Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oletko jami pistänyt merkille, kuinka paljon osaavia eashl--pelaajia on tyrkyllä? Jatkuvasti vaje pelaajista, eikä tahdo nykyinen rosteri riittää mihinkään. Potki siinä sitten satunnaiset bugiranteen käyttäjät.

Kuinkas uusi porukka murohoki sitten oikein on? Kyllä niitä pelaajia tälläkin foorumilla on, jos yksityisviestein tulleista hakemuksista voin jotain päätellä. HCK onkin vahvistanut rivejään nopeasti mietittynä kolmella pelaajalla syksyn aikana, eikä joukossa ole lainkaan mätiä omenia, päinvastoin. Viimeiset taisivat "poistua" yli vuosi sitten ja homma on mukavasti mennyt omalla painollaan eteenpäin. Rosterissa on pelaajia mukavat 25 ja "toiminta" ei ole pitkään aikaan rajoittunut pelkästään NHL-pelisarjaan. Kaikenlaista miittinkiäkin on suunniteltu, mutta Koura ei ole tähänkään mennessä saanut lupalappua vanhemmiltaan...

Pointtina siis oli, että järkeävällä rekryämisellä ja maltilla saa vielä takuuvarmasti hyvän porukan kasaan. Joten uskoa vaan siihen toimintaan, hyvä siitä tulee.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pointtina siis oli, että järkeävällä rekryämisellä ja maltilla saa vielä takuuvarmasti hyvän porukan kasaan. Joten uskoa vaan siihen toimintaan, hyvä siitä tulee.

Ei se ole niin helppoa. HCA:llakin todella vähän pelaajia ja hyviä pelaajia on miltei mahdoton löytää vaikka ihan hyvillä sijoilla ollaan (sija 54). Ja tämä johtaa siihen ettei pelata kovin usein kuudella--->Jotkut lähtee muille teille ja tilanne vain vaikeutuu.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei se ole niin helppoa. HCA:llakin todella vähän pelaajia ja hyviä pelaajia on miltei mahdoton löytää vaikka ihan hyvillä sijoilla ollaan (sija 54). Ja tämä johtaa siihen ettei pelata kovin usein kuudella--->Jotkut lähtee muille teille ja tilanne vain vaikeutuu.

Sen enempää tilannetta tuntematta voisi kysyä, että oletteko miettineet yhdistyä jonkin toisen pienemmän porukan kanssa? Näitä tapauksiahan näkee suht usein.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Murohoki on rekrynnyt tammikuusta asti. Tuloksena kaksi pakkia, joista toinen on aktiivinen, toinen mallia semiaktiivinen + pari hyökkääjää, joista toinen sai tänään siirtyä free agents- listoille, ja toinen ei ole vielä ehtinyt antamaan pelinäytettä :) Ei todellakaan ole helppoa löytää tiimipeliälyllistä pelaajaa varsinkaan tähän aikaan vuodesta, ja yhdistyminenhän ei tule kuuloonkaan, kun kyseessä on 09 asti porukalla painanut yhdistys. HCK:lla saattaa olla lievä "etulyöntiasema" nimensä puolesta, kun moni tuore peluri saattanee keksiä tuon nimen jopa ihan itse ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ihmisveska tietenkin on yks ratkaisu ongelmaan. No mutta ei se mitään, oonkin aikasemmin maininnut että menee aina boikottiin noi jengit. Murohoki oli vaan itselle yllätys kun en uskonut että ne tekee sitä, eikä aina teekkään. Muutamat pelit ollut ihan hyviä pelejä Murohokii vastaan, mutta sieltä löytyy ne muutamat jotka jaksaa glitchaa ja sattuivat olemaan juuri siinä edelllisessä pelissä mukana.

Jos vain jokaisessa jengissä riittäs TJ:llä pokkaa potkii ulos nää ukot, ainakin suomi porukoista, niin olis hienoja pelejä.
Onhan se tietenkin väärin tuomita joukkue siitä, kun siellä pari no-life gamerii vetelee noita.

kannattasko sunkin pikkuhiljaa niellä nuo bugihommelit? niitä tulee olemaan tykkäs niistä tai sitten ei.. saat itkeä täällä maailman tappiin asti tällä menolla..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Emmä niit niele ikinä:). Kyllä jengi parku täällä curvesta tippa linssissä. Ihan samanlainen bugi tää maali on, vain vastakkaiselle puolelle tehtynä. Sony vois vaikka maksulliseksi laittaa verkkopeli palvelut, jos taso nousis vaikka vähän. Hakkerit, glitchaajat ja muut kusettajat kaikki samaa kategoriaa jotka pilaa nää huippu hyvät verkkopelit. Ymmärrän sen vielä että joku nuori ala-astelainen tekee jotain glitchejä,ne ei välttämättä tajua edes koko hommaa,
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei se ole niin helppoa. HCA:llakin todella vähän pelaajia ja hyviä pelaajia on miltei mahdoton löytää vaikka ihan hyvillä sijoilla ollaan (sija 54). Ja tämä johtaa siihen ettei pelata kovin usein kuudella--->Jotkut lähtee muille teille ja tilanne vain vaikeutuu.

Voisi Kenzyakin siteerata, mutta karu todellisuus on että niitä pelaajia on joku tietty määrä ja vaikka kokoajan tulee uusia, niin myös poistumisliike on toiminnassa. Ja ero tulee just siitä että nämä top100-tiimit on täynnä sellaisia b+/a- kavereita, joilla on keskimäärin varmaan vähintään 400-500 peliä, joillakin 1000. "Korvaa" siinä nyt tällainen poislähtevä "osaava" kaveri uudella miehellä, jolla on alta sata peliä. Ei ole tosiaan helppoa. Poikkeuksia tietysti on ja jotkut pystyvät haastamaan vanhoja jyriä jo kymmenien pelien jälkeen, mutta ei niitäkään "puissa kasva". Ja koska voittomielessä tahkotaan, niin itse ei olla valmiita ottamaan niitä "paskoja" kavereita tiimiin kasvamaan vaan ootetaan et ne tekee publan puolella itsestään supermiehiä. Ja jos/kun sellanen ilmestyy esim. tuohon "vapaat pelaajat"-ketjuun niin heti isketään kiinni kuin sika limpuun.

p.s. Älkää suhtautuko näihin mun juttuihin liian vakavasti. Tää on tällainen aamuturaus heräämisen jälkeen. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

teidän pitää brändätä kerhonne paremmin. palstalla märsääminen ja muille joukkueille veetuilu ei auta yhtään mitään minkään asian suhteen. Ei kellään oo intoa liittyä joukkueisiin jotka piipittää joka asiasta ja ei kunnioita vastustajia. Sisu ja Olviki oli kovia kilpakumppaneita, mutta koskaan kummaltakaan joukkueelta ei tullu mitään pään aukomisia, vaikka peli oli välillä kovaa. Siksi siis yhdistyminenki onnistu ilman mitään probleemaa ja taas saadaan porukkaa kentälle.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

teidän pitää brändätä kerhonne paremmin. palstalla märsääminen ja muille joukkueille veetuilu ei auta yhtään mitään minkään asian suhteen. Ei kellään oo intoa liittyä joukkueisiin jotka piipittää joka asiasta ja ei kunnioita vastustajia. Sisu ja Olviki oli kovia kilpakumppaneita, mutta koskaan kummaltakaan joukkueelta ei tullu mitään pään aukomisia, vaikka peli oli välillä kovaa. Siksi siis yhdistyminenki onnistu ilman mitään probleemaa ja taas saadaan porukkaa kentälle.

Kyllä ainakin minä itse tällaisena "rookie-onlinepelaajana" (alta sata peliä) olen tutustunut kaikkiin kerhoihin mitä täällä näkyy. Että jos jäsenet osallistuvat keskusteluihin ja vieläpä järkevästi niin kyllä se luo brändiä ihan tarpeeksi noin Suomen mittarilla. Jos sitten taas vaihtoehtoisesti ajatellaan sitä kotipoikaa jolla on 500 pistettä 200 ottelussa (publan puolella), eikä seuraa mitään muuta kuin easportsin sivuja niin ei sitä kautta pistä silmään kuin ne top-10-tiimit ja hyvällä säkällä kaveri sitten bongaa sieltä vaikka "olutpastillin" ja lähettää kutsun teille. Ja sitten toinen syyhän on se Suomalainen luonne, jokaa ajaa osan porukasta "teidän syliin" ihan vaan siitä syystä että voittajien puolella on kiva olla. Teidän brändi on että olette paras tiimi tällä hetkellä. Sitä on muiden vaikea ylittää. :D

Oikeassa olet, että veetuilu ja piipitys eivät kyllä ole hyviä imagonluojia.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eipä se mistään brändeistä tai maineista ole kiinni, kuka tulee ja mihinkäkin. Yhdistyminen nyt ei miellytä ketään meidän joukkueen pelaajaa ajatusmaailman puolesta, kun EASHL:n alkutekijöistä asti on sama ydinporukka ollut kasassa. Se on vain mukavaa, että on näitä muitakin joukkueita, jotka eivät ole yhdistymisen kannalla ja nämä "vakiovastustajat" pysyy olemassa. Meillä on ihan osaava tiimi tällä hetkellä ja hyvin pysytellään tuolla rank 20-30 tuntumassa, joten tuskin tämä kenenkään kriteereillä ns. heittopussi on. Pelaajia vain ei juurikaan löydy, ja jos löytyy, on kokemus EASHL:stä hyvin vähäistä... taitaa olla NHL 10:n onlinepuoli hiljalleen hiipumassa, ja tarvii siirtyä muiden pelien pariin, kunnes se uusien bugimaalien valottama NHL 11 sitten ponnahtaa markkinoille ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei kellään oo intoa liittyä joukkueisiin jotka piipittää joka asiasta ja ei kunnioita vastustajia.

Kumpa tohon vastustajan kunnioittamiseen saataisiin sisälletetty myös tuo glitchien pois jättäminen kuten aikoinaan 09:ssä kävi curveshotin kanssa niin sehän vasta kunnioitusta nostaisi!

No tosiaan helpoin tapa välttyä turhuudelta on skipata tiedettävät glitch ryhmät ja ottaa peliä sitten niiden kanssa jotka pelaavat muunkin kuin rankin takia. Ainakin viellä tosiaan löytyy vastustajia haun avulla sopivassa ajassa. Sitten voikin siirtyä muihin kaukaloihin kun ei muuta löydy! Täällä valittaminen ei enää auta kuten todettua jo moneen kertaan!

Sitä paitti kohta on kesä, menkäähän kalaan tai jonnekkin pihalle leikkimään.

Kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kumpa tohon vastustajan kunnioittamiseen saataisiin sisälletetty myös tuo glitchien pois jättäminen kuten aikoinaan 09:ssä kävi curveshotin kanssa niin sehän vasta kunnioitusta nostaisi!

Minä en ymmärrä tätä nyt taas lainkaan. Tässä pelissä ei ole yhtään varmaa maalintekotapaa enää viimeisimmän päivityksen tultua. Vanha bugirannari näyttää edelleen samalta kuin päivitystä ennen, mutta sen tehokkuus ei tosiaan ole yhtään sen kummoisempi kuin minkään muunkaan vetotyylin. Wräppikään ei ole enää varma tapa tehdä maalia, itse asiassa se on kaukana siitä sekin vain näyttää hurjan jännältä. Kääntölämärikään ei ei uppoa niin kovalla prosentilla sisään, jotta sitä voitaisiin bugiksi kutsua. Tästä herää itselleni kysymys: mihin v:n bugeihin täällä koko ajan viitataan?

(Oma kokemukseni EASHL:stä 09:n parissa on joku 1000 matsia ja 10:n parissa matseja on kertynyt liki 800 ottelua)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tästä herää itselleni kysymys: mihin v:n bugeihin täällä koko ajan viitataan?

En ole asiasta nyt valittamassa mutta ainakin casual-liigan bottiveskat imuroivat jokaikisen b-pisteiden välistä ammutun suoran rannevedon, varsinkin jos siinä on se "takaveivi". [Päivitystä ei ole kai tullut eilisen jälkeen... :D ] Omat kokemukset ovat kyllä sen suuntaisia, että vastaavasta paikasta ammuttu lämäri menee samalla tavalla sisään, mutta jokin siinä ranneveivissä on joka herättää tunteita. Että sellaseen maalintekotapaan tällä "bugilla" mun käsityksen mukaan viitataan. Ja sitten jos jokaikisestä tekopaikasta tehdään se takaveivi niin kyllähän se jonkinlaisen kuvan aina siitä yrittäjästä antaa vaikka sisään ei menisikään. Ei mulla muuta. :D

Lisäys: Siinä olet oikeassa, että eivät ne vedot välttämättä mene enää "kunnon" peleissä niin varmasti, koska itselläkin on sellaisia kokemuksia että siihen ei paljoa tarvitse häirintää saada (aktiivinen puolustus) niin eivät enää menekään. "Vapaana" jos pääsee laukomaan niin menee (vieläkin, päivitysten jälkeen).
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ei paljoa tarvitse häirintää saada (aktiivinen puolustus) niin eivät enää menekään. "Vapaana" jos pääsee laukomaan niin menee (vieläkin, päivitysten jälkeen).

Tuohon se kiteytyy aika hyvin. Tuntuu että täysin ilman häirintää (pari metriä joka suuntaan about tyhjää tilaa) joko laukauksen laatu paranee merkittävästi tai vastaavasti veskarin refleksit putoavat. Saattaa jopa ihmismokelle joka on hyvin sijoittunut mennä suora laukaus jos se päästään suorittamaan ilman minkäänlaista häirintää, harvemmin mutta kuitenkin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Terve. Yleensä en valittele, mutta nyt on pakko avautua Olutpastilleista, tästä viimeisestä pelistä. Mentiin joku 5-2 tjs johtoon 3.erän lopulla, heillä 6 pelaajaa. Tämän jälkeen alkaa yksitellen porukka lähtemään pelistä, viimisillä minuuteilla heillä on 2pelaajaa enää jäljellä(Tupax ja joku toinen) ja peli alkaa bugaamaan. No eipä siitä voittoa meille kirjattu. Ja älkää vaan alkako väittää että PSN kirjasi muut ulos......Luulin jopa että tämä joukkue olisi voinut pelata pelit loppuun...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Terve. Yleensä en valittele, mutta nyt on pakko avautua Olutpastilleista, tästä viimeisestä pelistä. Mentiin joku 5-2 tjs johtoon 3.erän lopulla, heillä 6 pelaajaa. Tämän jälkeen alkaa yksitellen porukka lähtemään pelistä, viimisillä minuuteilla heillä on 2pelaajaa enää jäljellä(Tupax ja joku toinen) ja peli alkaa bugaamaan. No eipä siitä voittoa meille kirjattu. Ja älkää vaan alkako väittää että PSN kirjasi muut ulos......Luulin jopa että tämä joukkue olisi voinut pelata pelit loppuun...

Ai ei tullu?

EA SPORTS World - Match Results
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja varmaan muistit lisätä noihin EA:n aikoihin sen ajan, että päästään takaisin suomen aikoihin???
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja varmaan muistit lisätä noihin EA:n aikoihin sen ajan, että päästään takaisin suomen aikoihin???

Ja kai muistat, että tuo kyseinen peli on ERI ottelu, koska voitettiin teidät kahdesti(ja kummallakin kerralla porukkaa lappaa ulos).
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eikös aikasempi peli oo päättyny 4-3 ja tää mitä ei näy on ollut 5-2 :D
 
Ylös Bottom