Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ei helvetti. amerikkalaiset haluu ostaa sisun että pääsevät pelaa playoffeissa :) 100 dollaria on jo tarjottu :)

:D Mielenkiintoista muutenkin nähdä minkälainen ralli siellä alkaa, pelaajia vaihtaa joukkueita ihan älyttömästi jne. Kyllä tuo on kokonaisuutena kustu aika huolella koko turnaus.

Ja sanottakoon vielä kerran ennen kuin Timppa kysyy, että ei ole yllättävää.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Rispektiä täältä FIB:n suuntaan. Kyllä me matsataan teitä vastaan joka kerta, mutta ei tunnu asia toimivan toiseen suuntaan. Suht tuskaisena ollaan matsia kuudella etsitty ja sitten tyypit häipyy neuvonpidon jälkeen neljällä paikalta. Ja eipä tunnu halukkaita vieläkään löytävän...

Onhan se varmaan ihan hauskaa olla lähtemättä näennäisenä altavastaajana peliin, mutta muutkin saa ottaa huomioon. Miksi hakea peliä, jos ei ole valmis pelaamaan eteen tulevaa joukkuetta vastaan? Täytyy muistaa seuraavan kerran, kun me pelaamme vajaamiehityksellä. Siitähän voi hyvinkin tulla *kauhistus*......tappio tilastoihin....
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ko. tilanteessa olleet FIBiläiset voisivat vastata jotain...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ei muuten nnb curvettanu enää kun pelattiin toissa iltana niitä vastaan, eikä ollu ees mikään EHL-peli.
no ei se ollu kyllä mukana se niiden "ykkötykki"...mutta silti :)
yleisessä edelleen näkee tuota sontaa varsinkin jenkeiltä, mutta sinne ei mennäkkään pelaamaan kun pakosta....
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ko. tilanteessa olleet FIBiläiset voisivat vastata jotain...

Niin eli meillä oli peliin menossa 3 hyökkääjää ja yksi maalivahti, niin näimme asian siten, että takkiin tulisi aivan 100-varmasti täydellä miehityksellä pelaavaa HCK:ta vastaan, joten jätimme pelin pelaamatta. Meillä siis oli alimiehitys kenttäpelaajien suhteen ja emme me muitakaan ''kärkijoukkueita'' vastaan kovin usein lähde ilman puolustajia pelaamaan täyttämiehitystä vastaan.

Toivottavasti tuo ei nyt hirveää kaunaa aiheuta :S
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Niin eli meillä oli peliin menossa 3 hyökkääjää ja yksi maalivahti, niin näimme asian siten, että takkiin tulisi aivan 100-varmasti täydellä miehityksellä pelaavaa HCK:ta vastaan, joten jätimme pelin pelaamatta. Meillä siis oli alimiehitys kenttäpelaajien suhteen ja emme me muitakaan ''kärkijoukkueita'' vastaan kovin usein lähde ilman puolustajia pelaamaan täyttämiehitystä vastaan.

Toivottavasti tuo ei nyt hirveää kaunaa aiheuta :S

Vastaavanlainen tilanne taisi sattua eilissä iltana, kun minä, Tommi, Ale ja Zepi oltiin pelailemassa. Yrittäkää ymmärtää, että emme voi missään tapauksessa lähteä teitä (HCK) vastaan pelaamaan tuommoisella kokoonpanolla (3x D ja yksi maalivahti.. :D)

Toki minä ja Tommi pelattiin hyökkääjinä, mutta eipä valitettavasti ole järkeä lähteä tuollaisella vajaamiehityksellä teidän koneistoa vastaan.

Pahoittelut vain aiheutuneesta mielipahasta HCK:n suunnalle, toivottavasti jatkossa saadaan tasaväkisiä otteluita aikaan. Yleensä teitä vastaan pelit on juuri niitä parhaasta päästä olevia.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ei muuten nnb curvettanu enää kun pelattiin toissa iltana niitä vastaan, eikä ollu ees mikään EHL-peli.
no ei se ollu kyllä mukana se niiden "ykkötykki"...mutta silti :)
yleisessä edelleen näkee tuota sontaa varsinkin jenkeiltä, mutta sinne ei mennäkkään pelaamaan kun pakosta....

Mutta meillähän olikin mokke.. ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vielä FIB:ille yksi kysymys eli mihin te nyt sitten lähditte tuossa ehkä 19-20 maissa kun oltaisi saatu 5/6vs5 peliä aikaan (en nyt muista oliko meitä 5 vai 6)? Silloin teillä näytti vieläpä PSN-tunnuksista päätellen olleen hyökkääjiä, pakki ja maalivahti pelaamassa...

Ja itse en myöskään käsitä tuota "ei voida pelata kun on vain hyökkääjiä/pakkeja". Siis mikä helvetin syy tuo nyt on ruveta vastustajia valikoimaan? Vai onko se tulos oikeasti noin tärkeää. Esim. meilläkin oli eilen tilanne, että oli 3-4 pakkia pelaamassa ja tänäänkin jossain vaiheessa 3, mutta ei silti tulisi mieleenkään lähteä aulassa karkuun vaikka ketä tulisi vastaan. Hyökkääjiä nyt on koppi täynnä todella usein... Muutenkin on aika työn ja tuskan takana löytää vastustajia silloin tällöin niin vituttaa tälläinen. Etenkin kun on tottunut, että te nyt lähes aina pelaamaan suostutte.

No, tämä nyt on oma mielipiteeni asiaan. Jatkakaa ihmeessä miten parhaaksi näette.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vielä FIB:ille yksi kysymys eli mihin te nyt sitten lähditte tuossa ehkä 19-20 maissa kun oltaisi saatu 5/6vs5 peliä aikaan (en nyt muista oliko meitä 5 vai 6)? Silloin teillä näytti vieläpä PSN-tunnuksista päätellen olleen hyökkääjiä, pakki ja maalivahti pelaamassa...

Tähän aikaan en ole ollut paikalla, mutta siitä olen varma, että kahdesta syystä ei ole ehkä lähtenyt porukka.
1: Joku tipahti.
2: Joku ilmotti just tulevansa koppiin.

Ja itse en myöskään käsitä tuota "ei voida pelata kun on vain hyökkääjiä/pakkeja". Siis mikä helvetin syy tuo nyt on ruveta vastustajia valikoimaan? Vai onko se tulos oikeasti noin tärkeää. Esim. meilläkin oli eilen tilanne, että oli 3-4 pakkia pelaamassa ja tänäänkin jossain vaiheessa 3, mutta ei silti tulisi mieleenkään lähteä aulassa karkuun vaikka ketä tulisi vastaan. Hyökkääjiä nyt on koppi täynnä todella usein..

Hyvähän se on käännellä toisten sanoja ja tapahtumia itseleen paremmiksi.
Jos olis just toi 4 pakkia, niin sehän tarkoittas, että kahden olis tarkotus pelata hyökkääjänä. Sillon olis kaks hyökkääjää ja kaks pakkia pelissä, eikä mitään syytä lähteä pois ketään vastaan.
Samoin jos olis 4 hyökkääjää, niin yhen olis tarkotus olla pakkina, eikä taaskaan mitään syytä lähteä ketään vastaan.

Kyl mä ainakin ymmärrän jos joku ei lähde kolmella kenttäpelaajalla meidän viittä kenttäpelaajaa vastaan, koska eihän siinä ole minkäänlaista mahollisuutta pelata voitosta. Eikä kovin nautittavaa peliä tulossa jos vaihtoehtoina on pelata se 60min omassa päässä tai ottaa järjetön määrä kiekkoja omaan reppuun, kun hyökkäys-yrityksestä pääsee jatkuvasti vastustaja kahdella AI:ta vastaan.


Muutenkin on aika työn ja tuskan takana löytää vastustajia silloin tällöin niin vituttaa tälläinen. Etenkin kun on tottunut, että te nyt lähes aina pelaamaan suostutte.

No, tämä nyt on oma mielipiteeni asiaan.

Sama ongelma on kuule tääläkin kun on esim. 5 kenttäpelaajaa, koska ei kukaan tunnu lähtevän kolmella kentt'pelaajalla viittä vastaan, mikä onkin mielestäni ymmärrettävääv, ja jossa EA on tehnyt virheen, kun antaa mahdollisuuden pelata niin pienellä pelaajamäärällä.

Jos meillä olis 3 hyökkääjää ja yks pakki teidän viittä kenttäpelaaja vastaan, niin ei mikään estäis meitä pelaamasta teitä vastaan, koska sillon vastustajalla olis vaan yhden miehen ylivoima kenttäpelaajissa, ja sillon vois edes yrittää laittaa hanttiin.


Jatkakaa ihmeessä miten parhaaksi näette.

No joo. Mä tästä lähen johonkin kuoppaan häpeemään, kun kerran koko 09:n aikana en ole HCK:ta vastaan lähteny pelaamaan. Mä vaan kattokaas olen se tarinan pahis.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eli toisin sanoen mikään sanomanne ei kumoa itse sitä asian ydintä, elikkäs ette lähteneet peliin, kun ette uskoneet pystyvänne tasaisesti kamppailemaan voitosta (erityisesti se incident siinä viiden aikoihin). Mistä lähtien pelien perimmäinen tarkoitus on voittaminen?? Ei niille rankingeille kukaan jaksa antaa arvoa, tasan sama homma kuin pistepörssin kanssa. Minulla ei ole yhtään mitään hajua, mitä joukkueita on EASHL:n Top-20:ssä. Sisu ja Fantsut siellä nyt kai on, mutta ne onkin viihtyneet siellä jo reilusti yli puoli vuotta (uskoakseni).

Minulle on aivan se ja sama hävitäänkö, kunhan vain jokainen on antanut kaikkensa ja hävitään pää pystyssä. Jos tuntuu siltä, että takkiin tulee ja peli kusee, niin minä rustailen pitkät litaniat tekstiä foorumille (juuri käytin yli tunnin siihen :) ). Ja ihan sama mikä tämän seuran sijoitus on ja ketä siellä on pelaamassa, niin vastustaja tietää joutuvansa pelaamaan tosissaan.

Ja älkääkä muuten painelko sitä hakua, ellette ole valmiita pelaamaan sitä joukkuetta vastaan, mikä sieltä osuu kohdalle. Meitä vastaan, ette lähteneet 3 hyökkääjällä ja molsella pelaamaan, mutta mitäs jos vastaan tulisi paskaksi tietämänne tiimi ja pelaajien määrä olisi identtinen meidän vastaavaan (olikohan meitä 5 vai 6 silloin, ei muista. Ilmeisesti 6). Ja olisikohan tuosta neljän pelaajan yhtälöstä saanut kätevästi pyöriteltyä seuraavat yhdistelmät: 3 hyökkääjää ja pakki / 2 hyökkääjää (+hyvin ohjeistettu konehyökkääjä, joka on myrkkyä ihmismaalivahdille) ja kaksi pakkia. Ei tämä ole ennen ollut ongelmana :confused: .

Itse olen ainakin tällä viikolla pelannut enemmän otteluita pakkina kuin hyökkääjänä, pakittamaan voi lähteä ihan hyökkääjänkin asetuksilla. Mikään arvo kun ei vaikuta siihen olennaiseen, eli pokecheckin tarkkuuteen. Veto tuuppaa tosin olemaan aikamoinen tuhnu, mutta kyllä se sinne maskin kanssa menee.

PS: Keskittykää asiakeskusteluun, jättäkää provot, sekä jeesustelut väliin. Ne eivät todellakaan auta kantanne esiin tuomisessa, päinvastoin. Sekä kaikesta ei tarvitse vääntää kättä, sillä se johtaa väistämättä siihen (jos kyseessä kaksi puupäätä :) ), että me väittelemme täällä siihen asti, kunnes modesedät joutuvat viheltämään pelin poikki ja uhittelemaan pakkolomalla. Oma kantani on loppuunkäsitelty, ellette nosta mahdollisessa vastauksessanne (aina ei ole pakko vastata, ellette sitten halua tarkentaa jotain asiaa, mielestäni kantanne tuli minulle kuitenkin selväksi) jotain pointtia, johon on pakko tarttua. Tattis muuten rehellisistä vastauksista Maden ja Peterin suunnalta.

Ja eikös me vanhoina päivinä pyöritty triona ketä tahansa vastaan RHB:ssä.... Nytkin kun täällä painetaan hakua silloin harvoin triona, niin ollaan valmiita lähtemään sitä vastaan, mikä sieltä eteen tupsahtaa. Mutta kai tämäkin replaaminen nyt on joltain pohjalta sellaista hyvityksen hakemista (tai jotain), kun kerran mekin lähdetään ketä vastaan vain miten vain, niin sitten meidän mielestämme pitäisi kaikkien muidenkin toimia samojen periaatteiden pohjalta

......
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Noniin..
Ennenkuin keskustelu yltyy pahemmaksi niin vihelletääs peli poikki, ainakin FIB:n osalta.

Pahoittelut, että meidän kaverit poistui aulasta.

Mutta kyllä minullekin muistuu mieleen tilanne missä HCK on karannut 4vs6 (tai 3vs5, jompikumpi anyway..) pelistä, eli ei tässä kukaan täydellinen ole ;)
Asioista ei vaan kannata tehdä näin isoja vaan odottaa mieluummin sitä seuraavaa peliä ja mahdollisuutta näpäyttää viimekertaisesta "nynnyilystä"

Mielestäni ei ole kovinkaan järkevää alkaa tällaisesta asiasta riitelemään, ollaanhan tässä oltu jo kohta vuosi samassa veneessä curvea yms. vastaan.


EDIT:
Viesti No. 800 jipiii...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mutta kyllä minullekin muistuu mieleen tilanne missä HCK on karannut 4vs6 (tai 3vs5, jompikumpi anyway..) pelistä, eli ei tässä kukaan täydellinen ole ;)

Voisin jopa vannoa, ettei näin ole käynyt. Mutta jos joku meidän jengistä tällaisen tapahtuman tunnustaa, niin saunan takana on vielä tilaa. :D

Edit. Ja sen verran kommentoin vielä tätä perääntymiskeskustelua, että itse en hyväksy vastustajan valikoimista. Jos hakua painetaan, niin pitäisi pelata, tuli vastaan ketä ja kuinka monta pelaajaa tahansa. Jos tulee rumasti turpaan, niin peli pelataan loppuun vaikka hammasta purren. Tosiasia on kuitenkin se, että perääntyminen tehdään tappion ja rankin putoamisen pelossa. Mielestäni melko selkärangatonta eikä kovinkaan kypsää toimintaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mutta kyllä minullekin muistuu mieleen tilanne missä HCK on karannut 4vs6 (tai 3vs5, jompikumpi anyway..) pelistä, eli ei tässä kukaan täydellinen ole ;)
Voipi olla, mutta veikkaan lähinnä kyseessä olevan tilanne, joita tulee ehkä 1/100:sta pelistä. Eli joku nutipää on unohtunut koppiin tai ei päässytkään pelaamaan ja hänet haetaan mukaan, jonka jälkeen laitamme haun uudestaan :)
Suosittelen samaa sinnekin päin
Mitäs kaunoja sulla on tännepäin jäänyt? Olen pitänyt kuitenkin aina asiallisena kaverina. Ja sulle muutenkin hyvää hyvyyttämme pelipaikan tarjosimme ja kiitit lähtemällä, vaikka samaa veskarintonttia olisi ollut tarjolla. Ei siinä, että mua haittaisi, mutta en nyt ainakaan viitsisi itse lähteä samassa tilanteessa huutelmaan. :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

----------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

...koko teksti...
Juu no eipä sillä väliä. Ei tästä tarvi suurta numeroa tehdä. Kunhan kommentoin, kun ihmettelin kärkästä kommenttiasi Kurhelan kirjoitukseen. Mielestäni Kurre on aina ollut ja on asia linjalla :). Niin ehkei asioita tehty silloin tarpeeksi selville, mutta ainakin tälläkin hetkellä on aikeissa kaverin tai parin siirtyä vakituisesti veskarin tontille. Samaa roolia oltaisiin varmasti voitu tarjota myös sinulle. Mulla ei ainakaan mitään sitä vastaan olisi ollut, että oltaisiin esim. pelattu 3hyök + sä maalis. Noh ehkä joku tuolloin antoi viestiä, että sun olisi "pakko mennä pakiksi" etkä voi mennä maaliin ja nyt siitä on jäänyt tuollainen kuva. Mua vaan aikanaan ihmetytti sun yhtäkkinen poistuminen ja kun perusteena oli muun muossa "että hommasta ei tuu sun osalta mitään ym." Tuntui että perustelit lähtöä muilla syillä. Et mielestäni suoraan edes sanonut, että haluat olla vain maalissa ja mahdollisesti jos tämä ei onnistu harkitset jopa joukkueesta poistumista. Eipä tämä nyt maailmaa kaada, ehkä itse vain on aina ollut liian seurauskollinen kaveri, kun ottaa päähän nämä kaverit "jotka vaihtavat jengejä kuin sukkia". Ja en nyt tarkoita välttämättä just sua, sun pelihistoriasta kun mulla ei sen tarkempaa tietoa ole.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)


Näinhän se meni teillä, kysyin eräältä joukkueen jäseneltänne, ni hän sanoi minulle: Stranius lähti kun ei annettu olla maalissa ja kun joukkueeseenkin tuli pakiksi, olisi halunnut olla maalissa; mutta kun meillä ei olisi ollut sitten ihmis pakkia!
Ja sama henkilö ihmetteli miksi Stranius lähti joukkueesta... kun oli niin hyvä pakki.

Oisko syynä se kun ei saanut pelata kun pakin tontilla :rolleyes:
Ja jos ette tekstiäni usko, voin pistää tuolta privaviesteistäni sen esille tänne :p

kiitos, jatkakaa, mä lähen mökille kalastamaan.
 
Ylös Bottom