Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jos jollakin on oikeesti niin huonot hermot et päättää lähtee pelistä pois niin tehkää se ees erätauolla ettei se peli mee jumiin startin takia . taikka sit painaa ps nappia ja kirjautuu ulos. vaikka en todellakaan pidä sellasesta luovuttamisesta...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itse en ymmärrä miten jollain ei hermo kestä ja lähtee meneen. Vaikka vasta alkanut pelaileen onlinessä, mutta silti noita löytyy joka pelissä useampia. Sillehhän ei tietty voi mitään jos lentää omia aikojaan pihalle, mutta yleensä 2.-3 maalin tappiolla lähdetään nosteleen.

Itsellä on se periaate, että pelit pelataan aina loppuun, kävi miten kävi. Ja hieman jopa ärsyttää tyypit jotka lähtee heti menemään, jos vastustaja onkin parempi..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikäs niille riisimuroille tuli ku tehtii 0-1 maali reilussa minuutissa ja päättitte quittaa? Kieltämättä nolosti kävi kenzylle ku selän kautta meni kiekko sisään, mut sellasta se välillä on. Nolompaa oli oikeestaa toi quittaaminen. Pitäs moiset takaiskut kestää. Riks raks poks vaan teille ja hyvää jatkoa. Ei se aina lähe :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikäs niille riisimuroille tuli ku tehtii 0-1 maali reilussa minuutissa ja päättitte quittaa? Kieltämättä nolosti kävi kenzylle ku selän kautta meni kiekko sisään, mut sellasta se välillä on. Nolompaa oli oikeestaa toi quittaaminen. Pitäs moiset takaiskut kestää. Riks raks poks vaan teille ja hyvää jatkoa. Ei se aina lähe :D

Terveppä terve. Vaikka itse en pelissä ollut mukana tässä pelissä, niin pakko mainita aiemmasta kohtaamisesta.

Päivä oli 6.2.2010, oikein kaunis talvinen päivä, linnut lauloi ja aurinkokin varmaan paistoi. Muistaakseni meillä oli 2 pelaajaa ja FWH:lla 3 pelaajaa. Teimme 1-0 maalin pelin alussa ja FWH lähti pois. Laitoin tapahtuman jälkeen viestiä psn-nikille "taemtaem". Viesti oli lyhyt ja ytimekäs; "hyva peli", vastaukseksi tuli "joo oli :) aateltiinki jo et botti pakkien kans käy noin."

Kuten joku viisas joskus sanoi, ei se aina lähe.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Terveppä terve. Vaikka itse en pelissä ollut mukana tässä pelissä, niin pakko mainita aiemmasta kohtaamisesta.

Päivä oli 6.2.2010, oikein kaunis talvinen päivä, linnut lauloi ja aurinkokin varmaan paistoi. Muistaakseni meillä oli 2 pelaajaa ja FWH:lla 3 pelaajaa. Teimme 1-0 maalin pelin alussa ja FWH lähti pois. Laitoin tapahtuman jälkeen viestiä psn-nikille "taemtaem". Viesti oli lyhyt ja ytimekäs; "hyva peli", vastaukseksi tuli "joo oli :) aateltiinki jo et botti pakkien kans käy noin."

Kuten joku viisas joskus sanoi, ei se aina lähe.

Odotin jo jotain lagiselitystä teiltä, mutta sitten selitelläänkin jotain vanhaa tapausta. ite en sillon ollut mukana, joten empä sitä enempää kommentoi.

Vastaamatta sulta jäikin vaan siihen, että mikä meni vikaan? Kyllä mä tiiän ettei se aina lähe.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Odotin jo jotain lagiselitystä teiltä, mutta sitten selitelläänkin jotain vanhaa tapausta. ite en sillon ollut mukana, joten empä sitä enempää kommentoi.

Vastaamatta sulta jäikin vaan siihen, että mikä meni vikaan? Kyllä mä tiiän ettei se aina lähe.

Niin, siis tarkoitukseni oli vain todeta, että ei tuollainen toiminta ole teillekkään mitään uutta.

Mikä meni vikaan? En tiedä, en ollut pelaamassa, kuten jo aiemmin totesin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Onko taemtaem tosiaan tuommoisen viestin sulle kirjoittanut? hymiöki vielä...prkl mikä näitä ihmisiä vaivaa. Pitää ottaa puheeksi pukkarissa, ei näin voi menetellä.
Koko FwH joukkue on pahoillaan taemtaemin lähettämän viestin puolesta...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Minä olin pelissä, ja vastasinkin psn:n kautta kahteen kertaan, että meidän vasen pakki tipahti, joku painoi starttia lähtöaikeissaan, ja minulla jäätyi siihen, psn heitti pihalle. Aivan normaalia 6vs6-pelissä, mutta joku olisi varmasti lähtenyt kuitenkin, koska teiltä tosiaan nähty ihan vastaavanlaista käytöstä. Ettekä ole ainoa kärkikastin porukka, joka tuota harrastaa, voisin luetella kymmenen muutakin tiimiä, mutten koe sitä tarpeelliseksi.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ettekä ole ainoa kärkikastin porukka, joka tuota harrastaa, voisin luetella kymmenen muutakin tiimiä, mutten koe sitä tarpeelliseksi.

Olis mielenkiintoista kuulla lisää, sillä itelle ei tuu mieleen kertaakaan jossa joku muu kuin parin hengen "joukkue" olisi lähteny menemään jos ollaan tehty maali ennen kuin on 2min pelattu.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

kylläpä taas kiva pelata aarnikotkia vastaan, pari matsia tahkottiin joista eka oli 5vs5 jossa heiltä lähti 3 pelaajaa kesken ottelun. Illalla toka matsi 5vs3 lähtivät tokan erän puolessavälissä pois.

pikkuse vois kasvattaa karvaa ja ottaa tappiot niinku mies tai sit ei pelaa parempiaan vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olvi ja Sisu hajonneet kumpikin? Laitettiinko siellä hynttyyt yhteen vai mitä häh?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Hienosti alkoi sopupeliltä tuoksahtavissa merkeissä tämän uuden OxS:n pelit, jatkoajalla myyrä ottaa maalivahdin pois ja tyhjä häkki heilahtaa :rolleyes: Toivottavasti ei jatkossa törmää yhtä kuvottaviin persooniin :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Hienosti alkoi sopupeliltä tuoksahtavissa merkeissä tämän uuden OxS:n pelit, jatkoajalla myyrä ottaa maalivahdin pois ja tyhjä häkki heilahtaa :rolleyes: Toivottavasti ei jatkossa törmää yhtä kuvottaviin persooniin :D

Ai se on meijän vika jos teijän pelaaja ottaa vahingossa veskan pois? :D selevä -.-
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ai se on meijän vika jos teijän pelaaja ottaa vahingossa veskan pois? :D selevä -.-

En teitä syytä, vaan tuota paskiaista (joka jääköön nimeämättä).

Vahinko tuo ei ollut, en ymmärrä miten voit "vahingossa" painaa L1+select kun yrität saada tappelua aikaan (tämä oli siis selitys :rolleyes:)


Mutta eipä siinä, parempia pelejä sitten jatkossa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ai se on meijän vika jos teijän pelaaja ottaa vahingossa veskan pois? :D selevä -.-

Joo nyt nimetää. Olski_45 on tuo sankari. Toivon että potkitte pihalle ja muutkaan joukkueet ei tota pelleä mukaan ota.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Terve vaan kaikille seuraajille. Toivottavasti ette teilaa mua täysin, mutta tätä palstaa nyt jonkun aikaa seuranneena (lukenut myös aika paljon "vanhoja" viestejä) olen havainnut suurimmiksi EASHL-erimielisyyksien aiheuttajaksi lagaamisen ja "rannarit". Olen miettinyt että asioista jää parempi mieli "kärsivälle" osapuolelle jos palautteen pääsee antamaan heti eikä tarvitse tänne palstalle asti odottaa.

Siis olisiko mahdollista viestittää jotenkin toiselle pelissä, että ei kiitos rannevetoja enää tai sitten jokin josta tietää että peli lagaa "ihan simona". Tai no tuo rannarijuttu on varmaan vähän sellainen, että niitä käyttävät varmaan tietävät mitä tekevät, mutta voisiko toiselle joukkueelle viestittää jotenkin että peli lagaa enne kuin kaikki katoavat ja toinen tiimi jää ihmettelemään?

Olen jo huikealla 15-20 ottelun kokemuksella tullut päätelmään, että jotkut katoavat tosiaan tappion uhatessa ja sellaisista voikin kirjottaa jos pahalta tuntuu, mutta itsellä muutaman kerran on lagannut pahasti esim. toisesta erästä alkaen niin sitten jos toinen joukkue johtaa 1-0 tai 2-0 ja poistuu pelistä kun ei pysty pelaa yhtään järkevästi, niin kyllä siellä taas kauniita ajatuksia viriää vastustajassa. Tällaista tällä kertaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ehdotus yllä olevaan liittyen: Mitäs silloin kun lagaa aivan sairaasti niin alotuksesta jäisi vaan paikalleen eikä luistelis mihinkään ja sit toiset keksis missä mennään ja vois paremmilla mielin logata ulos?!? Kommentteja, kiitos.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

IB - Icy Brothers mustalle listalle mm. ajankulutusta, joka hyökkäyksestä wräppi tai bugiranne.. Miten voi olla että suomalaiset tiimit alentuvat tämmöselle tasolle.. menee hermot noihin pelleihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Millähän niitä maaleja pitäs sitte tehä jos rebounditki kielletty? Ihan oikeessakin lätkässä lyödään tarkotuksella patjoihin niitä kiekkoja että tulee ripareja ja niistä helpompi tehä maaleja. Samantien vois kieltää ne onetimerit siitä maalin edestä, näin veskarin näkökulmasta kumminkin ne kaikkein vittumaisimmat, ok?
 
Ylös Bottom