Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei näy Jumalan ID-korttia. Firefoxilla mennään.
Johtuiskohan tuosta välimerkistä (- viiva). Eli palvelu ei välttämättä tue näinkään "monimutkaisia" erikoismerkkejä.
Omassa PSN-nickissäni on samanlainen viiva, ja hyvin toimii. Vaan liekö tuo PSN-korttipalvelu varsinaisesti enää hengissäkään? Omat tietoni ovat jostain aikojen takaa; näyttää mm. PSN-tasoa 19, vaikka olen oikeasti jo tasolla 23. Voi olla, että jos ei tuota omaa PSN-korttia ole aikanaan luonut, ei se osaa siihen enää linkittääkään.Johtuiskohan tuosta välimerkistä (- viiva). Eli palvelu ei välttämättä tue näinkään "monimutkaisia" erikoismerkkejä.
Omassa PSN-nickissäni on samanlainen viiva, ja hyvin toimii. Vaan liekö tuo PSN-korttipalvelu varsinaisesti enää hengissäkään? Omat tietoni ovat jostain aikojen takaa; näyttää mm. PSN-tasoa 19, vaikka olen oikeasti jo tasolla 23. Voi olla, että jos ei tuota omaa PSN-korttia ole aikanaan luonut, ei se osaa siihen enää linkittääkään.
Mistä sait nuo pois? Aivan turhaan itselläkin näkyy fifa ja nhl alueet, kun en niitä kuitenkaan koskaan tule lukemaan.No sain ne kuitenkin pois.
Mistä sait nuo pois? Aivan turhaan itselläkin näkyy fifa ja nhl alueet, kun en niitä kuitenkaan koskaan tule lukemaan.
Jep. Katsotaan viittiikö tota alkaa säätämään vaikka käytössä kyllä on FF ABP:n kera. Toivottavasti nyt tulisi tuonne piilotettavat uusimmat viestit osioon nämäkin yhteisöt niin saisi piilotettua helposti samalla tavalla kuin Destiny yhteisön. Ja asetukset pysyisi sisäänkirjautuessa muillakin kuin omalla koneellaPiti tarkistaa ensin että saako täällä puhua AdBlockin käytöstä, toisin kuin eräällä "Suomen johtavalla" ATK -foorumilla Tätä ei säännöissä kielletty, joten..
Itsellä Firefox jossa siis AdBlock Plus sekä Elementin piilottaja -lisäosat.
Keskustelualueen etusivulta valkkailee tuon Piilottajan kanssa alueet yksi kerrallaan joita ei halua nähtävän. Lopputulos jotakuinkin tällainen:
Näytä liitetiedosto 14478
Kyllä se toimii, mutta se pitää itse päivittää kirjautumalla tänne: https://secure.eu.playstation.com/psn/mypsn/myportableid/Omassa PSN-nickissäni on samanlainen viiva, ja hyvin toimii. Vaan liekö tuo PSN-korttipalvelu varsinaisesti enää hengissäkään? Omat tietoni ovat jostain aikojen takaa; näyttää mm. PSN-tasoa 19, vaikka olen oikeasti jo tasolla 23. Voi olla, että jos ei tuota omaa PSN-korttia ole aikanaan luonut, ei se osaa siihen enää linkittääkään.
Tiedän, että se pitää itse päivittää, mutta toi sivusto on antanut pelkkää huoltokatkoilmoitusta joka kerta, kun olen sinne yrittänyt mennä. Se on saanut epäilemään, että koko palvelu on kaikessa hiljaisuudessa ajettu alas.Kyllä se toimii, mutta se pitää itse päivittää kirjautumalla tänne: https://secure.eu.playstation.com/psn/mypsn/myportableid/
We apologise that you cannot customise your Portable ID. If you have already chosen your Portable ID avatar and background, you can keep this - however, new users will be given a standard Portable ID to use. Please stay tuned for more information on our Portable ID plans soon.
Nyt on seulan ohi päässyt NHL -yhteisö -> Bugimaalit. Ja kun selailin Käyttäjän ohjauspaneelia, en näe mitään "NHL -yhteisö" -osiota tuolla asetuksista. Mistä tuon voi poistaa!?
Onko tuo yhteisö siirretty jostain vai miksei sitä näy asetuksissa?
Se koko filtteröinti on enemmän ja vähemmän rikki ollut jo pidemmän aikaa. Todennäköisesti vaatii jonkinlaisen tietokantavirkistyksen, jotta siihen päivittyy kaikki nykyiset alueet. Vaan ne osaajat, ne osaajat...Edelleen kysyisin tästä, eli minkäs takia "NHL -yhteisö"-aluetta ei pysty estämään asetuksista? Onko tuohon joku mystinen tekninen este? Eli tuota koko aluetta ei näy tuossa spoilerin takaa löytyvästä pitkästä listasta.
Ok, pelkäsinkin että tää liittyy tähän koodaripulaan. :\Se koko filtteröinti on enemmän ja vähemmän rikki ollut jo pidemmän aikaa. Todennäköisesti vaatii jonkinlaisen tietokantavirkistyksen, jotta siihen päivittyy kaikki nykyiset alueet. Vaan ne osaajat, ne osaajat...
Mikä on pelaajien keski-ikä? Jos 25 ok, jos 30 niin aikuistukaa...
Foorumi toimii mielestäni viimeisimmän muutoksen jälkeen aivan loistavasti eikä sitä mielestäni tarvitsisi muuttaa ollenkaan. Jatkakaa hyvää duunii ja hyvät kesän jatkot.
Nykyinen jaottelu toimii minulle, ja liiallisten ala kategorioiden, sekä ristiin linkittämisien kautta voisi paletti mennä liian sekavaksi.
Minä nyt sanon tämän asian ääneen, jonka me kaikki tiedämme.
PC-peleillä tarkoitin sitä että jos joku peli on vain PC:lle niin siitä ei pitäisi tehdä omaa ketjua, esim. Counter Strike.