Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei kuulemma. Minähän en siis näe edes itseäni siinä pelaajalistassa, mutta kun asiaa kyselin joukkuekavereiltani niin ei se pelipaikanvalinta kuulemma skulannut vaikka painoin X:ää. Jännä homma jos tuo tapahtuu vain minulle :D

Joo, harmittavaa tuollainen. Pelin kaikista pelillisistä puutteista huolimatta nämä ongelmat verkkopeleissä murentavat mun mielestä eniten intoa pelata. Bugiwrapit ja -ranteet eivät tunnu miltään. Ja ongelmat johtavat toisinlaisiin ongelmiin. Usein käy silleen, että ollaan hyvällä porukalla pelaamassa ja sit muut huomaa että yksi putos. Sit kun muut lähtee huoneesta kans niin vastustajat "kiroavat" perään tai ainakin jäävät ihmettelemään mihin toinen tiimi lähti.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Onko muilla EASHL jumittunut siinä paidanvalinta-kohdassa siten, että ei näy pelaajien nimiä ollenkaan niille varatuilla sloteilla, eikä joukkueen nimiä saatika sitten 2 minuutin määräaikaa pyörimässä ylälaidassa? Muilla joukkuekavereilla ja vastustajilla kuitenkin homma pelittäisi normaalisti ja vain sinulla peli bugaisi noin. Minulle tuo yllä kuvailtu tapahtuma on sattunut nyt todella usein ja varsinkin silloin, kun joukkueet pelaavat 6:lla pelaajalla(sama homma jos kutsutaan vastustaja peliin tai toisinpäin). Buuttaminenkaan ei ole auttanut asiaa... Jos jollain on jotain käryä mistä on kyse niin voisikos mainita asiasta täällä? :)

Mulla oli sama ongelma Welho adsl 10/1 mutta kun vaihdoin Welho kaapeli 40/2 ongelma hävisi et joko ongelma oli yhteydessä tai modeemissa. Mun veikkaus että modeemissa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mulla oli sama ongelma Welho adsl 10/1 mutta kun vaihdoin Welho kaapeli 40/2 ongelma hävisi et joko ongelma oli yhteydessä tai modeemissa. Mun veikkaus että modeemissa.

Kiitos infosta :) Vähän tuota minulle toitotettiinkin, että ongelma johtuisi modeemista... Pitänee kikkailla vähän ;)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

VS Sininen LM (SLM) juuri äsken.
SLM:llä ihmis veska, pakki ja kaks hyökkääjää.

Jännä juttu kun viedään eka erä 4-0 niin erätauolla sattuu juuri ne hyökkääjät tippumaan.
Sittenhän peli olikin sitä bottipaskaa parhaimillaan kun siellä on ne ihmispelaajan attributet.

Ei mee oikein läpi että ne vaan tippu, jos pelattais ihan loppuun asti se seuraava :rolleyes:

Edellisessä matsissa kun pelasin ite SLM vastaan niin viis kertaa koitti X-wrappiä onneksi tuloksetta ja nyt tämä.
Hieno tiimi!

EDIT: voitettiin kuitenkin 4-3, piti rauhottaa Jalosen Saksa-pelin tyylin johtoasemassa peliä... Käytettiin erittäin hitaita lähtöjä :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Miksi noi jäähyt pitää olla noin korkeella? Miksei saa tehdä peliä omilla säännöillä? Et saa tökkiä mailalla yrittäen nappasta kiekko vastustajalta koska hän kaatuu ja saat jäähyn, ja mitä taklauksiin tulee, jääkiekko on omasta mielestä kontakti laji. Tuntuu ettei saa viedä taklauksiakaan loppuun jäähyjen pelossa, hirveää neiteilyä. Sit nää mailannostajat... HUH! Kyllä sen ymmärtää irl ettei sitä kiekotonta pahemmin passaa tönäistä, mut tämä on kuitenki peli ja pelit kuuluis olla forfun eikä mitää hikistä vääntöä, tai oikeastaan kyttäilyä sopii paremmin tämän pelin tyyliin.

HELPOTTI! :D

en tiedä menikö oikeeseen postilokeroon, mut online peleistä kyse. :eek:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itse poketan jatkuvasti ja tosi harvoin siitä jäähyä saan
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo, sielon ukkelilla semmonen jännä arvo kuin "discipline" elikkäs "kurinalasuus" på svenska. Siihen kun laittelee yli 90, niin eipä tule jäähyjäkään ihan niin paljon, kun muuten tulisi.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

VS Sininen LM (SLM) juuri äsken.
SLM:llä ihmis veska, pakki ja kaks hyökkääjää.

Jännä juttu kun viedään eka erä 4-0 niin erätauolla sattuu juuri ne hyökkääjät tippumaan.
Sittenhän peli olikin sitä bottipaskaa parhaimillaan kun siellä on ne ihmispelaajan attributet.

Ei mee oikein läpi että ne vaan tippu, jos pelattais ihan loppuun asti se seuraava :rolleyes:

Edellisessä matsissa kun pelasin ite SLM vastaan niin viis kertaa koitti X-wrappiä onneksi tuloksetta ja nyt tämä.
Hieno tiimi!

EDIT: voitettiin kuitenkin 4-3, piti rauhottaa Jalosen Saksa-pelin tyylin johtoasemassa peliä... Käytettiin erittäin hitaita lähtöjä :D

No niin tänään taas pelattiin tai koetettiin pelata sinistä lm:ää vastaan erehdyttiin tekee maali ajassa 18: ja jotain niin päättivät hypätä kaikki pois kaikki tietää ettei siitä tule merkintää. Että tämmösiä nämä lm:n pojat ovat :mad: Ja muutenkin käyttävät kaiken maailman bugeja surutta...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No niin tänään taas pelattiin tai koetettiin pelata sinistä lm:ää vastaan erehdyttiin tekee maali ajassa 18: ja jotain niin päättivät hypätä kaikki pois kaikki tietää ettei siitä tule merkintää. Että tämmösiä nämä lm:n pojat ovat :mad: Ja muutenkin käyttävät kaiken maailman bugeja surutta...

Ihan perus toimintaa näiltä herroilta. Mutta tosiaan toi pelistä lähteminen heti alussa(jos on tappioasemassa) on kyllä jotian mitä ei ymmärrä. 2 minuuttia alusta on se raja, minkä jälkeen jos lähtee, niin tulee tappio lähdöstä huolimatta eli ennen kahta minuuttia kun lähdet ---> ei mitään merkintöjä. Toivottavasti tämä nyt ei ainakaan rohkaise muita tekemään tuota, meinaan ihan tarpeeksi osa tuntuu tuota tekevän.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Me lähes poikkeuksetta tehdään näitä em. kaltaisia jengejä vastaan niin, että aloitusvoitto ekasta alotuksesta ja kiekko omaan päätyyn -> pyöritään 1,5min ja lähdetään hyökkäämään. Sillä siitä pääsee :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

On ongelmia ollut ennenkin, mutta eilen tais olla meidän tiimillä historian huonoin eashl-päivä. Varmaan 1-2 peliä pystyttiin pelaamaan kokonaan. Ja OTP:ssa kokeilin kans ja sain huikeat 2 peliä myös aikaiseksi. Voisi kuvitella, että serverit olisivat kunnossa tähän aikaan vuodesta, mutta toisin oli. Lisäksi yhteys EA:n servereille katkeili muutenkin, vaikka ei ollut edes aloittanut peliä. Toivottavasti verkko-ongelmista päästäisi pelin päivittyessä eroon. Kuitenkin EASHL-pelissä on samassa "kentässä" vain maks. 12 pelaajaa, kun hyvin pyörivissä verkkoräiskinnöissä huom. enemmän.
 
Noniin nyt on peli avattu tältäkin saralta. Nimittäin viikonloppuna toteutui HCK:n EASHL-porukan kauan suunniteltu miittinki. Siitä saa muut ottaa mallia ja kerätä porukan kasaan. :)
Erittäin hauska kokemus ja tulee tutustuttua kanssapelaajiin. Tiivistää varmasti myös joukkuetta tälläinen. EASHL:n ja HCK:n myötä tuntuukin, että olisi mukana jossain "oikeassa joukkueessa". Eipä ole konsolipelit saaneet ennen tälläistä aikaan. Nyt EASHL:n myötä tälläinenkin on mahdollista.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Noniin nyt on peli avattu tältäkin saralta. Nimittäin viikonloppuna toteutui HCK:n EASHL-porukan kauan suunniteltu miittinki. Siitä saa muut ottaa mallia ja kerätä porukan kasaan. :)
Erittäin hauska kokemus ja tulee tutustuttua kanssapelaajiin. Tiivistää varmasti myös joukkuetta tälläinen. EASHL:n ja HCK:n myötä tuntuukin, että olisi mukana jossain "oikeassa joukkueessa". Eipä ole konsolipelit saaneet ennen tälläistä aikaan. Nyt EASHL:n myötä tälläinenkin on mahdollista.

Vaikka sulla olikin kuinka hauskaa tahansa, niin liittyi miten tähän peliin?
On meilläkin olluit jo 2 miittinkiä joukkueen kesken, eikä siitä ole tänne tarvinnut tulla kehuskelemaan...
Pidetään ne offline hauskuudet pois näistä ketjuista, jookos? :rolleyes:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jatketaan nyt yhden postin verran offtopicia, ja todettakoon, että kyllä tämä ketju, jos tätä lukee alusta saakka, käsittelee aika hyvin myös joukkueiden toimintoja ja tapahtumia, videoita jne, kyllä tänne mun puolesta saa tulla myös kertomaan, jos tiimi on saanut onnistuneen miitin pidettyä. Mukava se on seurata miten missäkin kerhossa toimitaan, ja totta tosiaan, EASHL on aika jäätävä ja koukuttava + tuota ihan joukkuehenkeä luova pelimuoto (parhaimmillaan).
 
Jatketaan nyt yhden postin verran offtopicia, ja todettakoon, että kyllä tämä ketju, jos tätä lukee alusta saakka, käsittelee aika hyvin myös joukkueiden toimintoja ja tapahtumia, videoita jne, kyllä tänne mun puolesta saa tulla myös kertomaan, jos tiimi on saanut onnistuneen miitin pidettyä. Mukava se on seurata miten missäkin kerhossa toimitaan, ja totta tosiaan, EASHL on aika jäätävä ja koukuttava + tuota ihan joukkuehenkeä luova pelimuoto (parhaimmillaan).
Nojoo laittoi kieltämättä hiukan naurattamaan toi Timban katkerahkolta kuulostanut viesti. "Kehuskelemaan" Voi, voi. Ei se mun alapää nyt paljoa tuossa kasvanut, kunhan kerroin että oli tollanen homma. Miksi olla noin saakelin vakavissaan. Mutta joo, se siitä.

Niin Kenzy munkin mielestä on tosiaan ihan kiva kuulla ja lukea muidenkin joukkueiden tekemisistä. Ainakin paljon mielummin kuin vaikka näitä samoja bugiväittelyitä jne. :)
Enkä tosiaan usko, että viestin olisi nyt juuri pakko käsitellä vain ja ainoastaan online-pelejä. Sitä paitsi, ei täälä muutenkaan ole viime aikoina liikaakaan juttua ollut.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eiköhän se ole ihan toisten henkilöiden tehtävä tulla ketjuun kertomaan, että milloin menee offtopiciksi.

Kylläpä voi 1,5 vuoden takaiset tapahtumat ottaa joillakin vielä koville. Eipä tuolle käytökselle muutakaan syytä keksi. Tuonlainen katkeruus saisi jopa Dave Mustainen vihreäksi kateudesta. Ihmettelen vain, että miksi täällä pitää laukoa tuollaista ja sitten lähetellä privaattiviestejä, että pääsiskös takaisin pelailemaan.

Kenzy sanoi:
Jatketaan nyt yhden postin verran offtopicia, ja todettakoon, että kyllä tämä ketju, jos tätä lukee alusta saakka, käsittelee aika hyvin myös joukkueiden toimintoja ja tapahtumia, videoita jne
Juuri näin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

(Olen lomalla, enkä tule lukemaan jatkoa ehkä kun kolmen päivän päästä, ) mutta eikös ketjun ensimmäisessä viestissä kerrota pääpirteittään minkälaista keskustelua olisi syytä käydä. Tähän ketjuun on Anakonna viisaudessaan kirjoittanut "itkeminen, joka ei muihin ketjuihin kuulu". Aika vaikea on sellaisella määrittelyllä väittää, että jokin asia ei tänne kuuluisi. :rolleyes:

Tainnut olla huono päivä Timpalla. Mun mielestä on ihan mukava kuulla, että oheistoimintaa löytyy ja en kyllä keksi parempaakaan paikkaa. Kyllä asia niin läheisesti EASHL-kiekkoon liittyi. Ja jos Timpan tiimi on käynyt kuppilassa kanssa, niin kyllä siitäkin olisi tänne voinut kirjoittaa. Ei varmaan olisi ketään häirinnyt. Ja tavallaan kiva kuulla, että kuinka usein jossain HCK:ssa tavataan, kun toiset seurat ovat taas sellaisia, että istutaan kuppilassa joka viikko ja sitten jatkoilla pelataan. :D Ja jos tosissaan kysyit, että miten viesti liittyi peliin niin olen tainnut ymmärtää jotain
väärin.
 
Ylös Bottom