Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

HCK on ainakin näillä näkymin laittamassa kaikki 2-man tiimit edes jonkinsorttiseen pannaan. Pelatkoon keskenään. Pitänee alkaa lähettelemään haasteita vain tutuille joukkueille. Jospa ne EA:lla heräisivät kun näkevät, että siellä vaan samat joukkueet kahinoi keskenään. Tuskin, mutta kuitenkin.

Nämä 2 miehen joukkueet ovat kyllä raskaita, varsinkin sellaiset pakki+hyökkääjä porukat, pakki+pakki nyt ei kannata edes mainita:D Itse kun jatkuvasti seison tolppien välissä niin nuo botit pistää kyllä tosissaan ärsyttämään. Eilen taisin päästää about 9 maalia joista yhtä vaille kaikki lähti bottien lavasta.

Toistaiseksi ollaan pelattu näitä kaikkia vastaan, kahta ihmispakkia ja bottihyökkejä vastaan tuskin lähdetään tosin enää. Se ei ole kovinkaan reilua meidän pakeillekaan kun ne botit syöttelee ne pyörryksiin:D

Erikoinen kahden miehen tiimi on tämä HEV, olie Herner EV 09:ssä mutta nyt nimi on toinen vaikka samat kaverit siellä pelaa. He kyllä haluaisivat pelata, kunnes huomaavat että otan veskarin niin poistuvat. Erikoinen muutenkin tuo maalivahtihomma, toiset ilakoi kun meillä on veskari ja toiset hyppäävät pois.

Erikoinen kahden miehen tiimi on tämä HEV, olie Herner EV 09:ssä mutta nyt nimi on toinen vaikka samat kaverit siellä pelaa. He kyllä haluaisivat pelata, kunnes huomaavat että otan veskarin niin poistuvat.

Tekivät tota jo NHL09:ssä, syynä vain ja pelkästään curveeeeeeee.
Jäänyt vaan pojuille kauhuja ihmisveskojen bugimaalien torjuntakyvyistä ;)

Onhan pelissä silloin oltava jotain vikaa, jos kahden hengen joukkueita on noin paljon ja ne vielä mielellään pelaavat 2 vs 4,5,6-pelejä. Tänäänkin yksi vastustaja huomasti, että eivät pärjää ja meidän maalin jälkeen välittömästi start ja niiden sentteri lähti menemään. Kuinkas ollakaan YV:llä vastustaja peliin mukaan, kun se sentteribotti hakkaa riparin sisään. Siniviivavedon lähtöhetkellä botti tiesi mihin rebound tippuu ja siiryi sinne valmiiksi odottamaan tyhjää maalia. Muutenkin botteja vastaan on ärsyttävää pelata. Niiden nopeus muuttuu sen mukaan, kuinka nopea kaveri on vastassa. Ne onnistuvat mailannostoissaan ja taklauksissaan 98%:sesti, koska niiden reaktioaika on 0. Korkealta karvaaminen niitä vastaan on turhaa, koska se on lähes merkityksetöntä. Niiltä puuttuu lähes kaikki inhimilliset piirteet. Kyllähän botit tietysti voittaa, kun opettelee pelaamaan niitä vastaan, mutta en minä tätä peliä sen takia pelaa. Botteja ei voi hassuttaa sillä tavalla, että saat ne luulemaan yrittävästi jotain ja sitten teetkin muuta. Yhdellä liikkeellä saattaa saada ihmispelaajilla miehitetyn alivoimanelikon vipuun ja saada uskomattoman paljon tilaa, mutta botit vain reagoivat salamannopeasti siihen mitä tapahtuu.

En minä sitä tosin halua, että peli menee 09:maiseksi onetimerin hakemiseksi, kun bottipakit suorastaan tekivät kunniakujan sille syötölle, mutta jollain lailla pitäisi tehdä kannattamattomaksi pelata 2:lla pelaajalla tätä peliä ylipäätänsä. 1 vs 1 ja 2 vs 2 pelit ovat erikseen. Itse olen ehdottanut FIB:lle boikottia kahta pelaajaa vastaan, mutta eipä ole tuottanut tulosta.

Siniviivavedon lähtöhetkellä botti tiesi mihin rebound tippuu ja siiryi sinne valmiiksi odottamaan tyhjää maalia.

Tämä on niin totta kun olla ja voi, varsinkin kun itse on maalissa niin tätä tulee kiroiltua useasti.

Mitä tuohon 2 hengen tiimien boikottiin tulee, on se vähän hankalaa ainakin meidän osalta. Aika tiivis porukka joka pelaa noin 17-21 välisenä aikana, niin ei viitsisi myöskään odotella kauaa pelejä. Mutta kuten sanoit jotain vikaa on pelissä kun näin palkitaan kahdella pelaamista, tai sitten se tehty tarkoituksella. Kuitenkin haluavat paljon joukkueita ja kahden hengen tiimissä esim kaverin kanssa pelaaminen on paljon pienempi kynnys monille, kuin liittyä johonkin isompaan joukkueeseen.

juu noi botti joukkueet kyl pistää ärsyttämään.. kun 09:ssä hoettiin mikkiin prkleen curve! nii 10:ssä manataan botteja..
vois kyl alkaa sopimaan just sisun,hck:n ja olvin kaa näit pelejä vaik etukäteen? saatais kunnon viihdyttävii vääntöi enemmän kuin pari kertaa viikossa

Voitais todella ruveta sopimaan noita pelejä. Liian harvinaita on tääs 10:ssä ollut et oikeen joukkuetta vastaan pääsee pelaamaan EASHL:lää. Ihmettelen muutenkin tuota linja vetoa ettei ne 2heng. tiimit pysy visusti vaan casual puolella ja pro puolella minimi pelaaja määrä mun puolesta vaikka 4. Tos nyt ei ole mitään järjeä et kaksi täysin vastaavaa liigaa on vierekkäin. Ymmärrän sen et haalitaan uusia pelaajia täl liigalla mut kun nyt kustaan "joukkueiden" muroihin sanan oikeassa merkityksessä. Joukkue ei voi olla 2pelajaa tai 3pelaajaa.

Siit piti minun vielä kertoman eli miten EASHL:ssä on toi taklaaminen tehty noin päin persettä. Versus matseissa tulee kauheita pommeja jo jollai taklaus arvolla 75. Itse oon koittanu jopa 96 mutta kukaan ei sen ihmellisemmin kuole kun et pisteet olis 60.

juu noi botti joukkueet kyl pistää ärsyttämään.. kun 09:ssä hoettiin mikkiin prkleen curve! nii 10:ssä manataan botteja..
vois kyl alkaa sopimaan just sisun,hck:n ja olvin kaa näit pelejä vaik etukäteen? saatais kunnon viihdyttävii vääntöi enemmän kuin pari kertaa viikossa

Lisätkää FCB mukaan. Ei meitäkään innosta pelata näitä botteja vastaan, mikä näkyy sijoituksessa.

Lisätkää FCB mukaan. Ei meitäkään innosta pelata näitä botteja vastaan, mikä näkyy sijoituksessa.

Mikäköhän siin muuten on ettei vaan päästä teitä vastaan peliin vaan yhteydet katkee aina jossain vaiuhees ennen ku kiekko tippuu jäihin? Viimeks Projaska pisti mulle viestii et yhteydet kuntoon mut ei tollasta esiinny kun teidän tiimin kanssa. Ja aina sama juttu. SIllonkin ekalla tipahti ja tuli teiltä haaste ja taas tipahti.

Mikäköhän siin muuten on ettei vaan päästä teitä vastaan peliin vaan yhteydet katkee aina jossain vaiuhees ennen ku kiekko tippuu jäihin? Viimeks Projaska pisti mulle viestii et yhteydet kuntoon mut ei tollasta esiinny kun teidän tiimin kanssa. Ja aina sama juttu. SIllonkin ekalla tipahti ja tuli teiltä haaste ja taas tipahti.

Jep oli jotain ongelmaa itellä katkes ekassa vissiin yhteys EA:n palvelimiin. No sitten tokassa tiles kaikilla. Yleensä kolmas kerta on toiminut, mutta en sitten tiedä. Ja btw taidettiin lähteä yhdestä matsista pois ennen alkua, kun juuri tuli 2 pelaajaa online.

Siit piti minun vielä kertoman eli miten EASHL:ssä on toi taklaaminen tehty noin päin persettä. Versus matseissa tulee kauheita pommeja jo jollai taklaus arvolla 75. Itse oon koittanu jopa 96 mutta kukaan ei sen ihmellisemmin kuole kun et pisteet olis 60.

Itse haluaisin pelata todella paljon fyysisellä hyökkääjällä ja olen yrittänyt power forwardista ja grinderista rakentaa hyvät aloitukset omaavaa taklauskonetta... huonolla menestyksellä. Nämä kyseiset pelaajatyypit ovat niin kankeita, että ei taklauksia saa osumaan. Olen yrittänyt jopa laittaa myös agilityyn pisteitä, mutta silti kauhean kankeata on meno. Olen tullut siihen lopputulokseen, että näillä eri pelaajatyypeillä on omat luisteluradat ja sitä ei saa korjattua, vaikka kuinka laittaisia pisteitä agilityyn ja pienentäisi pelaajan kokoa. Esimerkiksi hyökkäävällä puolustajalla on laajemmat luisteluradat, kuin sniperilla, vaikka niiden arvot olisivat lähes identtiset. Melkein parhaan taklaajan olen saanut playmakeristä, kun laittanut taklauksiin 80. Taklaukset osuvat hyvällä prosentilla ja horjuttavat riittävästi. Mitään megapommeja ei tosin saa. Jotenkin tuntuu, että taklaukset vain huononevat, kun niihin laittaa 90+. 1 vs 1 pelin Eric Staalin tyyppistä isokokoista, hyvin taklaavaa ja sulavasti liikkuvaa keskushyökkääjää on mahdoton tehdä. Tai siltä ainakin nyt tuntuu.

Jep oli jotain ongelmaa itellä katkes ekassa vissiin yhteys EA:n palvelimiin. No sitten tokassa tiles kaikilla. Yleensä kolmas kerta on toiminut, mutta en sitten tiedä. Ja btw taidettiin lähteä yhdestä matsista pois ennen alkua, kun juuri tuli 2 pelaajaa online.

Miten te lähitte sillon siitä pelistä sillon joskus 5pv sitte. Hyvä vääntö oli ja peli oli ehkä vasta 3-0?

Itse haluaisin pelata todella paljon fyysisellä...

Sama homma. Tykkään hirveästi antaa pommeja mut jostain syystä se jää aina sellaseks tuhnuks. MIkä fysiikan laki tottelee sellaista käsitystä et tulen 120kg äijällä 60km/h vastapalloon 70kg laitakiituria eikä se edes menetä kiekkoa vaan tyhmästi hieman rintama suunta kääntyy ja jatkaa matkaa muina miehinä. No turha tollaseen kykyyn on panostaa kun ei toimi ni toimi. Ei muuta kun reenaa sitä laitaan vientiä ja mailan nostoa. Toi poke check:in hieman ärsyttää välillä kun edestä päin tökkii mailalla ja osuu kiekkoon niin toi kosketus jää välillä niin heikoksi et hyökki saa sen salamana haltuun takaisin.

Tuli vaan mieleen että olisko mahdollista perustaa kanava irc/quakenettiin, johon kerääntyis kaikki ketkä pelaa eashl:ää ps3:lla? Siellä olis kiva sopia näitä 5vs5 pelejä ym. vastaavaa, kun näitä 2 pelaajan joukkueita näyttää olevan aika paljon.

Tuli vaan mieleen että olisko mahdollista perustaa kanava irc/quakenettiin, johon kerääntyis kaikki ketkä pelaa eashl:ää ps3:lla? Siellä olis kiva sopia näitä 5vs5 pelejä ym. vastaavaa, kun näitä 2 pelaajan joukkueita näyttää olevan aika paljon.

hyvä idea, ei muuta kun. pistäs kannu pystyyn, esim. quakenet #eashl?

Joopa joo. Me ollaan ehottomasti mukana 5vs5/6vs6 peleissä kuhan saadaan ukot samaan aikaan liikkeelle. Meillä nyt ollut kaiken näköistä porukalla niin ei olla oikein päästy isolla porukalla paljon pelaamaan. Täällä rempataan keittiöö, yhellä ei oo nettiä ollenkaan, ulkomaalaiset eivät tunne sanaa seurauskollisuus jne...

No viikon ajan onkin sitten pelattu jos minkäkinlaisella kokoonpanolla.. Yleensä vihu ollut 2man, ja jos oikein hyvin sattunut niin 2man lagi jenkkejä. Kyllä on ollut niin lähellä että pelaaminen siirtyis offlineen... Mutta ei malta kuitenkaan mutta kyllä minun pelit jenkkejä(lagin takia) ja 2man tiimejä vs on pelattu. Niistä ei vaan saa mitään muuta kuin äärettömän vitutuksen päälle.

Kaikkein parhaita on joku 4vs2 peli, 10min ha ja laukaukset 38-6. Tulos 1-3. Botit tehny vähintään sen 2 noista. Kait se on peiliin katottava kun ei ole tehoja ja onhan se hienoa että heikommalla joukkueella on mahdollisuus mutta mutta... Toiveena kun oli itellä että 09 ja 10 ero olis siinä että 10 tulis enemmän isoja joukkueita. No ei, EA vaan tekee kaikkensa että ne vähenee..

Kyllä se prkl vaan jäätyilee kun pelaa veskarina be a pro kamerasta.

Pahoittelut FIBille, hyvä peli saatiin käyntiin 5vs6 mutta tipuin heti ekassa erässä, en siis tahallaan vaan jäätyilee tuon kameran kanssa. Varmaan paluu classic kameraan edessä.

Kyllä se prkl vaan jäätyilee kun pelaa veskarina be a pro kamerasta.

Pahoittelut FIBille, hyvä peli saatiin käyntiin 5vs6 mutta tipuin heti ekassa erässä, en siis tahallaan vaan jäätyilee tuon kameran kanssa. Varmaan paluu classic kameraan edessä.

Niinpä, tuo on kyllä harmittavin "bugi" koko pelissä...

Ei tää peli muutenkaan palkitse ihmisveskoja ku vastujilla yleensä hyökkääjinä häärii pelkästään AI miehiä, jotka löytävät aina heikot kohdat..

Ylös Bottom