Ippenator
Well-Known Member
No jos peli on kuitenkin itse pelinä aivan loistava, niin itse pidän kyllä varsin naurettavana kultasilmäilynä jotain optimointiin takertumista. Näin ovat kyllä todenneet ammattiarvostelijatkin pelin saamien arvostelujen pohjalta, joten en taida sittenkään olla aivan metsässä ajatusteni kanssa. Pointtini oli myöskin se, että touhu on tällaisena jatkunut jo niin pitkään kaikkien isojen pelien osalta, että on suorastaan aika huvittavaa odottaa joka kerta uusien pelien kohdalla, että ne olisivat täysin valmiita julkaisussaan.Joo ei pysty kyllä olemaan Ippen kanssa nyt samaa mieltä millään. Vähä niinku pelaajan pitäisi vaan hyväksyä paska optimointi ja bugiset julkaisut Cyberpunkin tyyliin. Tottakai bugeja on noin valtavissa peleissä aina jonkin verran, eikä täysin bugitonta peliä varmasti olekkaan mutta raja kuitenkin sillä kuinka isoja ja kuinka paljon bugeja ja suoritusongelmia saa olla, eikä noita todellakaan tarvitse vain hyväksyä. Ja hyvä, että BF pelaajat on noussut barrikaadeille tässä asiassa ja ilmaissut aika vahvasti, että tommonen paskan julkaisu ei ole millään tavalla hyväksyttävää.
Mutta eipä sillä jännä nähdä kuinka suurista optimointiongelmista on day one patchin jälkeen kyse tämän pelin kohdalla. SkillUpin mukaan kuitenkin varsin bugiton peli noin muuten.
Saa sitä toki juu odottaa vaikka kuuta nousevaksi juustotarjottimelleen, mutta edelleenkin, jos ei halua jatkuvasti pettyä, niin sitten varmaan kannattaa jättää näiden AAA-pelien ostaminen julkaisussa. Ostaa ne sitten aikanaan valmiimpina tuotteina halvemmalla ja pääsee samalla edes jotenkin asiaan vaikuttamaan lompakolla äänestämällä. Mutta sillä, että asiasta ruikutetaan nettipalstoille joka kerta uuden pelin ilmestyessä ja pelit sitten kuitenkin ostetaan aina kiltisti täyteen hintaan julkkarissa, ei ole kyllä mitään merkitystä kyseisen suuntauksen muuttumiseksi. Lähinnä huvittaa se angstaus, kun ei itse sitten kuitenkaan tehdä yhtään mitään sen eteen mistä ollaan niin kovin tyytymättömiä.
Viimeksi muokattu: