Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

sen vanhanaiaksen minäkin huomasin et tulee aika paljo ja en pelaa olvi hokissa vaan pelasin hilavitkuttimissa josta lähdin pois ku porukka häipy siitä kerhosta..:(

Edit: voi olla et jäi pojilta curvet tekemättä ku otettiin kunnola pataan ilman niitäkin :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

SYS eli Systemet OHC on ainakin HCK:n blacklistilla nyt, curvea curvea curvea, ei ollut eka kerta.
Ruotsalaiset ei pärjää muuten jos ne ei saa tehdä curvea.:mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Hehe exactly what I was thinking about... :)

All Finnish teams will kick Ruotsilainen ass in NHL10.........

STATS NNB vs HCK:

......... AGF AGA ATOA SHT% BRK% OT% PA PG PS%

NNB: 3.64 1.41 7:09 21,8% 22,9% 15,6% 131 74,5%

HCK 3.11 1.69 6:36 19,5% 15,5% 20,5% 130 76,3%

My point is... Perhaps 90% of the teams in Div 1 has better than 21,8% in SHT%. You can imagine their shots... But maybe only 20% of the teams in Div 1 has over 7 minutes ATOA. According to some people on this forum this should mean that NNB not only curve alot, they are REALLY BAD at it as well? :D

NHL10 will change nothing for the Swedish teams or the Finnish teams. NNB will still have great team play just like most of the Finnish teams. I hope NHL10 will reward teams with great team play way better than NHL09 is...

This video from Ramjagsingh is so promising, i can't WAIT to get my hands on NHL10. Trust me, you will see NNB in the top of EASHL there as well, along with alot of Finnish teams as well I hope.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Timppa, that's not true...

Ei kannata mun mielestä rinnastaa kansallisuutta curveshotin tekemiseen tai reiluun peliin. Valitettava tosiasia on, että aika moni suomalainen tiimi harrastaa sitä myös.
Kyllä ainakin me ollaan pelattu monia ruåttalaisia vastaan hyviä ja ennen kaikkea curvettomia pelejä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Timppa, that's not true...

Ei kannata mun mielestä rinnastaa kansallisuutta curveshotin tekemiseen tai reiluun peliin. Valitettava tosiasia on, että aika moni suomalainen tiimi harrastaa sitä myös.
Kyllä ainakin me ollaan pelattu monia ruåttalaisia vastaan hyviä ja ennen kaikkea curvettomia pelejä.

Juurikin näin. Itsekin olen ihmetellyt tuota rinnastusta, vaikka siihen olen oman lusikkani miedosti laittanut mukaan tai lähinnä miettinyt onko kyse vain sattumasta. Tossa kun tuota listaa noista curvettajista katsoo (lista koottu tän threadin joukkueista + omia havaintoja) niin kymmenestä joukkueesta kolme on suomalaista ja neljä ruotsalaista, kolmen joukkueen kotimaasta ei ole varmuutta.

Noh, toivottavasti nuo puheet curven ja wrap-a-roundin poistamisesta eivät ole pelkkää sanahelinää. Kieltämättä toivoa antaa, kun tuo videon jannu puhu niistä ihan niiden nimillä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Saapa nähdä tekevätkö nuo parannukset ihmisveskareista ruttoon verrattavissa olevia tapauksia, tosin näinhän se on nytkin varsinkin OTP puolella. Valitset veskarin niin puolet porukasta lähtee pois, jotkut ehkä sen takia kun ei uppoa curvet ja isoin osa sen takia että "Me ollaan hävitty tää peli" kun on ihmisveska:D

No saapa nähdä miten käy ihmisveskareille jos botit parantaa peliä:) Ei se ole hääppöistä ole nytkään kun useimmat joukkueet käyttää veskaria ainoastaan silloin kun "pakko", eli on se 6 pelaajaa kopissa. Poikkeuksiakin löytyy tosin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No saapa nähdä miten käy ihmisveskareille jos botit parantaa peliä:) Ei se ole hääppöistä ole nytkään kun useimmat joukkueet käyttää veskaria ainoastaan silloin kun "pakko", eli on se 6 pelaajaa kopissa. Poikkeuksiakin löytyy tosin.

Oon myös ihmetellyt tätä maalivahtina pelaamisen karsastamista. Alkujaan se oli mukavaa vaihtelua ja sit kun alkoi saamaan enemmän koppeja, niin homma alkoi olemaan hauskaa. Oma veikkaus on, että jengi pelkää liikaa häviämistä. Veskan roolissa, kun yksi virhe tarkoittaa lähes poikkeuksetta maalia vastustajalle. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Ainoa negatiivinen seikka mokkena pelatessa, jos sattuu ottelu, missä on viivettä...Tällöin maalivahtina pelaaminen on yhtä tuskaa, kun ei yksinkertaisesti pysty liikkumaan sulavasti. Mutta ei tästä sen enempää...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oon myös ihmetellyt tätä maalivahtina pelaamisen karsastamista. Alkujaan se oli mukavaa vaihtelua ja sit kun alkoi saamaan enemmän koppeja, niin homma alkoi olemaan hauskaa. Oma veikkaus on, että jengi pelkää liikaa häviämistä. Veskan roolissa, kun yksi virhe tarkoittaa lähes poikkeuksetta maalia vastustajalle. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Ainoa negatiivinen seikka mokkena pelatessa, jos sattuu ottelu, missä on viivettä...Tällöin maalivahtina pelaaminen on yhtä tuskaa, kun ei yksinkertaisesti pysty liikkumaan sulavasti. Mutta ei tästä sen enempää...

Eiköhän tuo summaa asian aika hyvin, vaikka curvet ja vanhanaikaiset pysähtyy niin inhimilliset virheet tulee kuvaan mukaan. Varsinkin jos vastustajalla on botti kiekon kanssa ja sijoitut pikkuisenkin väärin niin reppuunhan se menee. Useimmiten hyvät ihmispelaajat myös käyttävät nämä virheet armotta hyväkseen.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

All Finnish teams will kick Ruotsilainen ass in NHL10.........
That is not exactly what I meant. Make no mistake, there are good non-glitching Swedish teams out there.

STATS NNB vs HCK:

......... AGF AGA ATOA SHT% BRK% OT% PA PG PS%

NNB: 3.64 1.41 7:09 21,8% 22,9% 15,6% 131 74,5%

HCK 3.11 1.69 6:36 19,5% 15,5% 20,5% 130 76,3%

My point is... Perhaps 90% of the teams in Div 1 has better than 21,8% in SHT%. You can imagine their shots... But maybe only 20% of the teams in Div 1 has over 7 minutes ATOA. According to some people on this forum this should mean that NNB not only curve alot, they are REALLY BAD at it as well? :D
Most of the drownings in Finland happen in summertime. But also ice cream sales peak in June and July. So this must mean that ice cream causes all those incidents...

In real life making statistics require a great amout of research and knowledge. One tiny mistake in programming causes the statistics to show unrealistic values. Or sometimes, they show realistic values but don't exactly measure the right variable etc. Anyhow, you need some background info even to read statistics correctly. In this case you have eight different values that only show what they were programmed to show. One value does not necessarily have anything to do with the other. So you can't draw those kind of conclusions based on those numbers.

This conversation is getting pretty boring, so let's give it a rest. OK?

I hope NHL10 will reward teams with great team play way better than NHL09 is...
Agreed.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

That is not exactly what I meant. Make no mistake, there are good non-glitching Swedish teams out there.


Most of the drownings in Finland happen in summertime. But also ice cream sales peak in June and July. So this must mean that ice cream causes all those incidents...

In real life making statistics require a great amout of research and knowledge. One tiny mistake in programming causes the statistics to show unrealistic values. Or sometimes, they show realistic values but don't exactly measure the right variable etc. Anyhow, you need some background info even to read statistics correctly. In this case you have eight different values that only show what they were programmed to show. One value does not necessarily have anything to do with the other. So you can't draw those kind of conclusions based on those numbers.

This conversation is getting pretty boring, so let's give it a rest. OK?

Agreed.

offtopic - älkää piitatko.

mutta peoh1985. satutko opiskelemaan jkl amk:ssa, nimittäin yks opettaja esitteli tuon jätskivertauksen koululla ei niin kauan aikaa sitten....
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oon myös ihmetellyt tätä maalivahtina pelaamisen karsastamista. Alkujaan se oli mukavaa vaihtelua ja sit kun alkoi saamaan enemmän koppeja, niin homma alkoi olemaan hauskaa. Oma veikkaus on, että jengi pelkää liikaa häviämistä. Veskan roolissa, kun yksi virhe tarkoittaa lähes poikkeuksetta maalia vastustajalle. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Ainaki meitä vastaa vaikka ois 6vs6 peli tulossa ni ei kaikki porukat lähe. Vittumaista ku jotku valkkaa vastustajansa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ainaki meitä vastaa vaikka ois 6vs6 peli tulossa ni ei kaikki porukat lähe. Vittumaista ku jotku valkkaa vastustajansa.

Ei oikeastaan liity mitenkään siihen mitä Rasputin tuossa kommentoi minun aikasempaa viestiä, ainoastaan vahvistit sen mitä sanoin aiemmin että tarvii olla 6 kopissa että maalivahti saa pelata.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Saapa nähdä tekevätkö nuo parannukset ihmisveskareista ruttoon verrattavissa olevia tapauksia, tosin näinhän se on nytkin varsinkin OTP puolella. Valitset veskarin niin puolet porukasta lähtee pois, jotkut ehkä sen takia kun ei uppoa curvet ja isoin osa sen takia että "Me ollaan hävitty tää peli" kun on ihmisveska
Sama tähän hommaan, yleensä jos palloilen OTP:ssä veskana, niin valitsen oman pelipaikkani viimeisenä. Ei ainakaan pääse kukaan pakoon, ennen pelin alkamista. Mutta OTP:ssä yleensäkin pelin kesken lopettaminen on ärsyttävän yleistä. Jotkut jopa poistuvat ihan ilman näkyvää syytä, mutta yleensä porukkaa lähtee sitä mukaa kun vastustaja latoo maaleja, tai muuten vain vie peliä. Itse kun en edes tykkää pelata näitä alle 4 miehen pelejä, sillä botteja vastaan hyökkääminen on ärsyttävän yksitoikkoista. Bottien pokecheck on niin tarkka tietyissä tilanteissa, että jos vaivautuisin katsomaan tilanteen uusintana, niin varmaan näkisin botin mailan osuvan keskelle kiekkoa.

OTP:ssä kyllä tulee välillä orpo olo maalivahtina. Viimeksi eilen vastustaja sai ainakin 6 läpiajoa (sis. rankkarin) ja suurinpiirtein sitten jokainen hyökkäys suuntautui sinne päätyviivalle, josta lähti sitten poikittaissyöttö maalille. Jos ei muuta, niin ainakin tuli kosolti vaikeita tilanteita. Lopulta omassa tiimissäni oli kaksi ukkoa jäljellä ja hävittiin lopulta 2-0.

No saapa nähdä miten käy ihmisveskareille jos botit parantaa peliä Ei se ole hääppöistä ole nytkään kun useimmat joukkueet käyttää veskaria ainoastaan silloin kun "pakko", eli on se 6 pelaajaa kopissa. Poikkeuksiakin löytyy tosin.
Mielestäni ei olisi ekasta pätsistä tarvinnut parantaa maalivahtipeliä ollenkaan (curvet tosin poies). Se olisi rohkaissut tiimejä pelaamaan ihmismaalivahdilla. Ja muutenkin, miksi bottimaalivahtien pitäisi pystyä torjumaan onetimer-yrityksiä? Sehän on kenttäpelaajien vika, jos sellainen pääsee läpi. Mutta sen sijaan jotain helpotusta voisi tehdä ihan itsessään noihin syöttöjen katkomisiin. Muutenkin ylipäätään tämä bottien parantaminen on mielestäni huono asia. Nytkin taitava kaksikko saa ihmismaalivahdilla operoivan joukkueen aikamoisen paineen alle, jos he malttavat käyttää peliä rauhassa bottien kautta.

Mielestäni EA:n pitäisi kannustaa enemmän näitä organisoituneita joukkueita (tätä kautta myös varmaan syntyisi lisää isompihenkisiä porukoita), jotka pelaavat koko ajan lähes täydellä kentällisellä. Ja kannustamisella tarkoitan nimenomaan sitä, että tekisivät bottipelaajista huonompia. Harvoin botit menettävät kiekkoa tai antavat itsestään harhasyöttöjä muualla kuin h-alueella, eikä sielläkään kovin usein. Lisäksi irtokiekot välillä suorastaan imautuvat bottien lapaan. Ainakaan itse en tykkää pelata kaksihenkisiä porukoita vastaan, enkä kaksihenkisenä porukkana. Voisi EA edes nostaa minimipelaajamäärän kolmeen, sitten olisin tyytyväinen.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

. Jotkut jopa poistuvat ihan ilman näkyvää syytä, mutta yleensä porukkaa lähtee sitä mukaa kun vastustaja latoo maaleja, tai muuten vain vie peliä.

tämä korostuu varsinkin juuri mokkena ja pakkina, on sitä aika yksinäinen olo olla oman joukkueen ainoa ihmispelaaja ja pakitella :mad:
Kun paljon hyökätäkään ei voi jos haluaa pitää arvosanat kohillaan.
Poislähtijöille vois tulla joku banni tietyksi ajaksi onlinepeliin jos lähtee pois.
tietysti lagimisen takia on pakko lähteä pois jos pelistä haluaa yhtään nauttia, ,mutta se on EA:n ongelma ratkaista tämä käytännössä :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On se teijän moken helppo olla ku niin hyvä tiimi ettei tartte paljo tehdä....

Haha! :D
Ehkä se vika on siinä vastustajassa, jos maalivahti tosiaan pääsee helpolla. Huhhuijakaa, kun toimi tuo kommentti päivän piristäjänä, kiitokset siitä ja toivottavasti saatte Sisun maalivahdin joku kerta koville.

On muuten pirun tylsää mokkena jos ei tuu tapahtumia ollenkaan oman maalin lähettyville...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Haha! :D
Ehkä se vika on siinä vastustajassa, jos maalivahti tosiaan pääsee helpolla. Huhhuijakaa, kun toimi tuo kommentti päivän piristäjänä, kiitokset siitä ja toivottavasti saatte Sisun maalivahdin joku kerta koville.

On muuten pirun tylsää mokkena jos ei tuu tapahtumia ollenkaan oman maalin lähettyville...

No niin on mut sillon lähetään tukemaan hyökkääjiä punaviivalle!
 
Ylös Bottom