Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elder Scrolls IV: Oblivion [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion [PS3]

Löytyi muuten tuossa eilen yksisarvinen. Ratsastin sillä sinne Knights of the Ninen "baseen" ja kun nousin ratsailta, kaksi kaveriani hyökkää sen yksisarvisen kimppuun. Noh tämä tappaa molemmat yhdellä polkaisulla, ja kummatkin lentävät komean näköisesti ja ilmavasti. :P Myöskin vihuja vastaan yksisarvinen osoittautui hyödylliseksi, sillä on aika mukavasti HP:ta ja tekeepä tosiaan aika paljon damagea.

Harmi vaan että hukkasin sen, kun menin luolaan seikkailemaan. Ja tosiaan se ero myös hevoseen verrattuna yksisarvisella että hevonenhan on paikallaan kunnes vihu lyö sitä. Yksisarvinen taas hyökkää heti kun nousen ratsailta jos se näkee vihun. :eek: Harmi tosiaan että menin hukkaamaan sen.

Itse näytin ilkeälle yksisarviselleni kuinka terävä miekan teräni oikein onkaan. Ikävä kertoa myös että se on yksi pelin questeista tappaa kyseinen hevonen. Mutta tämä menee vähän jo spoilerien paikkeille ja parempi jatkaa keskustelua vinkkeihin tarkoitetussa thriidissä

Viper7 sanoi:
Itse näytin ilkeälle yksisarviselleni kuinka terävä miekan teräni oikein onkaan. Ikävä kertoa myös että se on yksi pelin questeista tappaa kyseinen hevonen. Mutta tämä menee vähän jo spoilerien paikkeille ja parempi jatkaa keskustelua vinkkeihin tarkoitetussa thriidissä

Heh, minulle eivät metsäneläimet tee mitään, olen Divine Crusader. :P Miksi joku niin hyödyllinen pitäisi tappaa? Noh, sen voit varmaan kertoa siellä toisessa threadissa. :)

Aleksi sanoi:
Löytyi muuten tuossa eilen yksisarvinen. Ratsastin sillä sinne Knights of the Ninen "baseen" ja kun nousin ratsailta, kaksi kaveriani hyökkää sen yksisarvisen kimppuun. Noh tämä tappaa molemmat yhdellä polkaisulla, ja kummatkin lentävät komean näköisesti ja ilmavasti. :P Myöskin vihuja vastaan yksisarvinen osoittautui hyödylliseksi, sillä on aika mukavasti HP:ta ja tekeepä tosiaan aika paljon damagea.

Harmi vaan että hukkasin sen, kun menin luolaan seikkailemaan. Ja tosiaan se ero myös hevoseen verrattuna yksisarvisella että hevonenhan on paikallaan kunnes vihu lyö sitä. Yksisarvinen taas hyökkää heti kun nousen ratsailta jos se näkee vihun. :eek: Harmi tosiaan että menin hukkaamaan sen.
Hehe. Ja minä kun muutamalevelisenä noobina juoksentelin metsissä ja yritin tappaa samaista yksisarvista. Ajattelinpa että "tolta varmaa saa niq jotai hyyperkamaa" :D
Kling, löin. Klops, se potkas. Viuh, lensin ilmojen halki omaan pikku hautaani......
Värikkään elämäni loppu :D

Aleksi sanoi:

Se tietääkseni palaa samaan paikkaan mistä sen löysitkin, kannattaa käydä uudelleen siellä.

Aleksi sanoi:
Heh, minulle eivät metsäneläimet tee mitään, olen Divine Crusader. :P Miksi joku niin hyödyllinen pitäisi tappaa? Noh, sen voit varmaan kertoa siellä toisessa threadissa. :)

No siis jos haluat tehdä kaikki questit niin silloin on tuolta hevoselta nirri lähdettävä, ikävä kyllä. Itse pidän enemmän shadowmerestä joka käy myös vihollisten kimppuun ja on kaiken lisäksi kuolematon. Tosin en käytä hevosia kun paremmin niitä saa vartijoilta pöllittyä :D eli otan aina sen mikä tulee vastaan, en ole pelissä yhtään hevosta ostanut enkä osta kun ne voi vain ottaa ja lähteä matkaan muutenkin :P

Daedra questissa siis tuota tarvitaan tuota yksisarvisen sarvea jotta saa jonkun kakin haarniskan, mutta en tiedä mitä kieltäytyminen tässä questissa vaikuttaa kun viimeinen daedra jumala vaatii että kaikki nämä on suoritettu.

Kerran peli halusi jäätyä kun eräästä kaupungista tultuani kävelin hieman kaunista maaseutua kun hevonen tuli yksinään vastaan.Rupesin haravoimaan lähiseutua ja tein karmean löydön: Kaupunginvartija löytyi tapettuna (!) noin 40 metrin päästä sieltä missä hevonen tuli vastaan.Ajattelin että leikkö ruumis ollut tuossa jo päivä kun takaa kuului älämölöä.Todennäköisesti murhaaja katosi apurinsa kanssa kukkulalla karkuun,ja tuntemerkeiksi jäi "hieman epämääräinen,ei ihminen" ja toisesta hahmosta ei saanut selvää.Tämän jälkeen peli siis jäätyi,sen tutun "kohinan" seurauksena.On tuo kyllä tapahtumia ja tarinoita täynnä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itekki löydän aina välillä noita ruumiita, ja tyhjennän ne. :rolleyes: Mikä on hyvä keino saada rahaa, oon vasta 10-levelinen?

Katsoppas Elderscrolls Oblivion apuketju jonka olen tuonne peliapu osioon tehnyt ja myös suurimmilta osin ylläpitänytkin vinkeilläni :P sieltä löytyy tietoa jos toisenmoista mukaan lukien rahan teko.

Mikäli jokin asia askarruttaa kysyäkkin saa, minä ja muut peliä paljon pelanneet pyritään sielä vastaamaan.

Ai miksikö ei täällä? Noh tänne tulee lähinnä kaikki peliin kohdistuvat jutut jotka eivät spoilaa mitään pelaajilta jotka haluavat itse yrittää.

Tämä Thriidi oblivionista voi olla aika autio sillä seuraavaa tänne kuuluvaa juttua tulee lähinnä Shivering islesin lähestyessä, modien rantautuessa (mikäli ne edes tulee) ja mielipiteet pelistä sekä kokemukset/tapahtumat pelissä.

toivottavasti storeen saapuu shivering isles yksinään, sillä tuo game of the year edition jää minun osaltani hyllyyn. En halua maksaa uudestaan siitä mistä olen jo maksanut :(

Pibe sanoi:
Siis onko sulla 128 eri tallennusta? :D

Jep:)

Päiviä kulunut n. 80kpl tähän mennessä ja vasta Level 21...taidan lukea liikaa kirjoja ja muuta sälää, mitä löytyy matkan varrelta.

Helpotti elämää kummasti, kun viritin ohjaimen vasemman tatin "lukkoasentoon" ja hommasin Sneakin expert-tasolle, piti vain löytää sopiva paikka kulkea seinää päin. Pelintekijät eivät muuten ole huomanneet, että jos hahmo on over-encumbered (tavaraa yli kantokyvyn), niin sneak kasvaa siitä huolimatta, kunhan "liikuttaa" hahmoa.

Onkos kellään tarkempaa tietoa että milloin PS3 versio GOTY editionista tulee? Elders Scrolssin sivuilla ei mainita muuta kuin PC ja X360 versiot:

Bethesda Softworks®, a ZeniMax Media company, announced today that The Elder Scrolls IV: Oblivion® Game of the Year Edition (GotY) for Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and Windows has begun shipping to retail stores throughout North America and will be in stores as early as Tuesday, September 11.

Elikkäs pelihän on jo ilmestynyt Amerikassa. Tuleekos samaan aikaan Eurooppaan..? Ja missä ihmeessä se PS3 versio taas viipyy?

EDIT: Eikös Oliver maininnut jotakin eri julkaisijasta?

Aleksi sanoi:
Onkos kellään tarkempaa tietoa että milloin PS3 versio GOTY editionista tulee? Elders Scrolssin sivuilla ei mainita muuta kuin PC ja X360 versiot:

Lokakuun 7. Jenkkilässä.

Mitenkäs on, että onko tässä pelissä joku level limit? Tai mikä level on sitten suurin minkä voi saavuttaa, kun on kehittänyt kaikki major skillinsä? Itellä "vasta" 33 lvl tyyppi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom