Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)
No arvaa!
Voi teitä itkupillejä! Mikä tekee Olvista glitchaajajengin?
No arvaa!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä nyt huutelee meitä homoiks ennen pelin alkua....
Tähän on pakko puuttua sen verran, että itse en ollut kyseisessä pelissä, mutta kyselin muilta mitä täällä on kirjoteltu meistä. Jollain teidän pelaajista oli kuulunu musiikki mikistä niin yksi meidän pelaajista oli sanonut että kunnon homopoppia, eikä haukkunut teitä homoiksi.(hienosti taas muunnettu asia meitä vastaan) FCB jos aletaan keskustella glitcheistä niin mikäs se teidän curve oli meitä VS ei se haitannu yhtään ku oli ihmismokke (tiedoksi vaan teille että ei se uppoo ihmis MV:lle )
Emme käytä KOSKAAN curvea. Toki sitä voi ihmismokkea vastaan käyttääkin, koska ei se silloin ole bugimaali, mutta emme käytä sitä koskaan. Toisin kuin teidän vanhanaikaiset, joita käytätte kokoajan...
Tuosta olen täysin eri mieltä curvee tuli ja kuten jo sanoin minua se ei haitannut koska oli ihmis MV, mutta bugi mikä bugi.
Ristiriitaista?
Edit: Veikkaan, että on ollut vahinko, koska meillä on curve KIELLETTY, eikä kukaan haluakaan sitä käyttää...
Vahinko tai ei niin kyse pelin pahimmasta bugista.
Tuosta olen täysin eri mieltä curvee tuli ja kuten jo sanoin minua se ei haitannut koska oli ihmis MV, mutta bugi mikä bugi. Teiltäkin päin voisi lopettaa ne hajotkaa tuuriinne viestit, koska ei siinä ole mitään tuuria jos teidät voitetaan. Dastatsille tiedoksi, että vittuilu sinulle johtuu siitä, koska aina ku voitetaan nii tulee viestiä et lotto vetämään tms. Mikaonparas69 yritä joskus pelata peli loppuun, kun olette häviöllä aina silloin häviät jonnekkiin, mutta johto tilanteessa kyllä loppuun asti pelaat. (siitä kiitos ja kumarrus )
Edit. Ymmärrän kyllä jos sinulla on netti mikä katkeaa tappio tilanteessa joka selittäisi kaiken
Lopettakaas jo tuo toistenne tölviminen ja näsäviisastelu. Jos yhteiset pelisäännöt ei meinaa löytyä, niin lakatkaa pelaamasta keskenänne. Toisten dissailu julkisesti täällä on sellaista, että siitä on parempiakin miehiä lähetetty jälki-istuntoon.
Update! Koska viesti ei näyttänyt uppoavan pelikypärään, poistin pahimmat henkilökohtaisuudet. Seuraavasta tulee suoraan viikko banaania ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen.
Nojaa, jos kerran vahingossa ihmis mv:lle lähtee curvee niin ei sen pitäisi maailmaa kaataa... Ja ***** lopettakaa ne vanhanaikaset.
suosittelen kokeilemaan irtiottoa arjesta eläytyvän FAIRPLAY-pelaamisen avulla! ...."