Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

6 vs 6, no exceptions!!!

Ei mutta, sitä parempia pelejä saataisiin jos ei yhden yhtä bottia olisi kentällä. Eikä kukaan voisi mitään joukkueita syytellä bugiranteista ja sen sellaisista.
Juu olisihan se noin kyllä parasta.

ps. tuskin noissa peleissä kukaan noita bugirantsu ym. syytöskortteja ottaisi käyttöön. Ite en ainakaan jaksaisi tuota kitinää kuulla.

Voisin näillä puheilla alkaa kehittämään jonkun laista sivustoo, välttämättä taso ei yllä ihan ruotsalaisten tasolle, mutta katsotaan mitä saan aikaan. hyvä että avuksi on jo ilmoittautunu tukku kavereita.
Loistavaa :)!

No nythän vois pistää kyselyä ilmaan että kuinka monta teamia lähtis mukaan tälläseen turneeseen?!
Tuli muuten mieleen, että meiltäkin saisi olla varmaan heti kaksi joukkuetta! HCK Red Wings ja HCK Pingviinit :). Eh no en tiedä, mutta meinaan vaan, että kuiteskin näihin peleihin sitä populaa alkaa sitten varmaan kummasti olemaankin...

Mukana, nimenomaan 6vs6. Jos dani ei suostu menee maalille ni meen vaikka ite. Tosin siinä vaiheessa pelataan jumbopaikasta :D
Oikea asenne! Arvostan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Huomenna jos aloittasin jonkunlaisten sivujen väsäämisen että saatas liiga/turnee käyntiin, niin pyytäisin että kaikki jotka haluavat olla projektissa mukana/apuna niin laittaisivat jonkiinlaista viestiä sähköpostiin vector555@suomi24.fi niin olisi helpompi ottaa yhteyttä jos ja kun apua/mielipiteitä jossakin vaiheessa tarvitaan.

Mailia laitettu...

Tuli muuten mieleen, että meiltäkin saisi olla varmaan heti kaksi joukkuetta! HCK Red Wings ja HCK Pingviinit :). Eh no en tiedä, mutta meinaan vaan, että kuiteskin näihin peleihin sitä populaa alkaa sitten varmaan kummasti olemaankin...

Tästä voidaan puhua lisää omalla alueella, mutta ei meitä aktiivisiakaan taida olla yhtä kentällistä enempää...pitää nyt katsoa...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Täytyy sen verran vielä spämmiä pistää että tässähän rupeaa innostumaan mahdollisesta liigasta:)

EHL viime kaudella pelanneena palautuu mieleen loistava fiilis mikä tällaisissa peleissä on. EASHL:ää kun tahkoat satoja/tuhansia pelejä niin yksittäisten ottelujen merkitys muodustuu olemattomaksi, kun taas liigassa jopa jokaisella runkosarjapelillä on merkitystä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mielestäni kun tämmönen liiga laitetaan pystyyn niin eikö samalla laiteta 2-4 kertainen sarja jotta niitä pelejä tulee paljon, koska pelit on kumminkii 100 kertaa parempia kun tavan pikapelit ja aikaa olisi pelata, riippuen tietenkin joukkueiden määrästä. Eli jos runkosarja olisi joku 40-60 peliä ja siihen pleijarit päälle. Mitä mieltä olisitte tästä?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mielestäni kun tämmönen liiga laitetaan pystyyn niin eikö samalla laiteta 2-4 kertainen sarja jotta niitä pelejä tulee paljon, koska pelit on kumminkii 100 kertaa parempia kun tavan pikapelit ja aikaa olisi pelata, riippuen tietenkin joukkueiden määrästä. Eli jos runkosarja olisi joku 40-60 peliä ja siihen pleijarit päälle. Mitä mieltä olisitte tästä?

runkosarja semmonen max.40 peliä... Ettei vaan sit veny mahottomaks ja joku joukkue jättää leikin kesken. Jos homma menee vauhilla niin ei muuta kun season 2 sit käyntiin ;)

Ja ennen kun starttaat, kysäseppä siltä mswenssonilta apuja.(muistaakseni se oli mswensson kuka oli ehl sivujen takana.) Koska siltä vois löytyy valmiit koodaukset noista pelien raportoinnista jne.. Tiedä vaikka innostuis lähtee mukaan. Jos ei, ni oispa ainakin kysytty. Nii ja joo, mä helpin siis myös sen mitä osaan. Nyt töihin, mailaan huomenna.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

runkosarja semmonen max.40 peliä... Ettei vaan sit veny mahottomaks ja joku joukkue jättää leikin kesken. Jos homma menee vauhilla niin ei muuta kun season 2 sit käyntiin ;)
Juuri näin. Mun mielestä voisi olla hyvin joku 20-30 peliä per joukkue runkosarjassa. Näin taataan se, että mielenkiinto säilyy varmasti. Ja tämä ehkäisee myös sitä, ettei mikään joukkue jätä leikkiä kesken - tosin tuon nyt pitäisi olla itsestäänselvyys niille, jotka mukaan lähtee.

Tosiaan helpostihan sitä saa sitten "valmiilta pohjalta" toista kautta putkeen aloitettua...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ajattelin heittää tälläisen mahdottoman idean ilmoille, että olisi aika tajunnän räjäyttävä juttu jos olisi tietyt pelipäivät ja ajat jolloin EHL pelattais? Näin kaikki tietäisivät olla oikeaan aikaan linjoilla, esim. jonkin sortin otteluohjelma. Näin ainakin saataisiin OIKEAN liigan tunnetta hommaan..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Myös FIB mukana turneessa.
Ja mielellään tosiaankin 6vs6, EA tippumisille ei voi mitään .

Runkosarja voisi tosiaankin olla joku max 30 peliä, riippuen tietysti mukana olevien tiimien määrästä.

Jos mennään määrättyihin päiviin ja kellonaikoihin niin silloin pitäisi pelata vähintään kaksi peliä viikossa jottei finaalia pelattaisi juhannusaattona:D

Olisiko parempi, että määriteltäisiin kaikki pelaamaan keskenään X määrä otteluita (esim 5kpl).
Pelatkoot sitten vaikka yhteen putkeen oluen voimalla pe-la yönä..
Näin saataisiin ainakin paremmin pelattua matseja, kuitenkin tulee osalle pelaajista pakollisia menoja ja saattaisi 6vs6 idea hankaloitua.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tuosta turnaussaitin pykäämisestä, että murohokilla on ainakin jonkinsortin koodinpätkä, joka hakee EASW:stä mh:n edelliset pelit ja suoltaa niitä botin kautta heidän irkkikanavalleen. Juttelin asiasta heidän kanssaan ja ilmeisesti homma toimii niin, että koodi hakee EASW:stä tulokset ja kirjoittaa ne tekstitiedostoon, jota irkkibotti sitten lukee. Muistaakseni tuo koodi hakee uusia tuloksia puolen tunnin välein. EASW:n koodi on kuulemma ihan järkyttävä sillisalaatti, niinkuin onkin, joten koodin väsääminen/muokkaaminen ei varmaan ihan yksioikoista ole.

Muroilta itseltään voinee kysellä tarvittaessa lisää heidän irkkikanavallaan ircnetissä #murohoki.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olisiko parempi, että määriteltäisiin kaikki pelaamaan keskenään X määrä otteluita (esim 5kpl).
Pelatkoot sitten vaikka yhteen putkeen oluen voimalla pe-la yönä..
Näin saataisiin ainakin paremmin pelattua matseja, kuitenkin tulee osalle pelaajista pakollisia menoja ja saattaisi 6vs6 idea hankaloitua.
Juu munkin mielestä näin on parempi, ettei mitään tarkkoja kellonaikoja.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olisiko parempi, että määriteltäisiin kaikki pelaamaan keskenään X määrä otteluita (esim 5kpl).
Pelatkoot sitten vaikka yhteen putkeen oluen voimalla pe-la yönä..
Näin saataisiin ainakin paremmin pelattua matseja, kuitenkin tulee osalle pelaajista pakollisia menoja ja saattaisi 6vs6 idea hankaloitua.

Toisaalta tämä on hyvä, ja taas toisaalta ennalta sovitut päivät/kellonajat otteluohjelmassa helpottavat joukkueiden GM hommia kun tarvii vaan hoitaa omasta porukasta 6 paikalle. Tällä tavalla joukkueiden jäsenet myös tietäisivät koska pelit on ja pystyisivät järjestämään aikaa kun pelien ajankohta on selvillä hyvissä ajoin. Viimeksi EHL:ssä kun oli vaan deadline peleille meni välillä melkoiseksi PSN viestittelyksi joidenkin joukkueiden GM kanssa, vastapainona tiettyjen joukkueiden kanssa oli erittäin helppo sopia pelejä.

Miten vaan niin eiköhän se itse pelien pelaaminen tule olemaan ongelmista pienimpiä:)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mun mielestä jonkinlainen aikataulutus voisi olla ettei mene tuohon että yhtä joukkuetta vastaa 5 peliä putkeen tms. Pysytään mm paremmin sarjatauloukosta ajantasalla ja mihinkäs se hirmuinen kiire sitten olisi. peli tai pari / viikko ois hyvä ja voihan sitä välissä sopia ystävyys/harjotusotteluita jos haluaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikähän mättää, kun päivällä voitettiin kova HCK, niin mitään tilastoja ei jäänyt. Ei siis joukkueelle eikä pelaajille. Kiva kun reilu voitto kovasta joukkueesta ja pisteitäkin kerrankin tuli.. Tietääkö joku syytä vai onko HCK:lla joku huijauskeino :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikähän mättää, kun päivällä voitettiin kova HCK, niin mitään tilastoja ei jäänyt. Ei siis joukkueelle eikä pelaajille. Kiva kun reilu voitto kovasta joukkueesta ja pisteitäkin kerrankin tuli.. Tietääkö joku syytä vai onko HCK:lla joku huijauskeino :D

Joskus ainakin tulee viiveellä ne tulokset.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joskus ainakin tulee viiveellä ne tulokset.

Pelattiin matsi päivällä ja sen jälkeiset pelit on ihan normaalisti tallentunut. Kerran aiemminkin on käynyt näin itselle. Eli ei se peli sieltä enää tilastoihin ilmesty :( Teillä kävi munkki... :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nyypät käyttää bugiranteita, me käytetään bugistatseja. Lälläslää! :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikähän mättää, kun päivällä voitettiin kova HCK, niin mitään tilastoja ei jäänyt. Ei siis joukkueelle eikä pelaajille. Kiva kun reilu voitto kovasta joukkueesta ja pisteitäkin kerrankin tuli.. Tietääkö joku syytä vai onko HCK:lla joku huijauskeino :D

Joo meillä käy noin aika usein. yleensä se johtuu startin painelusta tai niin luulisin
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikähän mättää, kun päivällä voitettiin kova HCK, niin mitään tilastoja ei jäänyt. Ei siis joukkueelle eikä pelaajille. Kiva kun reilu voitto kovasta joukkueesta ja pisteitäkin kerrankin tuli.. Tietääkö joku syytä vai onko HCK:lla joku huijauskeino :D

Ctrl+Alt Gr+EmptyAll -> tolla saa matsien tulokset häviämään :D

Olipa jööti peli meiltä.. Mut hyvin jätkät pelas yhteen ja siirtelitte kiekkoa. Oli jopa vastustajana kiva katsoa ku pojilla kulki niin hyvin yhteen. Seuraavaa kohtaamista odottaen!
 
Ylös Bottom