Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Koska ne koetaan hyvin ärsyttäviksi.Miksei tänne sallita allekirjoitukseen kuvaa?
Koska ne koetaan hyvin ärsyttäviksi.
Ai että osaakin tuo avatar olla ärsyttävä.
Periaatteessa pitäisi, mutta meillä ei ole mitään keinoa pakottaa olemassaolevia allekirjoituksia koon 1 fontille. Sen vuoksi myös koolla 2 olevia allekirjoituksia näkee.Eikös noiden sigujenkin pitänyt olla jonkun säännön mukaan pienimmällä mahdollisella fontilla?
Useimmille allekirjoituksille tuskin on fonttikokoa sen kummemmin viitsitty edes määritellä, joten kyllä niistä valtaosan saisi helposti ykköskokoisiksi ihan CSS:llä mutta juu, eipä tuo ole koskaan häirinnyt ja mitä kuvasigulinjaan tulee, hyvä vain että näin on - vähemmän tosiaan skrollattavaa, erityisesti kosolti vähemmän ladattavaa ja jo ihan noin peruslähtökohtaisesti isommat allekirjoitukset kuin niitä edeltävät viestit ovat syvältäPeriaatteessa pitäisi, mutta meillä ei ole mitään keinoa pakottaa olemassaolevia allekirjoituksia koon 1 fontille. Sen vuoksi myös koolla 2 olevia allekirjoituksia näkee.
Pitäisikö tuon Lightweight -teeman nyt siis toimia puhelimella?
Onko suunnitelmia mobiilipuolen kehttämiseksi, yhä useampi foorumilla tuntuu käyttävän aikaa mobiilipelien parissa. Tason noustessa huomaa pelaavansa mobiilipelejä myös kotona, ei pelkästään hotellihuoneessa.
Odotan innolla, jos mobiilipuoli päivittyisi tai saataisiin jotenkuten raiteille...
Ei kannata odottaa valmista, vaan ryhtyä toimeen itse! KonsoliFIN on harrastajien ylläpitämä saitti, ilman leipätoimittajia. Jos eilen meistä tehtiin ohjaimia, tänään voimme olla toimittajia ja jakaa omat kokemukset mobiilipeleistä ja -alasta ylipäätänsä. Rohkeasti vain mukaan!
Kyllä, valmiina ollaan...kunhan tiedän mistä aloittaa.
Mun "nörttivitsillä" ja eri väreillä höystetty normifontillinen sigi varmaan luo suurta vitutusta TT-2k:llePeriaatteessa pitäisi, mutta meillä ei ole mitään keinoa pakottaa olemassaolevia allekirjoituksia koon 1 fontille. Sen vuoksi myös koolla 2 olevia allekirjoituksia näkee.
Ei kannata odottaa valmista, vaan ryhtyä toimeen itse! KonsoliFIN on harrastajien ylläpitämä saitti, ilman leipätoimittajia. Jos eilen meistä tehtiin ohjaimia, tänään voimme olla toimittajia ja jakaa omat kokemukset mobiilipeleistä ja -alasta ylipäätänsä. Rohkeasti vain mukaan!