Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

No eikös tuo nyt ole vähän turhaa? Silloin voitais samalla poistaa kaikki hymiöt. Onhan se turhautuvaa lukea tosi huonosti kirjoitettuja viestejä mutta se että joku valvoo jos sinulla on isoja tai pieniä kirjaimia lauseiden alussa on jo vähän liioteltu.

no eikös sitten olisi vähän sama juttu pisteiden ja muiden välimerkkien kanssa miksi niitäkään sitten tarvitsisi käyttää saati sitten jonkun vahtia kyllähän tälläinenkin on luettavaa ja muutenkin erittäin laadukasta itsensä ilmaisua eikö
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

no eikös sitten olisi vähän sama juttu pisteiden ja muiden välimerkkien kanssa miksi niitäkään sitten tarvitsisi käyttää saati sitten jonkun vahtia kyllähän tälläinenkin on luettavaa ja muutenkin erittäin laadukasta itsensä ilmaisua eikö

Hääh? Pystytkö kääntämään tämän laadukkaan tuotoksen takaisin kirjakielelle, että jaksan lukea sen.

Oli mulla kysymyskin. Kuuluun täälä erääseen klaaniin, mutta en kyllä asetuksistani ole löytänyt miten kyseisen klaanin tunnuksen saisi näkyviin tuohon tietojeni yhteyteen. Olenko vain käsi enkä osaa vai syrjitäänkö minua? <sepakollinenhymiötähänkohtaan>
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

No eikös tuo nyt ole vähän turhaa? Silloin voitais samalla poistaa kaikki hymiöt. Onhan se turhautuvaa lukea tosi huonosti kirjoitettuja viestejä mutta se että joku valvoo jos sinulla on isoja tai pieniä kirjaimia lauseiden alussa on jo vähän liioteltu.
Ei sitä nyt varta vasten tarvitsisi kytätä. Tietokonetta yhtään käyttävällä isojen kirjaimien käyttäminen ei vie tasan tarkkaan yhtään pidempään kuin jättämättä jättäminen :).

Tämä on oikeasti kiitettävän tasokas foorumi. Joitain aivopieruja on tullut myös itse päästettyä lähinnä johtuen siitä, että hyvät tavat ovat muilla palstoilla päässeet unohtamaan. Isojen kirjaimien käyttö on kohteliasta toisia kirjoittajia kohtaan. Lisäksi kaikki takuulla osaavat laittaa ne lauseiden alkuun, todennäköisesti myös erisnimiin. Pilkkusäännöt yms. ovat jo toinen asia.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oli mulla kysymyskin. Kuuluun täälä erääseen klaaniin, mutta en kyllä asetuksistani ole löytänyt miten kyseisen klaanin tunnuksen saisi näkyviin tuohon tietojeni yhteyteen. Olenko vain käsi enkä osaa vai syrjitäänkö minua? <sepakollinenhymiötähänkohtaan>
Oma profiili - Muokkaa tietojasi - Käyttäjänimike.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oma profiili - Muokkaa tietojasi - Käyttäjänimike.

Jees, meikältä kyseinen kohta puuttuukin ja huomasimpa etten kuulukkaan tuohon yhteisöön vaikka luulin kuuluvani. Eikun hakemusta vetään.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Sellaista tuli mieleen, että mielestäni chatti-kieli eli lauseiden jättäminen ilman isoja kirjaimia lauseiden alussa ja erisnimissä voisi olla rangaistavaa. Taso nousisi.
Aina silloin tällöin jaksan noihin reagoida (kuten muuhunkin turhanpäiväiseen täyteviestittelyyn), mutta se on kuin yrittäisi äyskäröidä Itämerta tyhjäksi. Et ole ainoa, jota nyppii viestintä, jota ei ole selkeästi edes tarkoitettu muiden ymmärrettäväksi. Report Post on hyödyllinen ominaisuus, ja huomautuksia puutteellisesta kieliasusta on pyritty lähettelemäänkin.

Nyt on vielä uutena kivana ominaisuutena foorumilla tuo mahdollisuus pakottaa joku käyttäjä lukemaan ja hyväksymään foorumin säännöt. Kaikki tänne viimeisen viikon aikana jotain kirjoittaneet käyttäjät ovat nuo säännöt kertaalleen hyväksyneet. Jos lista ilmestyy myöhemmin uudestaan (ja uudestaan, ja uudestaan) nähtäväksi, niin ilmeisesti joku ylläpidossa ei usko, että ne säännöt on sisäistetty.

Oli mulla kysymyskin. Kuuluun täälä erääseen klaaniin, mutta en kyllä asetuksistani ole löytänyt miten kyseisen klaanin tunnuksen saisi näkyviin tuohon tietojeni yhteyteen.
Käyttäjän OP -> Verkostoituminen | Yhteisöt -> Voit liittyä seuraaviin yhteisöihin (valitse klaani) -> Liity yhteisöön.

Kun liittyminen on hyväksytty, voi käydä uudestaan tuolla samalla Yhteisöt-sivulla ja sieltä alalaidasta valita, minkä yhteisön jäsenyyttä haluat mainostaa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ketjujen otsikoita ei taida "päätasolla" pystyä vaihtamaan muut kuin moderaattorit.

Pakko ihmetellä sen verran taas, mutta kun mä tein sen PS3 ja kotiteatteri ketjun, ekan kerran meni otsikko mäkelään, sitte ku huomasin sen, niin näpsäytin siinä Yleistä keskustelua PS3-konsolista, missä siis näkyy kaikki otsikot, niin näpsäytin kaks kertaa nopeasti samalla rivillä mutta linkistä pois sentin verran niin siihen tuli mahdollisuus vaihtaa otsikkoa, mutta vain kerran sen pystyin tekemään. :o
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Parilla haulla ei ainakaan löytynyt tietoa ketjunavauksista, joten ehdotan esim. bannimisen sijaan ketjunavauskieltoa, mikäli jatkuvaa tykitystä tulee koko ajan (esim. Akke95 Cod4-yhteisössä), olettaen että tuotanto on muuten tarpeeksi asiallista.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitäs ihmeen palkkeja tuolla avatarin yläpuolella äsken vilahtikaan? Enää ei näy.
Jotain testiä?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Liittyy varmaankin tuohon yläpalkkiin ilmestyneeseen vBExperience-tabiin.

Pitääkö noita leveleitä joka paikkaan tunkea? Luulisi taas spämmereiden innostuvan.
Kirjaudu ulos-nappulastakin näkyy vain muutama ensimmäinen kirjain.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Liittyy varmaankin tuohon yläpalkkiin ilmestyneeseen vBExperience-tabiin.

Pitääkö noita leveleitä joka paikkaan tunkea? Luulisi taas spämmereiden innostuvan.

Testailua eikä liity mitenkään postattujen viestien määrään eikä muuhunkaan asiaan joka johtaisi spämmäilyyn. Eikä tule näkyviin kun halutessa jne jne. Itseasiassa ei liity mitenkään nykyisiin asioihin.

Ja ei pitäisi nytkään näkyä ylhäällä, joten asetus ei toimi. No muokkaan sen pois tuolta. Pitäs saada testaus alusta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ja ei pitäisi nytkään näkyä ylhäällä, joten asetus ei toimi. No muokkaan sen pois tuolta. Pitäs saada testaus alusta.
Ei näy enää. Mutta eikös XShavalle ole opetettu, että tuotanto ei ole todellakaan mikään testausympäristö? :D (Okei, meidän tapauksessa ei muuta vaihtoehtoa toistaiseksi taida ollakaan...)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ei näy enää. Mutta eikös XShavalle ole opetettu, että tuotanto ei ole todellakaan mikään testausympäristö? :D (Okei, meidän tapauksessa ei muuta vaihtoehtoa toistaiseksi taida ollakaan...)

Juu ei oikein ole. Harkinnut kyllä toisen softan hommaamista, mutta kun se kirpasee lompakkoa :(
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Liittyykö tämäkin näihin testailuihin vai mihin, mutta kun olin omissa tiedoissa muokkaamassa sukupuolta siitä tuntematon? tai vastaavasta pois, niin ku yritti tallentaa pukkasi virhettä:
A required field called Paikkakunta is missing or has an invalid value.. Eli onko paikkakunnan mainitsemisesta tullut pakollista vai mitä?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Liittyykö tämäkin näihin testailuihin vai mihin, mutta kun olin omissa tiedoissa muokkaamassa sukupuolta siitä tuntematon? tai vastaavasta pois, niin ku yritti tallentaa pukkasi virhettä:
A required field called Paikkakunta is missing or has an invalid value.. Eli onko paikkakunnan mainitsemisesta tullut pakollista vai mitä?


Ei liity testailuihin. On muutettu pakolliseksi kentäksi. Hyötyä kaupankäynnissä kun paikkakunnan näkee.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kun äsken vastasin yhteen topiciin, miksi tuli ilmoitus, että minun pitää hyväksyä foorumin säännöt?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kun äsken vastasin yhteen topiciin, miksi tuli ilmoitus, että minun pitää hyväksyä foorumin säännöt?
Se toiminto laitettiin päälle siksi että kaikki lukisivat foorumin säännöt jotta keskustelut yms. pysyisivät asiallisina.
Tuo ilmoitus tulee vain sen yhden kerran.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Terve

Onko albumeihin tulossa jonkinlaista hakua kuviin, kommentteihin ja kommentoijiin?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tohon kauppapalautteeseen liittyen vielä. Onko noita topiceja mitään järkeä päivitellä enään, kun kaikki tuntuu antavan jo kauppapalautteet tähän uuteen systeemiin? Kyllähän tuonne XO:n ja PS3 Kauppapalautetta topiciin jotain tekstiä ilmestyy, mutta pidemmän päälle onko yleensä kannattavaa pitää noita tuolla, ellei noita pisteitä tulla saamaan jokaiselle käyttäjälle näkyviin.
 
Ylös Bottom