Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pelaaja nimeltä Aketsu. ei kannata pelata ikinä rankkukisaa sitä vastaan. Tekee koko ajan curvea ja ottaa Ranskan, jossa on änärimokke. se on hirveän suuri etu siinä. ei kannata pelata. meni mustalle listalle.

Aika p**** täytyy olla jos niin on...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pelaaja nimeltä Aketsu. ei kannata pelata ikinä rankkukisaa sitä vastaan. Tekee koko ajan curvea ja ottaa Ranskan, jossa on änärimokke. se on hirveän suuri etu siinä. ei kannata pelata. meni mustalle listalle.
hahahahahahahahahahahahaha ja potilas ottaa tietenkin tosissaan
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun kahden henkilön kirjoituksia täs ketjussa nyt lukee...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun kahden henkilön kirjoituksia täs ketjussa nyt lukee...
Ei tarvitse tehdä kumpaakaan.

Ylimääräisestä lässytyksestä tuli jo aiemmin ohjeistettua, eikä mene perille. Tästä johtuen kuuluvimmat turhanveistelijät Hamsteri ja FIN_Potilas laitettu kahden viikon lätkäpaussille. Lisääkin tuonne jäähypenkille mahtuu, jos on jotenkin vaikea keskustella järjellisesti.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pakko itkee Blades Of Steel o ehkä pahin curvetteja porukka....... noi viestit vielä et "feels good 2 win game" siis ei prkl! Koskaan en noita Ruotsalaisii teinejä vastaan pelaa enää.

Jopas helpotti :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pakko itkee Blades Of Steel o ehkä pahin curvetteja porukka....... noi viestit vielä et "feels good 2 win game" siis ei prkl! Koskaan en noita Ruotsalaisii teinejä vastaan pelaa enää.

Jopas helpotti :D

Agreed. Tiukan paikan tullen curve tunnetaan..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pakko itkee Blades Of Sweede o ehkä pahin curvetteja porukka....... noi viestit vielä et "feels good 2 win game" siis ei prkl! Koskaan en noita Ruotsalaisii teinejä vastaan pelaa enää.

Jopas helpotti :D

Muuten hyvä paitsi kirjoitit niitten tiimin nimen väärin, mähän kirjoitin jokunen päivä sit tänne että ne ei tee muuta kun curveshottia.

EDIT: Skau32 curveshot asialla?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

EDIT: Skau32 curveshot asialla?

Skau32 teki yhen ja joku toinen (en muista mikä sen nimi oli) toisen. Taitaa pojilla olla ryhmäkuri kuralla: toiset lupailee etteivät enää tee curveja, mutta sitten jotkut tekee omia ratkasujaan..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

skau32 teki yhen ja joku toinen (en muista mikä sen nimi oli) toisen. Taitaa pojilla olla ryhmäkuri kuralla: Toiset lupailee etteivät enää tee curveja, mutta sitten jotkut tekee omia ratkasujaan..

byhkov?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Muuten hyvä paitsi kirjoitit niitten tiimin nimen väärin, mähän kirjoitin jokunen päivä sit tänne että ne ei tee muuta kun curveshottia.

EDIT: Skau32 curveshot asialla?

Byhkov vai mikä se kaveri on.. pisteli
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei tarvitse tehdä kumpaakaan.

Tästä johtuen kuuluvimmat turhanveistelijät Hamsteri ja FIN_Potilas laitettu kahden viikon lätkäpaussille. Lisääkin tuonne jäähypenkille mahtuu, jos on jotenkin vaikea keskustella järjellisesti.

Aiheesta poiketen, ensimmäinen kaveri on opa95 ja silläkin on jo bännit tänne konsoliFINiin. Olisikohan aika tehdä jotain tälle kaverille kun ei näköjään muuta tee kun kaivaa verta nenästään? Ihan vain vinkkinä että saattaisi parin kuukauden bänät auttaa enemmän, koska ei ainakaan vielä ole oppinut herrasmies tavoille täällä foorumeilla. Turhanpäiväsellä paskalla täyttää hyvät topicit.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei tarvitse tehdä kumpaakaan.

Ylimääräisestä lässytyksestä tuli jo aiemmin ohjeistettua, eikä mene perille. Tästä johtuen kuuluvimmat turhanveistelijät Hamsteri ja FIN_Potilas laitettu kahden viikon lätkäpaussille. Lisääkin tuonne jäähypenkille mahtuu, jos on jotenkin vaikea keskustella järjellisesti.

kyllä oli *kele jo aikakin, keep it up Corca :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aiheesta poiketen, ensimmäinen kaveri on opa95 ja silläkin on jo bännit tänne konsoliFINiin. Olisikohan aika tehdä jotain tälle kaverille kun ei näköjään muuta tee kun kaivaa verta nenästään? Ihan vain vinkkinä että saattaisi parin kuukauden bänät auttaa enemmän, koska ei ainakaan vielä ole oppinut herrasmies tavoille täällä foorumeilla. Turhanpäiväsellä paskalla täyttää hyvät topicit.

IP bänniä vaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

myönnettäköön et Byhkov tekee curve maaleja ja on niis viel hemmetin hyvä harvemmin epäonnistuu niissä jos yrittää. jotaki hyvääki sentää ennen ei muuta tehny nyt tekee :)

juu ja mitä ite pelannu niin KAIKISTA remmeistä löytyy pelaajia jotka vetelee curveja enemmä tai vähemmä eikä ykskää remmi voi sanoa etteivät enää tee niitä koska se ei varmastikkaa pidä paikkaansa.

en lähe puolustelee asiaa mut mun mielestä tää turha kitinä curveshotista pitäis vaa kokonaan lopettaa koska ei pelistä kummiskaa voida poistaa kaikka tapoja tehdä maalia toki se menee aivan liian usei sisää ku veska on ku tikkupaskas.

jotku ei tykkää ku toiset yrittää pelkkiä oneja jotku ei tykkää wrapistä kukaan ei tykkää curvesta mutta silti kaikki niitä tekee koska varmimmat tavat tehä maaleja.

mun mielestä myös vähä selkärankaa sais ganije ja dasatsi näyttää ennenku rupevat haukkumaan homoiksi jne koska eivät tiedä henkilöitä toki myös tiedän että dasatsi varsinkin on aina ollut äärettömän kova itkemään heti jos omapeli ei kulje tai remmi ei pärjää (voi etsiä vikaa myös itsestään)

ja mitä tuohon asiaan tulee kun ruvetaan puhumaan teinareista niin joukkueen keski-ikä taitaa olla siellä 25 paremman puolella ja nuorin kaveri 19 en usko että kovin moni remmi täällä pääsee juurikaan kovin paljoa yli 20v keski-iässä.

täts mai point ja momenttumi sekä puck kontrol if you nou

nyt naputin itse toki hieman mut vain asiaa ja sentakia et mua ärsyttää yli kaiken ainainen itkeminen mitä typerimmistä asioista ja kuinka mennään henkilökohtaisuuksiin suoraan eikä pysytä itse asiassa.

mulkku on mulkku vaikka irti leikkais...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Skau32 teki yhen ja joku toinen (en muista mikä sen nimi oli) toisen. Taitaa pojilla olla ryhmäkuri kuralla: toiset lupailee etteivät enää tee curveja, mutta sitten jotkut tekee omia ratkasujaan..

tähän pakko viel kommata että joo aina multa pyydetään sitä että jos voisin pyytää ettei tehtäis curveja ja olen siitä myöskin jätkille ilmottanu, mutta oon myöskin sanonu ettei mun sana paina ja hyökit tekee niinku tykkäävät ja mä pakitan joten en oo ainakaa koskaa luvannu mitää oon vain luvannut kysyä.

jos asia mitenkää muhun liittyy
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Hieman nyt tulee toistoa vanhasta, mutta...
juu ja mitä ite pelannu niin KAIKISTA remmeistä löytyy pelaajia jotka vetelee curveja enemmä tai vähemmä eikä ykskää remmi voi sanoa etteivät enää tee niitä koska se ei varmastikkaa pidä paikkaansa.

Tämä on turha yleistys ja lisäksi mikä syy tuo "ku muutki tekee" on tehdä niitä curveshotteja?

en lähe puolustelee asiaa mut mun mielestä tää turha kitinä curveshotista pitäis vaa kokonaan lopettaa koska ei pelistä kummiskaa voida poistaa kaikka tapoja tehdä maalia toki se menee aivan liian usei sisää ku veska on ku tikkupaskas.

Jos olet huomannut niin kitinä on johtanut pikkuhiljaa tekoihin. Nämä teot ovat nykyään teikäläisten porukoiden välttely, mikäli ei ole kuutta pelaajaa. Näin te curveshottaajat saatte rauhassa curvettaa aina toista curveshot joukkuetta vastaan. Itse en ole PSN viestejäkään pahemmin laittanut, vastannut kyllä olen joskus jonkun avautuessa, mutta ei ole tapana. Sen kun tiedän, ettei se valittaminen sitä kautta auta, vaan todennäköisesti pahentaa asiaa. Miksi näin on, niin johtuu ihan siitä ketä siellä toisessa päässä on.

nyt naputin itse toki hieman mut vain asiaa ja sentakia et mua ärsyttää yli kaiken ainainen itkeminen mitä typerimmistä asioista ja kuinka mennään henkilökohtaisuuksiin suoraan eikä pysytä itse asiassa.

Eipä tuossa sinun tekstissäsi mitään uutta ollut, mitä tässä ketjussa ei oltaisi jo puitu, mutta tulipahan nyt lyhyesti jotain vastattua.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

tottakai näistä curvettajista/bugittajista pitää puhua jotta ne joskus osais lopettaa ne ja ees koittas pelata oikeemman näköstä peliä. itellä menny ainaki täysin hermot niin että on kova homma saada ittensä plegen eteen ku tietää minkälaisia pelaajia siellä taas voi tulla vastaan:mad: tän pitäs olla hyvää vapaa ajan viihdettä.loppuuhan tätä menoa kohta pelaajat kesken koska ketä huvittaa tällanen??!! kiitos ja kiitokset herrasmies pelaajille joita onneksi muutama keskuudessamme on!!!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

juu ja mitä ite pelannu niin KAIKISTA remmeistä löytyy pelaajia jotka vetelee curveja enemmä tai vähemmä eikä ykskää remmi voi sanoa etteivät enää tee niitä koska se ei varmastikkaa pidä paikkaansa.

Tästä asiasta olen kyllä täysin eri mieltä: on kyllä moniakin jengejä, jotka käyttävät curvea vasta, kun vastustaja on tehnyt useita curvettamalla - jotkut eivät silloinkaan.

Nimiä tuskin tarvitsee mainita, mutta monia löytyy myös Suomen ykkösjoukkueista.
 
Ylös Bottom