Ei-niin-realistiset ajopelit

iNdo

Member
Vastaus: Ei-niin-realistiset ajopelit

Enkä minä ole nähnyt yhtään ihmistä jolle VR saisi aikaan huonon olon. Jos juuri sinun vattasi ei jotain kestä, ei tarkoita että se olisi normi.
 

Omenanraato

Well-Known Member
Vastaus: Ei-niin-realistiset ajopelit

Enkä minä ole nähnyt yhtään ihmistä jolle VR saisi aikaan huonon olon. Jos juuri sinun vattasi ei jotain kestä, ei tarkoita että se olisi normi.
No esim tietyt tahot jättivät DriveClub VR:n arvostelematta, kun ei löytynyt pelaajaa joka olisi pystynyt pelaamaan tarpeeksi pitkään ilman huonoa oloa, tämä näyttää moninverroin pahemmalta.

Tietynlainen liike saa huonon olon suurimmalle osalle käyttäjistä ja se ei ole mikään vähemmistö, vaan taitaa olla jopa enemmistö tai ainakin fifty fifty... Sen vuoksi haluaisin nähdä niiltä henkilöiltä myös kommentointia asian suhteen.

Rigs on myös hyvä esimerkki jossa pari striimiä on jouduttu lopettamaan kesken isommilta pelisivustoilta, kosla huono olo on niin rajua.
 
Vastaus: Ei-niin-realistiset ajopelit

Nyt maltoin minäkin ostaa Trackmania Turbon, kun sen sai Storesta 16 eurolla. Siitä huolimatta tämä oli ensimmäinen kerta, kun Ubisoft tuntui huijanneen minulta rahat. Tykkäsin kyllä kovasti betasta, mutta sen radat olivatkin aivan toista maata kuin suuri osa kampanjan radoista. Valkoisen sarjan ja varsinkin Canyon Grand Drift -radat ovat leveitä, ja niissä tuntui mahtavalta driftata kaasu pohjassa ajolinjoja hioen. Muut radat taas ovat niin kapeita, ettei mistään ajolinjoista voi edes puhua: ajo mutkaan on joko täydellinen suoritus tai törmäys, joka yleensä pilaa suorituksen. Ärsyttävin piirre on kuitenkin se, että hyppyreissä on pakko osua sentilleen keskelle, tai auto lentää kymmenen voltin kautta jorpakkoon. Toisinaan ajaminen tuntuu enemmän tarkkuusammunnalta kuin ratin kääntelyltä.

Kullakin ympäristöllä on luultavasti omat kannattajansa, mutta minä tykkään ehdottomasti perinteisistä asvalttiradoista. Valley Down & Dirty -ratoja vihaan yli kaiken, koska rantakirppu kääntyy liian herkästi ja reagoi eri maalajeihin kuinka sattuu. Jarruttaminen hietikossa on toivotonta touhua. Olen nyt hankkinut hopemitalit kaikista valkoisen ja vihreän sarjan radoista, enkä usko, että meno muuttuu ainakaan vähemmän turhauttavaksi. Ehkä kannattaisi suosiolla keskittyä hyviin ratoihin ja tyytyä maastoradoilla pronssiin? Trials Fusion on joka tapauksessa kovin ajopeli, jossa kilpaillaan kelloa vastaan.
 

Ac3way

Well-Known Member
Vastaus: Ei-niin-realistiset ajopelit

Olen samaa mieltä. Ne kampanjan alkupään radat on hauskoja ja haastavia, joissa voi hinkata omia ajolinjoja vaikka kuinka kauan. Aikanopeasti radat menee liian vaikeaksi ja vaatii monta resettiä vain selviätäkseen niistä läpi. Teet pienenkin virheen 1min 30 sek ajon aikana ja se yritys meni siinä, sen jälkeen vaan turhauttaa ja on vihainen pelille.

Trials Fusion on kieltämättä erinomaimen peli tässä genressä. Vaikka en siinä päässyt niitä kaikkein vaikeimpia kenttiä läpi niin silti niitäkin oli hauska yrittää, aina tuli vain se 30 min aikaraja kentässä vastaan.

Trackmania Turbon beta ja kokoversion ensimmäiset 20h offlinessa ja onlinessa olivat hauskaa, sen jälkeen peliin ei oikeastaan ole edes halunnut koskea. Ja pelasin kuitenkin Trackmania Valleyta PC:llä sen 60h ilomielin, joten pelisarja oli vähän jo ennestään tuttu.

E. Trackmania Turbossa pidän eniten Canyonista, se driftaaminen on aika hauskaa.
 

Rutabaga

Member
Vastaus: Ei-niin-realistiset ajopelit

[video=youtube;VzY6YboYWIM]https://www.youtube.com/watch?v=VzY6YboYWIM[/video]

No tällainenkin sattui vahingossa eteen Plegen Storen tulevissa peleissä.
Ei varmaankaan tarvitse hengitystä pidätellä tämän kanssa, laatu on valahtanut kuin haljenneesta öljypohjasta Bugbearin lähdön jälkeen. Pahus vain, kun tämä olisi juuri sellainen peli mikä sopisi tähän hätään.
 

Omenanraato

Well-Known Member
Vastaus: Ei-niin-realistiset ajopelit

Yllättävän hyvältähän toi kyllä näyttää, kun vertaa siihen mitkä odotukset oli tästä kuullessa joku aika takaperin.
 

Bandicoot

Well-Known Member
Vastaus: Ei-niin-realistiset ajopelit

No tällainenkin sattui vahingossa eteen Plegen Storen tulevissa peleissä.
Ei varmaankaan tarvitse hengitystä pidätellä tämän kanssa, laatu on valahtanut kuin haljenneesta öljypohjasta Bugbearin lähdön jälkeen. Pahus vain, kun tämä olisi juuri sellainen peli mikä sopisi tähän hätään.
Juu saman huomasin joku aika sitten. Bugbearin Wreckfestiä on rahoitettu pariin otteeseen ja odotus PS4-versiosta on kova. Mutta koska se projekti kestää, niin raapasinpas sitten tämän ostoskorin kautta ennakkotilaukseen. Hinta oli ennakko-ostossa kerrankin selkeästi halvempi kuin normihinta, niin se vahvisti ostopäätöksen ennen arvosteluja. Ja eihän tämä nyt mitään huippuarvosteluja luultavasti tule saamaan, mutta samapa tuo, romuralli on aina kivaa :)
 

käkikotka

Active Member
Namcon MotoGP-sarja ei ollu niin realistinen..sitä oli helppo ohjata ja huippusäädöillä tuli joka luokassa maailmanmestaruus!

Mutta hauska se oli,varsinkin se 4-versio..
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Grid sarja tekee paluun ja en nyt tiedä onko tämä Grid 3 vai sarjan reebootti vai mitä mutta onpahan tulossa 10.9. ultimate versio ja 13.9 normi versio.

Key Features

  • Over 70 of the Most Iconic Cars Ever Raced– Race the greats, both current and classic, across a huge array of vehicle classes. Modern greats such as the Porsche 911 RSR and Ferrari 488 GTE in the GT class to classics including the Ford GT40 and Pontiac Firebird Modified are all available to race to their limits.
    • Classes:
      • Touring Cars (TC-1, Super Tourers, TC-2, Classic Touring)
      • Stock Cars (Muscle, Pro Trucks, Oval Stocks)
      • Tuner Cars (Modified, Super Modified, World Time Attack)
      • GT Cars (Classic GT, GT Group 1, GT Group 2, Historic)
      • Formula J o Prototype
      • Group 7 Specials
  • 12 Incredible Racing Locations– Compete in intense wheel-to-wheel races on iconic city streets, world-famous circuits, and beautiful point-topoints, featuring Havana, Shanghai, Brands Hatch, Indianapolis, and many more, with multiple routes at each location and varied time of day and weather conditions:
    • China – Zhejiang Circuit, Shanghai, Circuit, Street Track
    • Malaysia – Sepang International, Circuit, Circuit
    • Japan – Okutama, Circuit
    • United Kingdom – Brands Hatch, Silverstone Circuit, Circuit, Circuit
    • Spain – Barcelona, Street Track
    • United States – San Francisco, Indianapolis, Crescent Valley (fictional), Street Track, Circuit, Circuit
    • Cuba – Havana, Street Track
    • Australia – Sydney Motorsport Park, Circuit
  • Create Your Story, Define Your Legacy – Choose from six main career paths all leading to the GRIDWorld Series, plus additional Showdown events.
    • Touring
    • Stock
    • Tuner
    • GT
    • Invitational
    • The Fernando Alonso Challenge
  • The Fernando Alonso Challenge – One of the most successful racing drivers of the modern era across F1, Endurance, and Stock racing, Fernando Alonso joins GRID as Race Consultant and his Renault R26 car features in-game. Complete his challenges and earn the right to race Alonso himself.
  • Six Exciting Race Types– Challenge yourself across various modes in-game, as well as an event / race creator:
    • Racing – Traditional race mode with grid starts and chequered flag finish.
    • Oval Racing – Rolling start, with set number of laps.
    • Time Trial – Single car on track / circuit against the clock.
    • Time Attack – Multiple cars on track / circuit, staggered start against the clock.
    • Skirmish – Players can test drive their cars, or have fun racing with friends whilst waiting for multiplayer sessions.
    • Hot Lap – Improve your grid position ahead of a race by posting the fastest lap time.
  • Racecraft – An innovative moment-to-moment scoring system that rewards players for technical, skillful, or brave racing. Players can earn points from teammates, rivals and nemesis drivers to improve their score both offline and online.
  • Impactful Damage Systems – Affecting both players and AI racers, GRID’s damage builds on Codemasters’ class-leading damage system to visually and mechanically change your race. Damage will affect visuals as well as handling, with potential for terminal damage.
  • Player Progression – Earn experience through racing and Racecraft to level up and receive rewards. Players get rewarded with Prestige, Player Cards, new team-mates and achievements throughout.
  • Get Competitive Online – Race in either Quick Match or use the online event creator and take your racing to the next level, either in a public game or with friends in private races.

Ultimate Edition

  • Main Game
  • Season 1 (Hypercar Track Day Pack)
  • Season 2 (Racing Hatch Track Day Pack)
  • Season 3 (GT Track Day Pack)
  • Porsche 911 RSR
  • Grid Edition Aston Martin Vantage GT4
  • Grid Edition Pontiac Firebird Modified
  • Grid Edition Chevrolet Corvette C7.R
  • Grid Edition Mitsubishi Lancer Evolution VI Time Attack
  • Grid Edition Renault R26
  • Player Cards
  • Player Banners
  • Unique Liveries
  • VIP Status


EDIT: Pelikuvaa.

 
Viimeksi muokattu:

Doctor Pepper

Active Member
Grid onkin sellainen peli, jota odotan tosi kovasti. Avoimen maailman kaahailut ovat hauskoja, mutta radoilla kisailun jännitykseen ja uramoodin tiiviiseen tunnelmaan ei niissä ole päästy. Gridit olivat sieltä simcaden haastavammasta päästä ja tuo uusi vaikuttaa suoralta jatko-osalta. Luvassa on siis varmaankin haastavaa ja näyttävää kisailua. Codemasters osaa tehdä fysiikat ja ajomallit siihen kuntoon, että tuskin mitään suurta pettymystä tulee ajettavuudesta. Ainoa pelko on, riittääkö resurssit tekemään nykymittapuun tasoista haastajaa Forza-sarjalle. Todennäköisesti ostan joka tapauksessa.
 

MAINOS

Ylös Bottom