Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)
Asioiden uudistaminen uudistamisen ilosta johtaa yleensä vain ongelmiin. Mun mielestä tämä nykyinen foorumijako on hyvä. Tosta jaottelusta tulis ihan hirveä sotku, ja siinä olis aika pirun iso vaiva alkaa vääntämään tollasta. Sit huomataan päivän päästä ettei homma toimi, ohoh.
Joo tosi kiva ... ei uudisteta mitään, minulle kelpaa tämä jne. oletpa väsynyt tapaus.
Konsolifin suurin ongelma on että se yrittää olla kaikille jotain, toiset tykkää sloganeista / toiset ei. Tehän sen päätöksen teette, selkeys pitäisi olla perustelu. Tuosta blogista niin teillä on blogi linkki etusivulla joka ei toimi. Toiseksi taas tämä että jotain peliä ei voi laittaa johonkin kategoriaan koska joku suuttuu, seli, seli, seli
Pelit / Älypelit / Sims / x-ketju
Pelit / Älypelit / Minecraft / x-ketju
Pitäisikö sitten olla jokin mahdollisuus että eri linkeistä ohjautuisi samaan ketjuun:
Pelit / Lapsiperheet / Sims / x-ketju
Pelit / Lapsiperheet / Minecraft / x-ketju
Asioiden uudistaminen uudistamisen ilosta johtaa yleensä vain ongelmiin. Mun mielestä tämä nykyinen foorumijako on hyvä. Tosta jaottelusta tulis ihan hirveä sotku, ja siinä olis aika pirun iso vaiva alkaa vääntämään tollasta. Sit huomataan päivän päästä ettei homma toimi, ohoh.