Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ja otan tässä nyt kyllä kunniaa, että kyllä se vaatii munaa et on valkkaamatta. Just katoin, et meidän eilisistä viidestä iltapelistä, neljä oli top25-jengejä vastaan. Välillä sylettää vähän olla pujottelukeppinä, mut se fiilis on mahtava jos ottelusta kehkeytyy tasainen vääntö. Mut silti oon sen parituskoodin parantamisen kannalla. Olisi kiva noin oletusarvoisesti pelata samantasoisia vastaan.

minusta se ei vaadi munaa vaan se on oletusarvo että ei valkkaa vs jengiä. se että jos valkkaa niin se on sitten jotain ihan muuta.. mutta keep it up mates! :cool:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tällä nimellä ja muutenkin ko. pelaajalla mikä Tepsissä pelaa on niin pitkä historia meidän tiimissä, että en ihan "tuollaiseksi lapselliseksi teininimeksi" lähtisi kutsumaan. Se on enemmänkin kunnian osoitus kaverin taitoja kohtaan. Ymmärrän tosin jos olet TPS-fani, koet olevasi Bärin suurin fani ja tämä loukkaa tunteitasi jotenkin?

aamen. tää on sellanen sisäpiiriläpänderi että sitä ei ehkä kannata lähtee sen enempää asiasta tietämättä kommentoimaan.. ai niin ja niitä aki bärejä on meijän jengissä useampiakin :p
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

minusta se ei vaadi munaa vaan se on oletusarvo että ei valkkaa vs jengiä. se että jos valkkaa niin se on sitten jotain ihan muuta.. mutta keep it up mates! :cool:

Mitäs se jotain muuta sitten on? Munattomuutta?!? ;)

Minusta jos "parituskoodi" olisi vähän järkevämpi, ettei tulisi jatkuvasti sellaisia "ranking 1234 vs. ranking 5"-matseja, eikä koko ajan sama vastustaja, niin systeemi voisi olla sellainen suljettu = et kun joukkue päättää pelata, niin valitaan pelipaikat ja sitten mennään. Vastustajan näkisi sitten vasta kun ottelun lataus pyörii. Sit niitä aloituskenttiä ja muita juttuja tulisi katottuakin, kun nyt näkee siinä pelipaikkavalinnassa jo et kuka pelaa missäkin.

Ei tarvitsisi tästäkään asiasta jauhaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

mitäs kamalaa tuossa psk vs vähä parempi on? psk:n sijoitus saattaa jopa olla sen jälkeen 1235? tai parhaimmassa tapauksessa rankingille ei tapahdu mitään. toisin sanoen olis jopa järkevää lähteä pelaamaan jos sais vaikkapa nipistettyä voiton tommosesta paremmasta tiimistä? katastrofaalistahan se tämmöselle top1 tiimille ois hävitä jollekin sukka jengille (mikäli kauheesti rankingiä kyyläävät). tämä on henkilökohtainen mielipide, joka ei edusta mitään yhteisöä (voi olla että suurin osa fcb:stä yhtyy tähän.. tiedä näistä).
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

mitäs kamalaa tuossa psk vs vähä parempi on? psk:n sijoitus saattaa jopa olla sen jälkeen 1235? tai parhaimmassa tapauksessa rankingille ei tapahdu mitään. toisin sanoen olis jopa järkevää lähteä pelaamaan jos sais vaikkapa nipistettyä voiton tommosesta paremmasta tiimistä? katastrofaalistahan se tämmöselle top1 tiimille ois hävitä jollekin sukka jengille (mikäli kauheesti rankingiä kyyläävät). tämä on henkilökohtainen mielipide, joka ei edusta mitään yhteisöä (voi olla että suurin osa fcb:stä yhtyy tähän.. tiedä näistä).

Tämä on sitten täysin henkilökohtaista eikä varmaan kukaan muu yhdy, mutta ei periaatteellisella tasolla siinä mitään pahaa ole että parempia vastaan pelataan. Ja koska ollaan niin paskoja ja meidän seasonranking on tällä hetkellä 1245, niin se meinaa että meidän pro-liigassa on 1244 parempaa tiimiä. Eli on jopa vaikeaa löytää yhtä paskoja (rankingmielessä), joten pelaamme sitten parempia vastaan lähes aina. Siitä ei siis pääse mihinkään. :D

Suurin ahdistus on kuitenkin vaan siinä, että kun nämä kärkitiimit ovat sellaisia OVR83 --> kavereita, joiden puck control, nopeus, ketteryys ja kiihtyvyys ovat sellaisia että me jos menetetään kiekko esim. hyokkaysinisellä niin siinä vaiheessa kun meidän pakit yrittävät vaihtaa suuntaa on vastustajan kaverit jo toisen sinisen luona hyökkäämässä usein kahdella tai kolmella. Ja jos meidän pakki on pelannut järkevästi ja jäänyt vähän alemmas niin siitä seuraakin sitten sellainen mukava 2vs1 tai 3vs1.

Ja nyt on turha jauhaa siitä että älkää menettäkö kiekkoa. Kyllä ne kärkitiimitkin meille sen kiekon välillä menettää mutta ei siitä ole mitään iloa kun meidän kavereilla pitäis olla viiden metrin etumatka luistelussa ja sitten kun ei ole sitä puck control attribuuttia niin kiekkokin päätyy kärkikavereille aina ekasta hipaisusta, niin pelaa siinä sitten.

Tää on vaan niin tätä kun ei pystytä samaistumaan. Itsellä kun on hyvä ja nopea ukko, niin se on vaikeaa vissiin ymmärtää et pujottelukeppinä olo ei oo hauskaa. Kyllä se itse pujottelu on hauskempaa. Kerran viikossa pääsee sitäkin kokemaan että joku on vielä huonompi. Onhan se hauskaa sitten taas. Ei mulla muuta. Rauhaa. :D

Lisäys kerran luettuani: Siis kyllä olisi hienoa voittaa tai päästä kamppailemaan kärkitiimien kanssa esim. kerran viikossa. Mutta, nyt siis suurin syy miksi minua harmittaa on nimenomaan siinä, että emme kohtaa muuta kuin kärkitiimejä. Välillä olisi siis kyllä hauskaa kokeilla mihin rahkeet riittävät, mutta ei joka ilta. Ja kun se on tullut vielä selväksi tässä pelatessa, että ei vaan vauhti yleensä riitä niitä vastaan. EA vissiin haluaa tehdä meistä jonkun kärkitiimien pain-in-the-assin - jos voitettaiskin joku päivä. Vaikka botin tekemällä maalilla - se sopisi kuvioon. No, pitää vissiin alkaa vaihtelemaan regionia. :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Erityisesti tykkäsin, kun tappelussa paukutin Aki ***** Bergiä(juuri tuollainen lapsellinen teininimi) leukaan, kun alkoi kypsyttää tyypin jokaisen vihellyksen jälkeen harrastama rappaaminen..

Tribute for Aki.

Itellä ollut nykyään aina viive kerhopeleissä. Tosin tossa yhdessä pelissä tuli oltua kapteenina ja eipä viivettäny niin paljoa(vaikka oltiin oikealla). Kumma juttu tämäkin, sillä pcllä ja ps3 muissa peleissä ei ole ongelmaa. Ja haluatko täsmentää, miten olen ärsyttänyt sinua? :)

Hauskinta oli se, että joukkueen selkeästi paras pelaaja pelasi itsensä noin kentältä ulos käytännössä koko toiseksi eräksi. Ei järin järkevä pelityyli, mutta tosiaan nimestä päätellen lapsi oli kyseessä.

Kiitän tästä taitojeni/taitojemme ylistämisestä. Ei kyllä muistu ollenkaan mieleen tätä ottelua ja enpä tiedä olenko tuolla nimellä pelannut, sillä meillä aika moni kaveri käyttää Akia nimenä esimerkiksi Sadanpaamies, joka ei todellakaan ole lapsi. itelläkin tulee tässä pikkuhiljaa 18v rajapyykki vastaan, joten tuskin minua myöskään lapseksi voi kutsua, mutta hei taisit saada hienot fiilikset tosta pelistä!

Ja katsokaahan rakkaat veljet läppä video Akista.



"viltzu33 Kattokaa kohta 1.45-1.54, se kertoo kaiken oleellisen akin taidoista."

Aamen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Suurin ahdistus on kuitenkin vaan siinä, että kun nämä kärkitiimit ovat sellaisia OVR83 --> kavereita, joiden puck control, nopeus, ketteryys ja kiihtyvyys ovat sellaisia että me jos menetetään kiekko esim. hyokkaysinisellä niin siinä vaiheessa kun meidän pakit yrittävät vaihtaa suuntaa on vastustajan kaverit jo toisen sinisen luona hyökkäämässä usein kahdella tai kolmella. Ja jos meidän pakki on pelannut järkevästi ja jäänyt vähän alemmas niin siitä seuraakin sitten sellainen mukava 2vs1 tai 3vs1.

Ja nyt on turha jauhaa siitä että älkää menettäkö kiekkoa. Kyllä ne kärkitiimitkin meille sen kiekon välillä menettää mutta ei siitä ole mitään iloa kun meidän kavereilla pitäis olla viiden metrin etumatka luistelussa ja sitten kun ei ole sitä puck control attribuuttia niin kiekkokin päätyy kärkikavereille aina ekasta hipaisusta, niin pelaa siinä sitten.
Jaa... Kyllä se kuule on ennemminkin taidoista kiinni, kun niistä arvoista. Ite olen 2. käyttäjällä pelannut ja statseissa ei mitään eroa 1. käyttäjään vaikka en olekkaan sitä ukkoa muutellut. Jos teidän pakit pelaa liian ylhäällä ja joutuvat tehdä aina täyskäännöksen kun vastustajan hyökkääjät on täydessä vauhdissa, niin en menisi syyttämään siitä overallia.... Ja hyökkääjänä pitää oppia välttämään sitä vastustajan lapaa, oletteko kokeilleet syöttönappia? :) Tai laitaansitoutumista jos on liikaa äijiä tulossa taklaamaan.


Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että taidot ratkasee, ei pelaajien arvot, joissa on todella pienet erot (itellä taitaa olla nyt 79 ja alussa oli 77).
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että taidot ratkasee, ei pelaajien arvot, joissa on todella pienet erot (itellä taitaa olla nyt 79 ja alussa oli 77).

Totta turiset ja pitäisi näköjään vähän rauhallisemmin näitä kommentoida, mutta siitä en lähde tinkimään että monet meitä vastaan pelanneista joukkueista on omannut niin nopeita ukkoja et jos takaperin luistelee itse niin kyllä se vastaantuleva hyökkääjä ohi menee vaan vilkuttamalla ilman kovin suurta vartaloveiviä.

Ja olet taitojen merkityksestä oikeassa ja kaikesta en aiokaan syyttää OVR-pisteitä, mutta siis pohjimmiltaan valituksen kohteena oli se, että miksi tällainen meidän tason tiimi joutuu pelaamaan kokoajan niitä kärkitiimejä vastaan koska ne ovat
a) parempia painelemaan nappeja
b) parempia OVR-rating mielessä

Ei vaan aina jaksais. Me harjotellaan mut sekin on vaikeaa kun välilä pitäis saada koskettua kiekkoon. ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tällä nimellä ja muutenkin ko. pelaajalla mikä Tepsissä pelaa on niin pitkä historia meidän tiimissä, että en ihan "tuollaiseksi lapselliseksi teininimeksi" lähtisi kutsumaan. Ymmärrän tosin jos olet TPS-fani, koet olevasi Bärin suurin fani ja tämä loukkaa tunteitasi jotenkin?

Sitä en ymmärrä, että jos kyseessä on tribuuttinimi, niin miksi sitten on täytynyt tunkea tuo V*itun väliin? Se on oikeasti lapsellista. Tietysti, jos kyseessä on se, että joukkueessa on useampikin Aki Berg, niin sitten ymmärrän, etä jotenkin on erotuttava muista, mutta olisihan noita muitakin keinoja. Itsellä kuitenkin ikää 32, joten näkemysero lienee ymmärrettävä. :D

Niin ja mikä itseni tappeluun pisti oli tuo jokaisen pelikatkon jälkeinen rappaaminen. En tosin ole varma alkoiko oman joukkueeni Javanainen tekemään tuota ensin. Hän on vähän sellainen... Idiootti. Mutta hyvä peli oli ja missään nimessä ei skipata yhtään ottelua, joten tervetuloa vaan samaan kaukaloon joukkeet taidoista riippumatta.

Eikä minusta saa Aki-, tai TPS-fania millään. Tylsää virkamieskiekkoa(raaka yleistys!) ja kuiva yleisö, jotka hylkää omansa heti jos kausi menee vähänkin huonommin. Yllätys nyt on taas piristymistä kun menestytään, mutta come on! Ekaa kertaa viiteen vuoteen mitalipeleissä ja ekassa kotimatsissa surkeat 7000 katsojaa, joista ei lähtenyt ääntäkään kunnolla ennen kun ottelu oli voitettu. Mikäli mikek olet sieltä mistä infosi kertoo, niin tiedät kyllä mikä joukkue saa kannatusta vaikka häviää enimmän osan otteluistaan ja tunnelmaa on aina seisomakatsomossa. Makkarat vaan on helvetin pahoja.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Hyvä ja rehti peli oli Olutpastillia vastaan, kun oli 6 vs 6.

No seuraavassa pelissä sitten 6 vs 5 ja meillä AI veskari. Eiköhän sieltä alkanut x-wrappia tulemaan ja siihenhän se peli ratkesi. Me kun luultiin, että Olutpastilli pelaa ihan rehdisti Suomitiimejä vastaan nykyään (näin muistelisin, että olisivat täällä taannoin sanoneet), mutta täytyykin näköjään skipata (ainakin omasta puolesta) seuraavat pelit.

Eihän se koira karvoista pääsee ja pesty sikakin rypee rapakossa, että schillälailla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

hirvee valitus täällä bugi maaleista. (huom itse en käytä curveshottia,kuitenkin joku siitä kitisee)
puollustakaa kunnolla niin ei tuu bugimaaleja. se on peli ja tarkotus tehdä maaleja.ihan sama asia kun puolet jengeistä ei osaa muuta yrittää ku takatolppa syöttöö ja katko yrityksesssä kiekko menee pelaajan mailan läpi.....turha valittaa jos tappioita tulee ku tuli vääränlainen maali. kestäkää häviö.

tänää tein niin hirveen bugimaalin.siniviivalta lämäri ylämummoon.pakkohan sen on olla bugi maali ku mokke ei sitä kiinni saanut.


:D (ei liity myllin viestiin)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Hyvä ja rehti peli oli Olutpastillia vastaan, kun oli 6 vs 6.

No seuraavassa sitten 6 vs 5 ja eiköhän sieltä alkanut x-wrappia tulemaan ja siihenhän se peli ratkesi. Me kun luultiin, että Olutpastilli pelaa ihan rehdisti Suomitiimejä vastaan nykyään (näin muistelisin, että olisivat täällä taannoin sanoneet), mutta täytyykin näköjään skipata (ainakin omasta puolesta) seuraavat pelit.

Eihän se koira karvoista pääsee ja pesty sikakin rypee rapakossa, että schillälailla.

Jos on ihmisveskari maalissa, niin ei kai se silloin bugi ole? Vaikka onkin kohtuu vaikea torjua, mutta vanhanaikasessa ei ole mielestäni mitään bugia, paitsi kun se bottiveskari menee aivan sekasin kun se X on pohjassa...

E: Ok, sitten aika säälittävää toimintaa noinkin kvoalta joukkueelta... :S
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jos on ihmisveskari maalissa, niin ei kai se silloin bugi ole? Vaikka onkin kohtuu vaikea torjua, mutta vanhanaikasessa ei ole mielestäni mitään bugia, paitsi kun se bottiveskari menee aivan sekasin kun se X on pohjassa...

Niin siis 6 vs 5 pelissä meillä oli AI veska ja sillon alkoi x-wrappia tulemaan. Ekassa pelissä oli 6 vs 6 ja se oli luonnollisesti bugiton ja tiukka peli.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)


Löytyikö oikein yhdeltä kaverilta reilun parinkymmenen hengen rosterista tuollainen mielipide? Vau! Ei mitenkään yllättäisi, jos vielä kaivoit tuon jostain syyskuulta. Ei varmaan x-wrapia koskenut tuo viesti? Emme edelleenkään joukkueena hyväksy epärehellistä peliä, sillä sitä vieläkin pystyy harjoittamaan. Piste. Yksittäinen tapaus olisi voinut mennä olankohautuksella, mutta kuulemma siellä oikein käytettiin bottiveskarin heikkouksia systemaattisesti hyväksi.

Ei tarviste yllättyä, jos ei suostuta pelaamaan ensi kerralla. Säälittävää toimintaa tuollainen.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Yksittäinen tapaus olisi voinut mennä olankohautuksella, mutta kuulemma siellä oikein käytettiin bottiveskarin heikkouksia systemaattisesti hyväksi.

Jos 1-0 päättyneessä pelissä avopaikasta tehty maali ei ole yksittäinen tapaus nii mikä on. naurettavaa tekopyhää paskapuhetta taas. jos ei tappiota kestä nii älkää sitten pelatko jatkossa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eikös ne "bugi"maalit enää olekkaan helppo puolustaa pois, varsinkin noin kokeneelta joukkueelta :eek:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jos 1-0 päättyneessä pelissä avopaikasta tehty maali ei ole yksittäinen tapaus nii mikä on.
En missään vaiheessa puhunut tehdyistä maaleista. Onko tämä siis joukkueesi käsitys avopaikasta? X-wrapilla tehdyltä voittomaalilta se minusta näyttää (suojausliike näkyy selvästi kohdassa 0.02). Ja kun EASportsWorldista katsoo pisteidentekijät, teidän joukkueen sivulta pelaajien nimet ja wrapittajan paidan selässä lukee "Pikkarainen", niin onnitelut Sanelle hienosta glitchista!
jos ei tappiota kestä nii älkää sitten pelatko jatkossa.
Ja tämähän ei sitten ole lainkaan bullshittia? Jos te ette halua kunnioittaa vastustajaa, niin se on yksinomaan teidän asianne. Turha on kuitenkin samalla olettaa, että kaikkien sitä täytyy sietää. Voitosta mekin pelaamme, mutta tiettyjä rajoja emme ylitä. Jos te ette kykene samaan, niin sitten täytyy jättää matsit pelaamatta. Ei siinä sen kummempaa.

Asia on puolestani loppuunkäsitelty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jos 1-0 päättyneessä pelissä avopaikasta tehty maali ei ole yksittäinen tapaus nii mikä on. naurettavaa tekopyhää paskapuhetta taas. jos ei tappiota kestä nii älkää sitten pelatko jatkossa.

Sekö ei ole tekopyhää paskapuhetta, että tällä sanotte ettette bugita Suomitiimejä vastaan ja sitten pelissä kuitenkin taas tehdään eri tavalla mitä täällä sanotaan? Kuitenkin kaikkien isojen Suomiporukoiden yhteinen linja (ilmeisesti?) on, että tuo x-wrap on päivänselvä bugimaali ja sitä ei tosiaan ole nähty keneltäkään muulta isolta Suomitiimiltä edes yritettävän. Sanottakoon, että myös Olutpastilli 2:sta vastaan on pelit ollu asiallisia ihan bottimolareillakin, siitä kunnioitukset sinne suuntaan.

Me kestetään tappiot kyllä erittäinkin hyvin, kun vaan vastustaja on samoilla linjoilla ja pelaa yhtä rehdisti mitä mekin. Kyse on tässä tapauksessa vastustajan kunnioittamisesta. Luulisi tosiaan, että edes näiden isojen Suomitiimien kesken pysyisi pelit rehteinä ja asiallisina, mutta ainahan siellä joukossa tarvii olla joku joka tämänkin illuusion menee pilaamaan.
 
Ylös Bottom