Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

1timer on helppo torjua kun itse on maalissa, sen tietää melkein aina jos 2 on tulossa ei siihen tartte kun patjat maahan ja vähän tattia vasenpaan tai oikeaan:rolleyes:

Ryhdyn tähän

Eikös se ole ''yhdyn tähän'' vai mitense meni qc offtopic (;

Mutta joo jos joku tietää maalivahdin pelaamisesta jotn niin se on khyl potilas..:'D

Sittenhän teidän torjuntaprosenttinne ovat reilusti yli 90? Vertaillaanko?

Minulla taitaa olla tällä hetkellä torjuntaprosentti 92,3 ja päästettyjen maalien keskiarvo 1,30/ottelu. Otteluita maalissa on 54 ja kasassa on 7 nollapeliä.

EDIT: Ai niin, lisäksi jos vireyteni ja fokukseni ovat kohdillaan, niin kyllä osa niistä one-timereistakin pysähtyy ilman suurta ennakkoa ja makoilemisia maaliviivalla. Mutta että 80 % :D .

1timer on helppo torjua kun itse on maalissa, sen tietää melkein aina jos 2 on tulossa ei siihen tartte kun patjat maahan ja vähän tattia vasenpaan tai oikeaan:rolleyes:

Ryhdyn tähän

Tässä tilanteessa laitan rystyllä etukulmasta ja kysäsen "Noh, oliko helppoa?"
Oikeassa kiekossa maalivahti joutuu tekemään päätöksen pakin mukaan, kuten tässäkin. Jos pakki on mukana pettämässä syöttöä, niin se etukulma on pidettävä. Jos pakki on ihan ulapalla, niin täytyy vaan toivoa, että se syöttö sitten tulee sieltä.

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niimpä, onetimereissa ei ole lähelläkään bugimaalia. Miettikää nyt oikeaakin lätkää. Jos kaveri syöttää toiselle ja tämä laukoo heti niin saa olla aika vikkelä ja hyvä veskari, että torjuu :rolleyes:

Niin, jos tulee kova syöttö on 50% mahollista saada veto maalia kohti, on 50% todennäköistä että puolustaja katkasee syötön ja on vähintään 70% että veskari torjuu. Siitä voitte laskea että monta yritystä joutuu tehä, että maali syntyisi. Todella harvoin olen oikeessa pelissä nähny one timer maaleja. NHL 09:issä eniten ärsyttää se, kun veskat eivät yhtään yritä katkaista syöttöä vaan antavat sen liukua sentin päästä patjasta tai jopa jalkojen välistä. Jos se jalkaan osuu niin luultavasti menee maaliin....Ei näin EA! (<<-----huomatkaa, vihaan peliä! :D )

Niin, jos tulee kova syöttö on 50% mahollista saada veto maalia kohti, on 50% todennäköistä että puolustaja katkasee syötön ja on vähintään 70% että veskari torjuu. Siitä voitte laskea että monta yritystä joutuu tehä, että maali syntyisi. Todella harvoin olen oikeessa pelissä nähny one timer maaleja. NHL 09:issä eniten ärsyttää se, kun veskat eivät yhtään yritä katkaista syöttöä vaan antavat sen liukua sentin päästä patjasta tai jopa jalkojen välistä. Jos se jalkaan osuu niin luultavasti menee maaliin....Ei näin EA! (<<-----huomatkaa, vihaan peliä! :D )

Hankippa vaikka NASN taik Canal+ ja kato sitä NHL:llää. Pidin sinua ihan järkevänä kaverina mutta nämä one timer jutut vähän tiputtaa arvostusta, sama juttu menossa Bloodyworkin kanssa..

Ja montako ottelua olet nähnyt? 0? :D

Jep, Canal+:lta tullut katottua n200 änäripeliä ja vähintään saman verran SM-liigaa...Arvasin että joku puuttuu tohon :/

E: Väitättekö että on hyvä että veskarit eivät edes YRITÄ katkaista syöttöä? Ehkä teidän TOP 10 tiimien on pakko käyttää onetimereita, joka on ainoa tapa pysyä kärjen tahdissa.

E2: Repsin tolle "I hate this" videolle, kun kokoajan näytettiin samaa vetoa....;D

Jep, Canal+:lta tullut katottua n200 änäripeliä ja vähintään saman verran SM-liigaa...Arvasin että joku puuttuu tohon :/

E: Väitättekö että on hyvä että veskarit eivät edes YRITÄ katkaista syöttöä? Ehkä teidän TOP 10 tiimien on pakko käyttää onetimereita, joka on ainoa tapa pysyä kärjen tahdissa.

Jos noin paljon seuraat niin olet kyllä saanut aika sivusilmällä seurata jos pidät onetimer maaleja harvinaisena änärissä.

E:Ehkä teidän TOP 10 tiimien on pakko käyttää onetimereita, joka on ainoa tapa pysyä kärjen tahdissa.

Itellä ei ole hajuakaan miten top10 tiimit pelaa, kun ei ole tullut pelattua koko eashllää enää moneen kuukauteen, niin olen jäävi sanomaan tähän yhtään mitään. Joku joka pelaa vielä saa tulla kommentoimaan tätä jos halajaa.

Jos noin paljon seuraat niin olet kyllä saanut aika sivusilmällä seurata jos pidät onetimer maaleja harvinaisena änärissä.

.

Ja tarkoitin sitten niitä takatolpalta sisään häkkejä. Kyllähän ylivoimalla niitä one timer maaleja näkyy.

Ja tarkoitin sitten niitä takatolpalta sisään häkkejä. Kyllähän ylivoimalla niitä one timer maaleja näkyy.

No käsitteet kuntoon sitten ennenkun ruvetaan täällä mitään möläyttelemään.

Kyllä noita takatolpalta tyhjiinkin maaleja näkyy ihan solkenaan.

E2: Repsin tolle "I hate this" videolle, kun kokoajan näytettiin samaa vetoa....;D

No joo, tarkotuksella seenä on sama cullishot ja monta kertaa ko se on ihan sama kuka sen tekee ja mistä. Oli maskia, ei ollut ei väliä. Mokke patjat jäähän ja kädet taskuun ja summeri soimaan hauskaa taas oli eikös vaan... Jos johkin tässä 09:ssä viellä EA jaksaisi korjata olisi se eettä nuot jäis edes joskus räpylään mut...
Tässä nyt sitä jaksetaan kertoa että videopeliä tämä vaan on ja plaa plaa mutta oli mitä oli, aina sen saa pilattua jos käyttää hyväkseen selvää vippaskonstia maalin tekoon. Eihän sitä hauskaa ole pelata jos se on maali ellet kerkiä kaveria ennen siniviivaa torpata, after that its too late :(

Räkä ja kala maaleja näyttää olevan kaikki maalit tässä pelissä. Kohta väitätte että maski maalikin on bugi kun ei mokke mene kun polvilleen. Itse vihaan bugirannaria yli kaiken mutta mulle on ihan sama kuka niitä tekee. Tuntee varmaan itsensä tosi mieheksi kun sellaisia tekee. Esim. Nordic nose bleed on yksi niistä joukkueista joille en anna minkään laista arvostusta juuri tämän takia. 4 puolustaa ja yks kaveri käy heittämässä bugirannarin aina tilaisuuden tullen. Totteli joskus nimeä bara buggi maali. Ompa siinä peli-ilo kaukana. No mut se on mulle ihan sama. Joskus mielessä käy että kun omissa soi tällainen rannari, niin olis kiva napauttaa saman tein nokkaan ja pamauttaa samanlainen maali takaisin. Mut mitäköhän sekin hyödyttäisi? Provosoisi lisää vastustajaa moiseen akkamaisuuteen. Omasta mielestä one-timerit on yksi pelin kauneus. Esim. pakki-pakki-laituri-sentteri akseli on oikeasti hieno maali jos sillä pelattiin koko vastustajan tiimi sekaisin. Tota voi vielä jatkaa vaikka loputtomiin kunhan saa kunnon pyörityksen päälle ja vastustaja niin sekaisin ettei sillä ole muuta mahdollisuutta kuin peruuttaa ja sumputtaa oma maalinsa. Siitä kun kaiken läskin seasta vielä saa maalin niin mikä prkl:n bugi se on. Yleensä kun tänne tullaan huutelemaan tosta one-timeristä on kyseessä sellaisen joukkueen pelaaja jonka joukkueessa käytännössä hyökkää 5 ja puolustaa puhdas nolla. Ainakin itse pistän pakkina one-timerin täysin omaan piikkiin kun en tilannetta oikein pelannut. EN todellakaan maalivahdin!

E: täytyy kyllä kompata zazua että peli tää vaan on, eikä todellakaan helppaa pimppi hommissa.

Ryhdyn tähän

Hienoa, että tiedät. Tällöin noiden torjuminen onkin helppoa, kun tiedät aina mitä vastustaja hyökkääjä aikoo. Itsellänikin on se reilut 300 ottelua pelattuna maalivahtina nimenomaan tuolla kerhopelien puolella. Kyllä noiden onetimereiden torjumiseen vaikuttaa hyvin paljon sellainenkin asia kuin vastustajan taitotaso.

Väittäisin, että suurin osa noista vähänkin tasokkaammista EASHL-joukkueista löytyy sen verran hyviä hyökkääjiä, että osaavat tehdä sellaisia onetimereita, joita et niinkään helposti saa kiinni. Kaikkein helpoimmat onetimerit ovat toki ne, missä mokkena näkee sen syötön lähdön ja näkee myös sen maalinedessä tai kulmassa olevan laukojan. Entäs kun tilanne onkin se, ettet yksinkertaisesti huomaa tätä laukojaa, joka on "hiipinyt" ikään kuin taustalta kulmalle?

Näistä onetimereista on niin monta variaatiota ja lisäksi suurin osa hyökkääjistä ovat sen verran fiksuja, että malttavat odottaa, jos maalivahti haistelee liikaa syöttöä, niin rankaisevat etukulmaan (kuten Tanskanenkin sanoi) tai syöttö voi kopsahtaa pakkiin ja koska olet hakemassa onetimeria niin et saa kiekkoa haltuusi vaan se liruu pakista maaliin. Pääpointtini nyt tässä on, ettei ole mitään täysin varmaa tapaa saada noita onetimereita kiinni maalivahtina.

E: täytyy kyllä kompata zazua että peli tää vaan on, eikä todellakaan helppaa pimppi hommissa.

Eikö?? No voi vit**!!

Eikö?? No voi vit**!!

Oon tosi pahoillani et sun piti saada tietää tää tällä tavoin mut koita kestää. Tai onko tästä kellään mitään kokemuksia? Voisin vaikka viikonloppu koitaa... "Hei anteeks, saaks tähän istuu... Meikä pelaa virtuaali lätkää ja aika kova maalintekijä..." Ilmoitan sit miten meni.:D

Oon tosi pahoillani et sun piti saada tietää tää tällä tavoin mut koita kestää. Tai onko tästä kellään mitään kokemuksia? Voisin vaikka viikonloppu koitaa... "Hei anteeks, saaks tähän istuu... Meikä pelaa virtuaali lätkää ja aika kova maalintekijä..." Ilmoitan sit miten meni.:D

Ei muuta kuin old texasiin koitteleen, veikkaan et irtoo.. Jos on turkulaisia muijia liikkeellä...

Se o pojat vaan niin et 1-timeri pojat ei pärjää nois hommis...... Curveshottii pesään yhä uudestaan ni mammat tykkää

Ylös Bottom