Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ois mielenkiintoista nähä miten suomalaiset "suur"seurat pärjäis näitä jannui vastaa, eli SHC,FIB,HCK ja HCV. Voitais vaikka pärjääkki, ainaki Regulatorsia vastaa.
Kyl toi PCz pelas kyl aivan uskomatonta puolustus peliä, siihen kun lisää noinkin hyvän maalivahdin niin ei ihme voitto tuli. Erittäin tasasia ja vähä maalisia otteluita :)

Näytti kun olis ollu eri joukkue pelaamassa.... REG:ltä puuttu pari kovaa palaa esim. koko EASHL paras molari Jordan, joukkueen perustaja Em_Tee_EL ja koko joukkueen paras pelaaja Talky, mutta siellä oli kait tullu jotai riitaa niinpä pelaajia potkittiin. Voin sanoo että olisivat voittaneet koko paskan jos kyseiset herrat olisivat olleet messissä, voin allekirjoittaa......
Mut joo PCz oli selvästi parempi, sen näki jo alku sarjojen peleissä.

En usko että suomalais "suur" seurat pärjäisivät.... Mutta jos tehtäis All Stars Suomi joukkue ni ehkä sit :D

En usko että suomalais "suur" seurat pärjäisivät.... Mutta jos tehtäis All Stars Suomi joukkue ni ehkä sit :D

Joo, meikä voi perustaa ja joukkueen perustajanahan minä pelaan jokaisessa ottelussa, kun satun onlinessa olemaan... ;)

Kyllä poijaat ainakin osaa hautoo kiekkoo...monessa kohtaa olis tullut nopeemmin tilanteita kun kiekko olis liikkeellä mieheltä miehelle:rolleyes:

ja tosiaan taklauksia "pelätään" tehdä?:mad:

Cowboys-tiimille pahoittelut täältä koskien kesken matsin poistumista. Ensimmäisessä erässä alkoi suht mukava lagaaminen, joka äityi toisen erän loppuun jo diashown asteelle, jolloin pelaaminen oli aika mahdotonta. Lukemat olivat teille jo varsin selvät, joten toivottavasti saadaan revanssi sitten tulevaisuudessa paremmalla yhteydellä :)

Mikähän tuossa nyt oikeasti on, kun meillä NHL tuntuu lagaavan muutamalla lähes jatkuvasti riippumatta peliseurasta. Nykyään on hyvin usein ärsyttävää pikkuviivettä kontrolleissa, mutta muutaman kerran (kuten nyt) on päässyt helvetti irti. Muut verkkopelit pyörivät ainakin minulla sulavasti ja kaikki portit yms. pitäisi olla auki. Mikki ei ole käytössä, joten ei voi johtua siitäkään. Noh, kohta alkaa taas koulu ja pääsee opiskelijakämpille, jolloin ei pitäisi ainakaan olla netin nopeudesta kiinni.

Mikähän tuossa nyt oikeasti on, kun meillä NHL tuntuu lagaavan muutamalla lähes jatkuvasti riippumatta peliseurasta.
Ainakin NHL08:ssa WLANin kautta pelattuna verkkopeli oli käytännössä pelikelvoton suurimman osan ajasta, vaikka kaikki portit oli avattu ja koko verkkotietotaitoni oli pantu peliin. Mitään järkevää syytä ilmiölle ei koskaan löytynyt, koska muut pelit toimivat hyvin. (LittleBigPlanet oli sitten toinen vastaava ongelmatapaus). Siirtymällä langallisen yhteyden käyttöön katosivat ongelmat kokonaan.

Cowboys-tiimille pahoittelut täältä koskien kesken matsin poistumista. Ensimmäisessä erässä alkoi suht mukava lagaaminen, joka äityi toisen erän loppuun jo diashown asteelle, jolloin pelaaminen oli aika mahdotonta. Lukemat olivat teille jo varsin selvät, joten toivottavasti saadaan revanssi sitten tulevaisuudessa paremmalla yhteydellä :)

Mikähän tuossa nyt oikeasti on, kun meillä NHL tuntuu lagaavan muutamalla lähes jatkuvasti riippumatta peliseurasta. Nykyään on hyvin usein ärsyttävää pikkuviivettä kontrolleissa, mutta muutaman kerran (kuten nyt) on päässyt helvetti irti. Muut verkkopelit pyörivät ainakin minulla sulavasti ja kaikki portit yms. pitäisi olla auki. Mikki ei ole käytössä, joten ei voi johtua siitäkään. Noh, kohta alkaa taas koulu ja pääsee opiskelijakämpille, jolloin ei pitäisi ainakaan olla netin nopeudesta kiinni.

Ahaa mietinki ekan erän jälkeen, että voiko tämä olla HCK? :D. Ja jos täällä on Olvi hokin pelaajia, niin jotain asiallisuutta kiiiiiitoooos.

Nyt meni jo hauskaks tää olvi hokin toiminta. Koitetaan pelata heitä vastaan, mennään peliin, mutta yhellä meidän pelaajalla katkeaa ja lähetään pois. No sitten koitetaan uudelleen ja heti pelin alussa katkeaa yhteys kaikilla. Tän jälkeen alkaa tulemaan mulle viestiä "ettekö uskalla pelata pellet, foorumille vaa kirjotellaa mutta että uskalla pelata" Jotain tohon suuntaan...ja olen ihan heteroseksuaalinen että voitte etsiä niitä homoja jostain ihan muualta kuin EASHL - peleistä.

Mitä nyt huutelee meitä homoiks ennen pelin alkua.... :rolleyes:

no ompas herkkää porukkaa. olvilaiset on mun mielest ihan asiallista porukkaa ja niitten kanssa on aina hyvät pelit. jos ei huumorin tajuu löydy niin sit taytyy oikeesti olla homo:eek:
voititte ne 7-1 olkaa tyytyväisiä siihen mut tollanen paskan jauhaaminen on mun mielestä aika lapsellista.

taidan kans ottaa tavaks tulla tänne itkeen kun joku vähän heittää jotain mikä loukkaa mun tunteita :rolleyes: paljonkos sul olikaan ikää?:D

taidan kans ottaa tavaks tulla tänne itkeen kun joku vähän heittää jotain mikä loukkaa mun tunteita :rolleyes: paljonkos sul olikaan ikää?:D

16v ja ei mulla mitään teitä vastaan oo, mut tommone pelleily menee jo vähän yli.

no ompas herkkää porukkaa. olvilaiset on mun mielest ihan asiallista porukkaa ja niitten kanssa on aina hyvät pelit. jos ei huumorin tajuu löydy niin sit taytyy oikeesti olla homo:eek:
voititte ne 7-1 olkaa tyytyväisiä siihen mut tollanen paskan jauhaaminen on mun mielestä aika lapsellista.

Vaikkei asia sinällään itselleni kuulu ja oma reaktioni olisi todennäköisesti vittuileminen takaisin, niin kylläpäs on myös sinulla hyvä herra kans "aikuismaista" tekstiä. Ihan niinkuin homottelukin on oikein kypsää toimintaa. Eipä siinä, jos tällainen käytös tuottaa mielihyvää, niin onneksi olkoon! Saatpahan halvat huvit.

Mistä näitä sikiää? Netissä on helppo leikkiä kovaa ja haukkua kaikkia vastaantulijoita milloin miksikin. Samalla voi juoda vaikka äidin tekemää kaakaota ja pyytää ison hädän jälkeen vähän pyyhkimään. Täytyy kuitenkin muistaa, että ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Hienot kaksi viestiä muuten noin 27-vuotiaaksi...

Olvilaisista ei ole taas meikäläisellä mitään hyvää sanottavaa. Glitchaajajengi, nuff said...

Voi teitä itkupillejä!:D Mikä tekee Olvista glitchaajajengin?:eek:

Ylös Bottom