Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Huomenta! Semmoinen ehdotus tuli aamukahvia hörppiessä mieleen että, olisko mahdollista vaihtaa ketjun Creative Fatal1ty Gaming Headset + Delta Sinovoice USB-äänikortti nimi hiukan parempaan muotoon. Varsinkaan kun tuota Delta Sinovoicee ei enää löydy käsittääkseni. Vältyttäisiin suht epämukavien Fatal1tyjen mainonnaltakin. ;)

Ketju voisi olla "Kuulokemikrofonit + USB-äänikortit".

Itse olen sitä mieltä että otsikon voisi muuttaa Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit sillä kyseinen ketju on perustettu nimenomaan ks kuulokkeille mutta ylläpito päättäkööt kumpi on parempi. Ja tuo kuulokkeiden epämukavuus on makuasia sillä itse olen ainakin eri mieltä..
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Itse olen sitä mieltä että otsikon voisi muuttaa Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit sillä kyseinen ketju on perustettu nimenomaan ks kuulokkeille mutta ylläpito päättäkööt kumpi on parempi. Ja tuo kuulokkeiden epämukavuus on makuasia sillä itse olen ainakin eri mieltä..

Joo tuokin on parempi jo. Sori Kain, ei millään muotoa ollut tarkoitus mollata noita kuulokkeita. Esitin oman mielipiteeni niistä pienellä vinkkauksella. Kyl ne ihan buenot on, varsinkin hintaansa nähden. Tuli vaan aina vasen korva kipeeks...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ketjun otsikko on nyt muutettu tuohon muotoon Creative Fatal1ty Gaming Headset + USB-äänikortit.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Joo tuokin on parempi jo. Sori Kain, ei millään muotoa ollut tarkoitus mollata noita kuulokkeita. Esitin oman mielipiteeni niistä pienellä vinkkauksella. Kyl ne ihan buenot on, varsinkin hintaansa nähden. Tuli vaan aina vasen korva kipeeks...

None taken! :) Sulla taitaa olla vaan liian iso vasen korva :D Kyllä itellänikin menee korvat helläksi pitkän pelisession jälkeen mikä kylläkin johtuu siitä että omistan korvikset molemmissa korvissa.

Edit: Thank jou TT!
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pääsivun uutisosiosta palautetta: olisiko mahdollista saada uutisiin jonkinlaisia tageja, jolloin ne siirtyisivät automaattisesti kunkin konsolipuolen etusivulle uutisiin? Tällä hetkellä etusivulla on uutiset PES 2010 -demosta sekä NHL 10:n ja FIFA 10:n videoista, mutta vaikka uutiset koskevat ainakin sekä PS- että Xbox-alustoja, niin uutiset näkyvät vain pääsivulla tai PS-sivulla. Vastaavasti taas myyntitilastot taitavat näkyä vain Xbox-puolella.

Kuka päättää, minkä alustan uutisiin tällaiset multiformaattipelejä koskevat uutiset työnnetään? Miksei niitä saa useampaan uutiskategoriaan? Kuvittelisin tämän olevan teknisesti mahdollista. Onko asiaa mietitty?

Samalla toivoisin, että kaikki kilpailuaiheiset uutiset päätyisivät jokaisen alustan uutissivulle, sillä vaikka pelaankin Xboxilla, osallistuisin silti mielelläni kisoihin, joissa voi voittaa PS3:n.

Jos tästä on keskustelua aiemminkin, niin ei tarvitse vastata uudestaan, mutta linkki vastausviestiin olisi mukava.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miksei niitä saa useampaan uutiskategoriaan? Kuvittelisin tämän olevan teknisesti mahdollista. Onko asiaa mietitty?
Kunpa olisikin teknisesti mahdollista. Vaan kun ei ole. Tuo tulee olemaan murheemme siihen asti, että joskus hamassa tulevaisuudessa teemme totaalisen saittiuudistuksen. Nykyinen KonsoliFIN on pinnan alla rypäs erilaisia saitteja, joilla on erilainen tekninen toteutus jne. eivätkä ne tietystikään ole yhteensopivia. Eli ihan perinteinen clusterfuck.

Nykyisessä ratkaisussa uutisen/jutun saa siis kerrallaan vain yhdelle "alustalle", ja valinnan tekee käytännössä tekstin kirjoittaja. Ja koska uutisemme lähtevät myös Amppareihin, emme voi vaan copy-pasteta samaa uutista eri alueille, koska esim. Amppareiden kannalta ne olisivat kolme eri uutista.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nykyinen KonsoliFIN on pinnan alla rypäs erilaisia saitteja, joilla on erilainen tekninen toteutus jne. eivätkä ne tietystikään ole yhteensopivia. Eli ihan perinteinen clusterfuck.

Nykyisessä ratkaisussa uutisen/jutun saa siis kerrallaan vain yhdelle "alustalle", ja valinnan tekee käytännössä tekstin kirjoittaja.
Selvä juttu. Olen pitkään pitänyt kirjanmerkkini suoraan konsolifin.net/xbox -osoitteeseen, mutta täytynee poistaa tuo loppuosa ja selailla sitten vihreimmät uutiset manuaalisesti. Tuntuu, että jää aika paljon relevanttia lukematta, jos pelkät "oman konsolin" uutiset lukee.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Selvä juttu. Olen pitkään pitänyt kirjanmerkkini suoraan konsolifin.net/xbox -osoitteeseen, mutta täytynee poistaa tuo loppuosa ja selailla sitten vihreimmät uutiset manuaalisesti. Tuntuu, että jää aika paljon relevanttia lukematta, jos pelkät "oman konsolin" uutiset lukee.
Ymmärrän. Tämä on meille vähintään yhtä harmillista kuin teille käyttäjillekin. Edellisen saittiuudistuksen yhteydessä viime vuonna tuota muutosta mietittiin, mutta silloisella koodarimäärällä (n. 1½) suunnittelu, toteutus ja testaus olisi vienyt ihan liian pitkään.

Ei ole helppoa olla harrastelija. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Saisiko työkalun klaanien privaatti-alueelle, jolla voisi suorittaa moderointia alueen sisällä?
En ainakaan mistään ole hallintapaneelia tutkimalla löytänyt moderaattorin työkaluja.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Saisiko työkalun klaanien privaatti-alueelle, jolla voisi suorittaa moderointia alueen sisällä?
En ainakaan mistään ole hallintapaneelia tutkimalla löytänyt moderaattorin työkaluja.

Suurimmassa osassa alueita jäänyt nuo pois, kun oikeudet tehdään Forum managerin kautta. Pitää noi kaikki käydä läpi joku päivä.

Laitoin nyt teidän klaanin alueelle sinulle oikeudet päälle, niin kokeile toimiiko. Ja kokeile myös, toimiiko esim tällä alueella. Etten tehnyt väärin :D
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Laitoin nyt teidän klaanin alueelle sinulle oikeudet päälle, niin kokeile toimiiko. Ja kokeile myös, toimiiko esim tällä alueella. Etten tehnyt väärin :D
Toimii juuri niinkuin pitää, voin suorittaa moderointia vain klaanin omalla alueella.

Kiitokset nopeasta reagoinnista. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Suurimmassa osassa alueita jäänyt nuo pois, kun oikeudet tehdään Forum managerin kautta. Pitää noi kaikki käydä läpi joku päivä.

Laitoin nyt teidän klaanin alueelle sinulle oikeudet päälle, niin kokeile toimiiko. Ja kokeile myös, toimiiko esim tällä alueella. Etten tehnyt väärin :D

Jos on vaan mahdollista, niin pyytäisin myös itselleni noita samoja oikeuksia tuonne oman klaanin alueelle.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitäs helvettiä oikeen blogeissa tapahtuu kun kaikki viimisimmät on jollain Kiinan kielellä? :)

edit: On muuten erikoista tekstiä kun nopeesti käänsin ja lukasin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitäs helvettiä oikeen blogeissa tapahtuu kun kaikki viimisimmät on jollain Kiinan kielellä? :)
Näemmä spammibotti päässyt taas uimaan liiveihin. Tunnus pysyvästi bannittu ja blogientryt poistetaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olen tässä jo pidemmän aikaa miettinyt että voisikohan tuon Yhteenveto verkkokaupoissa asioimisesta-ketjun siirtää tuonne Yhteiset - Muu keskustelu osioon? Tällä hetkellähän ketju on Yleistä keskustelua konsoleista ja peleistä osiossa mutta kyllähän tuolta varmaankin tämänkin foorumin käyttjät tilailevat paljon muutakin kuin pelkästään pelejä tai konsoleita.
Itse olen ainakin joutunut muutamaan otteeseen ihan haku-toiminnon kautta etsimään kyseistä ketjua kun en ole muistanut katsoa tuolta pelipuolelta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miksi NHL 10:lle on kaksi ketjua? Ainakaan 09:lle ei ollut kuin yksi, missä käsiteltiin sekä ennakkomehustelut, että keskustelut itse pelistä, so:confused:
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miksi NHL 10:lle on kaksi ketjua? Ainakaan 09:lle ei ollut kuin yksi, missä käsiteltiin sekä ennakkomehustelut, että keskustelut itse pelistä, so:confused:
Jottei itse pelistä tietoa tai keskustelua etsivä joutuisi plaraamaan 60+ sivua juurikin tuota ennakkokohinaa. Näin on menetelty monen muunkin suositun pelin kanssa viime aikoina, ja tapa oletettavasti myös tulee jatkumaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Miten saan sellaisen linkin, joka näyttää vain yhden postauksen. Eli jos haluaisin vaikka tuolta PS3-pelini ketjusta linkin pelkästään omaan vastaukseen. Jos siitä oman postauksen oikeasta yläkulmasta painaa, niin aukeaa ketju siitä postauksesta eteenpäin. Sehän varmaan onnistuu helposti kun tietäisi vaan mitä kirjoittaa tuohon osoitekenttään, mutta kun en niin hyvin hanskaa tätä foorumisoftaa. Eli tähän tyyliin haluaisin: Yksittäinen viesti moblie-review sivustolla.
 
Ylös Bottom