Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olipas hyvä ottelu kisaveikkoja vastaan, vaikkakin kisaveikkojen tyyli ei ollut yhtään muuttunut. Eli siis yhtä ja samaa haettiin koko ajan, mutta kyllähän nuo osas muitakin maaleja tehä, en valita siis yhtään teidän tyylistänne huom. Tulipahan tehtyä tässä ottelussa hienoin yv maali ikinä, ja tietysti HCV painaa starttia kun me sen teimme, mutta eipähän tuo minua haittaa.. Kiitoksia HCVllä bugittomasta ottelusta :D Ainiin ja lopputulos oli 3-2 meille.



Hankalapa tuo on kovin kummosia viivakuvioita pyöritellä kun vastustajalla on kolme AI hyökkiä kentällä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Stekakkaas kuka on viikon paras suomalainen NHL:läs?;) Bugimestari "opa95"
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Minä ainakin kunnioitan. Opa on oikeasti erittäin hyvä pelaaja, ja pärjäisi ilmankin curveshottia.

Älkää tuomitko iän perusteella.

Mulla on yli tuhat maalii yhtäkkii opa menee maaleis mun ohi 3 -5 päivässä

bugi bugi ja opa mist näät ketä on suomen viikon paras?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

kaikki ei ehkä lue keskustelupalstoja eikä ole mitään tietoa näistä bugimaaleista,saattaapa aika nuoriakin pelata. en itsekkään olisi curveshotista tiennyt jos en olisi lukenut netistä asiasta.eikä varmaan moni muukaan olisi tiennyt.

Oletkohan nyt lukenut ollenkaan tätä keskustelupalstaa ja juuri tätä nimenomaista ketjua? Tuntuu vain, että olet hieman jäljessä tässä "bugi" keskustelussa. Tuo curveshot on tällä hetkellä mielestäni ainoa suoranainen bugi. Toki jotkut vedot menee helpommin kuin toiset ja onetimer on onetimer, mutta sillä ei ole merkitystä.

Siinä kyllä olit oikeassa, että hyvällä puolustuksella kyetään lähes nollaamaan nämä curveshot yritykset ja tuo kommenttisi (vapaa lainaus): "Valittakaa EA:lle, älkää pelaajille". Kuvastaa suht hyvin sinun ajatusmaailmaasi. Kärjistettynä esimerkkinä: "Murhaaja pääsee kuin koiraveräjästä, vika ei ole murhaajan vaan oikeusjärjestelmän, joka vapautti syyllisen". Tuo oli nyt hyvin jyrkästi kärjistetty, mutta ajanee asian. Missä on se vastustajan kunnioitus? Miksi todella haetaan hampaat irvessä voittoa enemmän tai vähemmän epärehellisin keinoin?

Pelaan peliä ihan pelaamisen ilosta ja nämä curveshotit syövät tätä peli-iloa vallan älyttömästi. Täällä ei todellakaan valiteta hävityistä peleistä. Itsellekään ei ole niin suurta väliä tuleeko kuokkaan vai ei. Pääasiana olisi tosiaan, että voisi nauttia pelaamisesta ja onneksi on olemassa monta joukkuetta, joiden kanssa on oikeasti hauskaa pelata kävi sitten itse ottelussa kuinka tahansa.

Hiiteen HC Suomi, Nordic Nosebleed ja Olvi Hoki. Vedelkööt keskenään curveshot-kilpailua, jos siitä kerta nauttivat.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Minä ainakin kunnioitan. Opa on oikeasti erittäin hyvä pelaaja, ja pärjäisi ilmankin curveshottia.

Älkää tuomitko iän perusteella.

No minkä takia sitä curvea sitten pitää joka välissä viljellä jos pärjää muutenkin?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Siis runkkaako kaikki noita kaks ykkösmaaleja koko ajan. Kaikki pelit tänään päättyny selkäsaunoihin ku peklaa kännissä ja vastustaja nysvää näitä kusetusmaaleja koko ajan. Ei siinä kännissä voi niitä koko ajan puolustaa ja sit ku peli repee ni se repee ja sit istutaanki n jäähyllä loppuaika ku pinna palaa. Onko täällä oikeesti porukoita jotka pelaa "rehellisesti"?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kertoo tosiaan paljon joukkueesta ja sen pelaajista jos pelaajanvalintaruudussa tuuletetaan sitä kuinka päästään kylvämään bugirannaria, koska vastustaja pelaa vain yhdellä puolustajalla. Kuten myöskin samaisen joukkueen pettymys, kun vastustajalla onkin kaksi puolustajaa, eikä bugirannaria niin helposti saada hyödynnettyä. :(
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Siis runkkaako kaikki noita kaks ykkösmaaleja koko ajan. Kaikki pelit tänään päättyny selkäsaunoihin ku peklaa kännissä ja vastustaja nysvää näitä kusetusmaaleja koko ajan. Ei siinä kännissä voi niitä koko ajan puolustaa ja sit ku peli repee ni se repee ja sit istutaanki n jäähyllä loppuaika ku pinna palaa. Onko täällä oikeesti porukoita jotka pelaa "rehellisesti"?

Taidat olla kyllä melko kännissä, jos kerran onetimer-maalitkin ovat mielestäsi "epärehellistä" pelaamista.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Taidat olla kyllä melko kännissä, jos kerran onetimer-maalitkin ovat mielestäsi "epärehellistä" pelaamista.

joka ***** hyökkäys ei muuta yritetäkään niin kyllä se on täyttä epärehellistä paskaa. Ja kyllä, olen melko kännissä!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oletkohan nyt lukenut ollenkaan tätä keskustelupalstaa ja juuri tätä nimenomaista ketjua? Tuntuu vain, että olet hieman jäljessä tässä "bugi" keskustelussa. Tuo curveshot on tällä hetkellä mielestäni ainoa suoranainen bugi. Toki jotkut vedot menee helpommin kuin toiset ja onetimer on onetimer, mutta sillä ei ole merkitystä.

Siinä kyllä olit oikeassa, että hyvällä puolustuksella kyetään lähes nollaamaan nämä curveshot yritykset ja tuo kommenttisi (vapaa lainaus): "Valittakaa EA:lle, älkää pelaajille". Kuvastaa suht hyvin sinun ajatusmaailmaasi. Kärjistettynä esimerkkinä: "Murhaaja pääsee kuin koiraveräjästä, vika ei ole murhaajan vaan oikeusjärjestelmän, joka vapautti syyllisen". Tuo oli nyt hyvin jyrkästi kärjistetty, mutta ajanee asian. Missä on se vastustajan kunnioitus? Miksi todella haetaan hampaat irvessä voittoa enemmän tai vähemmän epärehellisin keinoin?

Pelaan peliä ihan pelaamisen ilosta ja nämä curveshotit syövät tätä peli-iloa vallan älyttömästi. Täällä ei todellakaan valiteta hävityistä peleistä. Itsellekään ei ole niin suurta väliä tuleeko kuokkaan vai ei. Pääasiana olisi tosiaan, että voisi nauttia pelaamisesta ja onneksi on olemassa monta joukkuetta, joiden kanssa on oikeasti hauskaa pelata kävi sitten itse ottelussa kuinka tahansa.

Hiiteen HC Suomi, Nordic Nosebleed ja Olvi Hoki. Vedelkööt keskenään curveshot-kilpailua, jos siitä kerta nauttivat.





tiedän että curveshot on se varsinainen bugi maali.mutta että vituttaa yhtä lailla kun poikkari syöttö menee mailan läpi tai maalivahdin alta takatolpalle.eli bugejahan nekin joskus on.olet varmasti huomannut pelatessa.tarkistappas poikkari syötöissä välillä uusinnasta.

ja tämä poikkari syöttö maalivahdin edestä ei ole vaikea ottaa mutta silti se vain maila läpi välillä menee.tottakai sillehän ei voi mitään että pääsee vapaasti syöttämään onetimerin,se on oikea ja tehty maali mutta syötön mailan läpi meneminen ei oike sovi mun päähän kuten toi maalivahdin alta syöttäminenkään.ja näitä olen nähnyt useasti.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

tiedän että curveshot on se varsinainen bugi maali.mutta että vituttaa yhtä lailla kun poikkari syöttö menee mailan läpi tai maalivahdin alta takatolpalle.eli bugejahan nekin joskus on.olet varmasti huomannut pelatessa.tarkistappas poikkari syötöissä välillä uusinnasta.

Vertailetko nyt tosissasi onetimeria curveshottiin?
Kukaan täysjärkinen ei todellakaan yrittämällä yritä syöttöä juuri maalivahdin tai pakin mailan läpi tai muuta vastaavaa. Itse ainakin pyrin ensin katsomaan ja sitten syöttämään. Nuo menee jo enemmän huonon tuurin piikkiin, jos se sattuu tosiaan menevään jonkun luistimen terän läpi tai mistä lie menevätkään. Curveshot on ihan tarkoitushakuista "bugittamista".
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja te jaksatte aina soittaa poskea kun satutte meihin törmäämään. Toi aikuiset ihmiset vaan särähti korvaan aika pahasti. Lapsellisinta mitä tiedän et vittuilette linjoilla ja todennäköisesti ette kukaan ikinä uskaltaisi samanlaisia sanoja naamatusten käyttää. Mua naurattaa aina ihan törkeesti ku sun mikki hiiri äänes jaksaa sönköttää ennen pelejä. No tässä on taas tuo niin surullisen kuuluisa vapaa kasvatus. Ja sä vielä väität ettei sua kiinnosta. No mitä sä täällä sit kommentoit. Olet pikkasen ristiriitainen...
Allekirjoitan tämän kyllä aivan täysin. Meni hetki asiaa pohtiessa ja tajutessa, että tämä Hamsteri on se surullisenkuuluisa heliumi opa95:nen. Naama auki heliumiäänensä kera aina ja lisäksi yleensä luikkimassa kopista karkuun mitä mahtavampien tekosyiden kera. Tunnetaan myös bugirantsujen ahkerana käyttäjänä. Sinänsä tuosta boikotista en tiedä, kun ollaan niin hyviä nauruja saatu aina kopissa esim. Opan takia. Ja kyllä heiltä yleensä voittojakin saa mukavasti, mutta toisaalta v*tuttaa ja samalla naurattaa kun tykkäävät niin kovasti muun muossa curveshotista.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kiitos Fibille mahtavasta, BUGITTOMASTA, lahes viisieraisesta ottelusta! voititte 3-4 mut ei paljon kirpase tollasen jalkeen :)
 
Ylös Bottom