Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyt viimeisistä kolmesta pelistä Olvia vastaan hieman palautetta.

Peli numero 1:
Johdimme 5-0 kolmannen erän alussa, silloin peli katkeaa eli kaikille Olvilaisille riitti.

Peli numero 2:
Otettiin takkiin ihan reippaasti, peli taisi olla kolmannen alussa samaiset 5-0.. Kuinka monta meiltä lähti? Aivan, ei ketään.. Pelattiin se tuskamatsi loppuun ja lopputulos oli hienot 7-0. Mutta kestettiin loppuun kuin miehet.

Peli numero 3(loppui juuri):
Johdettiin kolmannen erän alussa 2-0, yllättäen Olvilta alkoi tippumaan porukkaa, tarkemmin hyökkääjät.

En Olvista tiedä, mutta ainakin FIB:n näkökanta asiaan on se että kuulutaan kuitenkin maailman top20 tiimeihin joten tappioitakin pitäisi osata käsitellä. Lähtisitte mieluummin kaikki kuin vain pelkät hyökkääjät...
Varsinkin ihmisveskaa vastaan hyökkääjien poislähdön voisi melkein rinnastaa huijaamiseen.

Mutta yleisestikin peleistä voisi huomioida sen, että mikäli Olvi on ollut tappiolla on alkanut R1-lämäri ja rystyripari olemaan yleisin hyökkäysalueen kuvio.
Näistä yllämainituista asioista voisikin johtaa kysymykseen, mitä on Sm-liigassakin mainittu, mitä on vastustajan kunnioittaminen?

Suoraansanottuna mikäli tyyliin ei tule muutosta niin ei tarvitse meidän pelata enään vastakkain.
Mutta päätös on teidän.

Toivottavasti saataisiin hyviä pelejä eikä tarvitsisi tällaisia asioita tuoda esiin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joillakin se hermo joskus pettää ei asialle vaan voi mitään :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyt viimeisistä kolmesta pelistä Olvia vastaan hieman palautetta.

Peli numero 1:
Johdimme 5-0 kolmannen erän alussa, silloin peli katkeaa eli kaikille Olvilaisille riitti.

Peli numero 2:
Otettiin takkiin ihan reippaasti, peli taisi olla kolmannen alussa samaiset 5-0.. Kuinka monta meiltä lähti? Aivan, ei ketään.. Pelattiin se tuskamatsi loppuun ja lopputulos oli hienot 7-0. Mutta kestettiin loppuun kuin miehet.

Peli numero 3(loppui juuri):
Johdettiin kolmannen erän alussa 2-0, yllättäen Olvilta alkoi tippumaan porukkaa, tarkemmin hyökkääjät.

En Olvista tiedä, mutta ainakin FIB:n näkökanta asiaan on se että kuulutaan kuitenkin maailman top20 tiimeihin joten tappioitakin pitäisi osata käsitellä. Lähtisitte mieluummin kaikki kuin vain pelkät hyökkääjät...
Varsinkin ihmisveskaa vastaan hyökkääjien poislähdön voisi melkein rinnastaa huijaamiseen.

Mutta yleisestikin peleistä voisi huomioida sen, että mikäli Olvi on ollut tappiolla on alkanut R1-lämäri ja rystyripari olemaan yleisin hyökkäysalueen kuvio.
Näistä yllämainituista asioista voisikin johtaa kysymykseen, mitä on Sm-liigassakin mainittu, mitä on vastustajan kunnioittaminen?

Suoraansanottuna mikäli tyyliin ei tule muutosta niin ei tarvitse meidän pelata enään vastakkain.
Mutta päätös on teidän.

Toivottavasti saataisiin hyviä pelejä eikä tarvitsisi tällaisia asioita tuoda esiin.

Itse oon ainakin tuon saman asian huomannut eli olvin pojat hakee tuota riparia, lähes joka pelissä. Ei se minua haittaa, vaan lähinnä vain auttaa, koska tietää aina mitä pojat hakee. Asiahan ei minulle kuulu, mutta kunhan huomautin ja tosiaan ei noissa mitään vikaa ole ellei kokoaika hinkkaa tuota samaa kikkaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyt viimeisistä kolmesta pelistä Olvia vastaan hieman palautetta.

Peli numero 1:
Johdimme 5-0 kolmannen erän alussa, silloin peli katkeaa eli kaikille Olvilaisille riitti.

Peli numero 2:
Otettiin takkiin ihan reippaasti, peli taisi olla kolmannen alussa samaiset 5-0.. Kuinka monta meiltä lähti? Aivan, ei ketään.. Pelattiin se tuskamatsi loppuun ja lopputulos oli hienot 7-0. Mutta kestettiin loppuun kuin miehet.

Peli numero 3(loppui juuri):
Johdettiin kolmannen erän alussa 2-0, yllättäen Olvilta alkoi tippumaan porukkaa, tarkemmin hyökkääjät.

En Olvista tiedä, mutta ainakin FIB:n näkökanta asiaan on se että kuulutaan kuitenkin maailman top20 tiimeihin joten tappioitakin pitäisi osata käsitellä. Lähtisitte mieluummin kaikki kuin vain pelkät hyökkääjät...
Varsinkin ihmisveskaa vastaan hyökkääjien poislähdön voisi melkein rinnastaa huijaamiseen.

Mutta yleisestikin peleistä voisi huomioida sen, että mikäli Olvi on ollut tappiolla on alkanut R1-lämäri ja rystyripari olemaan yleisin hyökkäysalueen kuvio.
Näistä yllämainituista asioista voisikin johtaa kysymykseen, mitä on Sm-liigassakin mainittu, mitä on vastustajan kunnioittaminen?

Suoraansanottuna mikäli tyyliin ei tule muutosta niin ei tarvitse meidän pelata enään vastakkain.
Mutta päätös on teidän.

Toivottavasti saataisiin hyviä pelejä eikä tarvitsisi tällaisia asioita tuoda esiin.

onhan se näinkin joo ite pelattiin olvia vastaan tänään ja voitettiin muroilla yllättäen aika puhtain numeroin. tuota inhoittavaa R1 rysty onea ei näkynyt jota nään 1 acco seurassani WAL:ssa (ruotsalainen yllättäen) :) mutta!!! enemmän menisin omiin pakkeihin tässä vaiheessa! ja omaan puolustus systeemiin. meille samaisia yritetty satoja kertoja ja ehkä kaksi kolme kertaa kolissut omissa miksi? siksi että jokainen puolustaa eikä puolustajat pyri taklaamaan heti sinisellä ja anna sitä tilaa tehdä tuota syöttöä. tästä pelistä jo muutenin löytyy muutama "ns" bugimaali jotka tosin eivät ole yhtähelppoja kuin 09.

Mun mielestä nyt pitäis vaa lopettaa ikuinen mariseminen ja niellä ylpeys. Samaa mieltä toki olen tuosta kesken ottelun lähtemisen ihan perseestä suoraan sanottuna siitä tulee niin suuri etu kun ihmispelaaja lähtee ja sen tilalle tuleekin ai jolla on taidot hollilla ja vähintää 10 ihmisen hoksottimet.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mun mielestä nyt pitäis vaa lopettaa ikuinen mariseminen ja niellä ylpeys. Samaa mieltä toki olen tuosta kesken ottelun lähtemisen ihan perseestä suoraan sanottuna siitä tulee niin suuri etu kun ihmispelaaja lähtee ja sen tilalle tuleekin ai jolla on taidot hollilla ja vähintää 10 ihmisen hoksottimet.

Olen kanssa siitä asiasta samaa mieltä, että jos vastustaja hakee pelkkiä rebound maaleja ihmispelaajilla, niin hakekoon. Jos ei opita niitä pois pelaamaan, niin oma moka. Se on kuitenkin täysin toinen asia, jos vastustajalta lähtee pakkeja lukuunottamatta kaikki muut menemään ja botit hakkaa ohjurit ja ripari sisään. Sellainen joukkue menee omalle boikotilistalleni ikuisesti.

Olvi tosiaan teki meille katoamistemput. En todellakaan pysty käsittämään. FIB:n kanssa meillä ei yhdessä pelissä onnistunut edes avaussöyttö omalta alueelta ja Olvi murskasi meidät totaalisesti. Hiljaista oli viimeisessä erässä headseteissä, kun kaikkia vitutti niin paljon. Pelattiin kuitenkin se peli loppuun joka jannu. Olvilta odottaisin samanlaista kunnioitusta vastustajia kohtaan. Teiltä loppuu tuolla tavalla pelit suomalaisia porukoita vastaan aika nopeasti. Se on niin helvetin helppoa lähteä pois.

Yksi ärsyttävä vastustajatyyppi ovat myös nämä kopista ennen peliä poistujat. Se on ihan OK jos 2 hengen porukka poistuu kopista, mutta sitten nämä eräätkin Suomalaiset 4:n ja 5:n hengen porukat, joista ensin hieman innostuu, että kappas saadaan kunnon peli, mutta yksi kerrallaan vastustaja poistuu. ihan kun näitä euooppalaisia 6,5 vs 6,5,4 pelejä olisi liikaa. Suurin osa on 2 vs pelejä ja p-amerikka lagipaskaa. Tietysti jos haluaa varmoja voitoja napsia.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

on se jännä.. tosi jännä. pelattiin HIViä (talotaikureita) vastaan, pojat pelas miten sattuu ja sitten tulee viestiä et "bugirannari yngh yngh" jne.. en ees tiiä mitä tuohon sanos.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

on se jännä.. tosi jännä. pelattiin HIViä (talotaikureita) vastaan, pojat pelas miten sattuu ja sitten tulee viestiä et "bugirannari yngh yngh" jne.. en ees tiiä mitä tuohon sanos.

Jahans, tässä juuri tuli kyseinen poppoo vastaan aulaan pariinkiin kertaan, mutta eivät suostuneet lähtemään pelaamaan 5 vs 4 peliä. Tiedä sitten mikä syynä...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On ne kovia jätkiä nuo Bugirannarin käyttäjät...(varsinkin kerhopeleissä)
toiv.poistuu päivityksellä...eipä muuta lisättävää

Ja kai kohta joku heittää että puolustakaa paremmin.Mutta kun se ei vaan tehoa kun jätkä saa ns."ladattua" mailan sivulle ennen vetoa...


??lakaisija??

siitä kyseisestä pelistä...ei vaan kulkenut siinä mutta ei alennuttu mihinkään kusiseen touhuun esim.keskeytykseen
aina ei voi voittaa
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyt viimeisistä kolmesta pelistä Olvia vastaan hieman palautetta.

Peli numero 1:
Johdimme 5-0 kolmannen erän alussa, silloin peli katkeaa eli kaikille Olvilaisille riitti.

Peli numero 2:
Otettiin takkiin ihan reippaasti, peli taisi olla kolmannen alussa samaiset 5-0.. Kuinka monta meiltä lähti? Aivan, ei ketään.. Pelattiin se tuskamatsi loppuun ja lopputulos oli hienot 7-0. Mutta kestettiin loppuun kuin miehet.

Peli numero 3(loppui juuri):
Johdettiin kolmannen erän alussa 2-0, yllättäen Olvilta alkoi tippumaan porukkaa, tarkemmin hyökkääjät.

En Olvista tiedä, mutta ainakin FIB:n näkökanta asiaan on se että kuulutaan kuitenkin maailman top20 tiimeihin joten tappioitakin pitäisi osata käsitellä. Lähtisitte mieluummin kaikki kuin vain pelkät hyökkääjät...
Varsinkin ihmisveskaa vastaan hyökkääjien poislähdön voisi melkein rinnastaa huijaamiseen.

Mutta yleisestikin peleistä voisi huomioida sen, että mikäli Olvi on ollut tappiolla on alkanut R1-lämäri ja rystyripari olemaan yleisin hyökkäysalueen kuvio.
Näistä yllämainituista asioista voisikin johtaa kysymykseen, mitä on Sm-liigassakin mainittu, mitä on vastustajan kunnioittaminen?

Suoraansanottuna mikäli tyyliin ei tule muutosta niin ei tarvitse meidän pelata enään vastakkain.
Mutta päätös on teidän.

Toivottavasti saataisiin hyviä pelejä eikä tarvitsisi tällaisia asioita tuoda esiin.

1.jos saatte luovutus voiton niin olkaa tyytyväisiä sillä saatte paremmat pisteet ja meiltä lähtee enemmän pisteitä
2.naurettavaa alkaa itkeen jostain riparimaalista. ei ole väärin ampua alas patjoihin mistä kiekko pompaa maalin eteen. kyllähän tekin niitä teette. ihan ku olvihoki ei muuta osaa ku riparimaaleja. ja niinkuin fcb sano niin nehän on helppo puolustaa pois
3.eilen hyökit lähti pelistä koska kaikilla hirvee lagi ja te pelaatte aikaa (meni vaan hermot). mutta se on totta että on väärin lähtee tahalteen pelistä pois vaikka olisikin lagia ja hermot menee...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

1.jos saatte luovutus voiton niin olkaa tyytyväisiä sillä saatte paremmat pisteet ja meiltä lähtee enemmän pisteitä
2.naurettavaa alkaa itkeen jostain riparimaalista. ei ole väärin ampua alas patjoihin mistä kiekko pompaa maalin eteen. kyllähän tekin niitä teette. ihan ku olvihoki ei muuta osaa ku riparimaaleja. ja niinkuin fcb sano niin nehän on helppo puolustaa pois
3.eilen hyökit lähti pelistä koska kaikilla hirvee lagi ja te pelaatte aikaa (meni vaan hermot). mutta se on totta että on väärin lähtee tahalteen pelistä pois vaikka olisikin lagia ja hermot menee...


1) saaduilla pisteillä ei nyt kauheesti ole väliä, saa niitä pisteitä seuraavastaki voitosta.

2) noh, jokaisella on omat näkemyksensä asiasta että mitenkä paljon käytetään mitäkin tyyliä.
Sanoin, että tappiolla ollessanne. En väittänytkään ettekö osaisi maaleja tehdä, kyllä on joutunut itsekin seuraamaan seitsemää erilaista maalia yhteen matsiin;)

3) Ei me kyllä aikaa pelattu. Siinä vaiheessa kun teidän hyökit lähti, kauhean lagin takia, niin alettiin pelaamaan vaan aika pirun paljon varovaisemmin. Ei ole mitään järkeä höntsätä ekaan jätkään ja menettää kiekkoa teille ja odotella löysää rannetta patjoihin botin iskettäväksi sisään.


Mutta joka tapauksessa toivottavasti saadaan jatkossakin hyviä matseja, mielellään loppuun asti pelattuina.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mutta joka tapauksessa toivottavasti saadaan jatkossakin hyviä matseja, mielellään loppuun asti pelattuina.[/QUOTE]

Ainahan meillä on mun mielestä ollu hyvät matsit ja eiköhän jatkossakin tuu oleen....
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On ne kovia jätkiä nuo Bugirannarin käyttäjät...(varsinkin kerhopeleissä)
toiv.poistuu päivityksellä...eipä muuta lisättävää

Ja kai kohta joku heittää että puolustakaa paremmin.Mutta kun se ei vaan tehoa kun jätkä saa ns."ladattua" mailan sivulle ennen vetoa...


??lakaisija??

siitä kyseisestä pelistä...ei vaan kulkenut siinä mutta ei alennuttu mihinkään kusiseen touhuun esim.keskeytykseen
aina ei voi voittaa

no sano nyt vielä että lämäriä ei saa ladata taakse?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Alkaa kyllä palaa käpy näihin bugimaaleihin. 09 ei viitsinyt rannetta ladata, ettei vahingossa iske curvea ja nyt rannelaukaus on kuulemma taas bugimaali. Pitänee odotella NHL 11, jos voisi laukoa jo miten itse haluaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tuli sitte eilen tää casual liigan komeus broken heroes lyhenteellä UNO vastaan EASHL:ssä. Siis mä en ymmärrä mikä ***** adrenaliini piikki on jätkien pakko saada ku kauhee egoilu alkaa paikkoja valittaessa. Ja sit tän tyylinen kommentti:"jos me tehdään jotain ni te meette heti kfin foorumille itkee." Johon vastatttiin et ei kukaan pakota lukemaan. "No niin mutta se on ihan paska itkee koko ajan." Ei mitään jos joku teistä nyt tuli tänne lukeemaan meidän yltiöpäistä itkemistä niin sen haluisin sanoa et onnea valitsemallenne tielle. Tunnistin jopa yhden posken soittajan surullisen kuuluisasta HC Suomesta. Eli jutun taso oli juuri sitä itseään. Jos ei ole mitään oikeasti sanottavaa niin pidän itse mieluusti suuni supussa. Toi vastustajan nälviminen kopissa on lähinnä naurettavaa ala-aste tasoista paskaa. Ja sillä tuloksella et voitettiin 10-2. Muutama selkärangallinen oli loppuun asti ja probsit siitä!

Liigaa koskevien asioiden puiminen julkisesti foorumillahan on ihan mahtavaa et voi epäselvän pelin jälkeen nostaa kissan pöydälle ja päät vadille. Ei muuta...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oli kyllä niin perusmeininkiä, että aulassa yritetään soittaa poskea ja sitten kesken pelin hyökkääjät alkavat häipymään pelistä. Onneksi sentään sentteri pelasi koko pelin, ettei tarvinnut tekoälyä vastaan hakata puolta matsia. Propsit kuitenkin tiimille ja etenkin veskarille, että pelasivat loppuun asti.

Jos EASHL:sta antaisi näin yleisestikin palautetta, niin tekoälyllä on edelleenkin taipumusta ns. "kuminauhaan" peleissä, missä toinen osapuoli hallitsee selvästi. Tuntuu, että tekoäly yrittäsi huijaamalla pitää pelin tasaisena. Tämä ongelma oli jo NHL09:ssä, kun vastustajan tekoälyveskari torjuu tappioasemassa kaiken ja ehtii jokaiseen kiekkoon, kun oma AI-veska hörppäsee puikoista siniviivakuteja ilman maskia. Saman huomaa myös aloituksissa, jos on AI-sentteri vastassa. Vaikka olisi aloituksissa täydet pisteet, niin välillä kone vie kaiken. Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka, joten en jaksa kaikkia edes luetella.

Nyt kun noita päivityksiä alkaa tulemaan, niin olisi kiva saada EASHL:stä seuraavat asia fiksattua:

1) Lagi Onhan se ihan kiva pelata jenkkejä ja kanukkeja vastaan, kun ukkeli tottelee sekunnin viiveellä, mutta samanlaista on välillä myös suomalaisiakin vastaan. Ei tää voi olla niin vaikeeta...

2) Match making Pelin piti alunperin etsiä yhtä isoja joukkueita, mutta silti kahden hengen vastuksia mahtuu 13 tusinaan. Minkä ihmeen takia Professional-liigassa ei voinut olla esim. pelinhakua minimissään neljällä pelaajalla? Ehdottomasti korjattava seuraavaan versioon, kerta tekoälypelaajista on tehty joillakin osa-alueilla jo ylivoimaisia.

3) Kuminauha Kun tekoäly päättää, että et voita enää yhtään alotusta/ tee yhtään maalia, niin jokin on pielessä. Ei varmastikaan yhtä paha ongelma kuin offline-puolella, mutta on silti todella ärsyttävää.

4) Bugit ja jäätymiset XMB-valikko olisi mukava avata pelin aikana ilman jäätymistä ja muutenkin peli tilttailee mm. pukkareihin aivan käsittämättömästi. Kun peli löytää vastustajan, niin suht usein kummallakaan puolella ei näy ketään ja sinut heitetään takaisin koppiin. Muitakin esimerkkejä löytyy vaikka muille jakaa...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

no sano nyt vielä että lämäriä ei saa ladata taakse?

Kyllähän se pistää vituttamaan kun kaveri teke 3!!! täysin identtistä maalia bugarilla.
Ja LÄMÄRI on mielestä täysin eri asia kun bugirannari(ei ehkä Aina uppoa samalla % kuin 09 curve mutta melkein rinnastettavissa kuitenkin,varsinkin jos kyseinen pelaaja ei edes koita muuta:()

Saako nää kaverit jotain kiksejä siitä että pitää aina ja joka vuosi uudestaan kokeilla päästä sieltä missä aita on matalin, kun että pelattaisiin hyviä kerhopelejä reilulla tavalla ???
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itse haluaisin pelata todella paljon fyysisellä hyökkääjällä ja olen yrittänyt power forwardista ja grinderista rakentaa hyvät aloitukset omaavaa taklauskonetta... huonolla menestyksellä. Nämä kyseiset pelaajatyypit ovat niin kankeita, että ei taklauksia saa osumaan. Olen yrittänyt jopa laittaa myös agilityyn pisteitä, mutta silti kauhean kankeata on meno. Olen tullut siihen lopputulokseen, että näillä eri pelaajatyypeillä on omat luisteluradat ja sitä ei saa korjattua, vaikka kuinka laittaisia pisteitä agilityyn ja pienentäisi pelaajan kokoa. Esimerkiksi hyökkäävällä puolustajalla on laajemmat luisteluradat, kuin sniperilla, vaikka niiden arvot olisivat lähes identtiset. Melkein parhaan taklaajan olen saanut playmakeristä, kun laittanut taklauksiin 80. Taklaukset osuvat hyvällä prosentilla ja horjuttavat riittävästi. Mitään megapommeja ei tosin saa. Jotenkin tuntuu, että taklaukset vain huononevat, kun niihin laittaa 90+. 1 vs 1 pelin Eric Staalin tyyppistä isokokoista, hyvin taklaavaa ja sulavasti liikkuvaa keskushyökkääjää on mahdoton tehdä. Tai siltä ainakin nyt tuntuu.
Kokeile lisätä agressiivisuutta ja kovuutta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kyllähän se pistää vituttamaan kun kaveri teke 3!!! täysin identtistä maalia bugarilla.
Ja LÄMÄRI on mielestä täysin eri asia kun bugirannari(ei ehkä Aina uppoa samalla % kuin 09 curve mutta melkein rinnastettavissa kuitenkin,varsinkin jos kyseinen pelaaja ei edes koita muuta:()

Saako nää kaverit jotain kiksejä siitä että pitää aina ja joka vuosi uudestaan kokeilla päästä sieltä missä aita on matalin, kun että pelattaisiin hyviä kerhopelejä reilulla tavalla ???

Kokeileppas seuraavaa: ota kaverisi maaliin ja vedä kiekkoa ilman mitään taaksevetoja. Vaikka 100 kpl. Sen jälkeen ota 100 kpl taaksevedon kanssa, jos et ihan turisti ole mailan ja kiekon kanssa niin tiedät että siihen saa jonkun verran enemmän voimaa jos vetää rannarin taaksevedolla, kuin ilman. Laita tänne vaikka tilastoa montako meni kummallakin syystemillä.

Jos et vielä täysin vakuuttunut, niin voit kokeilla nhl10:ssä semmosta että otat omalle ukolles vaikka rannariin statsit voima 70 tarkkuus 70 ja kokeilet vedellä noita "bugirannareita". Sen jälkeen voisit kokeilla laittaa 93 93 kuten mun hahmolla oli.

Ja tuosta matalasta aidasta vielä.. jos porukka ei osaa puolustaa -> läpiajo, ei saa tehdä maalia koska se olisi helpoin tapa tehdä se?

Ps. oot kyllä ainut tähän mennessä jonka mielestä kympistä löytyy bugirannari.
 
Ylös Bottom