Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Heh, jos nyt ruvetaan siitä bugiranteesta keskustelemaan ja joukkueita ylistämään rehdeiksi ja rehdittömiksi, niin itse pakkina olen päässyt viimeksi todistamaan myös HCK:n toimesta tuota bugirannehakuisuutta. Tulikohan meille takkiin eilen 0-5, paskojahan me oltiin, mutta kyllä sitä rannetta haettiin jatkuvasti - ei se todellakaan HCK:llekaan mikään "uusi juttu" ole :) Puolustamalla nuo otetaan pois, ja jokainen porukka noita nykyään hakee, jos pelaan hyökkääjänä, lähden moisia hakemaan välittömästi, kun vastustajajoukkue on ensin ensimmäisen kerran moisen ranteen viritellyt, siihen asti pelaan normaalisti. Eipä sillä, eipä meidänkään porukasta kukaan jatkuvasti rannetta hae, mutta toisaalta tyhmäähän se on myös jättää käyttämättä, mikäli moiselle puolustajat tilaisuuden antaa, se on se yksi ja ainoa maaginen kohta siinä b-kaaren tuntumassa, ja aina soi :) Jokaisessa pelissä on epäkohtansa.

Ja ketään tiettyä henkilöä syyttämättä taikka sormella osoittamatta, HCK:ta edusti eilen meitä vastaan:

kurhela LW
Peikka C
pate79 LD
Rasputin_ RW
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Heh, jos nyt ruvetaan siitä bugiranteesta keskustelemaan ja joukkueita ylistämään rehdeiksi ja rehdittömiksi, niin itse pakkina olen päässyt viimeksi todistamaan myös HCK:n toimesta tuota bugirannehakuisuutta. Tulikohan meille takkiin eilen 0-5, paskojahan me oltiin, mutta kyllä sitä rannetta haettiin jatkuvasti - ei se todellakaan HCK:llekaan mikään "uusi juttu" ole :)

Olen jättänyt tämän keskustelun omaan arvoonsa aiemmin, mutta nyt kun näin suoraan heitellään, niin kai se on jotain kommentoitava.

Itsehän en oikeastaan pidä tällä hetkellä mitään maalia bugina ja tuo "bugirannekin", josta täällä on puhuttu, tuntuu omaavan eri piirteitä. Yksi sanoo, että se on sellainen kun tulee sinisen yli ja kääntyy keskelle ja ampuu takakulmaan ja toinen sanoo, että se on sellainen kun ampuu b-pisteen kaarelta etu- tai takakulmaan. Henk. koht. en siis hakemalla hae mitään ihmeen bugirannetta, koska en edes tarkkaan ottaen tiedä, mikä se ranne on?

Tuntuu hölmöltä jos ei b-pisteen kaarelta saisi ampua nyt sitten ollenkaan, etenkin kun lähes kaikki vastustajat osaavat ottaa tuon poikittaissyötön pois. Hmm...eli en saa laukoa, poikittain en voi syöttää...mitä jos kierrän maalin ja teen vanhanaikaisen, ai niin, mut se on se tuomittava wrap-a-round, joka ei onneksi tässä versiossa mene niin hyvällä prosentilla eli ainoat ratkaisuvaihtoehdot ovat joko syöttäminen siniselle pakille tai yrittää kikkailla kaikki pakit ja maalivahdin?

Mutta tuo syyte bugirannehakuisuudesta...just joo...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tuntuu hölmöltä jos ei b-pisteen kaarelta saisi ampua nyt sitten ollenkaan, etenkin kun lähes kaikki vastustajat osaavat ottaa tuon poikittaissyötön pois. Hmm...eli en saa laukoa, poikittain en voi syöttää...mitä jos kierrän maalin ja teen vanhanaikaisen, ai niin, mut se on se tuomittava wrap-a-round, joka ei onneksi tässä versiossa mene niin hyvällä prosentilla eli ainoat ratkaisuvaihtoehdot ovat joko syöttäminen siniselle pakille tai yrittää kikkailla kaikki pakit ja maalivahdin?
Näinpä. Saa muutenkin niin naurettavia piirteitä tämä keskutelu välillä. Kärpäsestä härkänen, niin kuin joku tuossa mainitsikin. Peleissä sattuu ja tapahtuu. Eipä näistä muutamista jutuista ole moni valittanutkaan, aina tietenkin löytyy muutama tyyppi tuhansista EASHL:n pelaajista, jotka jaksaa jauhaa näitä samoja juttuja...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Näinhän se menee, enhän minäkään olisi tarttunut koko keskusteluun, ellei muistaakseni Kisaveikot olisi lähteneet privaviestein haukkumaan meidän pelaajaa "bugiranteensa" vuoksi, joka ratkaisi pelin jatkoajalla.

Itse en välitä juurikaan miten porukka maalinsa tekee, se on ihan jokaisen itsensä valittavissa. Minä lähinnä puutuin tuohon, kun täällä lähdetään ylistämään toista joukkuetta, mollaamaan toista käyttäen perusteena tuota maalintekomenetelmää, jota esim. vertailun molemmat osapuolet käyttävät. Aivan turhaa lähteä haukkumaan ketään maalintekomenetelmän perusteella, mutta selväähän se on, että tietyt asiat riipii toisia enemmän, itseäni ärsyttää eniten pelin kesken jättäminen. Vastustaja on aina valittavissa, jos toisten naama ei miellytä riittävästi.

Ja Rasputtimelle, ei mulla mitään henkilökohtaista ole, enkä sitä halunnut nostaa esillekään, siksi tuohon laitoin vain koko teidän kokoonpanon, enkä ketään lähtenyt sen enempää tuomitsemaan. Mitä tuohon "bugiranteeseen" tulee, näyttääkö tämä tutulta: YouTube - NHL 10 wrister attempts ? Tuota näkee vaikkapa publalla pelatessa jatkuvasti, ja usein, ellei joka pelissä myös EASHL:n puolella. Jos ei mene maaliin, osuu putkeen, tai menee yli, riippuu ukon ranteen vahvuudesta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

^^Ikinä nähny tollasta maalia EASHL pelatessa, vaikka lähes 100 matsia takana... Itelle on vaa tullu vastaan niitä "tatin vääntäminen vasemmallej, oikealle ja vasemmalle ja veto" maaleja, jotka uppoo kohtalaisella prosentilla. En nyt niistäkään tiedä, että ovatko bugimaaleja :rolleyes:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja Rasputtimelle, ei mulla mitään henkilökohtaista ole, enkä sitä halunnut nostaa esillekään, siksi tuohon laitoin vain koko teidän kokoonpanon, enkä ketään lähtenyt sen enempää tuomitsemaan. Mitä tuohon "bugiranteeseen" tulee, näyttääkö tämä tutulta: YouTube - NHL 10 wrister attempts ? Tuota näkee vaikkapa publalla pelatessa jatkuvasti, ja usein, ellei joka pelissä myös EASHL:n puolella. Jos ei mene maaliin, osuu putkeen, tai menee yli, riippuu ukon ranteen vahvuudesta.

siinäpä oli hyvä video tarkennus tuohon mun viestiin tästä ranne vedosta. tätä ne kaikki viljelee sen 3 erän verran. ja tuossa ranne vedossa on se hienous että veska ei saa sitä ikinä liimattua vaikka torjuu.aina tippuu vasemmalle kulmalle kiekko ja kannattaa pelaa sillee et botti on vasen laita:):) sitten tämä vanhanaikainen,maalin takana painaa suojaus nappii oikeesee aikaa niin veska sekoaa ja jättää etukulman aina auki jos sen osaa tehdä oikein. ihmettelin aluksi miks monet painelee sitä suojaus nappii tehdessään vanhanaikasta niin siinähän se syy.normi vanhanaikanen menee tosi harvoin mutta tuolla yllämainitulla pikku kikalla uppoo jos pakki ei ajele ukkoo pois.

eihän se mitään jos noita sillon tällön tekee/kokeilee.mut 3 erää samaa niin se on boikotti:) Olville tiedoksi
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tsau
Ite odotan aina innolla Olvin kohtaamista. Peleissä yleensä tunnetta mukavasti ! Oma erityinen intohimoni ja missioni on napata oma suosikkini Ohtonen maalimme takana lämpimään syleilyyni :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aarnikotkia vastaan oli hyvä peli ja Zaania oli mukava lämmitellä;). Voi sitä vitutuksen määrää kun kaveri pääsi lämäämään viivasta teidät johtoon:D. Kuitenkin peli kääntyi meille jatkoajalla. :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jes! Mutkin on nyt mainittu tässä ketjussa, ja vielä bugittajana... Oon jo nyt 90% puolustavapakki, ka. 3vetoa per matsi ja nekin lämyjä viivalta...:confused:

Paskan myivät!!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Puolustakaa paremmin ja peittäkää ne vetopaikat, niin jää ne "bugimaalit" tekemättä..:D

Olvi hoki #79
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mahtaisko onnistua jos oikein yrittäis:D

Ehkä noloin mitä ite muistan on kun lähdin luistelemaan kiekkoa vastaan, niin ukkopa ei ottanutkaan haltuun sitä vaan suoraan läpi meni maaliin:)

Kieltämättä taitava suoritus! Suht haastavaa varmaan...:D

Hmm...oma noloin suoritus oli kiekon mennessä ohi maalin, niin pyrin kolmion avulla ottamaan sen haltuun (testasin sitä kolmio katkaisua). Mokke sit haroikin polvillaan tyhjää yrittäessään peittää kiekkoa ja ohjaten ihmeellisesti omista haaroista lätkän maaliin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jes! Mutkin on nyt mainittu tässä ketjussa, ja vielä bugittajana... Oon jo nyt 90% puolustavapakki, ka. 3vetoa per matsi ja nekin lämyjä viivalta...:confused:

Paskan myivät!!

Mahdatko muuten kyetä mainitsemaan kohdan, jossa sinua on bugittajaksi kehuttu? :) Itse en ainakaan moista kohtaa löydä mistään.

Kummasti porukka ottaa hernerokkaa sieraimiin, vaikka alkuun koko "bugirannetta" ei pitänyt olla olemassakaan. Kuten jo sanottua, on aivan yhdentekevää ylistää toista joukkuetta rehdiksi tai rehdittömäksi tuon bugiranteen, vanhanaikaisten jne perusteella, koska ne on kaikkien yleisessä tiedossa, ja jokaisen käytettävissä. Se, miten paljon niitä haetaan, ja muodostuuko koko peli näiden hyödyntämisestä, vaikuttaa aika isosti sitten pelikokemukseen myös vastustajan kannalta. Minun puolestani noita saa tehdä ihan niin paljon, kuin mieli tekee, mutta samaan aikaan on hölmöä tulla tänne todistamaan, ettei ole koskaan kuullut/nähnyt moisia koko pelissä ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyt pitää tulla jo avautamaan tänne... Meikäläisen pelit on Olvi Hokia vastaan pelattu, Tää että on 3 erillaista kikkaa pistää kiekko maaliin niin alkaa kyllästyttämään... Vanhanaikainen tai ranne etu/takakulmaan ja onetimer. Ohtonen ja Wale21 tuntuu osaavan kaikki mahdolliset bugit ja käyttää niitä hyväkseen minkä kerkee...

En tiedä muusta Fibin porukasta mutta meikä ei jaksa tollast. Esim HCK.ta vastaan on aina mukava pelata kun tietää ettei siellä oo ketään kuka hakis bugeja ja aina on pelit tiukkoja vääntöjä... Näinhän se oli ennen Olviakin vastaan kun ei ollu vielä bugit tiedossa.

Edit: Ja en tietenkään tarkoita että onetimer olis bugi... se vaan on tossa Olvin variaatiossa se kolmasvaihtoehto. :D

Jokainen maali on bugimaali:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mahdatko muuten kyetä mainitsemaan kohdan, jossa sinua on bugittajaksi kehuttu? :) Itse en ainakaan moista kohtaa löydä mistään.

Kummasti porukka ottaa hernerokkaa sieraimiin, vaikka alkuun koko "bugirannetta" ei pitänyt olla olemassakaan. Kuten jo sanottua, on aivan yhdentekevää ylistää toista joukkuetta rehdiksi tai rehdittömäksi tuon bugiranteen, vanhanaikaisten jne perusteella, koska ne on kaikkien yleisessä tiedossa, ja jokaisen käytettävissä. Se, miten paljon niitä haetaan, ja muodostuuko koko peli näiden hyödyntämisestä, vaikuttaa aika isosti sitten pelikokemukseen myös vastustajan kannalta. Minun puolestani noita saa tehdä ihan niin paljon, kuin mieli tekee, mutta samaan aikaan on hölmöä tulla tänne todistamaan, ettei ole koskaan kuullut/nähnyt moisia koko pelissä ;)

Don´t worry my friend :) Kunhan vaan huutelen täällä.. Mutta on tuossa totuuden siemenkin, heti kun opin vetään bugisesti niin luoja armahtakoon teitä :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Helppo laittaa joukkue mustalle listalle jos häviää. koska kaikkihan haluavat vain voittaa. ihan jokainen joukkue tekee samoja bugeja mitä olvi hokikin tekee jos niitä nyt bugeiks voi sanoo. opetelkaa häviään älkääkö laittako mustalle listalle heti kun häviätte.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Helppo laittaa joukkue mustalle listalle jos häviää. koska kaikkihan haluavat vain voittaa. ihan jokainen joukkue tekee samoja bugeja mitä olvi hokikin tekee jos niitä nyt bugeiks voi sanoo. opetelkaa häviään älkääkö laittako mustalle listalle heti kun häviätte.

Nooh... tuskinpa tästä on ollut millään porukalla kyse... Tappioita tulee aina, meille muita harvemmin :D
 
Ylös Bottom