Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anakonna85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Näit joukkueit on ihan liikaa. Ja vielä tämmösil joukkueil on 4-5 pelaajaa, että vielä paremmat pelit menee hukkaan.

En mä ainakaan jaksais jatkuvaa surffailua voittoon pelkkiä helppoja vastaan. Jotkut ilmeisesti sitten jaksaa.

kuulunut huhuja että fibillä on harrastettu peleissä tätä rannari bugii ahkerasti vai mikä se nyt oli,onneksi yksi tyyppi vaan. tämä yks pelaaja ei taida muuta siellä tehdäkkään?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itteeni ei juurikaan nuo bugi-ranteet hirveesti haittaa. Paljon naurettavampaa on kyllä tuo R1 lämärin hankaaminen. Ite en ollu näkemässä, kun eräs suomalainen top 20 joukkue pystyi sillä tekemään maalin jopa miinus kulmasta. Varmaan pitäis pitäis nuo ajottaiset HCV:n maalin teko ongelmat ratkasta tolla kyseisella tavalla.

Tosin eipä jostain syystä kehtaa, ku en ite enää 28v "vanhana" saa tommosista maaleista minkäänlaisia kiksejä. Mutta voin mielessä melkein nähdä sen puberteetti ikäisen räkänokan, joka muna vaahdossa noita maaleja viljelee.

09:ssä curve saatiin karsittua kohtalaisen onnistuneesti pois ainakin suomalaisten joukkueiden välisistä peleistä ja tuo 09:n ehtoopuolella käyty EHL turnaus käytiin myös hyvässä hengessä glitchien suhteen. Onnistuisikohan moinen herrasmies-sopimus suomalaisten joukkueiden välillä tässä...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Haluaisin nyt muistuttaa että tässähän pelissä ei ole mitään bugirannarii...tai ainakin minulle niin väitettiin samaisessa ketjussa jokunen aika sitten.maailma muuttunut:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

juu no eihän sitä varsinaissti bugi rannariks oo nimettykkään.
mutta jos 6-7 vetoo 10:stä sillä uppoo jos sen osaa tehdä oikein niin eiköhän se oo aika selvä juttu.aika moni jengi tulee viivan yli niin joka kerta sama rannari.onneksi se on kyllä helppo puolustaa pois,mutta onnistuessaan punalamppu palaa. itsekkin olen kokeillut kyseistä vetoo ja uppoo kyllä aika tehokkaasti.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Siis hajoo pää tohon face wash hokiin. kaverit on rank 20 sakissa eikä ikinä suostu pelaamaan. tänään tulivat varmaan 10 kertaa putkeen pikapelissa vastaan 4 vastaan 4 eikä suostu pelaan... mitä helvettiä.... ? kylläpäs on neitimäistä sakkia :D

aletaan kaikki valitseen vastustajamme tarkkaan et ei vaan tulis tappioita :D

Joo.. Yleensä kuuluu vielä jotain päänaukomista ennen kuin häviävät pois siitä alotusruudusta. Me olemme nyt ruvenneet karsimaan noita 2maneja sekä AINA ei lähdetä myöskään 3vs6 peleihin mutta muuten kyllä pelataan tuli sieltä vs kuka tahansa.

Mutta mikä tätä peliä taas vaivaa. Eilen oli pirun vaikeeta saada peliä aikaan. Välillä kesti vihun löytyminen tuhottoman kauan ja viimeinkö se löyty niin tilttas ennen kuin peli alko. Olvin kanssahan taidettiin yrittää jonkun aikaa sitä 6vs6 ja eihän siitä mitään tullut. Lopulta varmaan noin tunnin yrityksen jälkeen kaikki pääs peliin kun tuli 6vs4 peli.

Saa nähä kauan tätä enää jaksaa jos ei rupee toimimaan. Vois tuon ajan oikeesti tehdä jotain muuta mitä on viimeaikoina menny noihin kaatumisiin tms... Eilen taisin olla ajallisesti 6 tuntii pelin ääressä ja saatiinko me 5 peliä aikaseksi :mad: :(
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

kuulunut huhuja että fibillä on harrastettu peleissä tätä rannari bugii ahkerasti vai mikä se nyt oli,onneksi yksi tyyppi vaan. tämä yks pelaaja ei taida muuta siellä tehdäkkään?

Aika vähissä ollut itselläni pelit viimeaikoina, mutta mikäli tosiaan meiltä joku tuolla prosentilla viimeistelee ranteella niin otan puheeksi asian.
Vaikka tässä ei (kai) varsinaista glitchia vielä ole löydetty niin on tuo kieltämättä turhan kova prosentti. Mutta se, että otan tämän "bugiranne" asian puheeksi ei tarkoita ettemmekö laukoisi enään p-pisteen kaarelta ollenkaan:D

Veikkaan nyt kuitenkin, että määritelmäsi ahkerasti on aika liioiteltu, oli totuus "bugiranteesta" sitten mikä tahansa. Kuten itsekin sanoit, huhuja...
Mutta haluaisin siltikin tietää että mitä tarkoitat bugiranteella, onko se tilanne kun hyökkääjä tulee esim. itsestään kahta pakkia vastaan ja laukoo jaloista ranteen "ladaten" sen ensin?

Mutta loppulauseena;
pahoittelut mikäli me olemme bugirannetta, jos tässä sellaista edes on, käyttäneet. Korjaamme asian.


PS(ei kohdistettu Nakille). Eihän tässä taida kohta olla enään kuin bugimaaleja. On bugirannetta, on bugi vanhanaikasta, on bugi läpiajoa, on bugi onetimeria ja on bugi ripari-vetoja. Ei taida suorat siniviiva-lämärit olla bugimaaleja kun ne menee niin harvoin.
Miten tässä enään uskaltaa kohta maaleja tehdä prkl ettei bugittamisesta tuu syytöksiä?:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Me olemme nyt ruvenneet karsimaan noita 2maneja ......

Eilen oli pirun vaikeeta saada peliä aikaan. Välillä kesti vihun löytyminen tuhottoman kauan ja viimeinkö se löyty niin tilttas ennen kuin peli alko........

Saa nähä kauan tätä enää jaksaa jos ei rupee toimimaan. Vois tuon ajan oikeesti tehdä jotain muuta mitä on viimeaikoina menny noihin kaatumisiin tms.....(
Tasan samoja ajatuksia täälläkin päässä.

Yksinkertaisesti ei ole hauskaa pelata 2 ihmisen joukkueita vastaan ja veikkaanpa, ettei se kaikille herkkua ole toisinkaan päin. AI puolustaa erinomaisesti verrattuna viime versioon ja on edelleen hyvä myös hyökkäyspäässä. Jos haluaisin pelata koneita vastaan, niin pelaisin offlinessa tai yleisellä puolella. Omasta mielestäni minimipelaajamäärä kannattaisi vain nostaa kylmästi kolmeen ja täten EA voisi todellakin osoittaa kuuntelevansa (kuten jossain yhteydessä mainostaneetkin) niitä pelaajia, ja vieläpä nimenomaan niitä, jotka näitä tuotoksia pelaavat vuoden ympäri. Mutta raha pyörittää maailmaa, tosin väittäisinpä että tuollaisen päätöksen takia kukaan tuskin jättää peliä ostamatta. Onhan olemassa tuo yleinenkin puoli. Mekin kyllä on jo viime aikoina alettu skippailemaan noita 2 hengen joukkueita, joten meneehän se tavallaan näinkin.... Mutta on hyvästä AI:sta ollut se hyöty, että porukoiden tilastot eivät enää karkaa 6 pistettä per. peli vauhteihin, ei edes yleisellä puolella.

Ja samoin nuo pelin tilttailemiset ovat myös täällä nakertaneet. Pari iltaa takaperin itselläni tilttasi kolmasti tunnin sisään ja kaikki jäätymiset tuli siinä ekalla ruudulla vastustajan löytymisen jälkeen. Ja vain yhdessä sähläsin tsätin kanssa. Sitten toinen on nuo lagipelit, niitäkin yritetään välttää parhaamme mukaan, mutta joskus on käynyt niinkin, ettei aulassa ole ollut viivettä havaittavissa, vaikka itse pelissä on viivettä sitten ollutkin. Ja pari kertaa on myös lagannut eurooppalaisiakin vastaan ja vastaavasti p-amerikkalaisten kanssa peli on rullannut joskus sujuvasti. Itsellä ainakin henkilökohtaisesti menee aina oma peli perseelleen, jos on pikkaisenkin viivettä havaittavissa.

Ja sitten viimeisenä on nämä hullunhauskat hörpyt maalivahtien osalta. Yhdessä pelissä vastustaja veti sekuntia ennen loppua laidan vierestä, läheltä nollakulmaa lämyllä kiekon etuyläkulmasta sisään. Maalivahti työnsi itsensä sivummalle patjallaan tehdessään torjuntayrityksen.... Pari päivää takaperin Face Washers Hockey'ta vastaan meiltä joku löi purkukiekon kolmannessa erässä AV:lla, jonka sitten näiden AI-molse sähelsi sisään. Sillä mentiin ottelussa 1-0 johtoon ja vastustaja joutui hyvän puolustustaistelun pelanneena ansaitsemattomasti takaa-ajoasemaan, eli koko ottelun luonne muuttui silmänräpäyksessä. Vastustaja joutui hakemaan maalia ja meille aukeni tilaa iskeä vastaan. Samoin mm. jatkoajalla on vedelty normirannetta ja molse on hörppinyt sisään ilman minkäänlaista maskia. Mielellään toivoisi enemmän tasaisuutta kun kuitenkin sijoituksista pelataan, ei mitään kuumia maalivahteja tai Tommy Saloja. Samaa vikaa vähän ollut havaittavissa 1 vs. 1 -peleissäkin netin puolella.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tämä molari homma on mielestäni ihan ok, konekin jopa tekee virheitä ja kannustaa laukomaan. Jos kone kaikki normaalit vedot torjuu porukka rupee hakemaan ainoostaan niitä maaleja mitkä menee jos joka konemokke on samanlainen. Nyt tälläkin hetkellä kone on niin hyvä, ettei juurikaan ihmismaalivahtiin törmää ja nekin on lähes aina huonompia kuin kone.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aika vähissä ollut itselläni pelit viimeaikoina, mutta mikäli tosiaan meiltä joku tuolla prosentilla viimeistelee ranteella niin otan puheeksi asian.
Vaikka tässä ei (kai) varsinaista glitchia vielä ole löydetty niin on tuo kieltämättä turhan kova prosentti. Mutta se, että otan tämän "bugiranne" asian puheeksi ei tarkoita ettemmekö laukoisi enään p-pisteen kaarelta ollenkaan:D

Veikkaan nyt kuitenkin, että määritelmäsi ahkerasti on aika liioiteltu, oli totuus "bugiranteesta" sitten mikä tahansa. Kuten itsekin sanoit, huhuja...
Mutta haluaisin siltikin tietää että mitä tarkoitat bugiranteella, onko se tilanne kun hyökkääjä tulee esim. itsestään kahta pakkia vastaan ja laukoo jaloista ranteen "ladaten" sen ensin?

Mutta loppulauseena;
pahoittelut mikäli me olemme bugirannetta, jos tässä sellaista edes on, käyttäneet. Korjaamme asian.


PS(ei kohdistettu Nakille). Eihän tässä taida kohta olla enään kuin bugimaaleja. On bugirannetta, on bugi vanhanaikasta, on bugi läpiajoa, on bugi onetimeria ja on bugi ripari-vetoja. Ei taida suorat siniviiva-lämärit olla bugimaaleja kun ne menee niin harvoin.
Miten tässä enään uskaltaa kohta maaleja tehdä prkl ettei bugittamisesta tuu syytöksiä?:D

juu siis eihän ranne ny mikää bugi maali olekkaan.mutta on pelaajia jotka tekee toistuvasti tätä siniviivan yli ja siitä leikkaus keskelle ja takakulmaan veto,eli joka ikinen hyökkäys on sama ja 3-5 maalii pelissä sil tulee helposti.itse kokeillut olen ja kyl uppoo kikkailijallakin veto 75
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

haistakaa jo HCV ***** ja peluuttakaa niitä botteja offlinessa aina ku johetaan nii kaverit alkaa tippua!!!!!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kyllä jos haluaa pelata botteja vastaan niin paras ratkaisu on pelata offlinessa tai HCV:ta vastaan.

Edit. HCV=Kisaveikot
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Montakos maalia teidän botti teki tossa pelissä?


Montako maalia teki botti joka oli boostattu? ***** se teidän suchos tippuu aina ku ootte hä
viöllä!!!
ps.Mulle on ihan witun sama jos lähetään 2vs6 peliin ja tavan botit tekee maalit mut jos siellä on botti jonka kokonaisuus on 86 nii haistakaa jo HCV wittu
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Anteeksi että en ole tarpeeksi hyvä Toimitusjohtaja (kuten psn viestillä sain kuulla, LOL) että saisin jätkät pysymään pelissä teidän bugittelusta huolimatta. Perseestä tuo pois lähteminen on tilanteessa kuin tilanteessa enkä minäkään siitä pidä yhtään mutta enpä minä sille mitään mahda jos jollain tulee mitta täyteen.

Niin tekihän se botti vissiin 1+2, teidän botti tais tehä vaan 3+1 Tulos: 5-4. SRY voi kyynel, menetitte varmaan ainakin 34 pojoo.. kyllä äiti nyt suuttuu.

Eiköhän vaan jätetä sitten tästälähtien vs pelit pelaamatta jos tämä näin koville rupeaa ottamaan.

ja muistakaa että se on tästä eteenpäin sitten HERRA TOIMITUSJOHTAJA
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Anteeksi että en ole tarpeeksi hyvä Toimitusjohtaja (kuten psn viestillä sain kuulla, LOL) että saisin jätkät pysymään pelissä teidän bugittelusta huolimatta. Perseestä tuo pois lähteminen on tilanteessa kuin tilanteessa enkä minäkään siitä pidä yhtään mutta enpä minä sille mitään mahda jos jollain tulee mitta täyteen.

Niin tekihän se botti vissiin 1+2, teidän botti tais tehä vaan 3+1 Tulos: 5-4. SRY voi kyynel, menetitte varmaan ainakin 34 pojoo.. kyllä äiti nyt suuttuu.

Eiköhän vaan jätetä sitten tästälähtien vs pelit pelaamatta jos tämä näin koville rupeaa ottamaan.

ja muistakaa että se on tästä eteenpäin sitten HERRA TOIMITUSJOHTAJA
Bugitteluahan se meidän jengiltä onkin jos tavallinen botti tekee maaleja teidän verkkoon. Kertoo myös paljon teikäläisen kypsyydestä toi viestis loppu. Jos nää äiti-kommentit pitäsit täst lähtien omassa pikku päässäs ja pelaisitte muiden kerholaistes kanssa vaikka shakkia ni saisitte teki jtn älyllistä toimintaa sinne kovin pieniltä vaikuttaviin aivoihinne.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kertoo myös paljon teikäläisen kypsyydestä toi viestis loppu. Jos nää äiti-kommentit pitäsit täst lähtien omassa pikku päässäs ja pelaisitte muiden kerholaistes kanssa vaikka shakkia ni saisitte teki jtn älyllistä toimintaa sinne kovin pieniltä vaikuttaviin aivoihinne.

^^
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

nii no mulla ei oo väliä vaikka botit tekis 10 maalia kuhan ne on botteja ketkä oli ennen peliä mutta puottaa pelaajia joiden kokonaisuus on 86..
 
Ylös Bottom