Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Loistava bugiranne HCKlta viimesellä minuutilla :) Ei voi kun nauraa.

Lupasin itselleni, että en alennu tähän keskusteluun, mutta tässä sitä ollaan. Osin pakon sanelemana, koska tulkitsen väitteesi täysin mustamaalaamiseksi. Ensinnäkin, jos pääsee aivan vapaasti vetämään B-pisteiden välistä, pitäisikö siinä sitten lähteä omaan päähän hakemaan volttilähtöä vai mitä? Toisekseen, tuo maali ei ollut lähellekkään sitä bugirannetta, jossa leikataan laidasta keskelle laukoen tyhjään takakulmaan. Jos se meidän maali oli teidän mielestänne bugiranne, niin silloin jokainen ranneveto on teidän mielestänne bugiranne.

Me olemme HCK:ssa painottaneet rehtiä peliä ja keskustelleet siitä paljon omalla foorumillamme. Sen takia on pöyristyttävää lukea täältä viestiä, jossa väitetään, että me pelaisimme epärehellisesti. Muutenkin tämä itkeminen ja raportointi täällä julkisesti on aivan naurettavaa ja lapsellista. Minun mielestäni tässä pelissä on yksi selkeä tuomittava bugimaali, eli vanhanaikainen x-nappi pohjassa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Onhan se varmaan hienoo pelata näitä tunnettuja joukkueita vastaan reilua peliä mutta vähänki tuntematon joukkue tulee vastaan niin bugia lentää.
No nyt alkaa tulemaan sellaista settiä, että täälläkin alkaa naurattamaan. Samalla uskottavuutesi kyllä laski aiempien väittämiesi osalta tuntuvasti. Faktat kuntoon, ennenkuin alat täällä laukomaan tuollaista.

Ja kun teikäläisen viestihistoriaa katsoo, niin en edes vaivaudu jatkamaan tätä "keskustelua".
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Siis "bugiranne" on ainakin oman tietämyksen mukaan se että veivataan rystyltä kämmenelle ja siitä laukaus. Onkos tuokin sitten että luistelee keskelle ja rannaa takakulmaan ilman mitään veivausta bugi? Ei ainakaan omasta mielestäni.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Raitzu lopeta se vinkuminen ja opettele pelaan. En kyllä usko, että HCK alentuu mitään bugia vetämään vikalla minuutilla. Sun mielestä vaan jokainen ranne mikä teitä vastaan tulee on bugiranne.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oikean opin bugiranne sieltä oli napsahtanut, seuraavilta kavereilta voipi kysyä oliko HCK:n viimeisen minuutin maali pelkkä tavallinen ranneveto vai bugiranne (ratanaula, kohmelo77, neoksi, wurton) b3organin videoista näki hyvin ne mitä itse lasken bugiranteeksi, ollaan yleensä haastettu HCK koville, tiukkoja ja hyviä matseja on ollut. Tänään kävi vähän toisin.

Hyvät bugi-illan jatkot. T. ''vinkuvainen'' Raitzu.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Oikean opin bugiranne sieltä oli napsahtanut, seuraavilta kavereilta voipi kysyä oliko HCK:n viimeisen minuutin maali pelkkä tavallinen ranneveto vai bugiranne (ratanaula, kohmelo77, neoksi, wurton) b3organin videoista näki hyvin ne mitä itse lasken bugiranteeksi, ollaan yleensä haastettu HCK koville, tiukkoja ja hyviä matseja on ollut. Tänään kävi vähän toisin.

Hyvät bugi-illan jatkot. T. ''vinkuvainen'' Raitzu.

Nielkää nyt ne tappiot... On ensisijaista pitää peli puhtaana mut se että sun mielestä pitäisi jatkuvalla syötöllä varoa jotain maalinteko tapaa on naurettava. Pitäisikö sitä luistella joka hyökkäyksen päätteeksi puolustajan syliin kun ei uskalla veivata ettei veivin jälkeistä vetoa millään muodoin voi tulkita bugiksi. Tiedän kyllä mikä se ranne on. Ja sen kyllä huomaa onko se tahallinen vai tahaton. Tässä tapauksessa uskon täydellisesti oman pelaajamme kertomaan normi ranteeseen. Itse en siis maalia nähnyt. Sun uskottavuutes on laskenu nopeammin ku Trainers Housen markkina-arvo. Jokaiselle ruikutat ja valitat. Tule tänne myös kertomaan kun teiltä lähtee "bugi"ranne. Se osa on vielä täysin auki. Vai väitätkö ettei sulta sellasta ole koskaan tahallaan/vahingossa lähtenyt? Jatka vaan ihmeessä sitä sun blacklistiä niin saatte pelata pian ihan keskenänne. Uskon että kaikki täällä vaikuttavat joukkueet on jo listalla, eikö? Sun juttus on ku vanhan naisen pierut... Puolet paskaa...

Mitä muihin "nimekkäisiin" suomi teameihin tulee niin en ole bugeja nähnyt aikoihin. Ja kiitos kaikista jo pelatuista hyvistä peleistä ja toivottavasti jatkossakin saadaan hyvät matsit.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jos joku toisin todistaa niin todistakoon nyt, mutta voin sanoa että ei ole yhtään kertaa tästä lavasta ranne lähtenyt. Jos se oli vahinko niin sitten oli, mutta sitä en voi niellä että se puhdas rannelaukaus oli. Ehkä olen vain säälittävä kakara joka ei osaa joka miehen maalia eli bugia, ehkä olen ruikuttaja joka ei osaa pelata, pelkää että isot pojat tulee päälle. Ihan sama, mutta sen linjan aina tulen pitämään että jokaisesta ranteesta tähän ketjuun ilmoitan. Koska en tule sitä ikinä nielemään että pelin bugeja käytetään hyväksi verkkopeleissä. Jonkinlainen blacklist pitää olla, nimittäin en toista kertaa bugijengejä vastaan pelaile. Se on helvettiä, yhtä ja samaa haetaan koko ajan. Yhen kerran puolustus pettää ja se on siellä. Harkitsen kyllä toistamiseen teidän nimee bläcklistalle pistämistä, jos kerran tämä oli ''vahinko''. Mutta puhtaasta ranteesta se oli kyllä kaukana.

T. vanha pieru
 
:D voi elämä.

Jos joku toisin todistaa niin todistakoon nyt, mutta voin sanoa että ei ole yhtään kertaa tästä lavasta ranne lähtenyt.
Saahan sitä aina vaan lämätä, jos niin kerran haluaa :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Harkitsen kyllä toistamiseen teidän nimee bläcklistalle pistämistä, jos kerran tämä oli ''vahinko''. Mutta puhtaasta ranteesta se oli kyllä kaukana.

Jaa kaukana... itse et edes pelissä ollut mukana. Ei todellakaan ollut bugi EIKÄ "vahinko-bugi", tavallinen ranne ihan ilman mitään vemputtamista ja viistossa liikkumista.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jos joku toisin todistaa niin todistakoon nyt, mutta voin sanoa että ei ole yhtään kertaa tästä lavasta ranne lähtenyt. Jos se oli vahinko niin sitten oli, mutta sitä en voi niellä että se puhdas rannelaukaus oli. Ehkä olen vain säälittävä kakara joka ei osaa joka miehen maalia eli bugia, ehkä olen ruikuttaja joka ei osaa pelata, pelkää että isot pojat tulee päälle. Ihan sama, mutta sen linjan aina tulen pitämään että jokaisesta ranteesta tähän ketjuun ilmoitan. Koska en tule sitä ikinä nielemään että pelin bugeja käytetään hyväksi verkkopeleissä. Jonkinlainen blacklist pitää olla, nimittäin en toista kertaa bugijengejä vastaan pelaile. Se on helvettiä, yhtä ja samaa haetaan koko ajan. Yhen kerran puolustus pettää ja se on siellä. Harkitsen kyllä toistamiseen teidän nimee bläcklistalle pistämistä, jos kerran tämä oli ''vahinko''. Mutta puhtaasta ranteesta se oli kyllä kaukana.

T. vanha pieru

En väittänyt että oli vahinko. Normi ranne PISTE. Yritin auttaa sinua laajentamaan omaa näkemystäsi. Jos te seisotte kun törpöt siellä kentällä ja teitä vastassa oleva pelaaja pujottelee teitä kun kalle palander ja veivaa itsensä läpi ja vetää niin se ei ole bugi. Te omalla pelillänne mahdollistatte bugin. Tiedän et se vituttaa kun se menee maalin perukoille mut ei voi ku katsoa peiliin et miksi me mahdollistettiin se että toinen käytti pelin heikkoutta. Mut jos tässä pelissä koko ranne on bugi niin voitte tulla meitä vastaan kirjaimellisesti lämimään. Eikä varmasti HCK iki kuuna päivänä ole pelannut teitä vastaan siten että on pelkästään yhtä maalinteko tapaa käytetty. Ja vaikka oltaisiinkin niin luulis pelin olevan helvetin helppo teidän kannaltanne kun tietää tasan miten seuraava maali yritetään tehdä. Meillä on tää homma puitu oman joukkueen sisällä ja vastaus bugien käyttöön on se ettei niitä käytetä. Olen pahoillani jos tämä peli aiheuttaa sinulle niin suurta mielipahaa että sinun on pakko raportoida kaikki tänne. SE ON PELI! Kiinnostaa minua ainakin ku kilo paskaa. Oma näkemys on se että reiluja pelejä on väännetty jokaista suomi joukkuettavastaa jo ajat. Joskus ranne heiluu, ei mitään, uutta matoa koukkuun. Joskus tappio maistuu hyvin karvaalle, varsinkin jos on peliä hallinnut ja vastapuolen AI-mokke on pitänyt vastustajaa mukana pelissä. Mut se opettaa. Pitää oppia myös häviämään niin kuin voittamaan. Ja niin kuin sanoin. On kyse yhdestä maailman historian bugisimmista EA tuotannon räkäpallosta et tästä aivan turha vääntää kättä. Kaikkihan tässä pelissä tulkitsee aina omaan joukkueeseen nojaten. JA SE ON FAKTA. Kyseenalaisia tilanteita tulee jatkuvasti. Mitä sitten? Vaihda vaikka peliä jossei maistu. Olen vakaasti sitä mieltä et jok-ikiseen peliin pitäis paneutua huumorilla. Yritä edes...

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin, hyvää yötä!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Se on helvettiä, yhtä ja samaa haetaan koko ajan. Yhen kerran puolustus pettää ja se on siellä. Harkitsen kyllä toistamiseen teidän nimee bläcklistalle pistämistä, jos kerran tämä oli ''vahinko''. Mutta puhtaasta ranteesta se oli kyllä kaukana.

öö.. hakeeko konsoli muka joka hyökkäksestä bugirannaria ? :DD paskapuhetta..
ja jos kerran tulee bugirannari pelissä nii kyllä jokaisen HYVÄN jengin tulis ottaa se pois.. se on nimittäin pirun helppoa. Ei tartte aina viiden jätkän mennä sinne maalille seisomaan. Puolustakaa viisikkona niin ei mee bugeja omaan verkkoon :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ja jos kerran tulee bugirannari pelissä nii kyllä jokaisen HYVÄN jengin tulis ottaa se pois.. se on nimittäin pirun helppoa. Ei tartte aina viiden jätkän mennä sinne maalille seisomaan. Puolustakaa viisikkona niin ei mee bugeja omaan verkkoon :)

Kiva siis tietää, että Bugiranne onkin nykyään sallitua tavaraa. Täytyy siis lähteä opettelemaan sen tekoa, turhaa valitatte enää kellekkää, kerta nyt on laillista tuokin.
Siinä vain sitten puolustakaa pois, älkääkä itkekö. Kiitos tiedosta, ettei se ole enään bugi ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kiva siis tietää, että Bugiranne onkin nykyään sallitua tavaraa. Täytyy siis lähteä opettelemaan sen tekoa, turhaa valitatte enää kellekkää, kerta nyt on laillista tuokin.
Siinä vain sitten puolustakaa pois, älkääkä itkekö. Kiitos tiedosta, ettei se ole enään bugi ;)

Millonkohan Olutpastilli on valittanut bugiranteesta?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

öö.. hakeeko konsoli muka joka hyökkäksestä bugirannaria ? :DD paskapuhetta..

Millonkas mä tämmöstä oon sanonu? Yleisesti ottaen ne jotka jo on sielä blacklistalla, hakevat tätä vemputusta koko ajan.

Ja kyllähän minä tuota peliä katoin, mutta en pelannut :)

Yhdyn timppaan, kait tässä sit pitää opetella pelaamaan HAUSKASTI eli bugirannetta kehiin, wräppiäkin vähän ja koko joukkueen treenit yleiselle. On varmaan niin ***** hauskaa sit pelata, rannetta joka hyökkäyksessä ja jos joku ei oo sumputtamassa omassa päässä niin saman tien GM antaa kengää, näin me pelaamme hauskaa jääkiekkoa. Siis meijänhän se vika on että vastustaja laukoo bugiranteita häkkiin, me olemme kaikki syyllisiä mutta vastustajat ei. Ja mitä tarkoitan ranteella niin ihan sitä bugirannetta enkä tavallista. Sit kun ollaan voitettu bugiranteilla niin voidaan sanoa sille joka avautuu täällä EASHL ketjussa että opetelkaa puolustaa, teidän syy se oli et viimesellä minuutilla pamautellaan ranteita häkkii :)

Tänään illemmalla klo 18 reikä reikä bugireenit yleisellä, kaikki huumori äijät mukaan hop hop.

T. Bugiraitzu
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eipä ole videota, mutta kun koppiin ilmaannuin niin 5 kaveria sanoo että oli muuten fantastinen peli HCK:ta vastaan mutta bugirannetta tuli. Ilmeisesti olitte pyöritelly viimesellä minuutilla ja sitten laukoneet nätin ranteen reppuun, ihanpa sama tuo on mulle.
Ja kyllähän minä tuota peliä katoin, mutta en pelannut :)

Eiköhän nuo lainaukset kerro jo kaiken oleellisen, kuinka uskottavalla pohjalla tämä sinun mustamaalamisesi on. Olitko se muuten sinä, joka sanoit rebound - maaliakin bugimaaliksi..? :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Minkäs takia emme näe HCK:ta tuossa EHL-turnaukessa? (ConsoleHockey). Teidät olisi hyvä saada sinne myös, saisi vähän laadukkaampaakin peliä aikaiseksi joidenkin kanssa.. :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Bugirannekeskustelujen kulku, vm. NHL10:

1) bugitatte, odotettiin parempitasoista vastustajaa
2) ei bugiteta, ei koskaan olla
1) bugititte ainakin meitä vastaan
2) no vahingossa taisi tulla ranneveto
1) bugittajat pitäisi hirttää
2) opetelkaa puolustamaan
1) myönnätte siis bugittavanne
2) **tut
1) nyt menee hermot
2) niin meilläkin

:D :D :D

Eli ei liian vakavasti näitä konsolipelejä, joissa joku aina perseilee omasta näkövinkkelistä. Veikkaan että tätä peliä pelaa jo niin monta ihmistä, että niin kauan kuin veskarina ei ole ihminen, niin pelaajat löytävät aina sen sillä hetkellä varmimman tavan laittaa kiekko reppuun. Niin se vaan menee. Toinen ääripäähän olisi se että bottiveska torjuis kaiken, mutta mielestäni tämä nykyinen systeemi puutteineen nimenomaan kannustaa hankkimaan tiimiinsä ihmisveskan. Niin kauan kuin siellä botti hyörii niin se ohitetaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jep, minä pelikehittäjänä ainakin pyrkisin tekemään tekoälyn sen verran heikoksi, että sen heikkous nimenomaan latistaisi peli-intoa ja sitä kautta kannustaisi porukkaa käyttämään ihmisveskaria. Siihenhän tämä bugihomma nyt näyttää menevän, ja silti porukka jaksaa sinnitellä ai-veskarilla + vielä vinkua siitä, ettei se edelleenkään, puolen vuoden jälkeenkään, osaa torjua niitä samoja vetoja, jotka ovat puoli vuotta menneet 90% onnistumisprosentilla sisään. Tulee peliin hieman lisää syvyyttä muutenkin, kun on ihmisveskari tolppien välissä.
 
Ylös Bottom