Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Väärin. Muutaman pelimiehen henkilökohtasilla taidoilla te vedätte :p huvitti kun pelattiin teitä vastaan ja teidän pakit ei varmaan koskenu kertaakaan kiekkoon hyökkäysalueella :rolleyes:

joo ite huomasin saman, joskus ei tajunnu syöttää ja joskus pakit ei ollu ihan siel mis piti :DD
mut oli hyvät pelit GG
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

joo ite huomasin saman, joskus ei tajunnu syöttää ja joskus pakit ei ollu ihan siel mis piti :DD
mut oli hyvät pelit GG

Juu niin oli. Ihan eri fiilis pelata noita pelejä kun jotain normi eashl pelejä :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jep Jep.. Meidän osalta NHL10 bugit on käsitelty jo aika pitkälle ja itkut itketty. Niin vähäistä on nykyään tuo pelailu normi eshllää, kuhan pidetään virettä yllä EHL:lää varten. Ja johan myökiin niistä on jauhettu ihan tarpeeks, enää ei jaksa kiinnostaa. Ensvuonna sit uudet itkut ja kujeet, EA.n tuntien.

Mutta vielä kerran piti tulla kirjoittamaan tänne, ei sillä että meidän elämä nyt olisi äsken hajonnut käsiin vaan ihan sillä että tässä seurannut tätä viimepäivien keskustelua kuinka HCK:ta vastaan oli wrapitettu niin uskokaa pois että ei se ainakaan sillä lopu että heti ensimmäisestä kunnon hyökkäyksestä laitetaan tuo puolelta toiselle veivausranne häkkiin. Samanlaiinen p*ska maali se on kuin tuo x-wrappikiin. Siitä olisi voinut ranteen vetää ilman veivejä, niinkuin kehoititte sanea tekemään wrapin ilman X-nappulaa.

Että jos täällä haetaan sitä kunnioitusta vastustajaa kohtaan niin hyvä alku olisi ensin itse tehdä samoin ;)

Edit: Muuten olisin antanut asian olla mut nyt oli vaan pakko ottaa kantaa koska valitatte täällä että teitä vastaan on glitchattu tavalla A, niin miksi te voitte itse glitchata muita vastaan tavalla B
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Edit: Muuten olisin antanut asian olla mut nyt oli vaan pakko ottaa kantaa koska valitatte täällä että teitä vastaan on glitchattu tavalla A, niin miksi te voitte itse glitchata muita vastaan tavalla B

Muuten antaisin asian olla, mutta kun kärsin samasta pakko-oireesta. Jäävi olen puhumaan juuri kyseisestä tapauksesta, koska en ole koko peliäkään pelannut piiitkään aikaan, mutta mitä noista bugeista muuten tiedän, niin nuo ranteet ovat hieman tulkinnanvaraisia. X-wrapissa ei ole mitään epäselvää. Siitä olen varma, ettei kukaan HCK:n jannu bugita bugittamisen ilosta, niin kuin jotkut muut. Olen varmaan joskus itsekin muinoin ampunut bugiranteen, siitä tietämättäni. Esimerkiksi tilanteissa, jossa olen lähtenyt haastamaan pakkia, niin väkisin sitä tulee veivailtua vähän miten sattuu...

Lisäksi tuossa aiemmin oli kyse vähän siitäkin, kun kaverit aiemmin olivat väittäneet etteivät bugita. Tämä sitten todistettiin vääräksi ja tämän jälkeen sanottiin vasta "mitä sitten?" ja loppuhuipennus oli sitten kommentti tyyliin "Mitä muuta olisi voinut tehdä kuin bugittaa?". Aiempi väittelyhän olisi päättynyt samantien, kun olisi suoraan myönnetty, että he käyttävät näitä bugeja hyväksi.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kahden pelaajan välistä harhauttelin, joten väkisinkin joutuu hieman veivaamaan. Suurin piirtein oikean B-pisteen ja sen sisäkaaren välistä vedin kiekon etuyläkulmaan rightin puolelta. Ja kyllä vedin mailan taaksen ennen vetoa, että saisin siihen mahdollisimman paljon voimaa. Jos tällaisesta vedosta tullaan tänne itkemään, niin kielletään rannevedot sitten kokonaan. Ei mielestäni millään tavalla verrattavissa x-wrappiin. Sitä paitsi mistään rannevedoista ei täällä HCK:n kaverit ole purnanneet, vaan tuosta x-wrapista. Kuten Raspu tuossa yllä toteaa, ja itsekin olen tässä ketjussa todennut, että rannevedot ovat aika tulkinnanvaraisia, joten niistä on aika turha purnata. X-wrapin kohdalla tulkinnalle ei jää yhtään sijaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eiköhän se niin ole että turha marista nuista bugimaaleista. Laittakaa ihmismoket luukulle ne joilla nämä bugimaalit niin ärsyttää ni ei tartte aina ollla itkemässä. muutenkin 6vs6 pelit ovat tämän pelin parasta antia. oikeastaanhan kaikki maalit bottimokeille on bugimaaleja koska ne on ohjelmoitu juurikin niin että ne reiät löytyy mistä kiekko menee sisään. Tämä oli sitten vain minun kantani asiaan. Jatkakaa :) Niin ja onnea kaikille suomijoukkueille jatkoon EHLssä. Koitetaan pitää pysti edes suomen puolella :D
 
Eiköhän se niin ole että turha marista nuista bugimaaleista. Laittakaa ihmismoket luukulle ne joilla nämä bugimaalit niin ärsyttää ni ei tartte aina ollla itkemässä. muutenkin 6vs6 pelit ovat tämän pelin parasta antia. oikeastaanhan kaikki maalit bottimokeille on bugimaaleja koska ne on ohjelmoitu juurikin niin että ne reiät löytyy mistä kiekko menee sisään. Tämä oli sitten vain minun kantani asiaan. Jatkakaa :) Niin ja onnea kaikille suomijoukkueille jatkoon EHLssä. Koitetaan pitää pysti edes suomen puolella :D
Nuo ihmisveskarit ovat kyllä pelin suola. Valitettavan usein vain, jos itse saat vaikka sen 6 jantteria kasaan, niin vastustajalla on sitä kahta kolmea ihmispelaajaa...
Ja "parhaissa" tapauksessa jotkut joukkueet ovat lähteneet heti aulassa pois, koska eivät pysty bugittamaan, kun meillä on ihmisveskari :D ei voi ymmärtää.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Nuo ihmisveskarit ovat kyllä pelin suola. Valitettavan usein vain, jos itse saat vaikka sen 6 jantteria kasaan, niin vastustajalla on sitä kahta kolmea ihmispelaajaa...
Ja "parhaissa" tapauksessa jotkut joukkueet ovat lähteneet heti aulassa pois, koska eivät pysty bugittamaan, kun meillä on ihmisveskari :D ei voi ymmärtää.

Juu näin kyllä tapahtuu melko usein että pienemmät porukat lähtee luikkiin pakoon ku huomaavat että toisella joukkueella on ihmisveska:D Onhan se nyt paljon mielekkäämpää pelatakkin ihmismokkea vastaan kuin tätä ohjelmoitua robottia.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koskahan EA pistää stopin tuolle, että EASHL peliin voi lähtee hakee vastustajaa kahella miehellä.. Minusta peliin ei pitäs ees päästä pienemmällä jengillä kun 6.. tai sitten olis niin että pääsis kahdella, mutta pelissä ei todellisuudessa silloin olis kun se 2 jannua :D Kuinkahan monet sitä sillon pelais kahdella?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koskahan EA pistää stopin tuolle, että EASHL peliin voi lähtee hakee vastustajaa kahella miehellä..?

Tuskin koskaan. Silloin pelaavien joukkueiden määrä tippuisi rajusti. Jonkinsortin filtteri olisi hyvä, että peli hakisi tietyllä minimipelaajamääräällä olevia joukkueita. Ei luulisi olevan liian hankala rakentaa seuraavaan versioon tuollaista ominaisuutta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei kai siinä EA:n tarvitse tehdä mitään. Sehän on itsestä kiinni, että minkälaisia pelejä sitä suostuu pelaamaan. Me ei olla pelattu juuri muita kuin 5- ja 6vs6:sia tässä sen jälkeen, kun EHL starttasi, ei vaan jaksa katsella sitä touhua enää :) Taitaa NHL siirtyä arkistoitavien pelien hyllylle heti, kun EHL loppuu - ja EHL:n loppu on hyvin lähellä ainakin omalta osaltani, koska sääntöjen puitteissa saa perseillä ihan miten haluaa: OFFICIAL INQUIRIES AND REPORTS TO PS3 TGMA - ConsoleHockey forum
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei kai siinä EA:n tarvitse tehdä mitään. Sehän on itsestä kiinni, että minkälaisia pelejä sitä suostuu pelaamaan. Me ei olla pelattu juuri muita kuin 5- ja 6vs6:sia tässä sen jälkeen, kun EHL starttasi, ei vaan jaksa katsella sitä touhua enää :) Taitaa NHL siirtyä arkistoitavien pelien hyllylle heti, kun EHL loppuu - ja EHL:n loppu on hyvin lähellä ainakin omalta osaltani, koska sääntöjen puitteissa saa perseillä ihan miten haluaa: OFFICIAL INQUIRIES AND REPORTS TO PS3 TGMA - ConsoleHockey forum

Onhan se näinkin, mutta pelejä etsiessä tulee ehkä 20 2-man tiimii ja 1 semmonen jota vastaan viitsii lähtee.. jonkin sortin esto tai edes filtteri olis suotavaa seuraavaan bugikiekkoiluun..
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jep, sitä varten kannattaisi olla jokaisesta suomijengistä yksi tyyppi kaverilistalla, jonka kanssa sopia peleistä keskenään, saapahan kunnon kiekkoa ainakin aina aikaiseksi. Haastetut 6vs6- pelit kun muutenkin toimivat ainakin 80% todennäköisyydellä loppuun saakka hyvin.

Painotan edelleen tuota ideaa #eashl.ps3- kanavan alkutekijöistä... eli kanavahan perustettiin alunperin siksi, että sitä kautta voitaisiin sopia näitä suomijengien välisiä eashl-pelejä paremmin. Kanavalla on tyyliin 3 aktiivista henkilöä, joten homma kusee siinä. Sinne jos suomijengit viitsisivät tulla, ja käyttää, ei tarvitsisi koskaan marista hiljaisista hetkistä 2 hengen tiimejä vastaan :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Koskahan EA pistää stopin tuolle, että EASHL peliin voi lähtee hakee vastustajaa kahella miehellä.. Minusta peliin ei pitäs ees päästä pienemmällä jengillä kun 6.. tai sitten olis niin että pääsis kahdella, mutta pelissä ei todellisuudessa silloin olis kun se 2 jannua :D Kuinkahan monet sitä sillon pelais kahdella?

En muista ehdotinko tuota jo tännekin, mutta tuota peliinmenokoodia voisi jalostaa siten, että vastustajalla olisi aina sama määrä ukkeleita (koska niiku Spineshank sanoi, rajoituksia pelaajamäärään tuskin EA:n toimesta tulee) ja vastaan tulevaa joukkuetta ei mun mielestä tarvitsisi edes näyttää. Play now:n jälkeen valittaisiin pelipaikat ja sit menoksi. Vastustaja selviäisi latausvaiheessa. En tiedä mitkä teillä on ennätykset, mutta kyllä jos itsellä 5-6 jannua on, niin tolkuttoman monta kertaa joutuu siinä "pelinaloitushuoneessa" käydä kattomassa kun mahdolliset vastustajat hakkaa kilpaa ympyrää.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tunnistaako joku forumin jäsenistä itsensä?

<Cursarion> jei
<Cursarion> ite en muista, mutta Moona voi referoida teille jotain hauskaa.
<kermi> ..?
<Mutina> Viime yönä heräsin, kun Roni vaikersi unissaan sanoja "ei" ja "*****". Se tekee sitä useinkin, ja mietin, että raukka näkee jotain ahdistavaa unta. Kysyin sitten itsekin puoliunessa, että mitä...
<Mutina> vastasi edelleen hyvin ahdistuneen kuuloisena puoliksi huutaen: "yks bugi... SE BUGITTAA!!"
<Mutina> hetken se siinä sitä ähisi
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

En muista ehdotinko tuota jo tännekin, mutta tuota peliinmenokoodia voisi jalostaa siten, että vastustajalla olisi aina sama määrä ukkeleita (koska niiku Spineshank sanoi, rajoituksia pelaajamäärään tuskin EA:n toimesta tulee) ja vastaan tulevaa joukkuetta ei mun mielestä tarvitsisi edes näyttää. Play now:n jälkeen valittaisiin pelipaikat ja sit menoksi. Vastustaja selviäisi latausvaiheessa. En tiedä mitkä teillä on ennätykset, mutta kyllä jos itsellä 5-6 jannua on, niin tolkuttoman monta kertaa joutuu siinä "pelinaloitushuoneessa" käydä kattomassa kun mahdolliset vastustajat hakkaa kilpaa ympyrää.

Kai tiesit ettei tilastoja merkitä, jos on alle 2min pelattu, joten jos vastustaja selviäisi vasta siinä, niin voi vielä lähteä pelin aikana pois, jolloin aikaa menisi vielä paljon kauemmin kuin nykyisellä systeemillä.

Ja aika naurettavia ehdotuksia nämä että pitäisi olla 6 pelaajaa, ite en pidä niinkään 6vs6 peleistä, sellasta lagisähläystä se on (toki vaihtelu välillä virkistää). OTP:ssa kaverin kanssa pelataan aina 6 pelaajan maksimirajotuksella eli 3vs3.

Jajoo, en käytä bugeja, mutta tykkään enemmän pitää kiekkoa ja syötellä, kuin jatkuvasta poke checkistä. Lisäksi ihmismaalivahteja vastaan on todella ärsyttävä pelata, kun läpiajoissa tulee aina se sama heittäytyminen, aaarrghh :mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kai tiesit ettei tilastoja merkitä, jos on alle 2min pelattu, joten jos vastustaja selviäisi vasta siinä, niin voi vielä lähteä pelin aikana pois, jolloin aikaa menisi vielä paljon kauemmin kuin nykyisellä systeemillä.

Niimpä niin..montahan kertaa on itsekin tullut vastaan tilanne, että me ollaan isketty maali heti pelin alkuun ja kappas yhteys vastustajaan katkennut ja ei voittoa.

Ja aika naurettavia ehdotuksia nämä että pitäisi olla 6 pelaajaa, ite en pidä niinkään 6vs6 peleistä, sellasta lagisähläystä se on (toki vaihtelu välillä virkistää). OTP:ssa kaverin kanssa pelataan aina 6 pelaajan maksimirajotuksella eli 3vs3.
:

Nämähän on parasta mitä tämä peli voi tarjota? Ei pahemmin kiinnosta pelata botteja vastaan, mutta kun kentällä on pelkästään ihmispelaajia, se on vaan hyvä asia ja tulee yleensä tiukkoja ja hyviä vääntöjä.

Tosiaankin jonkun näköinen filtter olisi tarpeen. Ensinnäkin vähintään kolme pelaajaa tulisi mielestäni olla, että kerhopelin voisi aloittaa. Ja sitten se filtter: Voisi hakea tyyliin 3v3 4v4 5v5 6v6 tai jotenkin tällä systeemillä ja vielä, kun saisi USA filtterin mukaan, niin olisikin tuo homma helmi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Niimpä niin..montahan kertaa on itsekin tullut vastaan tilanne, että me ollaan isketty maali heti pelin alkuun ja kappas yhteys vastustajaan katkennut ja ei voittoa.



Nämähän on parasta mitä tämä peli voi tarjota? Ei pahemmin kiinnosta pelata botteja vastaan, mutta kun kentällä on pelkästään ihmispelaajia, se on vaan hyvä asia ja tulee yleensä tiukkoja ja hyviä vääntöjä.

Samaa mieltä, ja ihmismokea vastaan on mielenkiintoisempi pelaa, kun menee monesta paikkaa vedot, eikä vaan niistä "tietyistä" kohdista kenttää ja ihmis mokella voi olla sijoittautumis virheitä yms.

Ja nyt ku on pelannut 6 vs 6 pelei EHL:ssä (pelit paljon tiukempia ja aidomman oloisia yms.) niin nämä 3 vs 3 matsit alkavat maistua jo puulta, niinpä aattelin ripustaa hokkarit naulaa EHL:n jälkeen NHL10:n osalta. :p

E: Ja itellä ei ole EHL pelit laganneet oikeastaan yhtään..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kai tiesit ettei tilastoja merkitä, jos on alle 2min pelattu, joten jos vastustaja selviäisi vasta siinä, niin voi vielä lähteä pelin aikana pois, jolloin aikaa menisi vielä paljon kauemmin kuin nykyisellä systeemillä....

En tiennyt, kiitos tiedosta. Pitäisi sitten muuttaa että se on heti 3-0, jos katkaisee.

En itsekään ole 6vs6-"pakkopelien" kannalla (jos luet tarkkaan), mutta yhtämonta vastustajaa voisi olla. Silloin myös ne 2henk.-kerhot voisivat pelailla toisiaan vastaan.

Itse toivoisin kiekonpitoon ja syöttelyyn vähän realismia. Yllättävän tiukkoja liikkeitä (=epärealistisia) pystyy tekemään ja jotkut kaverit ovat sellaisia kiekkoimureita, että syötöt pitää ohjata noin 3 metriä ohi kaverista ettei syötöt jää lapaan. Sellaisen hyväksyisin että vaihtoehtona sille että vastustaja saa kiekon suoraan, niin se pomppaisi irtokiekoksi tällaisessa tilanteessa. Realismia siis, kiitos.
 
Ylös Bottom