Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

eFootball - Uuden konsolisukupolven ensiteos

Odotin itsekin kommenttien perusteella jotain ihan muuta, mutta kyllähän tämä heti vähän kovetti. Todella hauskat pari peliä oli.

Joo onhan tämä monella tapaa keskeneräinen ja sisällön määrä ihan onneton joten kritiikin ymmärtää. Jos mainostaisivat tätä demona niin tuskin kovin paljon valitettaisiin. Potentiaalia on kovasti ja toivottavasti saavat pian lisää sisältöä sekä viilattua peliä vielä eheämmäksi. Master leagueta odotellessa tai että saavat edes vähän lisää muokattavuutta perus peleihinkään (pidemmät puoliajat ja vaikeustaso valinnat).
 


Siitäpä YongYean video asiasta. Jälleen kerran täyttä asiaa.

Konamin vastaus on ihan suoraan CD Projectin pelikirjasta:


Mitä ylläoleviin tulee, niin joo siellä voi olla hyviä elementtejä gameplayssa (itse en ole käynnistänyt tätä hirvitystä), mutta onhan tämä pelin julkaisu tässä kunnossa aivan käsittämätön päätös. Samalla tavalla pakotettiin ulos, kuin Cyberpunk aiemmin ja paskamyrsky seurasi välittömästi perässä ja ihan täysin aiheesta.

Edit: Lisään liitteeksi vielä Konamin lupailut aiemmin, jotka siis vain pahentavat tätä julkaisua.
 

Liitetiedostot

  • Konaminlupailut.jpg
    Konaminlupailut.jpg
    93,1 KB · Lukukerrat: 25
Viimeksi muokattu:
Jonain demona tai early accessinahan tämä olisi pitänyt julkaista, niin vastaanotto olisi ollut ihan eri. Nyt "markkinoitiin" valmiina pelinä, mitä ei olla lähelläkään.
 
Jonain demona tai early accessinahan tämä olisi pitänyt julkaista, niin vastaanotto olisi ollut ihan eri. Nyt "markkinoitiin" valmiina pelinä, mitä ei olla lähelläkään.
Tätä ei olisi pitänyt julkaista ollenkaan. Vaan kertoa, että olemme pahoillamme mutta tuote on vielä niin keskeneräinen että siirrämme julkaisua ja ennemmin julkaisemme toimivan tuotteen myöhemmin. Teidän ei tarvitse odottaa enää kauaa.

Mutta valitettavasti Konamin pr osasto on aivan karmea tasoltaan ja lopputulos nyt näkyy tässä.
 
Kolme vuotta peli ollut aivan kuraa ja odotus ollut jostain paremmasta pitkän kehityksen jälkeen ja tässä on tulos? On kyllä totaalisesti kusetettu pes faneja. Mobiilipeli mikä mobiilipeli.

Jos futista tekee mieli pelata niin sanoisin, että kannattaa antaa mahdollisuus uudelle next gen fifalle (HUOM: next gen, ei pc eikä old gen). Gameplay tuntuu tänä vuonna yllättävän paljon "pessimäiseltä".
 
Kolme vuotta peli ollut aivan kuraa ja odotus ollut jostain paremmasta pitkän kehityksen jälkeen ja tässä on tulos? On kyllä totaalisesti kusetettu pes faneja. Mobiilipeli mikä mobiilipeli.

Jos futista tekee mieli pelata niin sanoisin, että kannattaa antaa mahdollisuus uudelle next gen fifalle (HUOM: next gen, ei pc eikä old gen). Gameplay tuntuu tänä vuonna yllättävän paljon "pessimäiseltä".

No sehän kuulostaa lupaavalta..mielestäni FIFAn pelattavuus on ollu aika ärsyttävä aiemmin..
 
Itse olin aikoinaan pessi miehiä mutta fifa sarjan lisenssi ja jokin vaan yhtenä päivänä käänsi pään ja sillä mennään nyt. Harmi tämä nykytilanne kun salaa toivoin että jonakin vuonna pessi räjäyttäisi pankin mutta nyt on aivan kauhee tuo versio
 
Itse olin aikoinaan pessi miehiä mutta fifa sarjan lisenssi ja jokin vaan yhtenä päivänä käänsi pään ja sillä mennään nyt. Harmi tämä nykytilanne kun salaa toivoin että jonakin vuonna pessi räjäyttäisi pankin mutta nyt on aivan kauhee tuo versio
Tekeekö Konami enää yhtään mitään pelaamisen arvoista konsolipelaajille? Ei ilmeisesti. On kyllä melkoiseen alennustilaan ajautunut lapsuusaikojeni suosikkipelifirma. Harmittaa todella paljon! :(
 
Itse olin aikoinaan pessi miehiä mutta fifa sarjan lisenssi ja jokin vaan yhtenä päivänä käänsi pään ja sillä mennään nyt. Harmi tämä nykytilanne kun salaa toivoin että jonakin vuonna pessi räjäyttäisi pankin mutta nyt on aivan kauhee tuo versio
Pessin editori auttoi lisenssien puutteeseen. PS2-aikoina oli helppo nimetä valioliigan seurat oikeiksi jne. Kun Fifa panosti FUT:n, Konami jäi polkemaan paikoilleen. Nyt etumatka on liian suuri kirittäväksi, eikä kahdessa vuodessa tehty pelisarjan täysremppa muuttanut tilannetta.

Kunnon pelin sijaan saimme rikkinäisen demon, jota päivitellään maksullisilla dlc-paketeilla. Offline-pelaaminen lopetettiin. Fifan muokattavat sliderit tekivät peleistä realistisemman oloisen.
 
Jos saisin valita jonkun pessiversion niin ottaisin pes 5 heti asentumaan. Aikanaan tuli pelattua käsittämättömiä tuntimääriä.
 
ihan hirvee peli jos tuota on tehty 2 vuotta niin ei kyllä oo saatu aikaa mitään,pelkään että jää viimeiseksi pes ikinä jos se loppaa pahasti,sitten ei oo kuin fifa enää
 
Miks tää uusin PES on ilmainen?

Eikö pelisarja myy enää kunnolla?
Konamihan on nykyään melkein puhtaasti mobiilipelifirma. Tämä näkyy kaikessa firman tekemisessä. Se entisaikojen Konami on, surullista kyllä, muisto vain. Eikä tuo PES ihan valtavasti tainnut myydäkään ja nyt sitten rahanahne mobiilipeli-Konami hakee enemmän fyrkkaa tällä mobiilipelimallilla.
 
Konamihan on nykyään melkein puhtaasti mobiilipelifirma. Tämä näkyy kaikessa firman tekemisessä. Se entisaikojen Konami on, surullista kyllä, muisto vain. Eikä tuo PES ihan valtavasti tainnut myydäkään ja nyt sitten rahanahne mobiilipeli-Konami hakee enemmän fyrkkaa tällä mobiilipelimallilla.

Onkohan tosta 22-versiosta mihinkään?
 


Se siitä pelistä sitten aikalailla. Eipä kauheasti yllättänyt tämä, kun eilen Konami palautti täysin puskista matchday serverit takaisin päälle eFootball 2021 Season Updateen...
 
Hyvä juttu, tekevät rauhassa. Itse toki tähtäisin julkaisun vasta ensi syksyyn. Tuli sitten laatua tai ei, mutta peli tarvitsee aikaa kehittyä paremmaksi.
 
Ylös Bottom