Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tuo on hauska :D

Törmäsin tuohon joskus kun googlailin erikoisia joukkueiden nimiä mahdollista EASHL kerhoa varten, muitakin hauskoja löytyi yhdestä ketjusta jatkoajan arkistoista.

Hyvä, että kerroit tuon olevan jo olemassa. Kaveri yritti rikkoa copyrighteja, joten ei käyt. Oma nimi täytyy olla. Siksipä kehiin astuu Antinkartanon Hauska Hockey. Joo. Täytyy olla alkujaan porilainen että ymmärtää tuon ja aika kieroutunut mieleltään.

b3organ: Teillä taisi olla enempi huvijoukkue, kuin rypistäjäsakki? Miten olisi haastematsit tässä pääsiäisen jälkeen? Tuskin 4 enempää saadaan kerralla kehiin, mutta olisihan se kiva saada aikaiseksi tuollainen "arkkivihollinen" , jota vastaan olisi tasaisesti matseja. Toki muutkin voi haasteita heittää, mutta ei meidän tasolla paljoa pisteitä paremmat joukkueet saa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kiva äskö ku pääsin läpi ja kaadettii rl tulossa nii päästää pyörittää sit syöttö mulle menee vähä ohi ja veskasta kentälle tullut botti lämää kiekon omaan maaliin siniviivan väärältä puolelta! Ei tullu rl eikä jäähyä vaan maali omaan päähän. Peli päättyi 4-3 tappioon ja kyseinen maali vm.
http://www.easports.com/media/play/video/18554277
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kiva äskö ku pääsin läpi ja kaadettii rl tulossa nii päästää pyörittää sit syöttö mulle menee vähä ohi ja veskasta kentälle tullut botti lämää kiekon omaan maaliin siniviivan väärältä puolelta! Ei tullu rl eikä jäähyä vaan maali omaan päähän. Peli päättyi 4-3 tappioon ja kyseinen maali vm.

GG EA | EA SPORTS
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Voiko noin käydä :confused: Teillä on ollut todella huonoa tuuria :(
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Casual- ja Professional-liigat?

Toivoisin saavani aikaiseksi keskustelua omakohtaisista kokemuksista eikä luettua vastausta jostain jenkkifoorumilta, jota sitten pidetään täytenä totuutena.

Haluaisin siis tietää, että tietääkö joku onko liigoissa jotain eroja asetuksissa tms. koska minä olen havainnut seuraavaa (eikä minulla ole mielenterveysongelmia):

Mun tarina: Ehdin pelaamaan parikymmentä peliä yhdessä pro-liigan joukkueessa ja pelit olivat todella nautittavia, oikein mukavaa kiekkoa vaikka turpiin tuli. Sitten aktiivisuus jengissä lopahti ja perustimme oman jengin casual-liigaan. Otimme aika-ajoin rankasti pataan vastustajiltamme mutta laitoin sen täysin kokemattomuutemme piikkiin. Tuntuma kuitenkin oli, että jokainen vapaasti lauottu veto menee molarille eikä bottipelaajat toimineet ollenkaan järkevästi. Sitten saimme tässä eräänä päivänä ahaa-elämyksen ja vaihdoimme liigaa. Ero on kuin yöllä ja päivällä: botit osallistuvat ja tekevät jopa maaleja maalipaikoista ja mv voi pitää nollapelin vaikka joutuisi torjumaan yli 20 vetoa. Ero pelituntumassa ja tunnelmassa on käsittämätön.

Tässä liigojen eron huomaamisessa on tietysti sellainen asia, että jos on se joukkue joka on aina niskan päällä niin eroa tuskin huomaa ja jos ei joudu käyttämään bottipelaajia niin se on tietysti aika ratkaisevaa. Tiedän että Casual ja Pro-joukkueet pelaavat vastakkain mutta oman joukkueen pelintasoa nyt ainakin nosti se että vaihdoimme liigaa.

P.S. Ja tuntuupa vielä siltäkin että paljon puhuttu "bugiranne" ei niin helposti uppoa "pro-mv:lle". Kannattaa kokeilla.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

YA! IM BACK.

Kyllähän tossa beorganin jutus on ytyä, mekin pelaillaan tossa harrastus liigassa ja tuntuu että uppoo kyllä välillä ihan joka vetä mikä tulee omaan verkkoon, taaskaan vastustajan verkkoon saa ihan verenmaku suussa sitä maalia yrittää.

ps. Schnaabeli on harvinaisen komia jätkä
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

YA! IM BACK.

Kyllähän tossa beorganin jutus on ytyä, mekin pelaillaan tossa harrastus liigassa ja tuntuu että uppoo kyllä välillä ihan joka vetä mikä tulee omaan verkkoon, taaskaan vastustajan verkkoon saa ihan verenmaku suussa sitä maalia yrittää.

Tervetuloa takaisin... täällä on ollutkin rauhallista... ;)

Liiganvaihto nollaa rekordin, mutta jos sellainen väli sattuu että hommaa haluaa kokeilla niin suosittelen. Ja olisi kiva tosiaan kuulla toisten kokemuksista, ettei ihan täysin mene mielikuvituksen piikkiin tämä huomio. Tällä hetkellä olen vahvasti sitä mieltä, että vaihto kannattaa, varsinkin jos on sellainen tunne, että kaikki menee omiin. Ainakin mellä se muuttui.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tervetuloa takaisin... täällä on ollutkin rauhallista... ;)

Liiganvaihto nollaa rekordin, mutta jos sellainen väli sattuu että hommaa haluaa kokeilla niin suosittelen. Ja olisi kiva tosiaan kuulla toisten kokemuksista, ettei ihan täysin mene mielikuvituksen piikkiin tämä huomio. Tällä hetkellä olen vahvasti sitä mieltä, että vaihto kannattaa, varsinkin jos on sellainen tunne, että kaikki menee omiin. Ainakin mellä se muuttui.

Juu, ens kaudelle sinne ammattilaiseen me siirrytään, nyt on hyvä putki menossa niin ei passaa kesken kauden vaihtaa tuota liigaa. Se kans ollaa huomattu että meidän botit ei kyllä osaa tehä sitä maalia vaikka kuinka riparista tai avopaikasta pääsis vetää. Kun taas muitten joukkueitten botit yleensä tekee kaikki maalit...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

YA! IM BACK.

Kyllähän tossa beorganin jutus on ytyä, mekin pelaillaan tossa harrastus liigassa ja tuntuu että uppoo kyllä välillä ihan joka vetä mikä tulee omaan verkkoon, taaskaan vastustajan verkkoon saa ihan verenmaku suussa sitä maalia yrittää.

ps. Schnaabeli on harvinaisen komia jätkä

Tiedostan kyllä tuon ilman että sen minulle kerroit. Minkäs sille mahtaa jos hevosenkyrpä on kytkettynä euroopan nopeimpaan perseeseen.

Juu, ens kaudelle sinne ammattilaiseen me siirrytään, nyt on hyvä putki menossa niin ei passaa kesken kauden vaihtaa tuota liigaa. Se kans ollaa huomattu että meidän botit ei kyllä osaa tehä sitä maalia vaikka kuinka riparista tai avopaikasta pääsis vetää. Kun taas muitten joukkueitten botit yleensä tekee kaikki maalit...

Taitaa rankki vaikuttaa tohon kun välillä tuntuu et joku "noname" teamin mokke on tulessa ja AI:t mahdottomia pysäyttää. Tiedä sitten.

PS. Raitzu voi jättää ne jälkipelit sit mun osalta väliin. Ja olet sinäkin ihan söpö!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Taitaa rankki vaikuttaa tohon kun välillä tuntuu et joku "noname" teamin mokke on tulessa ja AI:t mahdottomia pysäyttää. Tiedä sitten.

No sitä mä yritin sanoa, että kun me "noname"-tiimi vaihdettiin casualista proksi, niin sen jälkeen meidän botit on ollut ihan omissa sfääreissä. Tsekkaa joskus mielenkiinnon vuoksi tuloksista, että kummassa liigassa hyvin kampoihin laittanut "noname"-tiimi on ollut rekisteröityneenä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No sitä mä yritin sanoa, että kun me "noname"-tiimi vaihdettiin casualista proksi, niin sen jälkeen meidän botit on ollut ihan omissa sfääreissä. Tsekkaa joskus mielenkiinnon vuoksi tuloksista, että kummassa liigassa hyvin kampoihin laittanut "noname"-tiimi on ollut rekisteröityneenä.

Katson kunhan kykenen... Mutta must tuntuu lähinnä silt et liigalla ei ole väliä. Vaan nimen omaan overall sijoituksella. Nyt pitäis kai käydä katsoo ihan jenkki foorumeilla jos sieltä löytyy jotain tietoo. EA itse väitti aikoinaan ettei mitään apujärjestelmiä ole koodattu peliin mutta olen kyllä eri mieltä. Välillä kun tuntuu et on kauhee momemtum päällä vastustajalla hetkittäin muttei välttämättä ole kiinni vastustajan taidoista vaan siitä et kiekko vaan tuntuu pomppivan lapaan. Sit kun tilanne laantuu lopputulos saattaa olla suuntaan tai toiseen murskaava.

E: Tää on kyl ihme peli. EA ei ole itse antanut mitään tietoa miten joukkueiden pistemäärät edes kehittyy. Mitä kovemman rankin omaavan teamin voitat sen enempi pisteitä kai? Ja sit et mitä useammin pelaa samaa joukkuetta vastaan sen vähempi voitosta kertyy pisteitä? Mitään selventävää vastausta ei tunnu saavan et miten konkreettisesti pelaajalle laitettavat boostit ja pisteet vaikuttavat pelaajaan. Omin havannoin mentävä ja nekin on vaan omia ja eroavat kavereiden kesken aika lailla. Eli fiilis pohjalta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Noh, sitä enemmän saat pisteitä, mitä enemmän on overall-rankingissa eroa, eli käytännössä jos voittavalla joukkueella on 100 pistettä ja häviävällä 3000, lähtee hävinneeltä tiimiltä yleensä 70-120p, riippuen siitä, kuinka monta pelaajaa on vastustajalla ollut. Pisteitä tulee sitä enemmän, mitä enemmän on pelaajia jäällä, ja maalivahdista näyttäisi saavan vielä ekstraa, eli kaikista tulosrikkain asetelma on voittaa kuudella pelaajalla huonolla rankingilla olevalla joukkueella top10-jengi.

Eilen oli todellakin momentumia kehissä - hävittiin jollekin venäläiselle porukalle, kun meikäläiselle meni _kaksi_ suoraa vetoa ilman maskia. Olin täysin oikein sijoittunut, vastassa vedoissa jnejne, kiekot vain meni suoraan maaliin ilman, että veskariukkelini teki mitään torjuakseen kiekkoja. Pistää vähän sylettämään, mutta pelihän tämä vain on...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Katson kunhan kykenen... Mutta must tuntuu lähinnä silt et liigalla ei ole väliä. Vaan nimen omaan overall sijoituksella. Nyt pitäis kai käydä katsoo ihan jenkki foorumeilla jos sieltä löytyy jotain tietoo. EA itse väitti aikoinaan ettei mitään apujärjestelmiä ole koodattu peliin mutta olen kyllä eri mieltä. Välillä kun tuntuu et on kauhee momemtum päällä vastustajalla hetkittäin muttei välttämättä ole kiinni vastustajan taidoista vaan siitä et kiekko vaan tuntuu pomppivan lapaan. Sit kun tilanne laantuu lopputulos saattaa olla suuntaan tai toiseen murskaava.
Lisätietoa. Pääsin nimenomaan tällaisen jenkkifoorumin (OS) kautta kysymään asiaa yhdeltä pelin pääkehittäjistä ja hän kirkkain silmin väittää ettei eroja asetuksissa (liigojen välillä) ole, eli siis kuvittelen kaiken. ;)

Tuosta momentum-asiasta on tuolla foorumilla kanssa keskusteltu aikapaljon ja edelleen tämä samainen pelintekijä kirkkain silmin väittää että pelissä ei ole mitään momentumia tai "comeback-AI:ta". Aikamme väännettyämme itselle paras selitys oli sellainen että jos/kun AI:n tehtäväksi jää usein taktiikan valinta, niin siinä tapahtuu helposti virhettä. Eli tietokoneen ukkelit pelaavat esim. liian konservatiivisesti/laimeasti silloin kun pitäisi painaa päälle. Tämän huomaa mun mielestä EASHL-matseissakin jos pelaa esim. bottipakkien kanssa, niin jos ei komenna "high pressure" niin ne vaan luistelee takaperin vastustajan hyökätessä.

Pelintekijän suusta: No catch-up logic in any mode of the game -- online or offline. The only thing like momentum is intimidation -- passing and shooting are effected if you are under pressure and have been rocked by big hits previously. Aggression of the hitter increases that effect and toughness on the recipient mitigates it. The effect is player by player (so your teammates getting hit does not affect you) and it gets reduced when the players who caused the intimidation are hit or if goals are scored.

Toi Ranking-asia on oikeastaan tuolleen miten Kenzy sanoi.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ehkä sitä vaan ei sitten huomaa kun omaan lapaan se kiekko napsahtaa helpommin kun vastustajan, ehkä sitä ei huomaa kun vastustajan verkkoon menee helpommin maaleja kun omaan. Mutta yhdenkin matsin muistin niin meidän laukaukset oli 26 vastustajan 9 hyökkäysalue aika meillä 10 minuuttia vs. 1 minuutti. Varmaan n. 5 ylärimaa, 2 läpiajoo ja muuta epäluonnollista paskaa. Sitten niitten hyökkääjä tulee -> syöttää botille -> tiedätte lopputuloksen.. 3-2 häviö viimeisellä minuutilla. Nuo pelit oikeasti pistää vituttamaan, mutta esim. eilen HCK:ta vastaan pelattiin ja pataan tuli 5-1 niin ei oikeasti harmittanut kun näki että ne ovat parempia kun me. Ainuat mitä pistää potuttaa nii on tää EA:n touhu näitten bottien kanssa & bugimaalit, oikeastaan muihin pystyy vaikuttaa mut näihin ei kyl kykene.

RageRaitzu kiittää ja kuittaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ehkä sitä vaan ei sitten huomaa kun omaan lapaan se kiekko napsahtaa helpommin kun vastustajan, ehkä sitä ei huomaa kun vastustajan verkkoon menee helpommin maaleja kun omaan.

Taidan itse ainakin kärsiä juuri tuosta. Ja oikeessa lätkässä kiekot pomppii aina Ruotsille.:)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kiva siis tietää, että Bugiranne onkin nykyään sallitua tavaraa. Täytyy siis lähteä opettelemaan sen tekoa, turhaa valitatte enää kellekkää, kerta nyt on laillista tuokin.
Siinä vain sitten puolustakaa pois, älkääkä itkekö. Kiitos tiedosta, ettei se ole enään bugi ;)

Mikä bugi?! Noh enivei tästä on nyt tehty laulu, kaikille bugien ystäville, tämä on kaikille teille! http://www.youtube.com/watch?v=pFCJBhj6ooc
 
Ylös Bottom