. mokke esittää aivan täydellisesti pässiä ja katsoo vain kiekkoa kun syöttö lähtee ja sitten kun veto on lähtenyt räpylät nousevat liian myöhään:eek:

Ja tänään pelatti juuri äskön teitä vastaan(siis hcv) jatkoajalla syöttö lähtee mokke tuijottaa kiekkoa reppuun saakka ja 14 sijaa pudottiin.
Mut ei se mitään nyt voitot on FCB 1 - 1 HCV;)

Tuo on hyvinkin totta. mokke esittää aivan täydellisesti pässiä ja katsoo vain kiekkoa kun syöttö lähtee ja sitten kun veto on lähtenyt räpylät nousevat liian myöhään:eek:

Ja tänään pelatti juuri äskön teitä vastaan(siis hcv) jatkoajalla syöttö lähtee mokke tuijottaa kiekkoa reppuun saakka ja 14 sijaa pudottiin.
Mut ei se mitään nyt voitot on FCB 1 - 1 HCV;)

Oikeestaan 2-1 jos ollaan tarkkoja, mutta ei ketää kiinnosta..

Minäki osallistun tänne!!! :D Kovaa keskustelua näkyy olevan.. Itse en one-timer maalia laske bugimaaliksi, mutta en tajua porukoita, jotka eivät edes muunlaista maalia yritä tehdä!! Todellakin sen voi hyvin puolustamalla pelata pois, mutta mä jättäisin joukkueen, jossa ei muuta harrasteta. Oon ollut kohta kuukauden (?) HC Piiskassa ja oon ollut erittäin tyytyväinen meidän monipuolisuuteen maalinteon suhteen. :)
Enemmänki mua ärsyttää ne v-mäiset ranne paskat mitä tuntuu olevan joka pelissä liikkeellä.. (En syytä täältä ketään..) Toki asia on niin, että miksi jättää käyttämättä esim. 2 vs1 tilanteessa one-timer käyttämättä..? Ja seuraavaan NHL:ään toivon, että maalivahdin tekoälyä parannetaan O-T-tapauksissa, sillä nyt maalivahti on täys pelle!! :rolleyes:

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Hetkinen...!!! Asiahan ei meikäläiselle kuulu, mutta jotain rajaa sentään tähän touhuun. Voisiko joku selvittää tietämättömälle, että miten onetimer maali voidaan laskea bugimaaliksi? Nuohan pystyy kohtuullisen kovalla prosentilla puolustamaa poieskin. Onetimerissa ei mielestäni käytetä mitään pelin heikkoutta hyväksi, vaan syötetään kiekko pelaajalle avoimeen paikkaan, josta veskan on sitä vaikea torjua. Kyllähän nuo suoraansyötöstä lähtevät vedot menevät oikeassakin lätkässä hyvistä paikoista kovalla prosentilla sisään.

Nuo curve shotit ym. selvät pelin heikkouksien hyödyntämiset ovat sitten asia erikseen. Niiden hyödyntäminen ja käyttäminen on mielestäni todella tuomittavaa. Itse pelailen Xbox puolella, mutta siellä suomalaiset tiimit pelaavat yleisesti ottaen kohtuullisen rehtiä peliä eikä bugimaalien hakeminen ole se pelin itsetarkoitus. Peli on yleensä monipuolista ja rehtiä ja sitä on ennen kaikkea mukava pelata. Sen verran löytyy vastustajankunnioitusta. Eikä tarvitse sitten jälkikäteen spämmäillä tälläisillä asioilla toisten ketjuun. Suurin osa suomalaisista vastustajista pelaa myös pelit loppuun saakka, vaikka tilanne näyttäisi oman joukkueen kannalta kuinka tuoivottomalta. Mielestäni tämä jos jokin on vastustajan kunnioittamista.

Xbox puolella on ollut myös käynnissä suomalaisille joukkuelle tarkoitettu bugivapaa turnaus, johon omakin joukkueemme osallistui. Osallistujia taisi olla ensimmäisellä kerralla 14 joukkuetta ja aika mukavasti homma lähti käyntiin. Yksi joukkue kokeili onneaan bugien kanssa ja sai tästä kiitokseksi lähtöpassit turneesta. Nyt ollaan jo pitkällä pleijareissa.

Tuossa vielä linkki turneen sivuille: EASHL Finnish Cup - Only for finnish EASHL teams

Ehkä jotain vastaavaa kannattaisi koittaa kehitellä myös Playstation puolella, jos vain kiinnostusta riittää. Tuo mukavasti vaihtelua tuohon perus EASHL "puurtamiseen". Tuossa turnauksen sivulla näkyy nykyisellään enää pleijareiden tilanne. Ennen pleijareita siellä oli myös selkeät tilastot runkosarjasta.

Postasin tämän nyt varmaan väärään paikkaan (pahoittelut tästä jo etukäteen:o), mutta oli pakko saada kirjoittaa jotain vastineeksi tänne PS puolelle, kun on jonkin verrran tullut tätä keskustelua seurattua. Niin ja loppuun vielä muistutus, että tämähän on loppujen lopuksi vain peliä ja jos se alkaa liikaa korpeamaan, niin silloin tauko voisi olla paikallaan. Se on tehnyt itse kullekin ihmeitä:).

E: Sori tosiaan, että tämän Kisaveikkojen ketjuun postasin. Olis sopinut huomattavasti paremmin heti tänne palauteketjuun. Sattui vaan tuo Bloodyworkin viesti olemaan sopivasti edellä. Nyt kuitenkin siirsin tämän tänne. Virhe siis korjattu. Muutkin keskusteluun osallistuneet voivat siirtää viestinsä tänne. Tämä oli alunperin osoitettu sitä väitettä vastaan, että one-timerit ovat joidenkin mielestä bugimaajeja.

Sitten vielä selvennyksenä muutamille, eli tottakai itsekin olen monipuolisen pelin kannalla. En kuitenkaan ala valittamaan, jos vastustaja tekee one-timerin omaan verkkoon. Päivityksen jälkeen maalivahdit ovat kuitenkin olleet yleisesti ottaen paremmin noissa one-timereissa mukana.

E2: Kiitokset Paaville, että viestit löysivät oikeaan osoitteeseen. Pidetään nämä keskustelut jatkossa täällä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ette kai voi tosissanne vaatia, että maalivahti pysäyttäisi säännöllisesti onetimeita? Moniko teistä on ollut 180/84 mittaisella (mikä on about keskiarvo molsen koon suhteen nykyisessä patchissä) maalivahdilla maalissa? Et todellakaan ehdi reagoimaan tuohon syöttöön niin nopeasti, että ehtisit takakulman tukkimaan. Ja jos lähdet haistelemaan/ottamaan ennakkoa, niin taitava pelaaja rankaisee ja ratkaiseekin itse pienen mailan liikkeen jälkeen.

Ihan hyvänä ohjenuorana: "Mitä huolellisempi ja pyyteettömämpi viisikkopuolustus, sitä vähemmän maaleja tarvitsee tehdä voittaakseen ottelun." En tiedä teistä, mutta minusta on helpompaa ja mukavampaa voittaa 1-0 kontrolloidulla puolustuksella, kuin 6-5 päästä päähän -tyylillä. Ja kuitenkin pitkässä juoksussa tulee sellaisia pelejä, joissa ei joko saa paljoa maalipaikkoja, tai kiekko ei mene sisään. Silloin jos on alakerta kunnossa, niin yksi-kaksi häkkiä riittää.

Ja millä tavalla herrat sitten ehdottaisivat, että maalit tehtäisiin, jos jätetään one-timerit pois, tai niiden tehokkuutta vähennetään entisestään (alkuperäisessä versiossahan niitä vasta tehtiinkin, oli melkoinen ihme jos molse sen torjui). Jätetäänkö se puolittain tuurin varaan ja ottelut ratkeavat (hieman kärjistettynä) sille, jonka maalivahti vain sattuu hörppimään vähemmän? Veikkaisinpa, että kuitenkin moni nykyisistä joukkueista porskuttaisi samoilla sijoilla..... Miksikö? No siksi, että heillä on hyökkäyksen lisäksi myös alakerta kunnossa. Kuten on miljoonaan kertaan todettu, niin one-timerithan on lapsellisen helppo puolustaa pois. Hyvä jos edes me saadaan Fantasticseja vastaan kolmeakaan poikkaria aikaiseksi. Ottakaahan tästä joukkueesta mallia, voin itse myöntää ihailevani suuresti tämän joukkueen puolustamista.

Curveshotit on edelleen sieltä alhaalta, lopettakaa niiden kanssa pelleily suosiolla. Sen ymmärtää, jos se lipsahtaa kerran. Mutta kahteen lipsahdukseen, en edes minä hentomielisenä ihmisenä usko. Toivottavasti asianomaiset ymmärtävät tämän, sillä meidän puolella monet näkevät punaista tälläisestä idiotismista. Kuten joku mainitsikin, niin siinä ei paljoa vastustajaa kunnioiteta.

Jos vaikka tämän curve-efektin saisi karsittua hittoon seuraavan vuoden versiosta, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Mutta käsittääkseni se tulee jotenkin skillstickin kylkiäisinä...

Yrittäkää päästä konsensukseen ja lopettakaa tämä palstatilan tuhlaaminen. Olen alusta asti katsonut tätä väittelyä ja monesti hillinnyt tähän puuttumiseni, mutta nyt en voinut enää itselleni mitään, sillä tämä alkaa mennä jo lapselliseksi. Kuten myös joku viisas mainitsi minua ennen, niin joillekin yksilöille saattaisi tehdä tauko hyvää. Jos ette kestä pelata paremmin organisoituja tiimejä vastaan, niin pelatkaa sitten kaveriporukalla OTP:ssä. Tai hoitakaa oma pelinne kuntoon, ennen kuin rupeatte kritisoimaan kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä.

EDIT: Modet voivat siirtää myös tämän noiden ylläolevien viestien mukana tuonne EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online) -topiikkiin, jos parhaaksi näkevät. Vastasin kuitenkin tänne muiden tapaan, että homma pysyisi selkeänpänä.

Vaikka kovin keskustelu käydäänkin tuolla yhden joukkueen ketjussa, niin vastaan kuitenkin tähän, "oikeaan" ketjuun.

Eli, se on tietysti totta että ei mokke voi one-timer maaleille hirveästi mitään. Mutta se, että hyökkääjä nollakulmasta, jopa miinuskulmasta, lähettää syötön aivan moken edestä tai pahimmillaan jopa jalkojen välistä maalin toiselle kulmalle toiselle hyökkääjälle, niin kyllähän siinä moken pitää tehdä jotakin estääkseen sen syötön. Eikö? Tällaisia maaleja näkee melko paljon tulevan ja tätä minä henk.koht. pidän bugimaalina, koska maalivahti ei tee elettäkään estääkseen sen syötön.

Toki niihin syöttöihin joihin maalivahti ei voi millään päästä käsiksi, ei voi mitään. Se on puolustajien homma estää ne syötöt. Ja nämä maalit, missä se poikittaissyöttö annetaan vähän kauempaa kuin ihan sitä maaliviivaa pitkin eivät tietenkään ole bugimaaleja. Ne on huonosta puolustamisesta johtuvia maaleja. Tosin pitää kyllä sanoa, että ihmeellisesti se kiekko menee poikittaissyötöstä kolmen puolustajan läpi suoraan hyökkääjän lapaan, eli ei sitä välttämättä aina ole niin kovin helppo puolustaa pois.

...koko teksti...
Äijä puhuu asiaa, mitä tuohon nyt paljoa lisäämään.

Ihme ininää täälä joiltakin tyypeiltä. Tosiasiassahan täälä kitisevät vain ne, jotka eivät pelissä pärjää. One-timeri asiaa ei paljoa jaksa enempää kommentoida sillä niin monta kertaa tuo on käyty läpi. Pelissä on yksi maalintekokeino, joka on selkeästi bugi ja se on curveshot. Sitä Veikot yrittivät tänään meitä vastaan ahkeraan ja pelin päättyessä meille 4-3 he siinä kolme kertaa onnistuivatkin. Veikoista löytyy muutama tyyppii, jotka eivät muuta yritäkkään. Tämä v*tuttaa minua, mutta en siitä tapaa tulle tänne itkemään, koska tehkööt nyt sitten näitä jos sen hienoksi/tarpeelliseksi näkevät. Tässä pelissä emme taaskaan itse tehneet tai edes edes koittaneet curveshottia. Tosiasia on kuitenkin se, että peli on kaikille sama. EA ei ole esimerkiksi päättänyt etukäteen, että HCK voittaa pelin vaan sielä on vastustajallakin kaikki samat keinot käytössä mitä meilläkin.

Ei voi kyllä edes ymmärtää miten jotkut jaksavat marista noista one-timereistä. Varsinkin jos tulee semmoinen syöttöyhdistelmä, että kiekko heitetään häkkiin Neuvostoliitto tyyliin klap-klap-klapin päätteeksi, niin mikäs lätkässä on sitä hienompaa. Sitten on toki näitä tympeämpiäkin one-timer maaleja, jossa kiekko heitetään tyyliin ihan hyökkäyspään nurkasta poikittain suoraan moken edestä. Ne nyt on vähän veemäisiä, mutta toki otettavissa pois. Ja tänäänkään yhdessäkään pelissä, missä pelasin ei ainakaan HCK noita harrastanut.

Edit. niin ja vielä. Pelihän on nyt kuitenkin ja varsinkin päivityksen jälkeen realistisempi kuin koskaan aijemmin. Aivan mahtava peli ja kuinka paljon tunteja tähän onkaan tullut kulutettua. Yleensä tässäkin se parempi tapaa voittaa niin kuin oikeassakin lätkässä.

Pelissä on yksi maalintekokeino, joka on selkeästi bugi ja se on curveshot. Sitä Veikot yrittivät tänään meitä vastaan ahkeraan ja pelin päättyessä meille 4-3 he siinä kolme kertaa onnistuivatkin. Veikoista löytyy muutama tyyppii, jotka eivät muuta yritäkkään. Tämä v*tuttaa minua, mutta en siitä tapaa tulle tänne itkemään, koska tehkööt nyt sitten näitä jos sen hienoksi/tarpeelliseksi näkevät. Tässä pelissä emme taaskaan itse tehneet tai edes edes koittaneet curveshottia.

Niin ja te painoitte starttia, mitäs te ootte siitä sanonu?? ;) Myönnän et oli meiltä säälittävä peli mutta noista 3 maalista kaks oli kyllä ihan normaaleja ranteita... Ja kerta tässä nyt puidaan näitä toisia joukkueita niin en tiedä onko teillä sen enempää varaa arvostella muita. Viimeaikoina se "bugitus" on kyllä vähentynyt ja välillä ei näy noita ollenkaan niin nykyään on mukava pelata teitä vastaan. mutta muistellaanpa aikaa taaksepäin.. Siinä vaiheessa kun en edes tiennyt mikä on curveshot niin HCK oli kyllä niiden pahin huoraaja ainakiin meitä vastaan pelatuissa peleissä. Tuli vaan ihmeteltyä suu auki et miten nuo mättää tollein samanlailla 7 maalia peliin kun me ehkä jostain pompusta saatiin yks. Lopulta muut vastustajat ajoivat homman siihen että itsekkin se oli opeteltava tossa vuodenvaihteessa kuin LÄHES kaikki sitä tuntuu käyttävän. Olen jo pitkään toivonut että tosta curvesta päästäisiin eroon mutta niin kauan kuin se on pelissä niin tulen sitä käyttämään joskus enemmän, joskus vähemmän. Joskus tarkotuksella, joskus vahingossa.

Viimeaikoina se "bugitus" on kyllä vähentynyt ja välillä ei näy noita ollenkaan niin nykyään on mukava pelata teitä vastaan. mutta muistellaanpa aikaa taaksepäin.. Siinä vaiheessa kun en edes tiennyt mikä on curveshot niin HCK oli kyllä niiden pahin huoraaja ainakiin meitä vastaan pelatuissa peleissä.
Nyt on tainnut arvon palstaveljellä mennä SHC ja HCK pahasti sekaisin.

Aikalailla onetimer-painoitteista meidän peli on ollut alusta asti. Haetaan runsaalla syöttelyllä kaverille maalia tyhjiin jne. Jos oltiin ennen päivitystä pahasti takaa-ajoasemassa, niin etukulmista lämittiin myös kiekkoja sisään. Mutta nykyäänkään ei curveshot-maaleja tehdä, ellei vastustaja näitä ensin yritä. Tässä pelissä ei ole mitään niin raivostuttavaa kuin vastustajan vippaus siniseltä yläpörsään ilman minkäänlaista maskia. Siis ainakaan sen jälkeen, kun pakitusglitchin huoraaminen läpiajoissa loppui.

psychozazu sanoi:
Niin ja te painoitte starttia, mitäs te ootte siitä sanonu??;)
Taisi olla pieni hiljainen protesti juurikin Ganijen curveshot-maalille. Ja ei startin painelulla ainakaan minulle ole enää niin suurta merkitystä, kun peli ei enää näyttäisi jäävän siihen aloituslooppiin.

Niin ja te painoitte starttia, mitäs te ootte siitä sanonu?? ;)

Taisi olla mielenilmaisu sitä maalintekotapaa vastaan jolla se ensimmäinen tuli:D No niin tulipas taas tähänkin kirjoiteltua, vaikka olen luvannut itselleni olla puuttumatta näihin typeriin keskusteluihin.

Taisin aikaisemmin mainita ja edelleenkin olen sitä mieltä, että maalit saa ja pitää tehdä pelin sallimilla tavoilla. Toiset tavat ovat vaan ärsyttävimpiä kuin toiset, ja toiset helpompi puolustaa pois.

EDIT: olisihan sitä voinut tietenkin lukea tuon edellisen peohin viestin missä oli jo kommentoitu tuota startin painamista:S

Ihme itkemistä millon mistäkin maaleista..... Jokainen pelatkoon valitsemallaan tavalla itse ovat pelinsä ostaneet. Tullut jo moneen kertaa selväksi kaikille, kuinka hienoja maaleja heidän oma joukkueensa tekee. Samalla kun muut rupu joukkueet rääpivät kaiken maailman bugi sun muita halpamaisuuksia.

Nyt on tainnut arvon palstaveljellä mennä SHC ja HCK pahasti sekaisin.

Ei, vaikkakin siihen aikaan molemmat käyttikin suomen maajoukkueen paitoja. Mutta se siitä, enempää ei jaksa. Piti vaan nyt puolustaa että emme todellakaan ole ainut taikka sitten pahin bugijengi. Tosin loppupelissä se mitä muut ajattelee meidän tiimistä/minun pelityylistä on mulle se ja sama.

Yleisesti porukka mikä kirjoittaa täällä milloin kenenkin tekemästä ja minkälaisesta maalista vois yrittää muistaa että tämä on PELI joka on olemassa hauskanpitoa varten. On loppupelissä ihan sama kuka tassä tekee montakin maalia ja millä tavalla tai kuka voittaa kenetkin. Vaikka tekisit 100peliin tuhat maalia ja voittaisit kaikki pelit niin tuskin sulla sen takia käy yhtään parempi flaksi baarissa. Epäilen myös ettei työhaastattelussa sulta kysytä +/- tilastoo EASHL:ssä. ;) Alkuun tän otti itsekkin liian tosissaan mutta onneks tuli "herättyä". Myönnän että kyllä vieläkin joskus joku tappio korpeaa hetken mutta seuraavassa pelissä se tuppaa jo unohtumaan eikä tän takia oo yöunia menetetty, paitsi joskus kun ei ole malttanut lopettaa ennen aamunkoittoo :D
Samanlaisia EA:n orjia ollaan kaikki, tyylit vaan vaihtelee :D

Hyviä pelejä kaikille!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Se on hienoa että löytyy yksi kunnon tiimikin mikä pelaa SILLÄ oikeella tyylillä ja ei harrasta bugimaaleja jne jne...Arkom mitä jos jaatte porukan kahtia ja meette yleiselle puolelle mättämään toisianne vastaan... Varmasti aivan mahtava kokemus kun ei tarvi pelätä mitään bugi paskaa ja tylsiä one-timer maaleja. Ei myöskään sitte tarvi enää turhautua ja tulla purkamaan pahaa oloa muihin. :)

Se on hienoa että löytyy yksi kunnon tiimikin mikä pelaa SILLÄ oikeella tyylillä ja ei harrasta bugimaaleja jne jne...Arkom mitä jos jaatte porukan kahtia ja meette yleiselle puolelle mättämään toisianne vastaan... Varmasti aivan mahtava kokemus kun ei tarvi pelätä mitään bugi paskaa ja tylsiä one-timer maaleja. Ei myöskään sitte tarvi enää turhautua ja tulla purkamaan pahaa oloa muihin. :)

Ihan kivaa provosointia ja niin edelleen. Oman kantani olen jo noihin curveshotteihin sanonut ja sanon sen vielä kerran. Ne ovat suoraan sanottuna perseestä ja en itse moista käytä. Tuota vetoa ei ole kovinkaan hankalaa edes tehdä ja jos joku meidän joukkueesta noin tekee niin aika nopeasti tulee mikin kautta laitettua jonkinlaista kuittia, mutta en voi sille mitään jos joku/jotkut näitä yrittävät ja usein näitä tehdään vasta kostoksi vastustajan näitä yrittäessä.

Mieluummin pelaan maalissa, silloin kun tiedän, että curveshot-joukkue tulee vastaan, vähentää huomattavasti näiden vaikutusta. Ai niin, kaikille näille jotka valittavat onetimer-maaleista, niin suosittelen kokeilevan itse menemistä maaliin, niin näette kuinka "helppoa" noiden onetimereiden torjuminen on.

Yleisesti porukka mikä kirjoittaa täällä milloin kenenkin tekemästä ja minkälaisesta maalista vois yrittää muistaa että tämä on PELI joka on olemassa hauskanpitoa varten.

Hauskanpitoa vartenhan tuo peli on, mutta nuo vain ja ainoastaan curveshottia hakevat joukkueet, eivät ole niitä hauskimpia vastustajia. Mut eipä siinä, toivottavasti kaikilla on hauskaa pelata valitsemallaan tavalla.

Ai niin, kaikille näille jotka valittavat onetimer-maaleista, niin suosittelen kokeilevan itse menemistä maaliin, niin näette kuinka "helppoa" noiden onetimereiden torjuminen on.

Kyllähän tuo on nyt ihan lapsellisen helppoa olla mokkena one-timer joukkueita vastaan. Ainakin omasta mielestäni ja olen kokeillut monen monta kertaa olla maalissa ja suunilleen 80% tarkkudella tietää milloin se kaveri oikein sinne maalille syöttää.

Kyllähän tuo on nyt ihan lapsellisen helppoa olla mokkena one-timer joukkueita vastaan. Ainakin omasta mielestäni ja olen kokeillut monen monta kertaa olla maalissa ja suunilleen 80% tarkkudella tietää milloin se kaveri oikein sinne maalille syöttää.

1timer on helppo torjua kun itse on maalissa, sen tietää melkein aina jos 2 on tulossa ei siihen tartte kun patjat maahan ja vähän tattia vasenpaan tai oikeaan:rolleyes:

Ryhdyn tähän

Ylös Bottom