Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elder Scrolls IV: Oblivion [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion [PS3]

Kannattaako muuten vamppyyriksi ruveta kun se yks vincent valtieri tarjoaa että pystyis ruveta vamppyyriksi?
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Kannattaako muuten vamppyyriksi ruveta kun se yks vincent valtieri tarjoaa että pystyis ruveta vamppyyriksi?

En suosittele. Ärsyttävää kun pitää verta olla imemässä/juomassa että voi liikkua päivisin. Onhan se tosin elämä sekin ;)
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Hehe, saisi peliin tulla retroaktiiviset trophyt niin räpsähtäisi suoraan yksi platinum pysti pöytään.
Pelissä ei ole minulle enää mitään pelattavaa. Kaikki major skillit täynnä (100), aivan kaikki questit tehty, hahmon lvl 47. Kuolematon kaveri kyseessä :)

Vanhaan viestiin vastaan, mutta kiinnostaa tietää kauanko tuohon meni? :) Itse olen tällä hetkellä pelaamassa peliä läpi niin, että saan maks. endurancen heti alussa, sekä pyrin siihen että taitoja tulee aina se +5 kun dingaan. Ts. tämä tarkoittaa sitä, että esim. heavy armor, block ja armorsmith ovat majorissa, sekä 4- muuta skilliä, joita en pahemmin käytä. Tällöin varmistan sen että endurancea on aina se +5.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion [PS3]

En suosittele. Ärsyttävää kun pitää verta olla imemässä/juomassa että voi liikkua päivisin. Onhan se tosin elämä sekin ;)
En suosittele varsinkaan jos on goty. Se parantumisquest nimittäin bugaa sillee että sen loppuun tekeminen on mahdotonta -> tulet olemaan aina vampyyri. omakohtasia kokemuksia löytyy.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Itsellä tuo saksan kieliseksi kääntäminen ei onnistu. Kone jäätyy jostain syystä aina lataus ikkunassa kun olen ladannut pelin :/ Muissa "non-vampire" saveissa toimii kyllä. Vampyyrinä tullut seikkailtua se +1300 pv (vankilassa +120,000 bountyn takia..) :rolleyes:
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Mä juuri eilen taistelin tuon Vampire Cure -tehtävän bugin kanssa. Hyvin onnistui, kun vaihtoi järjestelmän kielen saksaksi. Ja onneksi olin lukenut tätä ketjua etukäteen, en siis polttanut päreitäni alta aikayksikön :D
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Auttaiskohan, jos poistaa pelilevyn koneesta siksi aikaa kun vaihtaa järjestelmän kielen? Täytyyhän kielenvaihdon nyt onnistua joka tapauksessa tai sitten laitteessa on jotain vikaa.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Pitääpä kokeilla tuota pelilevyn poistoa sen kielen vaihdon ajaksi.

Siis onnistun vaihtamaan saksan kieliseksi koneen, mutta en onnistu lataamaan sitä savea jossa olen vampyyri. Muut savet kyllä toimii.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Voiko pelin vetää läpi esim alle 10 levelin hahmolla? Kysyn tätä siksi koska minusta tuo koko levu systeemi on aivan hanurista ja vihut kuitenkin skaalautuu oman hahmon mukaan. Tänään tuli pelattua 9t ja helppoa on ollut.
Vaikeustaso on minimissä ja tarinaa on vasta pelattu sen verran että viemäristä pois päästiin ja kävin sen yhden papin luona. Hahmon leveli on huimat kolme.
Viimeksi kun peliä koitin yli kolme vuotta sitten niin suljin kolme oblivionin porttiakin ykkös levelin hahmolla eikä silloinkaan ollut mitään ongelmia. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa tasojen nosto kun se on niin vammaisesti tehty verrattuna esim fallout 3:een jossa tasoja tulee expan mukana.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Voiko pelin vetää läpi esim alle 10 levelin hahmolla? Kysyn tätä siksi koska minusta tuo koko levu systeemi on aivan hanurista ja vihut kuitenkin skaalautuu oman hahmon mukaan. Tänään tuli pelattua 9t ja helppoa on ollut.
Vaikeustaso on minimissä ja tarinaa on vasta pelattu sen verran että viemäristä pois päästiin ja kävin sen yhden papin luona. Hahmon leveli on huimat kolme.
Viimeksi kun peliä koitin yli kolme vuotta sitten niin suljin kolme oblivionin porttiakin ykkös levelin hahmolla eikä silloinkaan ollut mitään ongelmia. Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa tasojen nosto kun se on niin vammaisesti tehty verrattuna esim fallout 3:een jossa tasoja tulee expan mukana.

Voi päästä, itseasiassa se on helpompaa kuin korkea levelisenä. Raja on level 2 johtuen yhdestä esineestä joka pitää hankkia.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Questina oli varastaa 100 kullan arvosta tavaraa ennenkuin Armand Christophe antaa seuraavan erikoistehtävän. Peli ilmeisesti bugas, koska olen varastanut kerralla about 2000 arvosta tavaraa ja en saa tuota erikoistehtävää Armandilta. (Obliwikin mukaan tämä on bugin aiheuttama ongelma) Kun keskustelen Armandin kanssa päivällä, niin silloin erikoistehtäviä voi kyllä kysyä, mutta ei kuitenkaan sitten kun ollaan Imperial City's Waterfront Districtin takana klo 24-03. Pitääkö mun rikkoa thieves guildin sääntöjä/ottaa rangaistus vastaan jotta pääsisin loppujenlopuksi jatkamaan theives guildin tehtävien tekoa?
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Taas pitkästä aikaa tuli pelattua (viimeksi joulukuussa jolloin läpäisin shivering islesin ja knights of the nine). Aloitin aivan uuden tallennuksen. Tarkoitus alkaa kouluttaa alkemiaa.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Taas pitkästä aikaa tuli pelattua (viimeksi joulukuussa jolloin läpäisin shivering islesin ja knights of the nine). Aloitin aivan uuden tallennuksen. Tarkoitus alkaa kouluttaa alkemiaa.

Itellä oli kans kerran alkemia levuskillinä, tuli sitä muutama tunti vietettyä kasvimaalla tomaatteja keräämässä. :D Loppupeleissä melko turha skilli, rahaa niistä puteleista saa mukavasti kun skillin taso on master ja kun on kunnon (master) laitteet kyseiseen hommaan.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Toadstool Hollow nimisessä luolassa jumissa alimmassa kerroksessa. Kuinka tuolta pääsee ulos?
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Toadstool Hollow nimisessä luolassa jumissa alimmassa kerroksessa. Kuinka tuolta pääsee ulos?

Toadstool Hollow

Oblivionia ei ole tullut pelattua enää, vaikka on hyvä... Fallout 3 oli myös hyvä, mutta heti perään ei toinen samantyylinen peli innosta. Tehkää tähän trophyt! :D
Toisaalta, Elder Scrolls V, voi olla odottelun arvoinen ja linja jatkuu varmaan Oblivion-tyylisenä...(?) Mutta se siitä hypestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion [PS3]

Questina oli varastaa 100 kullan arvosta tavaraa ennenkuin Armand Christophe antaa seuraavan erikoistehtävän. Peli ilmeisesti bugas, koska olen varastanut kerralla about 2000 arvosta tavaraa ja en saa tuota erikoistehtävää Armandilta. (Obliwikin mukaan tämä on bugin aiheuttama ongelma) Kun keskustelen Armandin kanssa päivällä, niin silloin erikoistehtäviä voi kyllä kysyä, mutta ei kuitenkaan sitten kun ollaan Imperial City's Waterfront Districtin takana klo 24-03. Pitääkö mun rikkoa thieves guildin sääntöjä/ottaa rangaistus vastaan jotta pääsisin loppujenlopuksi jatkamaan theives guildin tehtävien tekoa?

En tiedä vieläkö tuo ihmetyttää mutta tosiaan pitää mennä Brumaan (muistaakseni, semmoinen lumipaikka) ja myydä siellä sille Ongarille joka ostaa varastettua tavaraa. Kun ne myy sille, niin tuo laskuri tosiaan nousee. Itse ihmettelin PC-versiossa tuota ihan jonkin verran kun pöllin 1,5k arvoisen tavaran eikä mitään tapahtunut.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

En tiedä vieläkö tuo ihmetyttää mutta tosiaan pitää mennä Brumaan (muistaakseni, semmoinen lumipaikka) ja myydä siellä sille Ongarille joka ostaa varastettua tavaraa. Kun ne myy sille, niin tuo laskuri tosiaan nousee. Itse ihmettelin PC-versiossa tuota ihan jonkin verran kun pöllin 1,5k arvoisen tavaran eikä mitään tapahtunut.
Näkeekö sen laskurin jossain kun sitä tavaraa myy? Joskus siinä näkyy joku homma kun jotain värkkään siinä. Olen myynyt tavaraa mutta mitään ei tapahdu..
 
Ylös Bottom