m_vierimaa
Well-Known Member
Witcher3:ssa liian vaikeiden vihujen tunnistaminen oli toteutettu hyvin laittamalla pääkallomerkki niiden vihollisten päälle joiden level oli ihan liian korkea pelaajalle. Tokihan se olisi hyvin souls-maista jos vaikeuden huomaa vasta eka lyönnistä. 
Kun aiemmin oli jo puhetta Dark Soulssin helpoimmasta bossista, pinwheelistä, lukaisin sellaisenkin teorian, että pinwheel on siksikin helppo, että katakombeihin on mahdollista päästä suoraan aloituspaikasta, joten kaikkein hurjimmat yrittäjät palkitaan sitten siedettävällä bossilla. Ihan mahdollinen teoria kyllä.

Kun aiemmin oli jo puhetta Dark Soulssin helpoimmasta bossista, pinwheelistä, lukaisin sellaisenkin teorian, että pinwheel on siksikin helppo, että katakombeihin on mahdollista päästä suoraan aloituspaikasta, joten kaikkein hurjimmat yrittäjät palkitaan sitten siedettävällä bossilla. Ihan mahdollinen teoria kyllä.