Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Samaa mieltä. Ja koko kentällisen puolustuspeli on tärkeää. Pieni vaiva tuo ranne omasta mielestä on. Pahempi se wrappi on. Enemmän sylettää nämä kahden hengen "joukkueet" jotka pelaa vaan AI:lle sitä tekopaikkaa.

Totta turiset, itsekin olen sitä mieltä että koko kentän puolustuksella homma hoituu. Silloin ainoa asia mikä jää ärsytttämään on se että kun niitä maalipaikkoja pelissä tulee (ei kaikkia voi puolustaa) niin se on vain vammasen näköistä kun kaikista mahdollisista paikoista veivataan rannetta vaikka tilaa olisi muuhunkin (tuossa oli tuo yksi huomio että läpiajosta tehtiin rannetta - se selittää kaiken).

Ainoastaan tuo loppuosa saa viikset tutisemaan (no ei mulla mitään viiksiä ole mutta) koska mä itse kuulun sellaiseen tiimiin jossa pelaajia on tosi harvoin paikalla (tiiminvaihto tässä mielessä olisi tietysti paikallaan) ja kahden pelaajan pelaajan peleihin joskus vaan ajautuu. Itse kun tykkään pakkia pelata niin kyllä siinä väkisin tulee AI:lle pelattua tekopaikkoja. Että sori vaan. Mullekin tosin kävis sellainen eashl-sääntömuutos että esim. alta kolmen pelaajan pelejä ei suvaittaisi tai jopa viiden. Ja pelit voisi kestää pitempään koska nyt voittojen määrällä, ei pelkästään voitoilla tuntuu oleva enemmän merkitystä noiden huipputiimien pisteytyksen osalta. Ei kaikki pysty tosiaan pelaa niin usein kuin kärkitiimit.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

FCB:ssä ollaan tehty niin, että ei pelata ilman ihmismolaria näitä wräpittäviä tiimejä vastaan. Mielestäni ollut toimiva systeemi.(valitettavasti muutama Suomitiimikin mahtuu tähän bläcklistille)
Myöskään 2pelaajan joukkueita vastaan emme pelaa. Bugirannetta kyllä on vaikea käyttää jos on tiivis puolustus, senpä takia meidän joukkuetta vastaan sitä ei usein nähdä:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aika vaikea lähtee puolustamaan ekaa bugirannetta kun tuli 2vs2 tilanne nopealla avauksella puolustuspäästä pakit oli ihan mukana pelaamassa one timer paikan pois mutta sitten yllättävästi pelaaja kääntyykin loistavalle bugiranne sektorille ja sielä helahtaa ensimmäinen häkki. Seuraavat ~10-15 hyökkäystä tuleekin sitten bugiranne yritystä mutta kaikki saatiin pelattua pois. Yllättäen pakki nouseekin hyökkäyksen kärkeen haistaen hyvän one-timer paikan ja ylärima kilahtaa, samantien vastustajat pyytää botilta kiekon ja se on 2vs1 josta heilahtaa taas vaihteeksi bugiranne, meitä rupesi naurattamaan tommonen pelleily että joka helvetin hyökkäyksestä pitää se bugiranne heilauttaa. Noh otettiinpa sitten itteämme niskasta kiinni ja tasoitettiin 2-2 tilanne. Peli menee jatko-ajalle ja vastustajan bugiranne seppo ottaa jäähyn. Tolpat kilis ja kolis samantien botti saa kiekon ja avaa ''loistavasti'' läpi-ajoon kaverin ja bugiranne heilahtaa :)

Onhan sitä matsia helppo jälkeenpäin spekuloida, esim. että ekassa hyökkyäksessä toinen pakki olisi ottanut bugiranteen pokella mutta ''yleensä'' sitä one-timer paikkaa haetaan. Ja 2-0 maalissa olisi joku voinut jäädä paikkaamaan pakin paikkaa mutta eipä sitä aina muista. Me suhtaudutaan ainakin noihin kahden tiimeihin silleen että ei lähetä pelaamaan laisinkaan. Se on semmosta bottihelvettiä. Tosin eka matsi oli noita bugittajia vastaan joten ei osattu ennakoida tarpeeksi hyvin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Peli menee jatko-ajalle ja vastustajan bugiranne seppo ottaa jäähyn. Tolpat kilis ja kolis samantien botti saa kiekon ja avaa ''loistavasti'' läpi-ajoon kaverin ja bugiranne heilahtaa :)

Hieno tarina, mutta helppo opetus: Elkää pelatko kahden pelaajan jengejä vastaan ja bugittajat mustalle listalle, thats it.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Pelasivat kolmella hyökkääjällä, ja nää bugittajat löytyy kyllä mun seinältä oikein komeilla kehyksillä varustettuna. Mutta nakilla on enempi entä mulla :/
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikä ihme on ongelmana, kun en voi antaa TJ:n oikeuksia vaikka tiimissä on vain 2 TJ:tä? Tulee teksti "Et voi tehdä käyttäjästä kerhon TJ:tä, yritä uudelleen" tjsp

Mitähän pitäisi tehdä. Se toinenkaan ei pysty tähän tehtävään :D Muilla onkelmia?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Viittiskö joku laittaa videomatskua tosta bugirannarista ja wräpistä, ku tuntuu et noita rannareitakin on niin moneen lähtöön:D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikä ihme on ongelmana, kun en voi antaa TJ:n oikeuksia vaikka tiimissä on vain 2 TJ:tä? Tulee teksti "Et voi tehdä käyttäjästä kerhon TJ:tä, yritä uudelleen" tjsp

Mitähän pitäisi tehdä. Se toinenkaan ei pysty tähän tehtävään :D Muilla onkelmia?

Itellä kans käyny tollai.. mulle riitti et Reloggasin psn nii sitte se toimi taas :D
tiijä sitte jos toi EA taas keksiny jtn kivaa -.-
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koitapa netin kautta, ei se pelin kautta pelaajien hallinnointi ole kai koskaan toiminut kovin vahvasti. Ite käytän GM:n valtaa ainoastaan tuolta jengin nettiprofiilisivun kautta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koitapa netin kautta, ei se pelin kautta pelaajien hallinnointi ole kai koskaan toiminut kovin vahvasti. Ite käytän GM:n valtaa ainoastaan tuolta jengin nettiprofiilisivun kautta.

Jahas, kokeilin ja nyt tuli snetään jotain valaisevaa tekstiä "Error: User cannot be promoted to GM as the club has maxed out its GM count."

Wtf? 2 GM liikaa?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Meil on 16 jäsentä ja 4 GM

Niin, onhan meilläkin ollut 4 (vai oliko 6 :D ) GM, mutta nyt vaan 2. Eli tuo varmaan vaikuttaa, että on ollut maksimi määrä managereita. Oisko neuvoo, miten bugi ohitetaan?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nopeasti yllä olevasta päättelin, että siinä voi olla joku minimimäärä pelaajia per manageri sääntö. Esim. jokaista neljää pelaajaa kohden aukeaa yks manageri paikka. EA on ennenkin yllättänyt nokkeluudellaan. :)

Lisäys: niin ja teillä näkyy nyt olevan jäseniä "niin vähän" että yllä oleva vois pitää paikkansa. Muistatko oliko teillä silloin enemmän pelaajia kun oli enemmän managereja. Jos ei, niin sitten tuo vain bugittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nopeasti yllä olevasta päättelin, että siinä voi olla joku minimimäärä pelaajia per manageri sääntö. Esim. jokaista neljää pelaajaa kohden aukeaa yks manageri paikka. EA on ennenkin yllättänyt nokkeluudellaan.

Lisäys: niin ja teillä näkyy nyt olevan jäseniä "niin vähän" että yllä oleva vois pitää paikkansa. Muistatko oliko teillä silloin enemmän pelaajia kun oli enemmän managereja. Jos ei, niin sitten tuo vain bugittaa.

Joo, oli yli 20 pelaajaa silloin. Täytyy siis kutsua lisää pelaajia :) Kiitos neuvosta, toivottavasti toimii!

Perkule, mikä matsi HCK vastaan. Pakit oli kuin muureja ja kun ohi päästiin, niin mikä ihmeen kumiukko siellä veskarina :eek: Ihmisveska siis ja ei yhtäkään lirauttanut selän taakse. Läpiajon otti tyylillä :cool:

Ja se per*****n Salese hinkkaa sitä R1, niin ei hyökkäämään päässy :D Noh, 1-0 oli ihan oikeutettu tulos.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Veikkaan että tuossa jotain muuta on nyt kyllä meneillään, mielestäni pitäisi 5 GM (max) pystyä laittamaan vaikka olisi 5 jäsentäkin vaan. Sisussakin oli aikoinaan 5 GM ja about 12 jäsentä ja mielestäni nuo GM:t laitettiin heti alkuun joten alle kymmenelläkin oli se 5.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Veikkaan että tuossa jotain muuta on nyt kyllä meneillään, mielestäni pitäisi 5 GM (max) pystyä laittamaan vaikka olisi 5 jäsentäkin vaan. Sisussakin oli aikoinaan 5 GM ja about 12 jäsentä ja mielestäni nuo GM:t laitettiin heti alkuun joten alle kymmenelläkin oli se 5.

Huoh! Pitääkö tässä uusi joukkue väsätä? :eek: Hyvin EA hoitaa taas hommansa.
 
Ylös Bottom