Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tuossa yläpuolellahan tuota jo näköjään käydään. Eli toivottavasti saatte isot fyrkat noista flash-mainoksista, koska ainakin vitutus-asteen ne nostaa aina ylös. Tietysti vielä tosiaan autoplay ja äänet täysillä.

Itse olen ainakin kokeillut väistellä mainoksia menemällä suoraan konsolifin.net/bbs- sivustolle, jolloin mainoksia ei tule. Toki tässäkin on huonot puolensa, eli en näe päivän otsikoita etusivulta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Asiasta pikkuhousuihin/stringeihin ihan kunkin mieltymyksen mukaan, mutta saiskohan tuota keskusteluboardin kelloa oikeaan aikaan, kun nyt kellon siirtämisen jälkeen se näyttää olevan vähän metsässä ja jostain syystä se "jotenkin vähän häiritsee"? Taisi se olla vuosi sittenkin samalla lailla väärässä ajassa, mutta tuli nyt mieleen näin perfektionistina, jotta saiskohan sitä kuntoon...

Edit: Jaa nyt se näyttääkin olevan kirjautumisen jälkeen oikein, eli näyttää, että tämä viesti tuli klo 11:XX eikä 12:XX, kuten kello välillä näyttää kun ei ole kirjautuneena, peräti kummallista...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Jokohan se on korjattu meinaan kyllä ainakin mulla näyttää oikeata aikaa...
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Asiasta pikkuhousuihin/stringeihin ihan kunkin mieltymyksen mukaan, mutta saiskohan tuota keskusteluboardin kelloa oikeaan aikaan, kun nyt kellon siirtämisen jälkeen se näyttää olevan vähän metsässä ja jostain syystä se "jotenkin vähän häiritsee"? Taisi se olla vuosi sittenkin samalla lailla väärässä ajassa, mutta tuli nyt mieleen näin perfektionistina, jotta saiskohan sitä kuntoon...

Edit: Jaa nyt se näyttääkin olevan kirjautumisen jälkeen oikein, eli näyttää, että tämä viesti tuli klo 11:XX eikä 12:XX, kuten kello välillä näyttää kun ei ole kirjautuneena, peräti kummallista...

En itseasiassa tiedä, mistä johtuu että kun ei ole kirjaantunut, niin kello näyttää GMT +3. Asetuksissa on kyllä GMT +2, enkä toista kohtaa löydä, mikä tuohon vaikuttaisi.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

En itseasiassa tiedä, mistä johtuu että kun ei ole kirjaantunut, niin kello näyttää GMT +3. Asetuksissa on kyllä GMT +2, enkä toista kohtaa löydä, mikä tuohon vaikuttaisi.

Veikkaisin, että kirjautuneella käyttäjällä on kesä- ja talviaika-asetukset automaattisesti olemassa, mutta kirjautumattomalla ei ole. Jostain syystä foorumi näyttää oletuksena kesäaikaa, joka on GMT+3. Ehkä sieltä löytyy jokin "daylight savings time" asetus jostain?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Jos se on manuaalinen "kesäaika päälle" asetus, niin sitten se pitää ottaa pois päältä että pääsee normaali- eli talviaikaan.


Nyt hävettää, pitäs myös lukea otsikkoa pidemmälle :D

If Daylight Savings Time is currently in effect for the above time zone, enable this option so that guests will see the correct times on posts and events. This has no effect on registered users as they control their DST options in the User CP.

eli nyt "korjattu"
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Myönnän, en jaksa selata triidiä läpi tällä kertaa, mutta: Olisiko minulla mahdollisuus saada oikeudet triidien/viestien poistamiseen tuonne deathRun privafoorumille? Liideri kun kerran kyseisessä tiimissä olen. :) Tällä hetkellä käsittääkseni vain JayAr omistaa oikeudet moiseen.
Mun puolesta kaikille privafoorumin jäsenille saa antaa oikeudet, mutta pääasia olisi, että ainakin meikäläinen saisi ne.

Tänks pänks.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tällä hetkellä käsittääkseni vain JayAr omistaa oikeudet moiseen.
Pyydä JayAr:ia laittamaan vaikka mulle postia niin laitetaan hommaa eteenpäin.

Itse-itselleen oikeuksia pyytävän kanssa ei pidä lähteä höntyilemään. ;)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pyydä JayAr:ia laittamaan vaikka mulle postia niin laitetaan hommaa eteenpäin.

Itse-itselleen oikeuksia pyytävän kanssa ei pidä lähteä höntyilemään. ;)

Hmm okei, pyydän. Vaikka hieman erikoiselta kuulostaa että itse liiderin pitää pyytää memberiä laittamaan oikeushakemukset eteenpäin. :D

e: Tai no jaa ymmärtäähän tuon, kun täällä noita laddereita/rostereita ei missään ole näkyvillä. (:
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitäs tässä tapahtus kun yritin muokata viestiäni. Ekana meni kirjotus tilaan mutta kun yritin pistiä viestiä tuli tälläinen:
Invalid Viesti specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
Ja ketjussa näkys viestini alkuperäisessä muodossa. Yritin painaa muokkaa-nappia niin tuli taas suoraan tuo teksti.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitäs tässä tapahtus kun yritin muokata viestiäni. Ekana meni kirjotus tilaan mutta kun yritin pistiä viestiä tuli tälläinen:
Ja ketjussa näkys viestini alkuperäisessä muodossa. Yritin painaa muokkaa-nappia niin tuli taas suoraan tuo teksti.

Pelilehti-ketjussa? Eipä näy, koska TT-2k oli sen ehtinyt poistamaan turhana postauksena, selaimesi cookiet vain kikkailevat. Yritit siis muokata jo olematonta viestiä, mikä ei ole mahdollista.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ihan jees, että pelin keskustelua rikotaan sopiviin ketjuihin, mutta voisiko etusivulle silti päästää vaan ne "tärkeimmät" keskustelut, eli pelin pääketjun? Pääketjussa sitten neuvottaisiin oikeisiin ketjuihin, jos on tarvis.

Hieman pistää nimittäin hatuttamaan tällainen:

mw2liikaa.jpg
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pelilehti-ketjussa? Eipä näy, koska TT-2k oli sen ehtinyt poistamaan turhana postauksena, selaimesi cookiet vain kikkailevat. Yritit siis muokata jo olematonta viestiä, mikä ei ole mahdollista.

Ok tajusin itekkin että viesti oli aika turha ja siksi aikosin parantaa sitä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt kyllä ihan varmasti mainos bugittaa, ensimmäisen kerran näkyi eilen illlalla, sitten toisen kerran keskiyön jälkeen, ja nyt taas uudestaan aamulla. Ellei ole päätetty että nuohan ovat niin ihania että kelpaa näyttää pari kertaa päivässä?
 
Ylös Bottom