Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olen pahoillani jos tuo oli bugimaali koska vedin sen yläpesään rannarilla :D yritin ihan muuta...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olen pahoillani jos tuo oli bugimaali koska vedin sen yläpesään rannarilla :D yritin ihan muuta...

Meidän peleissä kiekko karkailee lavasta tuollaisissa yrityksissä jatkuvasti, vaikka taidosta ei pitäisi jäädä kiinni. Jos ollaan johdossa, niin vastustajan tuima katsekin välillä riittää ja kiekko lentää huitsin nevadaan. Sinänsä ihmeellistä, kun kiekko menee tuossa kahdesti mailan läpi / vierestä. Noh, EA antaa ja EA ottaa pois... :rolleyes: Hieno veivaus, ei siinä mitään.

Kyllä tämä peli on mennyt kaikessa huonompaan suuntaan NHL09:stä, jos nyt EASHL:stä puhutaan. Curve on poissa, mutta siinäpä se. Peli bugaa, jäätyilee ja huijaa jatkuvasti. Tänäänkin yhden pelin jaksoin pelata ja kyseessä oli jakso 12312313213 sarjasta "Epätasaiset bottiveskat". Voitto tuli, mutta kaveria ei uskaltanut päästää laukomaan oikeastaan mistään. Oma bottiveskari oikein yritti pitää pelin tasaisena ja sekosi täysin meidän mennessä 2-0-johtoon. Tasoitusta alkoi tulla muullakin saralla, mm. sticklift, pokecheck ja taklaaminen menettivät yllättäen 90% tehostaan yms. Peli ei sentään lagannut ja vastassa oli jopa neljä pelaajaa, joten taidankin lähteä huomenna täyttämään lottokupongin.

Over 200 gameplay changes. Jep, mutta 90%:sti metsään...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Niimpä. Oli muuten hyvä peli tänään konsolia vastaan tässä todiste

Juuh, hyvä peli oli suurimman osan ajasta, kunnes teiltä tippu yks jannu. Meinas syntyä aikaimoinen AI helvetti, kun kaksi hyökkääjää oli AI:n ohjastamia. Hyökkäämistä se ei niin kauheasti haitannut paitsi karvaamisen osalta, kun AI hyvin harvoin menettää sitä kiekkoa, mut puolustuspäässä joutuu tekemään ylimääräistä duunia näiden veitikoiden kanssa. En nyt syyttele teitä millään tavalla, tippumisia tulee (esim. oma netti katkesi tänään kahdesti kesken) jne. eniten vaan potuttaa nuo AI:t EASHL otteluissa ja syyllistävän katseen heitänkin EA:n suuntaan.

Mistään "bugeista" en edes jaksa täällä keskustella, kun en itse varsinaisesti pidä mitään maalia bugina. Etenkin, kun tuo wrap-a-round ei mene 09:n prosentilla sisään.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olen pahoillani jos tuo oli bugimaali koska vedin sen yläpesään rannarilla :D yritin ihan muuta...
Juu ihan hyvä peli oli - onnittelut vaan voitosta. Ite oltiin alussa surkeita ja myös veskari taisi imeä hyvä ettei kaksi ensimmäistä vetoa. Loppua kohti sitten parannettiin ja oli saumat voittoonkin.

En nyt käsitä miksi ihmeessä tuosta maalista pitäisi pahoillaan olla? Ei kai tuota nyt kukaan bugimaaliksi ole väittänytkään :) Ja kuten Raspu sanoi, ei tässä käytännössä ole edes bugimaaleja. Saatte seistä mun puolesta vaikka päällänne, jos ootte vain parempia ja teette vaikka 10 maalia meidän verkkoon :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Heitin ton ihan vitsinä kun tuossa kaikki syttelee olvia bugirannarista ja kaikesta muusta. itseasiassa konsoli ja sisu on ainoita toistaiseksi joka ei meitä syyttele. kiitos siitä. joo ja meillä tosiaan tippu 1 hyökkääjä tossa pelissä kun johettiin 2-0 mutta hienosti tulitte tasoihin. itse en ainakaan osaa käyttää noita botteja hyväks hyökkäys päässä. annoin niitten pyörittää vähän aikaa ja totesin että ei toi toimi.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

näistä pelikeskusteluista saa ny sellasen kuvan että suomalaiset kovat jengit pelaa toisii vastaan rehellistä pelii,ettei kfinin sivuille tuu kuittia.mutta vähänkin tuntemattomampi jengii niin sit alkaa statsien haku:) kuten nhl 09 curvea tuntemattomampia vastaa.

HCK on ainut mun mielestä rehellinen jengi näistä kovemmista .ainakin niis peleissä missä itse olen ollut mukana,siksipä ei olekkaan boikotissa,vaikka aina pataan tulee reilusti:)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

näistä pelikeskusteluista saa ny sellasen kuvan että suomalaiset kovat jengit pelaa toisii vastaan rehellistä pelii,ettei kfinin sivuille tuu kuittia.mutta vähänkin tuntemattomampi jengii niin sit alkaa statsien haku:) kuten nhl 09 curvea tuntemattomampia vastaa.

HCK on ainut mun mielestä rehellinen jengi näistä kovemmista .ainakin niis peleissä missä itse olen ollut mukana,siksipä ei olekkaan boikotissa,vaikka aina pataan tulee reilusti:)

Eipä paljoo menetä jos ette pelaa;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

näistä pelikeskusteluista saa ny sellasen kuvan että suomalaiset kovat jengit pelaa toisii vastaan rehellistä pelii,ettei kfinin sivuille tuu kuittia.mutta vähänkin tuntemattomampi jengii niin sit alkaa statsien haku:) kuten nhl 09 curvea tuntemattomampia vastaa.

HCK on ainut mun mielestä rehellinen jengi näistä kovemmista .ainakin niis peleissä missä itse olen ollut mukana,siksipä ei olekkaan boikotissa,vaikka aina pataan tulee reilusti:)

kyllä me pelataan kaikkia vastaan ihan samalla tavalla. kovia jengejä vastaan ei vaan pysty tekeen mitään sellasta maalia joka uppoo helpommin kuin muut, koska kovat jengit osaa puolustaa. sit kun tulee joku paska jengi missä 1 meidän pelaaja pystyy halutessaan kikkaamaan teidät kaikki pihalle , niin onhan se helppo vetää ihan mistä vaan esim se ranne tai rysty tai länget tai ihan mikä vaan. ja sit syytellään koska ette vaan kestä kattooo niitä maaleja koska ne näyttää liian helpolta
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aarnikotkia vastaan oli hyvä peli ja Zaania oli mukava lämmitellä;). Voi sitä vitutuksen määrää kun kaveri pääsi lämäämään viivasta teidät johtoon:D. Kuitenkin peli kääntyi meille jatkoajalla. :)

Haa, tänää saatiin revanssi ja voitettiin 4-3! Oma koira puri, eli Potilaan 3 häkkiä hiljensi hallin :cool:

E: 600. viesti!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Haa, tänää saatiin revanssi ja voitettiin 4-3! Oma koira puri, eli Potilaan 3 häkkiä hiljensi hallin :cool:

E: 600. viesti!

Noh, eipä silti oo todellakaan ikävä... Hemmetti kun oisin ollut mukana niin olisi Potta saanut erityiskohtelun ja muutaman lämpimän halauksen vihellyksen jälkeen. :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Haa, tänää saatiin revanssi ja voitettiin 4-3! Oma koira puri, eli Potilaan 3 häkkiä hiljensi hallin :cool:

E: 600. viesti!

Joo Joel ois kiva pelailla joskus sua vastaan, muista ees koska viimeks nähty EASHL.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mielestäni olisi todella hieno homma mikäli joku(en minä, olen laiska ja huolimaton...) tai jotkut jaksaisivat väsätä EHL:n tapaisen liigan, sillä tämä ''pikapeli'' systeemi alkaa pitkän päälle kyllästyttämään. 09:ssä tuo EHL oli juurikin se kaikista miellyttävin kokemus. Jään innolla odottamaan milloin tämmöinen saadaan taas järjestettyä, (Härski vois laittaa rattaat pyörimään ;))
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mielestäni olisi todella hieno homma mikäli joku(en minä, olen laiska ja huolimaton...) tai jotkut jaksaisivat väsätä EHL:n tapaisen liigan, sillä tämä ''pikapeli'' systeemi alkaa pitkän päälle kyllästyttämään.

Sama on omassa pienessä päässä käynyt mielessä eli joku EASHL joukkueiden välinen turnaus/liiga olisi oikein mukavaa vaihtelua. Otteluihinkin saisi enemmän panosta ja itse ottelutkin ovat suurella todennäköisyydellä laadukkaita ja korkeatasoisia. Itsellä ei osaaminen ja aktiivisuus riitä kyseistä liigaa kasaamaan, mutta innolla olen tarvittaessa mukana muuten jeesaamassa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mielestäni olisi todella hieno homma mikäli joku(en minä, olen laiska ja huolimaton...) tai jotkut jaksaisivat väsätä EHL:n tapaisen liigan, sillä tämä ''pikapeli'' systeemi alkaa pitkän päälle kyllästyttämään. 09:ssä tuo EHL oli juurikin se kaikista miellyttävin kokemus. Jään innolla odottamaan milloin tämmöinen saadaan taas järjestettyä, (Härski vois laittaa rattaat pyörimään ;))

Oikeestaan muuta tehnyt kuin junailin FIB:in mukaan EHL:ään:)

Mutta kyllä, olisi hyvä jos jonkunlainen liiga saataisiin taas käyntiin. XO puolellahan tällaista pelataan, tosin ihan suomalaisten jengien kesken -> EASHL Finnish Cup - Only for finnish EASHL teams - Tilastot III/09 Runkosarja

Tiedä sitten ovatko nämä NHL09 EHL:n järjestäjät laittamassa mitään liigaa pystyyn, voi olla ettei ennen kevättä ainakaan. Yksi vaihtoehto voisi olla jos saisi tuonne Finnish Cup systeemiin jotenkin PS3 puolen järjestettyä. Voisihan sitä heiltä kysyäkin vaikka, jos tarpeeksi löytyisi halukkaita joukkueita. Tuollaisen sivuston duunaaminen ei ihan pieni homma kuitenkaan ole.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oikeestaan muuta tehnyt kuin junailin FIB:in mukaan EHL:ään:)

Joo oli tuo tiedossa, mutta äijä kuitenkin sen verran meillä jaksoit junailla noita juttuja, että pidän ihan mahdollisena turnauksenkin junailua. ;)

Jos ei saisi Eurooppaa mukaan niin voisimmehan me ihan suomalaisten kesken vetää turnaus, kuten X0:n puolella? Onhan meitä suomalaisia porukoita aika paljon(FIB, HCK, OLV, SHC, FCB, HCV, Murot, HCA, HCP?, Hatchbacks nyt ainakin), mutta ei Eurooppalaiset huippuseurat turnauksessa pahitteeksi olisi. Vielä, kun löytyisi joku halukas houstaamaan turnauksen niin aijjai :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Periaatteessa täältäpäin voisi tuo turnauksen järjestäminen ajan kanssa onnistua jos pikku hiljaa alkais väsäämään, tosin muiden seurojen apu järjestämisessä olisi suuri apu.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo oli tuo tiedossa, mutta äijä kuitenkin sen verran meillä jaksoit junailla noita juttuja, että pidän ihan mahdollisena turnauksenkin junailua. ;)

Jos ei saisi Eurooppaa mukaan niin voisimmehan me ihan suomalaisten kesken vetää turnaus, kuten X0:n puolella? Onhan meitä suomalaisia porukoita aika paljon(FIB, HCK, OLV, SHC, FCB, HCV, Murot, HCA, HCP?, Hatchbacks nyt ainakin), mutta ei Eurooppalaiset huippuseurat turnauksessa pahitteeksi olisi. Vielä, kun löytyisi joku halukas houstaamaan turnauksen niin aijjai :)

Juu kyllä se mahdollista olisi jeesailla, taidot ei riitä sivujen tekemiseen mutta miten vaan pystyy niin olisin mukana.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Juu kyllä se mahdollista olisi jeesailla, taidot ei riitä sivujen tekemiseen mutta miten vaan pystyy niin olisin mukana.

Sama tähän. Oon valmis jeesaamaan taitojeni mukaan...Sivujen kyhääminen ei ole kyllä meikäläisen juttu lainkaan, mutta muissa järjestelyasioissa olen mielelläni mukana tarvittaessa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Juu, on tullut pähkäiltyä jo jonkun aikaa mutta ei riitä taidot tollasiin ruottalaisten vastaaviin sivustoihin. Oli pirun näppärästi tehty, varsinkin nuo statsien keräys syteemit. Tosin se on tois arvoista, kuhan joku nyt pitäis edes tiimien tilastot ylhäällä. Mutta mukana ollaan ja avuksikin voin olla jos jotain hyötyä minusta on. EHL oli parhautta!
 
Ylös Bottom