Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elder Scrolls IV: Oblivion [PS3]

Vastaus: Oblivion [PS3]

Päätin yöllä varastaa Bruman melkein jokaisesta talosta tavarat. Oon vasta lv 13, niin ajattelin nyt jälkikäteen, että olisiko taloista saanut arvokkaampaa tavaraa, jos olisin varastanu kokeneemmalla tyypillä?

Löytyykö taloista esim. Steel kamojen sijaan jotain parempaakin?
Uusiutuvatko ne tavarat joskus?
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Päätin yöllä varastaa Bruman melkein jokaisesta talosta tavarat. Oon vasta lv 13, niin ajattelin nyt jälkikäteen, että olisiko taloista saanut arvokkaampaa tavaraa, jos olisin varastanu kokeneemmalla tyypillä?

Löytyykö taloista esim. Steel kamojen sijaan jotain parempaakin?
Uusiutuvatko ne tavarat joskus?

Normaaleista taloista saa sen parempia varusteita vaikka levelit olisivat maksimissa.
Hahmon kokemustaso vaikuttaa ainoastaan vihollisten käyttämän tavaran tasoon sekä luolastojen arkuista löytyvät esineet. Jotkut tavarat uusiutuvat kuten laatikoissa olevat tavarat, pöydille ja muualle jätetyt tavarat tuskin.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Oliskos se niin, että normaalin version savet käy GOTY versioon?
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Minäkin olen kuullut että kävisi. Kaveri vaan kyseli että käykö, niin päätin varmistaa täältä kun en aivan 100% varma ole.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Viper7 sitä GotY versiota kaipaili halvalla?
Toki | Due for release on 05/09/2008.
Ja veikkaisin että on keltaisilla raidoilla varustettu kotelo. Mutta hinta näyttäis olevan naurettavan halpa. EUR 23.99 Free Delivery
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Oblivionia (GOTY) on nyt takana n. 50h, lähinnä olen suorittanut Mages Guidin tehtäviä (viimeisiä viedään) ja muutaman Dark Brotherhoodin keikan. Jantteri taitaa olla tasolla 20 ja kyseessä on tuollainen custom Mage-tyyppinen hahmo, joka tykkää hiipiä vihulaisten selän taakse, pistää puukkoa kylkeen ja sitten juosta kauemmaksi nakkelemaan tulipalloja. Toimii hyvin, paitsi ahtaissa tiloissa. :)

Onhan tämä mahtava peli ja oivaa jatkoa Morrowindille. Käyttöliittymää on viilattu sitten Morrowindin (pelasin sitä Xboxilla jonkun sata tuntia), ja varsinkin pikavalinnat ovat todella tervetullut ominaisuus. Tosin osaltaan pidän edelleen Morrowindin valikoita hieman selkeämpänä ja varsinkin kartta oli parempi (isompi).

Questit ovat hieman erilaisia kuin Morrowindissa. Kaipaisin ehkä hieman enemmän sellaisia pikkutehtäviä (tyyliin poimi neljä sientä), nyt tuntuu että lähes kaikki tehtävät ovat loppupeleissä samanlaisia: mene sinne ja sinne dungeoniin, tapa sieltä kaikki ja nouda samalla joku esine. Toisaalta pelaaminen on sen verran hauskaa, etteivät nämä yksipuolisit questit sitä pääse tuhoamaan.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Hei auttakaa tyhmää, peli tarttui mukaan eilen ja todella huippupeli, mutta miten toi lukkojen tiirikoiminen toimii? Oon yrittänyt tökkiä niitä alhaalla olevia "salpoja", mutten saa lukkoja aukeamaan kuin automaattisella yrityksellä ja kokoajan on lockpickit ihan loppu :(
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Hei auttakaa tyhmää, peli tarttui mukaan eilen ja todella huippupeli, mutta miten toi lukkojen tiirikoiminen toimii? Oon yrittänyt tökkiä niitä alhaalla olevia "salpoja", mutten saa lukkoja aukeamaan kuin automaattisella yrityksellä ja kokoajan on lockpickit ihan loppu :(

Sun pitää lukita se salvat (muistaakseni X-napiskalla) aina kun ne on ylhäällä. Se vaatii vähän harjottelua ja löytyypä ohjeet myös itse pelistä ja ohjekirjasta.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Sun pitää lukita se salvat (muistaakseni X-napiskalla) aina kun ne on ylhäällä. Se vaatii vähän harjottelua ja löytyypä ohjeet myös itse pelistä ja ohjekirjasta.

Kiitos rutosti, oon uusi tän pelisarjan kanssa, niin menee paljon juttua ohi kun kaikki on uutta. Onkohan toi mun peli se GOTY-versio, kun takana ainakin lukee näin "Experience additional content and expanded gameplay with the new Knights of The Nine faction"? Vai onko tää nyt vaan perusverisio vai mitä häh?
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Onkohan toi mun peli se GOTY-versio, kun takana ainakin lukee näin "Experience additional content and expanded gameplay with the new Knights of The Nine faction"? Vai onko tää nyt vaan perusverisio vai mitä häh?
Perusversiolta kuulostaa. GOTY-painoksen kannessa lukee kyllä hyvin selvästi, mistä versiosta on kyse. Knights Of The Nine -lisäosa kuuluu PS3:lla myös perus-Oblivioniin, mutta Shivering Isles tulee vain GOTYn mukana.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Perusversiolta kuulostaa. GOTY-painoksen kannessa lukee kyllä hyvin selvästi, mistä versiosta on kyse. Knights Of The Nine -lisäosa kuuluu PS3:lla myös perus-Oblivioniin, mutta Shivering Isles tulee vain GOTYn mukana.

Kiitosta tiedosta =) Nooh kaipa tätä nyt pelaa sen aikaa, kunnes uus NHL ja Staw Wars tulee =)
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

..Ja helpoitenhan sen näkee/huomaa pelin kannesta. Normi versio on vaalean ruskeahko ja GOTY on tumman ruskea. Ajattelin kans GOTYn hankkia Play.comista kun sen saa ens kuun alussa 23 :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

..Ja helpoitenhan sen näkee/huomaa pelin kannesta. Normi versio on vaalean ruskeahko ja GOTY on tumman ruskea. Ajattelin kans GOTYn hankkia Play.comista kun sen saa ens kuun alussa 23 :)

Tohon hintaan kyllä suosittelen ostamaan, vaikka omistaisitkin jo oblivionin. Knights of the 9 ei nyt kummosempi lisäri oo, mutta Shivering Isles on mainio. EDIT: Ai Ko9 kuuluu ps3:lla perus oblivioniin? sepä mukavaa. :)

Itteeni harmittaa justiinsa kun 2v. poikani oli saanut pelin ongittua korkeelta hyllyn päältä ja tuli muutama naarmu. Tästä seurauksena se, että peliä on turha edes alkaa pelata kun nykii ja jäätyy alvariinsa. Ei innosta pelata kymmenen sekunnin loopeissa. :rolleyes:

OFFTOPIC-kysymys: Onko kellään kokemusta esim. VPD:n tarjoamasta levynkorjauksesta? Toimiiko? (toisaalta, viiden euron hinta on sen verran halpa, että voishan sitä kokeilla ilman suositustakin.)
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

PS3_Pelaajalle myös sellaista vinkkiä, että talleta tarpeeksi usein, ettei harmita tavaroiden tahaton katoaminen. Varsinkin kun menet Oblivion-portin sisään - omalla koneella peli kaatui muutamaan otteeseen Oblivion-portin sisältöä ladattaessa. Konsolifinin peliapu-osiosta löytyy pitkä ketju hyvää tietoa.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Hehe, saisi peliin tulla retroaktiiviset trophyt niin räpsähtäisi suoraan yksi platinum pysti pöytään.
Pelissä ei ole minulle enää mitään pelattavaa. Kaikki major skillit täynnä (100), aivan kaikki questit tehty, hahmon lvl 47. Kuolematon kaveri kyseessä :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Mainio peli ostin amerikasta GotY editionina. Mut nyt tarvis vähän apua. Oon vasta lvl 5 ja musta tuli jotenkin vampyyri enkä tiedä miten päästä normaaliksi. Se on ihan sairaan ärsyttävää kun ei voi liikkua päivisin. Joten voisko joku kertoa miten muuttua normaaliksi JA helposti. Olen kiittollinen sille joka kertoo miten.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Mainio peli ostin amerikasta GotY editionina. Mut nyt tarvis vähän apua. Oon vasta lvl 5 ja musta tuli jotenkin vampyyri enkä tiedä miten päästä normaaliksi. Se on ihan sairaan ärsyttävää kun ei voi liikkua päivisin. Joten voisko joku kertoa miten muuttua normaaliksi JA helposti. Olen kiittollinen sille joka kertoo miten.

Et mitenkään koska GotY versiossa on semmoin bugi että se questi ei toimi. Sinun pitäisi viedä noidalle eri tavaroita, mutta hän ei ota blood grassia.
 
Vastaus: Oblivion [PS3]

Mainio peli ostin amerikasta GotY editionina. Mut nyt tarvis vähän apua. Oon vasta lvl 5 ja musta tuli jotenkin vampyyri enkä tiedä miten päästä normaaliksi. Se on ihan sairaan ärsyttävää kun ei voi liikkua päivisin. Joten voisko joku kertoa miten muuttua normaaliksi JA helposti. Olen kiittollinen sille joka kertoo miten.

Ainakin eurooppalaisessa versiossa GotY:ä PS3:en järjestelmäkielen vaihtamalla Saksaksi sai tehtävän blood grass kohdan tehtyä. Tietääkseni tuo ei kuitenkaan toimi amerikkalaisessa GotY:ssä.
 
Ylös Bottom