Itse vähän eri mieltä Malekin suorituksesta: Ei mies mitenkään huonosti näyttele ja ehkä ongelma enemmän käsikirjoituksessa, mutta omaan makuun nämä tällaiset "vähäpuheisen synkät" Bond-pahikset niitä jotka jäävät vähiten mieleen. Sitten kun näille annetaan vielä joku hemmetin monimutkainen ja "näkymätön" maailmanvalloitussuunnitelma niin tekee mieli huutaa, että antakaa minulle joku eksentrinen hullu joka uhkaa ydinaseilla. Tai räjäyttelee Lontoota. Tai kaappaa sateliitin. Noh, ehkä ihan hyvä vaan ettei kaikessa toisteta wanhoja Bondeja aivan liiaksi. Eli sinänsä ei tietenkään olisi oikein verrata moniin muihin Bond-pahiksiin (esim. Bardem Skyfallissa), missä näyttelijät ovat saaneetkin ohjeeksi revitellä vähän enemmän.
Mutta nyt yli puoli vuotta leffan näkemisestä en oikeastaan osaisi kertoa hahmosta juuri mitään veikeetä sanottavaa. Puhuiko se edes mitään vai keskittyikö tuijottamaan

Olisivat antaneet roolin sitä hakeneelle ja haastatteluihin asti päässeelle Jasper Pääkköselle, oltaisiin saatu vähän säpinää
"Cuban kollega" oli sen sijaan erinomainen hetken sidekick, siitä samaa mieltä!
edit: Siis onko Avatarin jatko-osalle joku ihan oikea markkina olemassa? Mä olin jotenkin kuvitellut, että kaikki olivat samaa mieltä siitä, että eka leffa oli näyttävä tekniikkademo mutta keskinkertainen leffa. Ja oikeastaan ketään ei enää kiinnosta 3D-lasit päässä leffassa istuminen. Tuleeko tää VR:nä