Solid Snake
Active Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Vika löytyi. Uudelleenkalibroituani näönparantimet maailma kirkastui huomattavasti (saman tien tuli mieleen antaa tyttöystävälle lähdöt).
Tuttu tunne!

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Vika löytyi. Uudelleenkalibroituani näönparantimet maailma kirkastui huomattavasti (saman tien tuli mieleen antaa tyttöystävälle lähdöt).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ai niinkun MIB:ssä.
Aurinko valtava? mulle jo Rovaniemi on niin käsittämättömän iso, ettei pysty ymmärtämään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Jo pelkästään aurinko on aivan valtava, mutta kun rupeaa ajattelemaan aurinkokuntaa, galaksia jne.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Minä uskon vieläkin reikäjuustoteoriaani.
Eli maailmankaikkeus on kuin reikäjuusto. Reiät sen sisällä ovat universumeja. Itse juusto on ei-mitään. Toisesta universumista ei pääse toiseen muuta kuin niiden laajentuessa niin paljon, että niiden välille syntyy aukko (mustasta aukosta taidetaan puhua galaxien kohdalla). Mutta jos tämä teoria toimii galaxeilla, miksei maailmankaikkeuksilla? Lääniähän tuolla riittää.
Oh shit! Paljastuttiin!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Totta kai elämä on illuusiota, jonka ihmisten mielet vain luovat. Tai oikeammin maailma on luotu vain minun ympärilleni ja te muut olette vain "sivuhahmoja", jotka täydentävät maailman kuvaani. Ja koko ajan te seuraatte toimiani![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
Taikka, mihin avaruus loppuu? Täytyyhän sen johonkin loppua! Tuleeko siinä vaan jokin seinä vastaan vai putooko siinä jonnekkin hevonhelv*ttiin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
Oh shit! Paljastuttiin!
![]()
Olet se päähenkilö.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Truman Show. Tuo on jo liikaa. Voin kyllä luvata että en ole sivuhenkilö... vai voinko?
Tuota minäkin olen miettinyt. Tai siis silleen, että jos matkaa avaruudessa tarpeeksi pitkälle, palaa joskus lähtöpaikkaansa...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Jos maailman kaikkeus olisi semmoinen että... Lähtis menemään suoraan eteepäi pohjoisnavalta tulisi joskus etelänavalle? Siis avaruudessa tajusitteko mitä tarkoitin?